لیست غذاهای پرنمک

لیست غذاهای پرنمک

لیست غذاهای پرنمک در صورتی که میخواهید مصرف نمک روزمره خودتان را کنترل نمایید و اگر چه بر روی آشپزی غذاهایی که میخورید بازرسی ندارید

مشاهده مطلب
ترفندهای پوشیدن شلوار جین فاق بلند

ترفندهای پوشیدن شلوار جین فاق بلند

فهرست مطالب

ترفندهای پوشیدن شلوار جین فاق بلند

ترندهای گوناگون می‌آیند و می‌روند، لیکن جین هیچ موقع از مد نمی‌افتد! چه یک دامن کوتاه جین باشد و چه یک شلوار چسبان، به ‌هر اکنون جین دائم در کمد لباس‌های ما حضور دارد. شلوار‌های جین فاق بلند در همه ی سالیان گذشته دوام آورده‌اند و هیچ موقع از لباس‌های ما حذف نشده‌اند. ای شلوارهای فوق‌العاده به ما ظاهر متعادلی می‌دهند و برای حدودا هر نوع اندامی مطلوب‌اند. تداوم مقاله را بخوانید تا بدانید که با هر نوع تیپ بدنی، چگونه می بایست شلوارهای جین فاق بلند را بپوشید.

شلوارهای جین مام

پیوست یک شلوار دم‌دستی می گردید که بتوانید در همه ی فصل‌های سال آن را بپوشید؟ نظرتان در زمینه یک شلوار جین مام کلاسیک چیست؟ شیرین و باکلاس، جین‌های مام در کاملاً جهان پرطرفدارند و در هر فصل و هر موقعیتی می‌توان از آ‌ن‌ها استفاده کرد. فاق بلند این شلوارها موجب می‌گردد که مجبور بمانید قطعاًً تاپ‌تان را داخل آنان فرو نمایید، لیکن هنگامی که نوبت به کفش‌هایتان می‌رسد، آزادی عمل کاملی دارید و می‌توانید از نوع ها کفش‌های گوناگون بهره ببرید. برای داشتن یک استایل باحال می‌توانید از یک ژاکت بر روی تاپ‌تان و یک کمربند هم مسیر با آن بهره ببرید.

شلوار جین فاق بلند مام

شلوارهای جین مردانه

هر زنی می بایست حداقل یکی از این شلوارهای ساده و باحال داشته باشد. این شلوارها یک ظاهر گشاد و شل‌وول دارند و به نظر می‌آید در اصل شلوارهای مردانه باشند، لیکن برای یک زن دوخته شده‌اند. با این اکنون نوع ها مختلفی از جین‌های مردانه وجود دارند که برخی از آنان، تنگ‌تر و اندامی‌تر می باشند. عالی ترین شی در زمینه این شلوارهای ساده آن هست که با هر فرم اندامی همخوانی دارند! شلوارهای جین جین مردانه که به علت گوناگونی و آسانی‌شان شناخته شده‌اند، عالی ترین گزینه برای گذراندن یک انتها هفته باحال می باشند.

شلوار جین مردانه فاق بلند

شلوارهای جین چسبان

شلوارهای جین چسبان که در همه ی جهان شناخته شده و پرطرفدار می باشند، عالی ترین گزینه برای گذراندن روزهای غیرکاری شما می باشند. طیف لباس‌هایی که می‌توانید با این شلوارها ست نمایید به طرز غافلگیرکننده‌ای گوناگون هست و می‌توانید از این شلوارها برای مناسبت‌های غیررسمی بهره ببرید. برای داشتن یک ظاهر شیک، شلوارهای جین چسبان‌تان را با یک ژاکت و یک جفت کفش پاشنه بلند دنبال نمایید. زوج کلاسیک و جدانشدنی ژاکت و شلوارهای جین سال‌ها هست که در کل استایل‌ها کاربرد دارند و هیچ موقع طرفداران‌شان را ناامید نکرده‌اند.

شلوار جین فاق بلند چسبان

زیادتر بخوانید: قواعد پوشیدن و ست کردن شلوار جین را یاد بگیرید

شلوارهای جین دمپاگشاد

شلوارهای جین دمپاگشاد نیز یکی بقیه از طرح‌های شلواری هست که تن هر کسی، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این شلوارها را بپوشید تا برای تعطیلات انتها هفته به خارج شهر بروید، و یا روی آنان یک تاپ سفید بپوشید تا مطلوب حضور در دفتر عمل باشند! این شلوارها در هر حالتی، یک احساس زنانه و هم زمان سرخوشانه به دنبال دارند. با استفاده از این شلوارهای باحال، برای آن که یک ظاهر درست و جالب برای همه ی روز داشته بمانید، فقط چیزهای اضافی که به آنان احتیاج دارید یک کیف شانه‌ای و یک جفت گوشواره می باشند. با سرد شدن دمای هوا می‌توانید از یک ژاکت باحال چرمی روی شلوارهای دمپا گشاد بهره ببرید. برای تکمیل کردن ظاهرتان از یک جفت کفش لژدار بهره ببرید تا به نظر برسد پاهای کشیده‌تری دارید.

شلوار جین فاق بلند دمپا گشاد

شلوارهای جین راسته

شلوارهای جین راسته که به همان اندازه که گوناگون‌اند، ساده نیز می باشند. این شلوارها یکی از پرطرفدارترین طرح‌خای شلوار جین می باشند و علت آن نیز آسان هست: این شلوارهای فوق‌العاده حدوداً با هر شی ای ست می‌شوند، از صندل‌های ظریف و پاشنه بلند گرفته تا کفش‌های کتانی و بوت و ژاکت. هنگامی که تیپ مطلوب اندام‌تان را پیدا کردید، این شلوارهای جین راسته ساده‌ترین و پرکاربردترین شلوار در کمد لباس شما خواهند بود. برای داشتن یک استایل ترندی، پیشنهاد ما به شما استفاده از شلوارهای جین راسته دنبال با کت با بلندی متوسط یا بلند و بوت‌های نوک باریک هست.

شلوار جین فاق بلند راسته

شلوارهای جین پاچه زنگوله‌ای

خبر رسمی: شلوارهای جین پاچه زنگوله‌ای بازگشته‌اند! این طرح مخصوص از شلوارهای جین دهه هفتادی مسلماً برای تمام اشخاص مطلوب نیست، لیکن اخیراً شانس مجددی برای بازگشتن به ترندهای تازه پیدا نموده هست. کلید داشتن یک ظاهر فوق‌العاده جالب با استفاده از شلوارهای جین پاچه زنگوله‌ای آن هست که از شلوار با فاق بلند و یک جفت کفش ظریف پاشنه بلند در زیر آن بهره ببرید. استفاده از پاشنه‌ی بلند کفش‌ها، گشاد بودن پایین پاچه این شلوارها را متعادل می‌کند. برای داشتن یک ظاهر باحال که تمام سرها را به جهت شما برمی‌گرداند، شلوارهای جین پاچه زنگوله‌ای‌تان را با یک تاپ با سرشانه‌های برهنه و یک عینک آفتابی با قاب گرد دنبال نمایید.

شلوار جین فاق بلند پاچه زنگوله‌ای

شلوارهای جین پاره

شاخص نیست که شما کدام استایل را اولویت می‌دهید، شلوارهای جین پاره از آن لباس‌هایی می باشند که می بایست در کمد لباس هر زنی وجود داشته باشند. این شلوارهای باکلاس و ساده برای هر موقعیتی قابل استفاده می باشند، از قرار بین‌وعده با دوستان دخترتان گرفته تا اوقات خوش‌گذرانی و پس از آن. برای داشتن یک ظاهر نیمه‌رسمی و شیک می‌توانید شلوارهای جین پاره تان را با ژاکت و بوت‌های تا قوزک پا تکمیل نمایید. از طرف بقیه، در صورتی که روی شلوار‌های جین پاره‌تان یک تی‌شرت آسان و یک ژاکت چرمی بپوشید، گزینه مناسبی برای موقعیت‌های روزمره می باشند.

شلوار جین فاق بلند پاره

شلوارهای جین شسته با رنگ روشن

برای داشتن یک ظاهر باحال تابستانی، قابلیت ندارد گزینه‌ای خوب تر از شلوارهای جین شسته با رنگ روشن پیدا نمایید. این شلوارهای باحال، نیز با یک جفت کفش کتانی و تی‌شرت سفید عالی می‌شوند و نیز با ژاکت مشکی و کفش‌های پاشنه بلند. شلوارهای جین شسته با رنگ روشن نه فقط امسال ترند شده‌اند، بلکه ظاهر روزمره و آسانی دارند که برای فصل‌های بقیه نیز قابل استفاده هست. عالی ترین شی در زمینه این شلوارها آن هست که با استفاده از آنان به آسانی می‌توان برای هر موقعیتی حاضر شد.

شلوار جین فاق بلند شسته با رنگ روشن

شلوارهای جین اسید شور

در صورتی که شما نیز از آن گروه دختر‌هایی هستید که در عرصه مد و فشن حاضر به پذیرش ریسک هستید، شلوارهای جین اسید شور برای شما مناسبند. این شلوارهای چشم گیر و جسورانه دوباره به صحنه برگشته‌اند و سلبریتی‌های مورد تمایل ما نیز آنان را گزینش می‌کنند. مساله کلیدی در وقت استفاده از این ترند آن هست که از تزئینات مینیمال بهره ببرید. برای داشتن یک ظاهر روزمره و ساده، شلوارهای لی اسیدشورتان را با یک تی‌شرت سفید و کفش‌های کتانی متعادل نمایید. ظاهر مخصوص‌تری می‌خواهید؟ شلوارهای جین اسیدشورتان را با ژاکت و بوت‌های نوت‌باریک چرمی ست نمایید.

شلوار جین فاق بلند اسید شور

شلوارهای جین ساده فاق بلند

می بایست قطعاًً در دسته شلوارهای جین‌تان یک شلوار جین فاق بلند ساده داشته بمانید! این استایل ساده همان قدر که با یک جفت کفش کتانی و یک تی‌شرت آسان جالب هست، با یک بلوز شیک و کفش‌های پاشنه بلند نیز به همان اندازه چشم گیر می‌گردد. از آنجایی که اسن شلوارهای ساده با نوع ها مختلفی از استایل‌های مختلف هم مسیر می‌شوند، در وقت و قیمت شما برای ست کردن لباس‌هایتان صرفه‌جویی می‌کنند. پیشنهاد ما آن هست که این شلوارها را با قطعاتی دنبال نمایید که بلند بودن کمر آنان را نشان می‌دهند، به عنوان مثالً بلوزهای کوتاه یا تاپ‌های بالانافی. برای تکمیل کردن ظاهرتان کافی هست یک کمربند ببندید.

شلوار جین فاق بلند کژوال

شلوارهای جین مشکی فاق بلند

فرقی ندارد که شلوار شما براق باشد، راسته، تنگ، یا کوتاه، به هر اکنون داشتن یک شلوار جین مشکی فاق بلند برای هر دختری در کمد لباس‌هایش واجب هست. از یک شلوار جین مشکی فاق بلند با بلندی قد نرمال حدوداً در هر موقعیتی می‌توان استفاده کرد. علاوه بر این، این شلوارهای شگفت‌انگیز برای هر سایز و فرم اندامی مطلوب‌اند. برای آن که یک ظاهر روزمره و جالب داشته بمانید که هیچ موقع از مد نمی‌افتد، می‌توانید به آسانی این شلوارها را با یک تی‌شرت ساده و یک جفت کفش کتانی دنبال نمایید.

شلوار جین فاق بلند مشکی

شلوارهای جین سفید فاق بلند

احتمالاً شما نیز از افرادی بمانید که برای استفاده از ترند شلوار جین فاق بلند سفید محتاط می باشند، و ما نیز می‌دانیم که چرا! این شلوارها با داشتن چنین ظاهر روشن و چشمگیری، یکی از جسورانه‌ترین گزینش‌های ممکن می باشند! لیکن ما اینجا هستیم که به شما بگوییم که این شلوارهای جین روشن و چشم‌نواز می‌توانند یک گزینه ایده‌آل و باکلاس برای همه ی اوقات سال شما باشند. کاربردهای این شلوارها به طرز شگفت‌آوری گوناگون هست، به طوری که این شلوار‌های مخصوص و جالب را جایگزین به یک گزینه تمام‌کاره در کمد لباس‌های شما می‌کند. اگر چه به شرط آن که جرات امتحان کردن آنان را داشته بمانید! برای داشتن یک ظاهر شیک و باکلاس در یک قرار شبانه با دوستان‌تان، کافی هست که این شلوار‌های فوق‌العاده را با بلوز مشکی و کفش‌های چرمی مشکی دنبال نمایید و یا برای داشتن یک ظاهر معمولی‌تر، می‌توانید این شلوار‌ها را با یک بلوز چهارخانه و یک جفت کفش کتانی ست نمایید.

شلوار جین فاق بلند سفید

شلوار جین فاق بلند اقیانوسی

هیچ کمد لباسی بدون داشتن یک شلوار جین فاق بلند اقیانوسی کلاسیک همه نیست! شایدً یکی از لباس‌هایی هست که خرج نظر از استایل مورد تمایل‌مان، تمام ما یکی از آنان را داریم. این شلوار یکی از مورد‌هایی هست که نیز برای موقعیت‌های روزمره مطلوب هست و نیز شبانه! شلوارهای جین اقیانوسی به علت رنگ خنثای خودشان، می‌توانند با طیف مختلفی از رنگ‌های گوناگون دنبال شوند. در صورتی که به پیوست داشتن یک ظاهر تاثیرگذار هستید، گزینه‌ای خوب تر از ترکیب کلاسیک شلوارهای اقیانوسی رنگ با تی‌شرت‌های سفید وجود ندارد. ظاهرتان را با یک کمربند چرمی و یک جفت بوت تا قوزک پای چرمی مشکی تکمیل نمایید و حاضر بیرون رفتن هستید!

شلوار جین فاق بلند

شلوار های جین فاق بلند سایز غول پیکر

یک شلوار جین فاق بلند تنگ گزینه مناسبی برای خانم‌های با سایز غول پیکر هست. شلواری که یاری می‌کند که انحناهای بدن، در جاهای درست، ارائه داده شوند تا ترکیب کلی اندام‌تان زیباتر به نظر برسد. در زمینه رنگ، عالی ترین رنگی که یک خانم با سایز بالا می‌تواند برای شلوار جین گزینش کند تا ظاهر لاغر‌تری داشته باشد، یک شلوار شسته با رنگ تیره هست. این شلوارها یکی از پرکاربرد‌ترین و گوناگون‌ترین شلوارهایی می باشند که می‌توانید از آنان برای داشتن ظاهر روزمره و ساده و هم زمان، ظاهری نیمه‌رسمی در مراسم‌های گوناگون بهره ببرید.

شلوار جین سایز بزرگ فاق بلند

شلوارک‌های جین فاق بلند

هنگامی به مد تابستانی می‌رسیم، شلوارک‌های جین فاق بلند محبوب و گوناگون‌اند. در صورتی که یک شلوارک چین‌دار دائم ظاهر باحالی دارد، لیکن یک شلوارک آسان به اندازه یک دامن کوتاه رنگی، پر کاربرد هست. فرقی ندارد که برنامه شما برای این تابستان چه باشد، به هر اکنون این شلوارک‌های جین آنقدر با مزه‌اند که نمی‌توان از آنان گذشت! برای داشتن یک ظاهر شیرین و باکلاس، تنها به راحتی آنان را با یک تاپ بالا‌نافی یا تی‌شرت گشاد دنبال نمایید و زیر آن یک جفت صندل ساده بپوشید.

شلوارک جین فاق بلند


چگونه شلوار جین فاق بلند بپوشیم


  • شلوارهای جین فاق بلند هنگامی عالی ترین ظاهر را دارند که سراسرً فیت اندام شما باشند.
  • بلندی فاق و ظاهر کمر این شلوارها را مخفی نکنید.
  • برای نشان دادن فرم دور کمر این شلوارها، بلوز یا تی‌شرت‌تان را داخل شلوارتان فرو نمایید.
  • با نسبت‌ها بازی نمایید و روی شلوار جین فاق بلندتان، ژاکت بلند بپوشید.
  • کفش‌های کتانی و بوت‌های گوناگون برای همراهی با شلوار جین فاق بلند مطلوب می باشند.

زیادتر بخوانید: هفت قانون براي پوشيدن شلوار جين كوتاه

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *