آموزش حرکت سوپرمن

آموزش حرکت سوپرمن

آموزش حرکت سوپرمن حرکت فیله خوابیده روی زمین یا اصطلاحاً سوپرمن، تمرینی هست که به تقویت عضلات کمر یاری می کند. در این مقاله از

مشاهده مطلب
ترندهای مراقبت از پوست که باید در مورد آنها بدانید!

ترندهای مراقبت از پوست که باید در مورد آنها بدانید!

فهرست مطالب

ترندهای مراقبت از پوست که می بایست نسبت به آنان بدانید!

همانطور که به لباس و میکاپ خویش ضرورت می‌دهید تا دائم به روز باشند، می بایست نسبت به محصول های مراقبت از پوست خویش هم به همین گونه رفتار نمایید تا از به روز ترین محصول های بهره ببرید و دائم پوستی شاداب و سالم داشته بمانید. در تداوم این مطلب از 7 ترند مراقب پوستی گفتگو خواهیم کرد که نگاهی به اشکال ترندها از محصول های تا فناوری و خارج زیست در این عرصه خواهد داشت. پس با ما کنار بمانید.

مراقبت از لب

تمام‌ی سال 2019 در تماس با مراقبت از پوست سر بود، حالا وقت آن رسیده هست تا به جهت بخش بعدی حرکت کنیم که به آن دقت بسیاری نشده هست. لب‌ها! آیا وقت آن نرسیده که مراقبت‌های افزوده از چروک لب‌هایمان را آغاز کنیم؟ برعکس پوست، لب‌ها آنقدر غدد چربی ندارند و در صورتی که شما از آن سری دخترانی بمانید که عاشق رژ می باشند، شاید برای شما سخت خلق کنند. خبر نیکو این هست که سال 2020 تمام‌اش نسبت به نرم کردن لب‌ها هست. ژاپنی‌ها سال‌ها هست که مشغول سامان دادن اینکار می باشند و بالاخره ما نیز به آنان رسیدیم! رسیدنمان سراسرً نیز به موقع بود چون که استایل ظاهر لب‌های طبیعی امسال در اکنون برگشتن هست. پس حواستان به ماسک‌های مایع و ورقه‌ای لب و ضمناً ژل‌ها باشد.

ترند مراقبت پوستی: مراقبت از لب

تونر پوست

دائم گفتگو از تونرها بوده هست لیکن هیچ وقت آن توجهی که واقعاً لایقش بوده‌اند را نگرفته‌اند. بگذارید روراست باشیم، آنان به احتمال افزون یکی از بخش هایی می باشند که در روتین مراقبت پوست شما به زیادترین دفعات حذف شده‌اند. در سال 2020، شما تمایل مجدد به تونرها را خواهید دید. شما می بایست تونر را بعد از تمیز کردن پوست شکل خویش و گذشته از مرطوب کردن آن بهره ببرید. تونر، قدمی فوق‌العاده در روتین مراقبت از پوست هست که شما را مطمئن می‌کند که پوست صورتتان بومی تمیز، خالی و حاضر هست که مواد مغذی و نیکو را جذب خویش کند. لیکن چرا آنان تاثیری جادویی دارند؟ در اینجا تعدادی مورد از تاثیراتی آورده شده که تونر روی پوست شما می‌گذارد:

  • کثیفی‌های اضافی را پاک می‌کند.
  • اثرات برقرار مانده از آرایش و چربی را پاک می‌کند.
  • پی هاش (PH) شکل شما را تنظیم می‌کند.
  • منافذ پوست را تمیز و یاری به پیشگیری از بروز آکنه می‌کند.

ترند مراقبت از پوست: تونر

آمپول مراقبت از پوست

یکی از آخرین ترندها بسته بندی کردن محصول های مراقبت از پوست در آمپول هست. آمپول مراقبت از پوست چیست؟ آنان یک آمپول تکه دارویی برای مراقبت از پوست می باشند که به شکل متداول در سرم استفاده می‌شوند. این ترند در اکنون حاضر در اروپا خیلی تمام گیر شده هست و به زودی آنان را در اینجا هم خواهیم دید. افرادی که به مراقبت از پوست ضرورت می‌دهند، فقط به جست و جو محصول های با ظاهر تازه و جذاب نیستند، بلکه بسته بندی محصول های مراقبت از پوست در آمپول در اصل می‌تواند یاری کند که مواد تشکیل دهنده زیادتر خاصیت خویش را نگهدارند!  برای نمونه مواد تشکیل دهنده فعال همچون ویتامین C یا رتینول قسمتی از خاصیت خویش را در وقت قرار گرفتن در معرض نور خورشید از دست می‌دهند. پر اهمیت‌تر از تمام، آمپول‌ها به کم شدن مقدار مواد هدر رفته هم یاری می‌کند چون که حجم سراسرً مناسبی از مواد در آنان قرار داده شده هست!

ترند مراقبت از پوست: آمپول حاوی ویتامین c

زیبایی پاک

زیبایی پاک سال گذشته مقداری دقت به خویش جذب کرد لیکن به نظر می‌رسد که این ترند آمده تا برای دائم بماند. ظهور این ترند در جوابی به مواد شیمیایی مضری بود که کمپانی‌ها در محصولاتشان برای سال‌ها استفاده می‌کردند. علم قدرت هست، در ضمن زمانی که گفتگو از زیبایی و مراقبت از پوست باشد. حالا، زیادتر از هر هنگام کسی دیگر، مصرف کنندگان مراقب می باشند که از چه محصولاتی برای پوست شکل و بدن خویش استفاده می‌کنند. اخیراً مصرف کنندگان محصولاتی را اولویت می‌دهند که عاری از مواد زیر باشد:

  • عطرهای مصنوعی – مواد شیمیایی به وجود آمده در رایحه‌های مصنوعی شاید موجب تحریکات پوستی، حساسیت‌ها و بهم خوردن تعادل هورمون‌ها شوند.
  • پارابن‌ها – پارابن‌ها مواد نگهدارنده‌ای می باشند که می‌توانند ماندگاری محصول های را در قفسه‌ها ازدیاد دهند. مصرف پارابن شاید خطر ابتلا به سرطان پستان را هم ازدیاد دهد.
  • فتالات – فتالات نرم کننده و مرطوب کننده می باشند. استفاده از این مواد شیمیایی پیش از این نیز در انجمن اروپا ممنوع بود. فتالات خیلی سمی می باشند و شاید منتهی به آسیب رساندن به نظام طراحی نظیر بشوند.
  • تست حیوانی- صنعت زیبایی دارای سابقه دراز در آزمایش محصول های خویش روی حیوانات هست. فاقد تست حیوانی بدان معنی هست که طراحی محصول های حاوی آزمایش روی حیوانات یا هر نوع کسی دیگر از جانداران نیست.

ترند مراقبت از پوست: شستن پوست با پاک کننده

فناوری برای زیبایی

در صورتی که شما واقعاً کسی هستید که به فناوری تمایل دارید، عاشق این ترند خواهید شد. هر روز کمپانی‌های زیادتر و زیادتری از فناوری یاری می‌گیرند تا روتین مراقبت از پوست شما را بهبود ببخشند. این ترند از نرم افزارها نمونه برای زیبایی و مراقب از پوست بیشتر رفته هست. خیلی از کمپانی‌ها در اکنون وصل کردن وسایل و نظام مراقبت از پوست خویش به موبایل‌ هوشمند می باشند تا تجربه یوزر را  بهینه و شخصی سازی کنند. برای نمونه شیسِدو آپتن ( Shiseido’s Optune) یک نظام زیبایی هست که روی یک برنامه برای تجزیه و بررسی حالت پوست در روز یوزر استفاده می‌گردد. این برنامه داده ها را به یک ماشین می‌دهد تا مراقبت از پوستی که یوزر در آن روز نیاز دارد را برایش بفرستد. فرئو لونا فوفو (Foreo’s Luna fofo) شی ای مشابه به برنامه قبلی هست لیکن با این فرق که با استفاده از تلفن هوشمند به دستگاه تمیز کننده سیلیکونی متصل می‌گردد. برنامه حالت پوست شما را تجریه و بررسی می‌کند و مناسب ترین طریق برای استفاده از آن دستگاه را محاسبه می‌کند. این برنامه شدت و هنگام ویبره دستگاه را شخصی سازی می‌کند و دستورالعمل‌هایی حقیقی فراهم می‌کند تا دستگاه بداند که کجا می بایست حرکت کند. فراگیری دهندگان محصول های هوشمند زیبایی امیدوار می باشند که احتیاج شما را به مشورت شغل‌ای مراقبت از پوست به شدت کم شدن دهند. مراقبت از پوست هیچگاه تا این مقدار راحت نبوده هست!

ترند مراقبت از پوست: اپلیکیشن زیبایی

مراقبت از پوست پایدار

یکی بعدی از ترندهای مشهور سال 2020، مراقبت از پوست سازگار با خارج زیست هست. با شخصیت‌هایی همچون گرتا تونبرگ که در سال 2019 منزله ی‌هایی را خلق کردند، زیادتر مصرف کنندگان وجدانشان در مقایسه با خارج زیست در اکنون آگاه شدن هست. آنان زیادتر مراقب این می باشند که محصول های چطور درست می‌شوند و بعد از اینکه مصرفشان کل شد، چه اتفاقی برای آنان می‌افتد. خیلی از کمپانی دوباره نسبت به رویکردشان برای بسته بندی آغاز به ذهن کردند. ما کمپانی‌های جلال همچون داو داریم که از پلاستیک‌های صد در صد قابل بازیافت برای بسته بندی محصولاتش استفاده می‌کند. سازمان‌های بعدی همچون اولای، در اکنون آزمایش کردن ایده ایستگاه‌های پالایش می باشند. ما ضمناً می‌بینیم که برندهای بی‌شماری در کرد دستمال مرطوب خویش تحول خلق می‌کنند. دستمال مرطوب‌های شکل به این خاطر بدنام می باشند که به بیشتر از 100 سال هنگام نیاز دارند تا در مکان دفن زباله تجزیه شوند. کمپانی‌ها بعدی ضمناً گزینه‌هایی تبدیل برای بسته بندی محصولاتی که معمولاًً یکبار مصرف می باشند (همچون ماسک‌های ورقه‌ای)، پیشنهاداتی حاضر نموده‌اند. اغلبً بازیافت در سالیان 2019 و 2020 نسبت به روند استفاده دوباره و زباله صفر هست.

ترند مراقبت از پوست: ماسک پوست

زیبایی برای تمام

یکی بعدی از ترندهای مراقب پوست و زیبایی فراگیری محصول های برای استفاده کل انسان ها اعم از جنسیت‌ها و نژادهای متفاوت هست. فنتی بیوتی اول ایده زیبایی برای تمام را در سال 2017 طریق اندازی کرد لیکن سایر کمپانی‌های به وجود آمده در صنعت زیبایی تا الان نیز در اکنون تلاس برای دست یابی به این ایده می باشند. سازمان‌های زیادتری به ذهن سری بندی‌ اقلیت‌های جمعیتی کوچک‌ می باشند که عموماًً کمتر در نظر گرفته می‌شوند. عالی نیست؟ در اینجا چندین ترند هیجان انگیر در تماس با زیبایی برای تمام آورده شده که قابل ذکر کردن می باشند:

  • مراقبت از پوست آقایان، مراقبت شخصی پوست و محصول های آرایشی.
  • محصول های مراقبت از پوست و آرایشی مطلوب برای تمام جنسیت‌ها.
  • آرایش برای اشخاص رنگین پوست.
  • محصول های آرایش و مراقبت از پوست برای سالمندان.
  • محصول های مراقبت از پوست برای کودکان.
  • هیچکس نباید انحصاراً محصول های پوست و زیبایی را در نزد خویش داشته باشد. این گرایش‌ها به تعریف مجدد زیبایی یاری می‌کند و تمام ما برای آن کوشش خواهیم کرد.

ترند مراقبت از پوست: شستن پوست با پاک کننده

زیادتر بخوانید: مراقبت و پاکسازی پوست با لوازم داخل خانه!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *