با این اسکراب، لب‌های نرمی داشته باشید

با این اسکراب، لب‌های نرمی داشته باشید

فهرست مطالب

با این اسکراب، لب‌های نرمی داشته بمانید

تا حالا، امیدواریم که به جز آن یک اسکراب بدن را به روتین شست و شوی بدن خویش افزوده نموده بمانید. لیکن آیا همین موضوع را برای لب‌هایتان هم تکمیل می‌دهید؟ وقتی که مکالمه از مراقبت‌های در روز می‌گردد، هیچ بحثی وجود ندارد که لب‌های ما زیادترین فضا‌ای از صورتمان می باشند که آنان را نادیده می‌گیریم. پوست روی لب از به جز آن مناطق بدن و شکل نازک‌تر و به همین علت زیادتر مستعد خشک شدن هست. جدای استفاده از بالم لب که شما را از حالت نامناسب زبری، خشکی و ترک روی لب خلاص می‌کند، لایه‌برداری لب را هم امتحان نمایید. لایه‌برداری لب روشی بدون درد و تند برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست هست که امکان دارد روی میزان پوست لب جمع شده و موجب گردد که آنان پوسته پوسته و خشک به نظر برسند. پوست جدید لایه‌برداری شده لب نرم خواهد بود و محصولاتی شبیه بالم مورد تمایل شما ولو می‌توانند کارایی زیادتری روی لب‌ها گذاشته و بادوام‌تر شوند. بله، شما می‌توانید یک لایه‌بردار لب از فروش‌گاه بخرید یا اینکه در کنار این شما می‌توانید خودتان به آسانی یک لایه‌بردار لب در خانه درست نمایید، چرا که نه؟


دستور‌العمل اسکراب خانگی لب


این دستور‌العمل اسکراب خانگی فقط به سه ماده نیاز دارد: شکر قهوه‌ای، روغن نارگیل و عسل. وقتی که مکالمه از اندازه دور کمر شما می‌گردد، شکر شهرت زیاد بدی در این زمین دارد لیکن این ماده در این اسکراب خانگی به موضوع یک ماده لایه‌بردار عالی عمل می‌کند. طرفدران روغن نارگیل می‌دانند که این ماده زیاد غنی و مغذی هست و عسل نیز که جذب کننده طبیعی رطوبت هست و آن را جذب پوست می‌کند. فرقی نمی‌کند که شما در اسکراب کردن لب جدید وارد یا موضوع کشته هستید، از این اسکراب لب خانگی بهره ببرید تا لب‌هایی زیاد نرم و لطیف داشته بمانید که ولو تصورش نیز نمی‌کردید!

مواد واجب:

  • 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای
  • 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • 1 قاشق غذاخوری عسل، در صورتی که می‌توانید عسل خام و ارگانیک باشد

دستورالعمل:
در یک کاسه، روغن نارگیل و عسل را با هم دیگر ترکیب نمایید. در ادامه شکر قهوه‌ای را افزوده نمایید و آنقدر آن را نیز بزنید تا آنان سراسرً به ماده‌ای خمیر شبیه جایگزین شوند. بر مبنای مواد دلخواه خویش می‌توانید شکر زیادتری افزوده نمایید تا خمیر زیرتر باشد یا از روغن نارگیل زیادتر برای داشتن خمیری نرم‌تر بهره ببرید، اینگونه اسکرابی خانگی مطابق میل خویش خواهید داشت. ماده اسکراب را داخل ظرفی شیشه‌ای بریزید (فراموش نکنید که روی ظرف تاریخ را بنویسید!) که در داشته باشد و آن را در یخچال نگهداری نمایید.

راه استفاده:
برای استفاده، اجازه دهید تا اسکراب لب به دمای اتاق برسد. هر چقدر که دلتان می‌خواهد از ماده اسکراب به لب‌هایتان بزنید و آن را به شکل دایره صورت روی لب‌های ماساژ دهید. بگذارید تعدادی دقیقه بماند در ادامه آن را به آرامی با پارچه‌ای نیمه گرم از روی لب‌ها پاک نمایید. برای آب رسانی و مرطوب کردن لب‌ها می‌توانید موضوع خویش را با استفاده از مرطوب کننده لب مورد تمایل خویش کل نمایید.

زیادتر بخوانید: یک بار برای مکرر از شر لب‌های خشک خلاص شوید

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *