طرز تهیه خورش ریواس

طرز تهیه خورش ریواس

طرز تهیه خورش ریواس   ریواس یکی از گیاهان بهاری  از تیره هفت‌بندان (Polygonaceae) بومی مناطق سیبری یا هیمالیا، مناسب ترین ریواس که ساقهٔ آن قرمز

مشاهده مطلب
با آرایش چشم نامتقارن متفاوت به نظر برسید!

با آرایش چشم نامتقارن متفاوت به نظر برسید!

فهرست مطالب

با آرایش چشم نامتقارن گوناگون به نظر برسید!

به طور سنتی، آرایش چشم‌ها هم صدا به نظر می‌رسند. شما دو چشم دارید که کم و زیاد یکسانند و با نیز متقارنند. سپس منطقی به نظر می‌رسد که آرایش یکسانی برای هر دو چشم را پایان دهید. با این اکنون،آرایش متقارن چشم یک قانون نیست که ملزم به رعایت آن بمانید. در اصل، آرایش چشم نامتقارن یک ترند در اکنون رشد هست که بها دارد چگونگی آن را یاد بگیرید. برای آن که آرایش چشم نامتقارن داشته بمانید، می بایست از حوزه‌ی امن همیشگی‌تان خارج شوید. حداقلش این هست که در صورتی که در حالی از خانه خارج شوید که برای یک چشم‌تان خط چشم آبی و برای چشم دیگرتان خط چشم سبز کشیده‌اید، مطمئناًً نگاه‌های کنجکاو خیلی دریافت می‌نمایید. با این‌ وجود، رفتار کردن خارج از هنجارهای همیشگی زیبایی هیچ اشکالی ندارد. در اصل، پایان این کنش به شما هم یاری می‌کند که خودتان را به شمایل مثبتی از جمعیت جدا نمایید. بهرحال، گذشته از آنکه آغاز نمایید به استفاده از سایه‌های چشم با رنگ‌های گوناگون روی پلک‌هایتان، پر اهمیت هست که بینش‌هایی در زمینه این ترند منحصربهفرد زیبایی کسب نمایید که شی ای نیست جز آرایش چشم نامتقارن.

1. از کم آغاز نمایید

زمانی برای بار ابتدا می‌خواهید آرایش چشم‌های نامتقارن را تجربه نمایید، بسیاری دور نروید. در ازای، از کم آغاز نمایید و طریق‌ خودتان را بسازید. یک آرایش چشم نامتقارن عالی برای جدید‌کارها، استفاده از خط چشم‌های با رنگ‌های گوناگون هست. خط چشم زمردی را برای یک چشم و خط چشم بنفش برای چشم بعدی را امتحان نمایید. با این کنش تا هنگامی که تمرین کافی داشته بمانید، ظاهرتان کمی گوناگون می‌گردد ولی بسیاری چشم گیر نیست.

آرایش چشم‌ نامتقارن

2. از رنگ‌های نیز‌خانواده بهره ببرید

یک تکنیک عالی برای هنگامی که می‌خواهید از آرایش چشم نامتقارن بهره ببرید آن هست که از رنگ‌های نیز‌خانواده بهره ببرید. با یک رنگ بیس خنثی آغاز نمایید که در هر دو چشم یکسان باشد. بنابراین زیرساز سایه‌ی چشم را روی پلک‌ها پیاده نمایید و گوشه‌های هر دو چشم را روشن‌تر نمایید. بنابراین از رنگ‌های گوناگون سایه برای تکمیل آرایش هر دو چشم بهره ببرید. به عنوان مثال برای گوشه‌های داخلی هر دو چشم از رنگ‌های متفاوتی بهره ببرید و بنابراین این رنگ‌ها را، در دو رنگ گوناگون در گوشه‌های بیرونی چشم محو نمایید. این داشتن زیرساز یکسان و رنگ‌های سایه‌ی گوناگون هم یاری می‌کند که ظاهرتان حدوداً متقارن، ولی بامزه باشد.

آرایش چشم‌ نامتقارن با رنگ‌های هم‌خانواده

3. شمایل یکسانی را نگه دارید

داشتن آرایش چشم نامتقارن به معنی آن نیست که به عنوان مثال روی یک چشم‌تان آرایش با خط چشم آسان، و روی چشم بعدی آرایش چشم هالوینی داشته بمانید. زمانی از آرایش نامتقارن استفاده می‌نمایید، برای آنکه عالی ترین دستاورد را توسط آورید، شمایل کلی سایه‌چشم و خط چشم را یکسان نگه دارید.

آرایش چشم‌ نامتقارن با شکل یکسان

4. از رنگ‌های متالیک بهره ببرید

استفاده از رنگ‌های سایه‌ی متالیک، یکی از پرطرفدارترین ترندها در آرایش چشم نامتقارن هست. در در کنار به طرز غیر قابل‌ باوری ساده نیز است. تنها روی یک چشم از سایه طلایی رنگ متالیک بهره ببرید که در رنگ هلویی محو می‌گردد و برای چشم بعدی از سایه‌ی چشم نقره‌ای بهره ببرید. مطمین شوید که هر دو چشم با شمایل یکسانی سایه‌ زده شده باشند و تنها رنگ سایه‌های متالیک گوناگون باشند.

آرایش چشم‌ نامتقارن با استفاده  از رنگ‌های متالیک

5. سایر ظاهرتان را بالانس نمایید

آسان‌ترین چاره برای آرایش چشم‌ نامتقارن‌تان این هست که سرجمع، با نیز تناسب نداشته باشند. در صورتی که می‌خواهید بددون کوشش خاصی، آرایش نامتقارن چشم‌هایتان را با سایر ظاهرتان هم صدا نمایید، سایر‌ی آرایش‌تان را خنثی نگه دارید. از یک رنگ خنثی برای رژلب بهره ببرید. بسیاری از تزیینات متفاوت استفاده نکنید و از وسایل آرایشی خنثی برای متعادل کردن سایر‌ی آرایش‌تان بهره ببرید و مطمئن شوید زمانی که در اکنون بیرون رفتن از خانه هستید، شبیه یک عضو معمولی جامعه به نظر می‌رسید.

آرایش چشم‌ نامتقارن

6. مقدار آرایش را یکسان نگه‌دارید

یکی از نکاتی که در لحظه آرایش چشم نامتقارن می بایست ثابت نگه‌دارید، مقدار آرایش هست. بسیاری پر اهمیت هست که مقدار و شدت آرایش استفاده شده در هر دو چشم یکسان باشد. به عنوان مثال هیچ وقت از یک آرایش هلویی در یک چشم و آرایش دودی برای چشم بعدی به طور همزمان استفاده نکنید. در صورتی که مقدار و شدت آرایش‌ چشم‌هایتان یکسان نباشد، جوری به نظر می‌رسد که انگار تصادفاً خانه را زمانی ترک نموده‌اید که تنها یک چشم‌تان را آرایش نموده‌اید. با استفاده از مقدار آرایش یکسان، نقشه یکسان و رنگ‌های متناسب نیز، مطمئن شوید که ظاهر نامتقارن چشم‌هایتان اتفاقی به نظر نمی‌رسد.

آرایش چشم‌ نامتقارن

7. اطمینان به نفس داشته بمانید

پر اهمیت‌ترین جزء در لحظه استفاده از آرایش چشم نامتقارن، داشتن اطمینان به نفس هست. در صورتی که از برداشتن عینک آفتابی‌تان در جمع وحشت داشته بمانید، ضمناً در صورتی که مقدار عدم تقارن ناچیز باشد، باز نیز احساس نیکی نخواهید داشت. اشخاص علاقه مند به ترندهای پیشرو می بایست شجاع باشند. بگذارید همکارانتان ذهن کنند ظاهر شما عجیب هست، در صورتی که دوستان‌تان ذهن می‌کنند دیوانه شده‌اید، با صدای بلند بخندید. اشخاص دور و برتان تنها به موقعیت‌های جدیدی که خودشان نمی‌توانند به دست بیاورند، حسادت می‌کنند. کنش خودتان را بکنید و منتظر تاییدیه‌ی هیچکسی بجز خودتان نباشید. اطمینان به نفس و زیبایی، دست در دست نیز پیش می‌روند. در صورتی که در زمینه خودتان احساس فوق‌العاده‌ای داشته بمانید، فوق‌العاده به نظر می‌رسید.

آرایش چشم‌ نامتقارن

مطمئناًً هیچ اشکالی ندارد که کارها را کمی گوناگون پایان دهید. به روتین آرایش خسته‌کننده‌تان کمی گوناگونی افزوده نمایید و با امتحان کردن آرایش چشم‌های نامتقارن، خستگی‌ از آرایش همیشگی‌ را کمتر نمایید.

 آرایش چشم نامتقارن

 آرایش چشم نامتقارن

اکثر بخوانید: آرایش چشم با پولک‌های تزئینی!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *