با رعایت چند نکته ساده در روز عروسیتان بدرخشید!

با رعایت چند نکته ساده در روز عروسیتان بدرخشید!

فهرست مطالب

با رعایت تعدادی مساله آسان در روز عروسیتان بدرخشید!

یکی از اصلی ترین روزهای زندگی خانم‌ها، روز عروسی می‌باشد که زیادتر از هر وقت به جز آن مورد دقت قرار می‌گیرند در ثمر می بایست کل کوشش خویش را برای هر چه خوب تر به نظر دست یابی خویش بکنند. در این مطلب ما هدف داریم موارد آرایشی مربوط به آرایش عروس را وارسی کنیم.

1. ضرورت پوست عروس: عدم نیاز پوست شاداب و زیبا در روز عروسی،کل زحمات شما را از بین می‌برد پس برای داشتن پوست شفاف سعی نمایید خواب کافی در تعدادی روز گذشته از عروسی داشته بمانید.از موارد به جز آن که می بایست رعایت نمایید نوشیدن آب به اندازه کافی می‌باشد.خوردن میوه و سبزیجات را فراموش نکنید.خوب تر می باشد یک ماه گذشته از عروسی به یک رایزنی پوست و زیبایی بروید تا از خدمت های لایه‌برداری و استفاده از ماسک‌های مطلوب سود ببرید.

2. تمرکز روی چشم یا لب نه هر دو: همیشه می بایست این مساله آرایشی پر اهمیت را در نظر بگیرید که در آرایش و میکاپ شکل یا روی لب‌ها تمرکز داشته بمانید یا روی چشمانتان.در صورتی که می‌خواهید مرکز دقت روی چشم‌های شما باشد پس از یک رژ‌لب ملایم بهره ببرید.

3. زیرسازی را فراموش نکنید: گذشته از آغاز میکاپ و آرایش اساسی حتماً خوب تر می باشد برای پوشاندن لکه‌ها،جای زخم و جوش و ایرادهای شکل ازپرایمر و فاندیشن مطلوب بهره ببرید.این دستور به پیشگیری از پخش شدن سایه هم هم یاری می‌کند.

4. لایه برداری لب: احتمالاً دیده بمانید که گاها لب‌ها پوسته پوسته می‌گردد که این مساله موجب ساخت یک جلوه زشتی برای عروس می‌‌گردد.برای پیشگیری از پوسته پوسته شدن لب‌ها فقط کافیست تعدادی روز گذشته از عروسی از وازلین بهره ببرید به این صورت که لب‌های خویش را با وازلین چرب کرده و یک لایه برداری عالی روی لب‌های خویش داشته بمانید.خوب تر می باشد رژلبی که در میکاپ خویش استفاده نموده‌اید را در روز عروسی برای تمدید آرایش خویش کنار داشته بمانید.

5. لایه برداری شکل: لایه برداری شکل و استفاده از ماسک‌های طبیعی یکی از اصلی ترین کارهایی می باشد که گذشته از عروسی می بایست اعمال دهید.لایه بردارهای طبیعی مختلفی وجود دارد که می‌توانید در مقالات مربوط به درمان‌های خانگی در استایلی آنان را بیابید

6. سفید بودن دندان‌ها: زیبایی مضاعف یک عروس در لبخند زیبای او می‌باشد که لازمه این دستور داشتن دندان‌های سفید می‌باشد.برای این حاصل یک راهکار مطلوب وجود دارد و آن جرم‌گیری دندان‌ها می‌باشد.داروهایی برای سفید کردن دندان‌ها وجود دارد که از آنان هم می‌توانید بهره ببرید.

میکاپ عروس

7. تست میکاپ عروسی از گذشته: شما می‌توانید یک ماه گذشته از عروسی نزد میکاپ آرتیست خویش بروید و جزئیات آرایشی را که می‌خواهید روی صورتتان پیاده گردد را به او بدهید و از او بخواهید آن آرایش را روی شکل شما پیاده‌سازی کند.این حاصل به شما این فرصت را می‌دهد که بتوانید در آرایش اساسی روز عروسی نقاط ضعف خویش را خوب تر بپوشانید.

8. در روز تست میکاپ لباس سفید بپوشید: یک از موارد پر اهمیت یک میکاپ این می باشد که با رنگ و نوع لباس شما هارمونی داشته باشد که با استفاده از این راهکاری که عرضه شد می‌توانید در روز عروسی یک آرایش موافق با لباس خویش را داشته بمانید.

9. داشتن ابروهای زیبا و طبیعی: برای داشتن ابروهایی زیبا در روز عروسی خوب تر می باشد از تعدادی ماه گذشته از عروسی به اندیشه بمانید.این تعدادی ماه، وقت مناسبی برای این می باشد که جاهای خالی ابروهایتان را با استفاده از روغن‌های طبیعی پر نمایید تا در روز عروس بتوانید ابروهای طبیعی و پری داشته بمانید.

10. داشتن میکاپ آرتیست برجسته: یکی از مشکلاتی که بعضا پیش می‌آید این می باشد که در روز عروسی آرایش بعضی از میهمانان هم مانند آرایش عروس می‌باشد.این به علت این می باشد که نیز عروس خانم و نیز بعضی میهمانان برای میکاپ خویش یک آرایشگاه را گزینش نموده‌اند.عروس خانم می بایست برای پیشگیری از این اتفاق توجه کند که آرایشگر خویش را با دیگران به اشتراک نگذارد.

11. خودداری از آرایش بی نهایت مات: آرایش بی نهایت مات با رنگ لباس عروس که سفید می باشد ظاهری رنگ پریده به شما می‌دهد.خوب تر می باشد میکاپی را گزینش نمایید که رنگ پریدگی و خستگی را از چهره شما دور کند و گوناگون با روزهای معمولی شما باشد.

12. استفاده از میکاپ‌های تازه و به روز: همانطور که گفتیم شما در روز تست میکاپ خویش می‌توانید آرایشی که دوست دارید را به منزله ی تست آرایش روز عروسی گزینش نمایید.توصیه می‌گردد با کمی ریسک یک طرح میکاپ تازه گزینش نمایید.

13. استفاده از مژه مصنوعی که طبیعی به نظر برسد: حتماً برای زیبایی زیادتر چشم‌ها میکاپ آرتیست شما از مژه مصنوعی استفاده می‌کند .گزینش یک مژه مصنوعی که طبیعی به نظر برسد و به چشمان شما جلوه زیبایی بدهد از کارهایی می باشد که می‌توانید پیش از آرایش اساسی روز عروسی برای آن وقت گذاشته و یک مژه مصنوعی مطلوب پیدا نمایید.

14. ابزار آرایشی برجسته خودتان را داشته بمانید: یکی از کارهای جالبی که می‌توانید پیش از آرایش روز عروسی اعمال دهید خرید کردن ابزار آرایشی مرغوب و با مرغوبیت می باشد.در این شکل می‌توانید از میکاپ آرتیست خویش بخواهید که از این ابزار برای آرایش شما استفاده کند تا ثمر خوب تری بگیرید.

15. تست آرایش در نورهای گوناگون: خوب تر می باشد روزی که برای تست آٰرایش می‌روید آرایش خویش را در نورهای گوناگون دستاورد از لامپ و آفتاب چک نمایید تا از این بابت که در موقعیت‌های گوناگون آرایش شما ایرادی ندارد خیالتان آسان گردد.

16. خودداری از آرایش افزون و بی نهایت غلیظ: آرایش بی نهایت غلیظ برای عکس برداری مطلوب نیست به علت جلوه زیبایی زیر نور فلش دوریین ندارد.خوب ترین آرایش، آرایشی می باشد که نه بیشتر از مقدار مات و نه بیشتر از مقدار غلیظ باشد.

میکاپ عروس

17. استفاده از کرم پودر مطلوب رنگ پوست شکل و بدن: سعی نمایید از کرم پودری بهره ببرید که علاوه بر اینکه مطلوب رنگ پوست شکل شما می‌باشد با رنگ پوست بدن شما تضاد ساخت نکند برای این حاصل مطمئناً کرم پودر را روی پوست بدنتان هم آزمایش نمایید و در صورتی رنگی غیر طبیعی ساخت کرد از کرم پودر غیر از اینی بهره ببرید.

18. از سایه‌های تیره بپرهیزید: سایه‌های تیره وضعیت طبیعی چشمان شما را از بین می‌برد و از جذابیت چشمان شما می‌کاهد.پس سعی نمایید در قسمت میکاپ چشم از سایه‌های تیره استفاده نکنید.

19. از رژلب‌های تیره در آرایش لب‌ها بهره ببرید: در صورتی که جزء آن اشخاص هستید که عموماً از رژهای بی‌رنگ و مات استفاده می‌کنند برای آرایش عروسی خویش خوب تر می باشد از یک رژلب جیغ و تیره‌تر بهره ببرید.این حاصل نیز موجب جذابیت زیادتر چشم‌های شما می‌گردد و نیز چهره‌ای گوناگون از شما ساخت می‌کند

20. ابزار آرایشی بهره ببرید که مرطوب‌کننده دارند: استفاده از ابزار آرایشی بی نهایت مات موجب خشکی بیشتر از مقدار پوست می‌گردد و استفاده از ابزار آرایشی بی نهایت براق نیز روی پوست دوام اضافه نخواهند داشت لیکن خوب ترین گزینه استفاده از ابزار آرایشی می باشند که پر مرطوب کننده باشند.

زیادتر بخوانید: آموزش گریم عروس و وسایل مورد احتیاج آن 

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *