ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020 را از دست ندهید

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020 را از دست ندهید

فهرست مطالب

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020 را از دست ندهید

به جست و جو پالت‌هایی با رنگ روشن شوید، به علت در ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020 رنگ‌ها زیاد پر اهمیت می باشند. رنگ‌های نئونی و پاستیلی با رنگ‌های ملایمی که به ‌آسانی دریافت‌ دقت می‌کنند، در فشن شوهای نیویورک، لندن، میلان و پاریس نقش چشمگیری داشتند. ترندهای آرایشی چشم‌گیر و پرزرق‌ وبرق 2020 تنها در این مورد خلاصه نمی‌گردد و شاهد جذابیت و گیرایی ظاهری پرزرق وبرق، درخشان و شفاف شوید. آرایش تابستانی 2020 جلوه ملایم و طبیعی که طرح‌های جالب برندهای آرایشی کره‌ای در سالیان این روزها آگهی نموده‌اند را به همقدم دارد، پس نگران براقی پوست‌تان در گرمای تابستان نباشید. مبنای این اطلاق، پوست بی‌آرایش شبیه سالیان پیش نقش چندانی در فشن شوی 2020 ندارند. پس ایده‌های آرایشی شبیه زیرسازی (فاندیشن) تمام شکل یا زاویه سازی و فرم دهی شکل با کانتور، سراسر طبیعی هست. نگاهی به دسته تمام ترندهای آرایشی بهاری 2020 که حاضر نموده‌ایم بیندازید و طرح آرایشی موردعلاقه خودتان را گزینش نمایید، چون میکاپ این فصل با سبکی برجسته به هر شخص گوناگون هست.    


ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020 


1. پوست بی‌ایراد و نقص

به نظر می‌رسید در سالیان پیش، میکاپ آرتیست‌ها زیاد بر کانسیلر و فاندیشین تأکید داشتند لکن در ترندهای تابستان 2020 فراورده پرفکت اسکین دوباره مورد دقت قرار گرفت. هر تعدادی تا حالا در اینستاگرام مورد دقت نیست. با ترکیب یک ‌لایه نازک فاندیشین و تعدادی قطره کانسیلر، می‌توانید اکثر از پیش آرایش ملایم و فوق‌العاده‌ای داشته شوید.

  • مجموع‌ی طرح‌های پاکو رابان به لطف فاندیشن با جلوه طبیعی و کمی هایلایتر براق روی استخوان بینی، پوستی بی‌ایراد و نقص و شاداب داشتند. زیادی از طرح‌ها، پروتزهای گونه Balenciaga را آگهی کردند هر چقدر این پروتزها، برگزیده‌تر بود اکثر مثل مانکن به نظر می‌رسیدند. پوست مجموع‌ی طرح‌ها با کمی فاندیشن نیمه مات مخفی شده بود.  
  • در تماشا آثار برند سنت لورن، موگلر و زیادی از طرح‌های به جز آن شاهد محصول ها پرفکت اسکین بودیم.    

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: پوست صاف با فاندیشن و هایلایتر براق روی استخوان بینی

2. کانتور و هایلایتر

همان‌طور که فاندیشن در اکنون حاضر مورد دقت هست، هنرمندان فشن از به موضوع بردن کانتورینگ و هایلایتر ملایم در آرایش 2020 خوشی می‌برند. قصد، زاویه سازی صورتی هست که در سالیان این روزها شاهد آن بودیم نه شمایل افراطی اینفلوئنرسرهای اینستاگرامی. 

  • طرح‌های الکساندر مک کوئین، آرایش‌های تکراری همقدم با کمی کانتور خاکستری مایل به قهوه‌ای داشتند که استخوان‌ گونه‌شان اکثر مورد دقت قرار می‌گرفت و از کمی هایلایتر در گوشه‌های داخلی چشم استفاده نموده بودند. 
  • در برند شنل، لوسیا پیکا میکاپ آرتیست، آرایش سنگین‌تری را انجام نموده بود. کمی کانتور با رنگ گرم را روی برجستگی استخوان گونه همقدم با کمی هایلایتر براق استفاده نموده بود. طرح‌های برند بربری هم کمی کانتورینگ داشتند. هرچند تمام صورتشان هرگزً آرایش تمام نداشت.    

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: کانتورینگ و هایلایتر ملایم

3. رژ گونه صورتی

با رژ گونه صورتی در بهار 2020 جالب شوید. رنگ هلویی در آرایش 2020 نیست در حالیکه رنگ‌های طبیعی شبیه رزگلد و صورتی ملایم در هر آرایشی دیده می‌شد و به طرح‌ها ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر می‌داد.       

  • رنگ صورتی در برند آرایشی هرمس نقش مهمی داشت، روی برجستگی گونه صورتی کمرنگ و زیبایی به‌موضوع برده شده بود که موجب گرد به نظر دست یابی شکل می‌شد.
  • در برند آگنر، رژ گونه صورتی با رژ لب صورتی مات برای ظاهری هم صدا و یکرنگ استفاده شده بود. 

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: رژگونه رزگلد و صورتی ملایم

4. پوست شاداب

پوست سالم و مرطوب هیچ‌گاه جذابیتش را از دست نمی‌دهد و یک مسیر فوق‌العاده برای پوشاندن فاندشین در فصل‌های گرم هست. این مورد یکی از ترندهای زیبایی تابستان 2020 هست که با استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده یا کمی وازلین قابل ‌رسیدن هست.  

  • طرح‌های برند آرایشی جیل ساندر با براقی در پوست بویژه در مرکز صورتشان درخشان به نظر می‌رسیدند. در برند استلا مک کارتی، شادابی و رطوبت پوست همقدم با ظاهری طبیعی  در مجموع‌ی طرح‌ها به چشم می‌خورد.     
  • در برند التوزارا، پوست درخشان مکمل نیکی برای خط چشم طلایی بود. در برند لنوین، پوست مرطوب و شاداب همقدم با آرایش کم، طبیعی و ایضاً ملایم طرح‌ها، بسیاری تأثیرگذار و جالب بود.        
  • ما در برندهای Khaite، Vivetta، ژیوانشی، Ermanno Scervino، Bevza و J.W. Anderson نیز شاهد طرح‌هایی با پوست شاداب بودیم. 

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: براقی پوست با کرم های مرطوب کننده

5. پوشش سایه و رژ گونه 

محو کردن خط بین رژگونه و سایه مسیر راحت‌ای برای جایگزین آرایش زیبا به فوق‌العاده هست. این طریق به نظر تاریخی هست و از آرایش اپرای کانتونی ریشه می‌گیرد. ما طریقه‌ی استفاده‌ از این تکنیک به دست میکاپ آرتیست‌های متفاوت در آرایش‌های بهاری 2020 را دوست داشتیم. 

  • نخستین مثال‌ی استفاده از این طریق که دقت ما را به خویش دریافت کرد، برند آلبرتا فرتی بود که از سایه هلویی و زرد و از رژ گونه هلویی استفاده شده بود که موجب می‌شد زیبا و ظریف به نظر برسد.      
  • در برند پیر موس گوناگونی این نوع آرایش اکثر بود. زیادی از طرح‌ها، سایه چشم قرمز درخشان را با خاکستری استفاده نموده بودند که نزدیکی خط ابرو و شقیقه‌ها اکثر شده بود و تا گونه‌ها نیز پیش رفته بود.         
  • در برند سیس مرجان، در برخی از طرح‌ها رنگ‌های استفاده شده روی چشم، شقیقه‌ها و گونه‌ها در کنار نیز موجب خلق آرایشی زیبا و مسحور کننده شده بود. در انتها، ما نمود زیبای این تکنیک را در برندهای اردم، تاداشی شوجی و جیسون وو دیده‌ایم.   

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: محو کردن خط بین رژگونه و سایه چشم          

6. سایه چشم یاسی

در صورتی که قرار به گزینش یک رنگ سایه چشم قابل توجه و جالب از ترندهای آرایشی 2020 شوید، یاسی را گزینش نمایید. رنگ بنفشِ ملایم و درخشان که برای فصل بهار عالی هست.

  • در شوی بی‌مانند برند آلیس اولیویا، بسیاری از طرح‌ها سایه‌ یاسی ملایم را روی پلک‌هایشان استفاده نموده بودند. در برخی از طرح‌ها، این سایه برای هماهنگی با گل لاوندر بین موهایشان گزینش‌ شده بود. 
  • میکاپ برند بالمین ترکیبی از سایه یاسی ملایم با صورتی روشن بود که در خط پلک و زیر خط مژه پایین محو شده بود و ترکیبی براق و ملایم را به وجود آورده بود. 
  •  یکی از اساسی‌ترین آرایش‌های سایه چشم برند مارک فاست، ترکیب سایه بنفش و یاسی بود که از پلک تا خط ابرو کشیده شده بود و در گوشه‌ی بیرونی چشم تداوم داشت. نیز‌چنین سایه چشم بنفش تیره و خاکستری برند افیر قابل‌ دقت بود، هر تعدادی که ظرافت یاسی را نداشت.     

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: سایه چشم به رنگ بنفشِ ملایم و درخشان

7. استفاده از تعدادی رنگ پاستیلی

در صورتی که تمایل‌ای به درخشش رنگ‌های نئونی ندارید لکن می‌خواهید آرایش رنگی داشته شوید، تکنیک استفاده از تعدادی رنگ پاستیلی گزینه مناسبی برای آرایش تابستانی 2020 خواهد بود. 

  • در برند Christian Siriano، طرح‌ها اکثر از جلوه‌ی آبرنگی و پاستیلی همقدم با سایه‌های ملایم مرواریدی استفاده نموده بودند که روی پلک موضوع شده بود و تا بالای خط ابرو تداوم پیدا نموده بود.
  • در برند Cividini، استفاده از رنگ‌های پاستیلی آبی و بنفش که سراسرً چشم را پوشانده بوده، ظاهری ظریف و زیبایی را به وجود آورده بود، شبیه هنگامی که یک کودک هفت‌ ساله از سایه چشم استفاده می‌کند. نمود تضاد رنگ یاسی و سبز دودی در طرح‌های برند آیس برگ، ولو با وجود روشنی اکثر در سایه چشم نمود عالی مشابهی داشت. 

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: استفاده از رنگ های پاستیلی در میکاپ

اکثر بخوانید: سبک‌های متفاوت میکاپ را بشناسید

8. آرایش چشم نئونی 

سبک آرایشی دهه 80 دوباره مورد دقت قرار نگرفت، لکن رنگ‌های نئونی با تقریبً مرتبه خویش را در ترندهای آرایشی 2020 پیدا کردند. از سایه چشم نئونی به تنهایی و یا همقدم با بقیه سایه‌ها بهره ببرید. مجموع‌ی این طرح‌ها در ترند آرایشی 2020 وجود دارند. 

  •  رنگ‌های نئونی برند هلموت لنگ می‌تواند سراسرً قابل ‌استفاده و زیبا باشد. طرح‌های این برند، خط چشم بالدار را همقدم با سایه چشم نئونی صورتی و سبز استفاده نموده بودند.
  • آرایش سایه چشم در برند نیکول میلر را غروب نئونی وصف می‌کنیم، سایه چشمی با سه رنگ طلایی در گوشه داخلی چشم، زرد روشن در وسط و هایلایتر نارنجی در گوشه‌ی بیرونی.  
  • سایه نئونی را اکثر محو نمایید. این سبک می‌تواند آرایش فوق‌العاده‌ای برای مهمانی‌ها باشد. آرایش‌های نئونی قابل‌ توجهی وجود دارد، از هایلاتر نارنجی روی پلک برند Vivetta و ورساچه گرفته تا میکاپی با رنگ‌های نئونی و خط چشم بالدار برند جرمی اسکات.

 ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: میکاپ چشم نئونی 

9. سایه‌های پیاده سازی‌ شده

تصمیم‌گیری در زمینه‌ی طریقه‌ی طبقه‌بندی سایه‌های گوناگون و رنگی میکاپ آرتیست‌ها برای ترندهای آرایشی بهاری 2020 سخت بود لکن سایه‌های پیاده سازی ‌شده گزینه وضوح بود، در هر سبک آرایشی که دیده می‌شد، دیزاین ضربه زدن با فرچه (عموماً با سایه‌های کرمی رنگ که به نظر ما نمایانگر نقاشی بود) یا آرایش آبرنگی ترکیب نشده سراسر معین بود.

  • مجموع در زمینه‌ی تکنیک سایه منحصر بفرد برند Christian Wijnants مکالمه می‌کردند. 
  • اینگ گرناد (میکاپ آرتیست)، از رد خط یک سایه ‌روشن نظیر زرد یا سبز همقدم با خطی سفید درست در گوشه‌ی ساخته شده در خارج از کشور چشم همانند خط چشم بالدار استفاده نموده بودند.   
  • آرایش چشم در برند سالواتوره فراگامو، مبتنی بر ضربه‌های فرچه بوده که فارا هومیدی (میکاپ آرتیست)، آن را اکسپرسیونیسم انتزاعی (Abstract Expressionism) وصف کرد. دستاورد‌ی واپسین، سایه‌های گوناگون با رنگ‌های متفاوت هست.    
  • در برند منصور گاوریل، چشم‌ها با تصاویر روی پولیوری که مخفی بودند هم صدا شده بود. سایه آبی آسمانی روی چشم یک طرح و سایه زرد روی طرح به جز آن.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: سایه‌ چشم آبرنگی

10. پلک براق

پلک براق نوعی مد آرایشی هست که استفاده از آن برای آرایش در روز، کمی سخت هست. اگر چه برای تصویر‌های اینستاگرامی می‌تواند زیاد کارآمد باشد.

  • در برند Annakiki، روی پلک از سایه شاین استفاده شد و با تقریبً کل استخوان چشم پوشانده شده بود که موجب خلق بافت متفاوتی با سایه چشم طلایی براق در گوشه‌ی داخلی چشم شده بود. 
  • دیان کندل در برند Proenza Schouler کمی از بالم لب استفاده کرد تا به چشمان خاکستری‌اش درخشش زیادتری بدهد که به‌ نیکی با پوست درخشان و موهایی که یکدست پشت سر جمع شده بودند، هماهنگی پیدا نموده بود.
  • در آخر، برند شنل لب‌های درخشان و پر رنگ را که با سایه شاین ترکیب شده بود را به نیکی هم صدا نموده بود.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: سایه چشم شاین

11. چشم‌های خاکستری

چشم خاکستری مکرر زیبا هست، پس این ترند زیبایی ویژه تابستان 2020 تعدادی فصل متوالی تکرار شده هست. نمی‌توانیم از این ترند خسته شویم، به علت ما شیفته‌ی آرایش شکل برجسته شب هستیم.    

  • در برند کلوئه، چشم دودی تیره بعد از یک رقص دراز شبانه شاید معمولی گردد. موردی که در زمینه‌ی این چشم خاکستری ویژه واقعاً دوست داشتم، استفاده از سایه چشم از گوشه ساخته شده در خارج از کشور به گوشه‌ی داخلی چشم بود که آن را کمی پرشورتر نشان می‌داد. 
  • در برند تام فورد، آرایش خاکستری چشم جزو ارکان اساسی بود. اکثر طرح‌ها در این فصل از سایه برنز با سایه خاکستری، سیاه یا شکلاتی روی پلکشان استفاده نموده بودند که روی استخوان چشم و گوشه‌ی ساخته شده در خارج از کشور و پایین خط مژه محو شده بودند. 
  • سبک‌های آرایشی به جز آن که طرح‌ها از سایه خاکستری استفاده نموده بودند برندهای سلین، گوی لاروش، براندون مکسول و Sacai بود. 

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: سایه چشم خاکستری

12. سایه چشم طلایی و متالیک

در صورتی که می‌خواهید مجموع‌مورد درجه ‌یک باشد، سایه چشم طلایی گزینه درست و آسانی هست. در ترندهای آرایشی بهار 2020، اکثر آرایش‌های سایه چشم، طلایی پر رنگ می باشند لکن به این معنی نیست که شما نمی‌توانید سبک ملایمی از آن را امتحان نمایید.

  • رنگ طلایی در برند والنتینو زیاد مهم هست، جایی که پت مک گرث (گریمور و آرایشگر)، ده‌ها طریق متفاوت برای استفاده از سایه متالیک را پیدا نموده تا آرایش چشم ظریفی را ایجاد کند.
  • در برند Annakiki، رنگ طلایی به‌ موضوع رنگ روشن‌کننده در گوشه داخلی چشم استفاده شده هست و به آن جنبه‌ی مجللی می‌دهد.
  • در برند پایر ماس، رنگ قرمز شاید جنبه مجلل داشته باشد لکن طلایی نیز جلوه فوق‌العاده‌ای دارد که در مهمانی‌ها می‌توانید از رنگ جالب طلایی و مشکی بهره ببرید.
  • طرح‌ها در برند Bibhu Mohapatra، از سایه چشم طلایی در مرکز چشم و رنگ مسی پر رنگ‌ در گوشه بیرونی چشم و زیر خط مژه استفاده نموده بودند که زیاد جالب بود.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: سایه چشم متالیک و طلایی

13. خط چشم استیکری

یک مثال کمی عجیب که در برخی از سبک‌های آرایشی به چشم می‌خورد خط چشم استیکری بود که عمداً استفاده شده بود تا مثل تکه‌دوزی به نظر برسد تا خط چشم… این سبک را به‌موضوع اثر‌ای در نظر بگیرید که ترندهای زیبای بهاری 2020 مجموع نوع استیکرهای شکل را در بر می‌گیرد و بازگشت بال‌های چسبی عجیب از سالیان پیش در آن مشهود نیست.

  • در برند آلتوزارا، تکه‌های از بال طلایی‌ رنگ دیدن می‌شد که با کمی فرق به گوشه‌ی بیرونی چشم وصل می‌شدند. گاهی شبیه چوبی متصل شده زیاد آشکار به نظر می‌رسد و گاهی ظریف و براق.   
  • در برند آیس برگ، برخی طرح‌ها از سایه نئونی با استیکرهای دیزاین رعد وبرق در رنگ‌های متفاوت استفاده نموده بودند که درست پایین گوشه بیرونی چشم و کنار گوشه‌ی داخلی به نیز وصل شده بودند. 
  • در آخر، در برند مارکو دی وینچزو، میکاپ آرتیست‌ها نوارهای استیکری براق را برای آرایش چشم زیادی از طرح‌ها استفاده نموده بودند.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: استیکرهای استفاده شده در گوشه چشم

14. استفاده غیر معمول از سایه براق اکلیلی

همه ی مشاوران زیبایی در زمینه‌ی الهام قسمتی سریال ایفوریا در سبک‌های آرایشی می‌گویند. من این برنامه را ندیدم پس نمی‌دانم که آیا این برنامه، منبع اساسی مجموع آرایش‌های شاین هست یا خیر؟ در هر شکل من عاشق وضعیت نیکو و زیبای گرانج آنان شدم.

  • آرایش گرانج دقیقاً درست‌ترین وصف برای سبک آرایشی برند فندی هست، جایی که خط چشم تیره پلک پایین با یک مثلث وارونه درخشان که کمی مثل اشک هست، خلق شده باشد.
  • در برند House of Holland اکلیل از روی پلک تا شقیقه‌ها همقدم با سایه‌های بنفش و سبز لیمویی استفاده ‌شده بود و برای افزوده کردن جلوه اکثر به این آرایش، کمی سایه چشم مشابه در امتداد کناره‌ی اکلیل کشیده شده بود. 
  • در برند اف وابت، برخی از طرح‌ها از حرف جی جی حدید تنها کمی اکلیل و پولک‌های عالی‌تر درست بالای بینی و بین دو چشم استفاده نموده بودند که واقعاً آرایشی غیر معمول و به ‌یاد ماندنی بود.
  • در برندهای مارک جاکوبز، بالمین، شیاپارلی و لاتز هال نیز استفاده جذاب از اکلیل شده بود. 

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: سایه چشم اکلیلی

15. خط چشم مشکی بالدار

در صورتی که خط چشم‌های بال‌دار مشکی از جهان مد حذف گردد، زیادی از اشخاص در مقایسه با آن اعتراض می‌کنند. خوشبختانه امسال این اتفاق نمی‌افتد چون خط چشم‌های بالدار مشکی یکی از ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020 هست.

  • در برند بلومارین، کنتراست پر اهمیت هست. خط چشم بالدار تنها روی خط مژه بالایی استفاده شده بود تا آرایش چشم تا مقدار ممکن طبیعی به نظر برسد.
  • برای زیبا به نظر دست یابی کافی نیست خط چشم بالدار بسیاری قابل توجه باشد. همان‌طور که از آرایش برند لنوین معین هست یک خط چشم بالدار ظریف به ‌آسانی درخشش را به هر چهره‌ای افزوده می‌کند. بال‌های چشمگیرتر را در برند دویلچه گابانا می‌بینیم که جز اساسی آرایش هست.
  • آرایش چشم با اهمیت در برند جرمی اسکات بود که حاوی کمی رنگ نئونی که قبلاً به آن اشاره شد، همقدم با بال‌هایی به سبک کلئوپاترا که به هر دو خط پایین و بالای مژه وصل شده بودند.  
  • در برندهای ورونیکا بیرد و دنیس باسو، خط چشم بالدار اکثر به چشم می‌خورد.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: خط چشم بالدار روی خط مژه بالایی

16. خط چشم گرافیکی رنگی

در صورتی که ترندهای آرایشی online را جست و جو می‌نمایید، شاید آگاه شده شوید زیادی از اشخاص مهارت خویش را در خط چشم‌های گرافیکی رنگی اکثر نموده‌اند. به نظر می‌رسد میکاپ آرتیست‌ها در این مورد با هم دیگر هم صدا می باشند، چون زیادی از میکاپ‌ آرتیست‌ها از این خط چشم استفاده نموده بودند و همین موجب شد که این آرایش به موضوع یکی از جذاب‌ترین ترندهای آرایشی بهاری جایگزین گردد. 

  • آیا خط چشم می‌تواند نیز‌هنگام گرافیکی و شلوغ باشد؟ بله، این فقط راهی هست که می‌توان آرایش راحت و در عین ‌اکنون تأثیرگذار برند پیتر پیلوتو را وصف کرد؛ خط چشم نئونی تیره روی خط مژه و پایین خط ابرو استفاده ‌شده بود که هم زمان فضای تیره را با رنگ‌های زیبا مسحور نموده هست.
  • گوناگونی اکثر آرایشی در برند Chromat به چشم می‌خورد و بالی که با خط چشم سفید و آبی کشیده شده بود، آن را به یکی از به ‌یادماندنی‌ترین آرایش‌ها جایگزین نموده بود.
  • در آخر، در برند متی بوان، خط چشم خاکستری با زاویه‌ای شیب‌دار رو به پایین و بالای چشم همقدم با مقدار مناسبی از رنگ سفید در گوشه‌ی داخلی چشم کشیده شده بود که از دور زیاد قابل توجه به نظر می‌رسید و موجب شده که چشم‌ها درشت و خمیده‌تر به نظر برسد. 

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: خط چشم گرافیکی و رنگی

17. دیزاین ابر دور چشم

یکی از هنری‌ترین ترندهای آرایشی تابستان 2020 خط چشم ابری هست، ما این نام را برای این سبک گزینش کردیم، چون مجموع‌ی میکاپ آرتیست‌ها در وقت پیاده سازی این آرایش‌های چشمی منحصر بفرد، نوع ها شکل ها ذهنی را استفاده نموده بودند. 

  • نخست در برند رز ازولین، مدادهای چشم با رنگ‌های گوناگون و نیز‌چنین سیاه‌ و سفید ابزار‌ای برای کشیدن ابر یا شکل ها به جز آن دور چشم بودند که از گوشه‌ی داخلی چشم آغاز ‌شده و بعد به جهت چین پلک خم شده و در گوشه‌ی ساخته شده در خارج از کشور کلفت‌تر شده بود.
  •  در برند آنا سویی، ابر گرد یا صورتی مثل بال مشابه که با خط چشم سفید روی سایه رنگارنگی کشیده شده بود که حس جذابیت و سرزندگی را به وجود آورده بود.
  • در آخر، در سبک آرایشی برند Cynthia Rowley دیزاین‌های دور چشم به‌ موضوع ابر یا گل کشیده شده که به‌ نیکی با دیزاین گل‌دار این دسته هم صدا شده بود.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: خط چشم ابری

18. خط چشم گرافیکی مشکی

با در نظر گرفتن ایده‌های آرایشی، می‌توانید از خط چشم‌های مشکی هم بهره ببرید که با هر مداد چشم قدیمی قابل سامان هست. 

  • در نگاه ابتدا، میکاپ برند موسچینو، ترکیب کلاسیک خط چشم مشکی و رژ قرمز بود، لکن برای زیادی از طرح‌ها دو خط مژه بالا و پایین را به نیز متصل نموده بودند. در اصل یک دیزاین کمرنگ بود که یک دیزاین جدید گرافیکی فوق‌العاده را روی آرایش قدیمی سامان داده بود.
  • در برند Simone Rocha دیزاین پَر الهام ‌قسمت بود که منتهی شد برخی از طرح‌هایی که خط چشم گرافیکی مشکی را هنرمندانه روی تمام پلکشان کشیده بودند، شبیه پرهای مشکی پرنده به نظر برسند.   
  • در برند رال و روسو نیز خط چشم‌های گرافیکی دیده می‌شد. خط چشم‌های کلفتی که زیر چشم به نظر طرحی از مژه داشتند و یادآور آرایش دهه 60 بودند.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: خط چشمی مشکی با طراحی گرافیکی

19. خط چشم پهن مشکی

این ترند آرایشی تابستان 2020 هیچ ظرافتی ندارند. پلک بالایی و یا تمام پلک با استفاده از خط چشم‌ مشکی، پوشانده شده بود. 

  • در برند هالپرن، اکثر طرح‌ها از خط چشم فوق‌العاده ضخیم که تمام پلکشان را پوشانده بود استفاده نموده بودند اما در گوشه‌ی ساخته شده در خارج از کشور چشم به‌ جای بال، گرد شده بود. در حالی‌که حاشیه گرد نمی‌تواند آن را به مد اساسی جایگزین کند، استفاده از اکلیل مشکی روی خط چشم که جلوه‌ای کهکشانی به میکاپ می‌دهد به ‌آسانی می‌تواند گزینش محبوبی برای دوست داران آرایش باشد.
  • در برند Ashish، خط چشم پهن و تیره دور چشم به‌ خودی ‌خویش ظاهری گرانجی را خلق نموده هست که با رنگ موی طبیعی، زیباتر دیده می‌شد.
  • در برند مولی گدارد، این خط چشم شلخته به نظر می‌رسد، خط چشم درست یک میلی‌متر بالای خط مژه‌ی اساسی کشیده شده بود.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: خط چشم مشکی و پهن

20. ناهماهنگی خط چشم بالا و پایین

اعلا بودن یک سبک آرایشی تکراری مکرر جالب هست، شبیه خط چشم دو رنگ در ترند آرایشی 2020. این سبک اعلا حاوی خطی چشمی به یکرنگ ( یا سایه‌ای که نظیر چشم کشیده گردد) روی خط مژه‌ی بالایی و رنگی به جز آن روی خط مژه‌ی پایینی هست.

  • در برند آنتونیو ماراس، طرح‌ها خط چشم پهن را به رنگ آبی در بالای مژه و خط چشم نازک به رنگ قرمز را در خط مژه پایینی به شکل بالدار کشیده بودند.
  • در برند اسکار دلا رنتا نوع ها متفاوت خط چشم‌های دو رنگ دیده می‌شد. خط بالایی عموماً با سایه‌ای که به شمایل ‌گربه‌ای کشیده شده بود، خلق شد و خط چشم پایینی عموماً اکثر نزدیک گوشه‌ی داخلی خط مژه‌ی پایینی کشیده شده بود. ما ترکیب رنگ‌هایی شبیه نارنجی و زرد، زرد و آبی، صورتی و آبی را پیشنهاد می‌کنیم؛ پس می‌تواند زیر دسته‌ی قسمت رنگ‌های نئونی ترند 2020 قرار بگیرد.  

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: خط چشم دو رنگ

21. بی‌رنگ کردن خط ابرو

موردی در زمینه‌ی بی‌رنگ کردن ابرو وجود دارد که هر سبک آرایشی را کمی عجیب و ولو احتمالاً کمی ترسناک کند. شهرت این آرایش به علت پت مک گراک (میکاپ آرتیست)، برای ایده بی‌رنگ‌کننده ابرو هست که با مهارت از آن استفاده نموده بود و آن را به یکی از ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020 جایگزین نمود. او پشت این سبک آرایش برای برند پرادا نیز قرار داشت. او آرایش عجیبی را با سایه مشکی تیره درست پایین ابروی کمرنگ شده پیاده سازی کرد. ابروی سفید شده با ‌ظاهری غیر معمولی همقدم با استفاده‌ی هوشمندانه از کلاه نقاب‌دار و تکنیک‌های آرایشی SPFX برای تعدادی فصل متوالی به تبلیغ برند ریک اونز هم یاری کرد. 

  • شمار کمی از طرح‌های برند Sies Marjan از این تکنیک همقدم با رژ گونه صورتی که قبلاً به آن اشاره‌ کردیم، استفاده کردند.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: بی‌رنگ کردن خط ابرو

22. استفاده مضحک از مژه مصنوعی

وقتی‌که مژه‌های مصنوعی در فشن شو استفاده می‌گردد، به‌ندرت ظریف می باشند. در ترندهای آرایشی بهار 2020 مژه‌های مصنوعی نه‌ فقط نمایشی نبودند بلکه خلاقانه، عجیب و ولو غیر معمول بودند.

  • قابل ‌دقت‌ترین مژه‌های مصنوعی در فشن شوی گوچی دیده شد، تعدادی از طرح‌ها مژه‌های مصنوعی حجیمی را روی خط مژه‌ی پایین، خط مژه‌ی بالا و درست پایین ابرو استفاده کردند که نمود نیکی داشت و تا مدت‌ها در خیال اشخاص ‌ماند.
  • در فشن شوی برند مارکو دی وینچزو، مژه‌های رنگی با رنگ‌های گوناگون همقدم با اکستنشن مژه به رنگ آبی و یا ترکیبی از قرمز و نارنجی دیدن می‌شد که دقت ما را اکثر از مجموع به خویش دریافت کرد. میکاپ آرتیست‌ها در زیادی از فشن شوهای به جز آن از مژه‌های منحصر بفردی استفاده کردند. از حرف برندهای مارک جاکوبز، والنتینو و الیور تیزسکن.  

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: استفاده عجیب از مژه مصنوعی

23. لب‌های براق

درخشش زیبا دوباره به مد آرایشی بازگشت. دور شدن از لب‌های مات در تعدادی سال گذشته روند آهسته‌ای را به خویش گرفته بود لکن لب براق به لطف ترندهای آرایشی 2020 به‌طور رسمی دوباره وارد جهان مد شد. 

  • برای مدتی آرایش اساسی برند گوچی با پوستی شاداب، تمیز و لب‌هایی که کمی براق بودند، معمولی بود (گذشته از تعدادی مدلی که مژه‌های مصنوعی حجیمی استفاده نموده بودند).
  • آرایش برند آف وایت هم به همین ترتیب بود (با تعدادی استثنای براق)، به‌ جرات می‌توان گفت که مدلها سراسرً بدون آرایش و یا تنها از کمی براق کننده و کمی ریمل استفاده نموده بودند. 
  • در برند شنل، طرح‌ها رژلب قرمز رنگ را در وسط لب استفاده نموده بودند که با براق کننده عالی به نظر می‌رسیدند. 

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: رژلب های براق

24. لب‌های قرمز

در حالیکه، رنگ قرمز برای رژلب ماندگار هست و حدود یک قرن هست که قدیمی نشده هست. آیا واقعاً یکی از ترندهای آرایشی 2020 انگاشته گردد؟ این مسئله چندان پر اهمیت نیست چون میکاپ آرتیست‌ها از این رنگ شیک در فشن شوها استفاده می‌کنند و آن را جایگزین به یک استثنا رنگی نموده‌اند. 

  • بیایید با این استثنا آغاز کنیم که فشن شوی دولچه و گابانا هست. در این برند، رژلب قرمز و خط چشم بالدار شبیه لوگوی آن پر اهمیت و الزامی هست. در ترکیب با طرح موی لوله‌ای و ناخن‌های قرمز رنگ، این آرایش زیاد مثل به آرایش دهه 40 شده بود. 
  • حال در برند پرادا، اکثر طرح‌ها از آرایش نود (Nude) استفاده نموده بودند لکن تعدادی نیز رژ لب قرمز رنگ را با خط چشم مشکی استفاده نموده بودند.
  • در فشن شوی برندهای Sies Marjan و Moschino نیز طرح‌هایی با رژ لب قرمز دیدن شده می‌شد.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: رژ لب قرمز

25. لب‌های قرمز تیره

در صورتی که به جست و جو رژلب تیره‌تر هستید، بدانید رژلب تیره نظیر قرمز تیره جزو ترند 2020 هست نه رنگ‌های قهوه‌ای و بلوطی دهه 90.

  • برخی از طرح‌های برند جیل ساندر، میکاپ نود و دل‌نشین را با تیره کردن رژ لب قرمز با ته رنگی طبیعی، جالب‌تر کردند. در برند کشه، تری باربر (میکاپ آرتیست) در زمینه‌ی برخی از طرح‌ها تصمیم گرفت که برای تأثیرگذاری اکثر از رژلب تیره با درخششی مات، استفاده کند.  
  • تأثیرگذارترین آرایش لب در برند مکس مارا بود که تام پچوکس (میکاپ آرتیست) درباره برخی از طرح‌ها تصمیم گرفت که از رنگ قرمز زیاد تیره‌ شبیه شرابی استفاده کند که اکثر به مشکی می‌خورد.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: رژلب‌ قرمز تیره

26. رژلب‌هایی با رنگ غیرعادی 

به نظر می‌رسد آرایش بهاری 2020 به رژلب‌های معمولی محدود نمی‌گردد. در صحنه‌ی برخی از فشن شوها، میکاپ آرتیست‌ها از رژلب‌هایی به غیر از رنگ قرمز استفاده کردند.

  • در فشن شوی دریس وان تون، رژلب طلایی حسی از تجمل را القا نموده بود و به نظر میرسد که نوعی آرایش غیرمعمول هست که میتوان برای مهمانی‌ها از آن استفاده کرد.
  • در برند مولی گودارد، رژلب قرمز کمرنگ کره‌ای با رنگ آلمانی و تکنیک کلفت کردن لب (که مربوط به دهه‌ی 20 هست) ترکیب شده بود که آن را وسط لب‌ها کشیده بود و کنار لب‌ها محو شده بود.
  • در صورتی که رنگ‌های تخیل نئونی اکثر موردعلاقه‌ی شماست، از رژلب‌های برند Chromat که به رنگ آبی نئونی درخشان هست بهره ببرید. 
  • برخی از طرح‌های برند امیلیا ویکستید از رنگ‌های پاستیلی سبز و بنفش استفاده نموده بودند که میکاپشان را اعلا‌تر نموده بود.

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: رژلب‌هایی با رنگ های خاص و جسورانه

27. تزئین شکل با تکه‌های پارچه

یکی از جذاب‌ترین چیزها در زمینه آرایش در فشن شوها، طریقه‌ی استفاده میکاپ آرتیست‌ها از لوازم غیرمعمول برای تأثیرگذاری اکثر شکل هست.

  • آرایش اساسی برند Giambattista Valli و افزوده کردن کمی گل به ‌شکل برخی از طرح‌ها تکنیک دوست ‌داشتنی بود، به‌ویژه برای ترندهای بهاری 2020. گلبرگ‌های گل به طریق‌های مختلفی به‌ شکل چسبانده شده بودند. گلبرگ‌های گل‌های رز، نرگس و غیره عالی به نظر می‌آمدند. 
  • در برند AREA مرز بین آرایش و جواهرات کمرنگ شده بود. تکه‌های پر زرق ‌وبرق به شمایل‌های تاج و اشک با کریستال‌های سواروسکی شمایل داده‌ شده بود و به دور چشم برخی از طرح‌ها وصل شده بود که اکثراً با جواهرات طرح‌ها هم صدا بود.      
  • در برند آنتوپریما از تزئین سه وجهی برای هیجان‌انگیز کردن آرایش و از پیاده سازی با نخ در برندهای والتینو، مارکو دی وینچزو استفاده شده بود. 

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: تزئین صورت با سنگ‌های تزیینی، گل و نخ

28. استفاده از کریستال

کریستال‌هایی که به‌شکل چسبانده می‌شوند موجب ظرافت و درخشش شکل می‌شوند. در فشن شوهای سال 2020 ترند زیبایی کریستال با تقریبً افزون بود لکن می‌توانید برای استفاده در روز از کریستال‌های ظریف کنار چشم بهره ببرید. 

  • در برند Schiaparelli کریستال‌هایی را همانند آبشار رنگین‌کمانی دور چشم یکی از طرح‌ها قرار داده بود و کریستال‌های شفاف به شمایل قطره‌های آب را روی تمام شکل یکی از طرح‌ها چسباندند که در آن هیچ ظرافتی به چشم نمی‌خورد.        
  • دامنه‌ی آرایش‌های آوانگارد در فشن شوی مارک جاکوبز گسترده بود که حاوی کریستال‌های قرمز رنگ به همقدم سایه‌ی سبز روی پلک بود و کریستال‌های کوچک دور چشم‌های بدون آرایش مدلی به نام Yana Dobroliubova با کمرنگ کردن ابرو زیاد قابل توجه بود.          
  • در برند پایر ماس، استفاده از کریستال برای جلوه‌ی اکثر آرایش قرمز چشم به چشم می‌خورد و در برند دریس وان تون گوناگونی استفاده از مروارید اکثر دریافت دقت می کرد. 

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: استفاده از سنگ های کریستالی

29. نقاشی شکل

میکاپ آرتیست‌ها این شانس را داشتند که با پیاده سازی نقاشی ظریف روی شکل در ایده‌های آرایشی 2020 زیاد خلاق باشند. 

  • در برند Simone Rocha، پرهای زیاد مثل به واقعیت روی پیشانی برخی از طرح‌ها نقاشی شده بود. در حالی‌که در برند Manish Arora نقاشی شکل مثل به David Bowie سراسرً تخیل بود.        
  • در برند Rixo نقاشی شکل حاوی گل‌های کوچک تزئینی روی گونه بود که بامزه و اکثر تداعی نقاشی شکل کودکان بود.       

ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020: نقاشی ظریف روی صورت

اکثر بخوانید: وارسی 12 ترند آرایشی تابستانه: از آرایش پایه تا هولوگرافی

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *