بلوند کردن رنگ موی مشکی به روش حرفه‌ای‌ها

بلوند کردن رنگ موی مشکی به روش حرفه‌ای‌ها

فهرست مطالب

بلوند کردن رنگ موی مشکی به طریق شغل‌ای‌ها

علاقه ی به داشتن موی بلوند می‌تواند هرکسی را در هر وقتی درگیر کند، اگرچه، بلوند کردن موهایی که به شکل طبیعی تقریباًً روشن می باشند، زیاد ساده‌تر هست لکن سامان آن برای موهای مشکی غیرممکن نیست. برای آسیب ندیدن موهایتان می بایست وقت، صبر و توجه زیاد بسیاری به خرج دهید لکن نگران نباشد، اینکار قابل سامان هست! برنامه‌ریزی نمایید که چندین هفته وقت را خرج استفاده از کاندیشنر، دلکره مو و روند بهبودی مو نمایید تا موهای تیره خویش را وارد قلمرو موهای بلوند روشن نمایید.


قسمت نخست حاضر کردن مو


1. قبل از دکلره، موهایتان را هر 2-3 روز یک بار به مدت دو هفته عمیقاً رطوبت‌رسانی نمایید

اینکار الزامی نیست لکن در صورتی که برای انجان دادن آن صبوری به خرج دهید، برایتان سودمند خواهد بود. جایگزین کردن موها از مشکی به بلوند به چندین میتینگ دکلره احتیاج دارد، چون مواد دلکره موهای شما را خشک می‌کند و به آنان آسیب می‌رساند. پیش از سامان اینکار موهای خویش را سالم و مغذی نمایید تا دستاورد شغل خوب تر به نظر برسد.

  • ایضاً می بایست تعدادی هفته قبل از دلکره کردن مو، استفاده از لوازم حرارتی که به مو طرح می‌دهند را متوقف نمایید تا آسیب‌های ناشی از گرما روی مو را محدود نمایید.
  • چطور در خانه ماسک مو درست کنیم: 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 2 تا 4 قاشق غذاخوری عسل را در یک کاسه کوچک مخلوط نمایید. مخلوط را با استفاده از شانه به موهای خشک یا کمی مرطوب خویش بزنید. موهای خویش را در حوله یا کلاه حمام بپیچید و اجازه دهید موها به مدت 15-30 دقیقه در ماسک غوطه‌ور شوند. ماسک را در حمام بدون شامپو بشویید، به آن نرم کننده بزنید و بگذارید تا خشک شوند.

آغشته کردن مو با نرم کننده 2 بار در هفته

2. در شکل وجود رنگ روی مو از شامپو درخشان کننده برای پاک کردن آن بهره ببرید

لطفا دقت داشته شوید که در صورتی که موهای شما رنگ نشده هست، از این قسمت صرفه‌نظر نمایید. شامپوی درخشان کننده (Clarifying Shampoo)، رنگ مو را به طور کل از بین نمی‌برد لکن به اندازه‌ای آن را روشن می‌کند که بتوانید ساده‌تر از دکلره بهره ببرید. قبل از اینکه بخواهید موهای خویش را دکلره نمایید، از این شامپو برای 2-3 بار بهره ببرید.

  • در روزی که برای نخستین بار از دکلره روی موهایتان استفاده می‌نمایید، از مصرف شامپو درخشان کننده پرهیز نمایید. اینکار می‌تواند موجب خشک شدن بیشتر از مقدار موهایتان گردد.

شستن مو با شامپو

3. دکلره را روی موهایتان تست نمایید تا ببنید که موهایتان چه تصویر‌العملی نشان می‌دهد 

این آزمایش به شما هم یاری می‌کند تا معین نمایید که برای چه مدت می بایست دکلره را روی موهای خویش بگذارید. ایضاً در صورتی که پوست سر شما برای سامان دکلره بیشتر از مقدار حساس باشد، اینگونه معین خواهد شد. از بخش کوچکی از مو بهره ببرید که عرض آن حداقل 2.5 سانتی‌متر باشد و می‌توانید آن را به آسانی زیر مابقی موهای خویش مخفی نمایید.

  • سایر موهای خویش را رو به عقب ببندید تا به طور اتفاقی با دکلره ارتباط پیدا نکند.
  • دستکش بپوشید و پودر دکلره و اکسیدان را ترکیب نمایید. قبل از شستن موها، بگذارید دکلره به مدت 30-45 دقیقه روی موهای شما بماند.
  • در صورتی که پوست سر شما قرمز یا تحریک شد، این مطلب می‌تواند نشان دهنده حساسیت یا آلرژی به مواد شیمیایی باشد. در صورتی که این اتفاق افتاد، دلکره کردن را تداوم ندهید. به جای اینکار، پیگیری یک رنگ‌شغل شغل‌ای بروید تا ببینید در تداوم می بایست چه اقداماتی سامان دهید.

تست کردن دکلره روی قسمتی از مو

4. موهای خویش را با کلیپس یا گیره پلاستیکی به 4 بخش تقسیم نمایید

پس از حاضر شدن برای آغاز نخستین میتینگ دکلره، موهای خویش را به 4 بخش برابر تقسیم نمایید: موهای خویش را از وسط باز نمایید، در ادامه هر طرف را به 2 بخش تقسیم نمایید، یکی بالا و بعدی پایین. برای جدا نگه داشتن هر بخش، از کیلیپس یا گیره مو پلاستیکی بهره ببرید.

  • در صورتی که موهای شما بیشتر هست، شاید احتیاج باشد که آنان را به گروه‌های زیادتری تقسیم نمایید تا دکلره کردن آنان ساده‌تر باشد.

تقسیم کردن مو به 4 قسمت

5. با پوشیدن دستکش و یک تی‌شرت قدیمی از پوست و لباس خویش محافظت نمایید

دکلره، ماده شیمیایی قدرتمند هست و می‌تواند پوست شما را بسوزاند، در نتیجه می بایست مقدار ارتباط آن را پوست محدود نمایید. موقع مخلوط کردن، استفاده و زدن دکلره به موها، یک جفت دستکش لاستیکی بپوشید. لباس‌های خویش را مقابل نمایید و لباس چسبان و تنگ بپوشید. در صورتی که دکلره را روی پیراهن خویش ببریزید، لباس شما لکه‌دار می‌گردد.

  • ایضاً می‌توانید برای محافظت از فضای شغل خویش حوله‌های قدیمی را روی زمین پهن نمایید.

 پوشیدن دستکش

زیادتر بخوانید: 15 توصیه راحت برای مراقبت از موهای مشکی


قسمت دوم دکلره کردن مو


1. اکسیدان و پودر دکلره را در یک کاسه پلاستیکی کوچک مخلوط نمایید

موقع که نوبت به بلوند کردن موی مشکی می‌رسد، خوب تر هست محصول ها مورد احتیاج را با توجه بخرید و برای اینکار وقت بگذارید. برای کسب داده ها زیادتر در خصوص اکسیدانی که می بایست بخرید به نکات زیر دقت نمایید:

  •  اکسیدان 6 درصد موهای شما را 1-2 درجه روشن‌تر می‌کند. در صورتی که می‌خواهید دکلره را روی موهایی بگذارید که از قبل رنگ شده، آسیب دیده یا خشک می باشند، این گزینه گزینش نیکی خواهد بود.
  • اکسیدان 9 درصد موهای شما را 2-3 درجه روشن‌تر می‌کند. در صورتی که موهای شما طبیعی و بدون رنگ باشند، این گزینه عالی هست.
  • اکسیدان 12درصد موهای شما را در حدود 4 درجه روشن‌تر می‌کند لکن می‌تواند به موهای شما آسیب بسیاری بزند. در صورتی که پوست سر شما حساس هست، از مصرف این اکسیدان خودداری نمایید، چون موجب تحریک زیادتر می‌گردد.
  • از آنجایی که موهای شما زیاد تیره هست، استفاده از دکلره مناسب ترین گزینه برای روشن شدن موهای شما هست. طریق‌های بعدی، شبیه استفاده از پراکسید یا اسپری روشن کننده مو (Sun-in Spray)، به موهای شما تناژ مسی می‌دهد و هیچ وقت موهای شما را به رنگ مورد نظرتان جایگزین نمی‌کند.
  • هشدار: هیچ وقت از دکلره‌های تجاری برای تمیز کردن و ضدعفونی موهای خویش استفاده نکنید. این ماده زیاد قدرتمند هست و به احتمال بیشتر پوست شما را می‌سوزاند و به موهای شما آسیب می‌رساند. مکرر از پودر دکلره استاندار بهره ببرید.

مخلوط کردن اکسیدان و پودر دکلره در کاسه

2. از انتهای مو آغاز نمایید و هر گروه را جداگانه دکلره نمایید

با گروه پایین مو آغاز نمایید و گیره یا کلیپس آن را باز نمایید. یک تکه مو به اندازه 2.5 سانتی‌متر را جدا نمایید و با استفاده از برس برجسته رنگ، مواد دکلره را از نوک آن تا حدود 2.5 سانتی‌متر به سوی پوست سر بزنید و ریشه‌ها را دست نخورده برقرار بگذارید. این شغل را آنقدر تکرار نمایید تا تمام آن گروه پوشانده گردد، در ادامه گروه بعدی مو را باز نمایید و همان شغل را سامان دهید تا همه ی سرتان (بدون ریشه) را با مواد دکلره بپوشانید. 

  • گرمای پوست سر موجب می‌گردد که دکلره تند‌تر عمل کند که گاهی اوقات منتهی به دو رنگ شدن مو می‌گردد، به این معنی که ریشه موهای شما به طور قابل توجهی از سایر موهای شما روشن‌تر خواهد شد.

دکلره کردن انتهای مو

3. به عقب برگردید و دکلره را به ریشه موهایتان بزنید

بعد از اینکه پایین موهایتان را دکلره زدید، وقت آن رسیده که به عقب برگردید و ریشه‌های مو را دکلره نمایید. از پشت سر خویش آغاز نموده و از گروه‌های پشت مو رو به جلو حرکت نمایید، مواد دکلره را تنها به آن 2.5 سانتی‌متری که مواد نخورده هست بزنید. در نهایت در صورتی که می‌خواهید منظم شوید، ایرادی ندارد که هر گروه مو را دوباره با گیره یا کلیپس به سر وصل نمایید.

  • در صورتی که در هر قسمت مواد دکلره آغاز به سوزاندن پوست سر کرد، فوراً آن را بشویید.

دکلره کردن ریشه مو

4. بگذارید مواد دکلره به مدت 30-40 دقیقه روی موهایتان بماند

 تستی که با دکلره روی موهای خویش سامان دادید، می بایست به شما هم یاری کند بدانید که بعد از تعدادی دقیقه دلکره روی موهای شما ردپا خواهد کرد. در این قسمت می‌توانید از یک کلاه حمام بهره ببرید تا مواد دکلره به لوازم خانه یا هر شی بعدی حادثه نکند.

  • نگذارید مواد دکلره بیشتر از 45 دقیقه روی موهایتان بماند.
  • فراموش نکنید که این فقط نخستین میتینگ دکلره شما در این قسمت هست. شما حداقل یکبار بعدی می بایست اینکار را سامان دهید تا به رنگ بلوند مطلوب برای موهایتان برسید، در نتیجه ناراحت نشوید در صورتی که رنگ موهایتان عالی نشده باشد.

قرار دادن مواد دکلره به مدت 30 دقیقه روی مو

5. دکلره را با آب بشویید، روی موها از شامپو و کاندیشنر استفاده نموده و بگذارید بدون سشوار خشک گردد

بعد از اینکه 30-40 دقیقه گذشت، با استفاده از آب ولرم مواد دکلره را بشویید. از شامپو و کاندیشنر آبرسان برجسته دکلره بهره ببرید که عموماًً در جعبه دکلره خریداری شده وجود دارد. بگذارید موهایتان خودش خشک گردد و سعی نمایید از سشوار استفاده نکنید. فراموش نکنید که موهای شما مراحل بسیاری برای پشت سر قرار دادن دارد در نتیجه در اکنون حاضر محدود کردن استفاده از لوازم حرارتی نظیر سشوار زیاد برجسته هست.

  • در صورتی که موهایتان نارنجی یا مسی به نظر می‌رسد شوکه نشوید. میتینگ نخست دکلره برای 2-3 درجه روشن کردن موهای شما کافی هست لکن تا حالا نمی‌گردد این موها را بلوند در نظر گرفت.

شستن مو زیر دوش آب

6. بعد از 1 تا 2 روز از تونر مو بهره ببرید تا به خنثی شدن تناژ مسی موهایتان هم یاری کند

شما قرار هست که تعدادی هفته با این موهای نصفه نیمه بلوند زندگی نمایید پس استفاده از تونر مو در این قسمت به شما هم یاری می‌کند تا کمی از رنگ نارنجی یا مسی موهایتان را خنثی نمایید. از تونر نقره‌ای، مرواریدی یا خاکستری روشن بهره ببرید تا به سرد کردن تناژ موهایتان هم یاری کند.

  • در صورتی که نمی‌خواهید در این قسمت از تونر بهره ببرید، حداقل از یک شامپو بنفش بهره ببرید که به بر طرف تناژ قرمز هم یاری می‌کند و نیز ظاهر موهایتان را خاکستری‌تر می‌کند. 

استفاده از تونر مو


قسمت سوم میتینگ دوم دکلره


1. قبل از استفاده دوباره از دکلره 3 تا 4 هفته صبر نمایید

این بخش اصلی ترین قسمت برای سالم نگهداشتن مو تا جای ممکن برای دگرگونی دادن رنگ مو از مشکی به بلوند هست. در صورتی که موهای شما خشک و شکننده شده هست، میتینگ دوم دکلره را 3-4 هفته عقب بیندازید. در صورتی که به نظر می‌رسد که موهایتان به نیکی به درمان‌های کاندیشنر جواب می‌دهند، فقط 1-2 هفته صبر نمایید.

  • در صورتی که بعد از میتینگ دوم دکلره، موهایتان تا حالا به اندازه دلخواهتان روشن نیست، 1-2 هفته بعدی صبر نموده و میتینگ سوم را سامان دهید. یا ضمناً شاید قبل از آسیب رساندن زیادتر به موهایتان مورد نیاز باشد به یک رنگ‌شغل شغل‌ای مراجعه نمایید. 
  • نباید زیادتر از سه میتینگ دکلره سامان دهید. برای موهای شما زیاد سخت خواهد بود که بعد از قرار گرفتن در معرض آن تمام مواد شیمیایی دوباره به وضعیت ابتدایی خویش برگردد.

تقسیم کردن مو

2. به مدت 2 الی 4 هفته یک روز در بین موهایتان را به شکل عمیق آبرسانی نمایید

در بین فواصل جلسات دکلره، وقت زیادتری را به مراقبت از موهای اختصاص دهید. در صورتی که نمی‌خواهید از فروش‌گاه محصولی برای اینکار بخرید، می‌توانید روغن نارگیل را به مدت 20-30 دقیقه روی موهایتان بگذارید که به آبرسانی کردن موهای دکلره شده هم یاری می‌کند.

  • به این ترتیب، در این دوران دفعات استفاده از لوازم حرارتی برای طرح دادن به موهایتان را محدود نمایید چون گرمای افزوده فقط موجب آسیب زدن زیادتر به موها می‌گردد.

استفاده از ماسک مو

3. برای میتینگ دوم دکلره از اکسیدان 6 یا 9 درصد بهره ببرید

زمانی که هنگام میتینگ بعدی دکلره مو رسید، از همان درصد اکسیدانی که قبلاً استفاده کردید یا اکسیدان با درصد کمتر بهره ببرید. اکسیدان با درصد زیادتر به موهایتان آسیب زیادتری می‌زند.

  • اکسیدان 6 درصد 1-2 درجه بعدی موهای شما روشن می‌کند. با استفاده از تونر موی مطلوب، می‌توانید موهایتان را به آن مقدار از روشنی که می‌خواستید برسانید.
  • اکسیدان 9 درصد 2-3 درجه بعدی موهای شما روشن می‌کند. در صورتی که موهای شما با میتینگ نخست دکلره به شدت خشک و شکننده نشده هست، این اکسیدان می‌تواند گزینش نیکی باشد.

اکسیدان 30 درصد

4. همان مراحل سامان شده برای دکلره در قسمت نخست را تکرار نمایید

موهای خویش را به چهار گروه تقسیم نمایید. اول دکلره را به نوک موهایتان بزنید و آن را تا وسط مو تداوم دهید، در ادامه برگردید و مواد را به ریشه موهایتان هم بزنید. بگذارید مواد دکلره به مدت 30-40 دقیقه روی موهایتان بماند.

  • فراموش نکنید که موقع شغل با دکلره، دستکش لاستیکی و تی‌شرت قدیمی بپوشید.

دکلره کردن مو و 30 دقیقه زمان انتظار

5. موهایتان را بشویید و به آن کاندیشنر بزنید

 بعد از گذشت هنگام مورد نیاز، به حمام رفته و همه ی مواد دکلره روی مو را بشویید. از یک شامپو با نرم کننده بیشتر و کاندیشنر بهره ببرید، در ادامه بگذارید موهایتان بدون سشوار خشک گردد.

  • در صورتی که می‌خواهید از سشوار بهره ببرید، آن را روی کوچک ترین دمای ممکن تنظیم نمایید.

شستن مو

6. به موهایتان تونر بزنید تا موهایتان روشن‌تر گردد

بدون تونر، موهای بلوند شاید قرمزتر از شی ای باشد که می‌خواهید. از تونر 1-2 هفته بعد از همه ی شدن میتینگ دوم دکلره بهره ببرید، در غیر این شکل تونر می‌تواند موهایتان را کمی زیادتر خشک کند. از تونر بر پایه آمونیاک یا شامپو بنفش استفاده نموده و دستورالعمل در دسترس روی جعبه را ادامه ی نمایید.

  • شما می‌توانید هر تعدادی هفته یک بار برای سرحال کردن رنگ موهایتان از تونر بهره ببرید لکن از استفاده هر روز آن خودداری نمایید. در صورتی که به شکل همیشه از تونر بهره ببرید، می‌تواند موجب خشک شدن موهایتان گردد.

استفاده از تونرمو


قسمت چهارم تداوم دادن به دکلره کردن موی بلوند


1. از شامپو و کاندیشنرهای بنفش برجسته موهای بلوند بهره ببرید

به ادامه ی محصولاتی شوید که برای موهای بلوند فرموله شده باشند. شامپوها و کاندیشنرهای با هاله‌ی بنفش می‌توانند به پیشگیری از جایگزین شدن رنگ موهای بلوند روشن به زرد کمرنگ هم یاری کند.

  • برای کسب مناسب ترین دستاورد، در هفته 1-2 بار از شامپو بنفش بهره ببرید. در صورتی که می‌خواهید موهایتان را بیشتر از این با شامپو بنفش بشویید می بایست روزهای بعدی از شامپو با نرم کننده بیشتر بهره ببرید.

استفاده از شامپو بنفش

2. استفاده از لوازم‌ حرارتی برای طرح دادن به موهایتان را محدود نمایید

سشوار، اتو مو و مو فرکن به قصد وضعیت دادن به مو از گرمای بسیاری استفاده می‌کنند و آن گرما ضمناً می‌تواند بیشتر از پیش به موهایتان آسیب بزند. در صورتی که به استفاده از این لوازم احتیاج دارید، آنان را روی کوچک ترین دمای ممکن تنظیم نمایید تا آسیب را به حداقل برسانید.

  • کانال‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنان می‌توانید بدون گرما موهای خویش را صاف یا فر نمایید. ببینید که آیا طریق‌های صافی و فر کردن مو بدون گرما برای شما موثر هست یا نه.

از سشوار و اتوی مو استفاده نکنید

3. به قصد پیشگیری از آسیب زیادتر مو، موهایتان را به شکل دم اسبی یا گوجه محکم نبندید

موهای دکلره شده بیشتر از موهای دکلره نشده شکننده و آسیب‌پذیر می باشند. هر مدلی مویی که به کش پلاستیکی محکم احتیاج دارد برای تارهای شکننده مو تهدید به حساب می‌آید و می بایست ضمناً الامکان از آنان استفاده نکنید.

  • محصول ها زیاد مناسبی برای پیشگیری از آسیب زدن به موهایتان وجود دارد. به ادامه ی کش موهایی شوید که از پارچه، ساتن یا روبان درست شده یا آنهایی که وضعیت دایره مارپیچ دارند. 

موهایتان را دم اسبی نبندید

4. هر 4-6 هفته یکبار موهای خویش را ریشه گیری نمایید تا موهای مکرر بلوند داشته باشد

روند دکلره کردن ریشه‌های مو زیاد مانند به عملیات دکلره کردن معمولی هست لکن نیازی نیست که مواد دکلره را روی تمام موهای خویش بگذارید. موهای خویش را نظیر قبل به چهار گروه تقسیم نمایید لکن مواد دکلره را فقط به ریشه مو بزنید. بگذارید دکلره به مدت 40 تا 30 دقیقه روی ریشه مانده و در ادامه آن را بشویید.

  • در صورتی که تونر مو جزو روند بلوند کردن موهای شما هست، فراموش نکنید که تونر را 1-2 روز بعد از ریشه‌گیری موها بهره ببرید. در غیر این شکل، ریشه موهایتان در مقایسه با پایین موهایتان اختلاف خواهد داشت.
  • مساله: دکلره کردن ریشه مو به شیوه‌ای که رنگ آن شبیه پایین موها گردد، شغل زیاد دشواری هست. به همین علت می‌توانید هر تعدادی وقت یکبار به یک رنگ‌شغل شغل‌ایی مراجعه نمایید تا این شغل را برای شما سامان دهد.

ریشه گیری مو هر 4 تا 6 هفته یکبار

5. یک بار در هفته از ماسک موی آبرسان بهره ببرید تا موهایتان را سالم نگه دارید

موهایی که دکلره شده‌اند احتیاج به مراقبت دارند. به ادامه ی یک ماسک مو با خاصیت آبرسانی قدرتمند شوید یا خودتان یکی از آنان را در خانه درست نمایید.

  • این محصول ها هرگزً به موهای شما آسیب نمی‌رسانند، پس در صورتی که حس می‌نمایید که برای موهایتان سودمند می باشند، می‌توانید از آنان زیادتر از یکبار در هفته بهره ببرید.

استفاده از ماسک مو


سوال های پرتکرار


1. آیا آب لیمو موهای مشکی را روشن می‌کند؟

با استفاده از آب لیمو می‌توانید هایلایت‌های طبیعی به موهای خویش افزوده نمایید. کافی هست آب لیموی جدید را مستقیماً روی موهای خویش بمالید و مدتی را بیرون از خونه در معرض نور آفتاب شوید. اسید در دسترس در آب لیمو هم گام با نور شدید خورشید تکه‌های هایلایت طبیعی به موهای شما افزوده می‌کند.

2. آیا می‌توانیم رنگ موهای تیره را با یکبار دکلره کردن به بلوند دگرگونی دهیم؟

خیر. برای دگرگونی موهای تیره به بلوند، چندین میتینگ دکلره مورد نیاز هست. 1 یا 2 بار اولی که آنان را دکلره می‌نمایید، شاید ته‌رنگ نارنجی روی موهای شما برقرار بماند. مواد دکلره ایضاً برای موهای شما قدرتمند هست، در نتیجه برجسته هست که پس از هر بار دکلره کردن مو، آنان را مرطوب و از آنان مراقبت نمایید تا از خشک شدن موها پیشگیری گردد. لکن پس از تعدادی میتینگ دکلره، می‌توانید رنگ موهای تیره خویش را به روشی سالم به رنگ بلوند دگرگونی دهید.

3. آیا می‌توانیم موهایمان را بدون دکلره بلوند کنیم؟

در صورتی که می‌خواهید رنگ موهایتان بلوند باشد لکن رنگ طبیعی موهای خودتان مشکی هست، پس می بایست از دکلره بهره ببرید. ایضاً به احتمال بیشتر موهای شما به چندین بار استفاده از دلکره برای بلوند شدن نیاز دارد. در میتینگ نخست شاید ته‌رنگ نارنجی روی موهای شما برقرار بماند لکن با مرطوب کردن مطلوب مو و تعدادی طریق درمانی دلکره، می‌توانید رنگ موهای خویش را به بلوند روشن دگرگونی دهید.

4. در صورتی که موهای دکلره شده مشکی من نارنجی شد، چه اقداماتی می بایست سامان بدهم؟

شما شایدً می بایست یکبار بعدی از دکلره و ایضاً تونر مو استفاده نموده تا قرمزی موهای خویش را کمتر نمایید. در صورتی که شما قبل از این نیز اینکارها را سامان دهید، وقت آن رسیده هست تا به یک رنگ‌شغل شغل‌ای مراجعه نمایید تا معین گردد که آیا قابلیت درست کردن رنگ موهای شما وجود دارد یا نه.

5. آیا می‌توانم از استفاده وایتکس با آب برای دگرگونی موهای خودم استفاده کنم؟

هیچ وقت از مواد سفید کننده‌ای که برجسته تمیز و ضدعفونی کردن هست روی موهای خویش استفاده نکنید. ضمناً در صورتی که آن را با آب ترکیب نموده شوید، باز نیز آن مواد می‌تواند به شدت پوست شما را سوزانده و یا ضمناً موهای شما را بسوزاند. فقط از سفید کننده و دکلره‌هایی ساخته شده برای هدف های آرایشی بهره ببرید.


موارد


  • در صورتی که برای شما سخت هست که خودتان روی موهایتان دکلره بزنید، از دوستتان هم یاری بگیرید. 
  • هیچ وقت اینکار را قبل از مراسمات برجسته سامان ندهید، چون سامان آن به شکل کل تعدادی هفته هنگام می‌برد، شما نمی‌خواهید تصویر‌های یادگاریتان را با موهای نارنجی خراب نمایید!
  • در صورتی که موی سفید بین موهای مشکی دارید و می‌خواهید آنان را بلوند نمایید، می‌توانید از رنگ موهای در دسترس در خرید و فروش یا از ترکیب رنگ موی طبیعی با پودر حنا بهره ببرید. 

هشدار


موقع شغل کردن با دکلره مراقب شوید. دستکش بپوشید و از حادثه دکلره با پوست خویش پیشگیری نمایید. در صورتی که این مواد با چشم‌های شما ارتباط پیدا کرد، فوراً آنان را به مدت 15 دقیقه با آب خنک بشویید. موادی که برای دلکره کردن مو احتیاج خواهید داشت:

  • کاندیشنر یا ماسک موی قدرتمند
  • شامپو درخشان کننده مو
  • کاسه پلاستیکی کوچک
  • برس رنگ مو
  • پودر دکلره
  • اکسیدان
  • بلوز قدیمی
  • حوله‌های قدیمی
  • کلیپس یا گیره موی پلاستیکی
  • تونر مو
  • شامپو بنفش
  • کاندیشنر

زیادتر بخوانید: تعدادی وقت یکبار موهایم را بدون آسیب دیدگی رنگ کنم؟

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *