۹ غذای رژیمی با بادمجان

۹ غذای رژیمی با بادمجان

۹ غذای رژیمی با بادمجان بادمجان یک محصول شگفت‌انگیز و چندکاره است که چند سالی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سبزیجات در آشپزی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مشاهده مطلب
لاغر شدن با آب گرم

لاغر شدن با آب گرم

لاغر شدن و کاهش وزن کاری دشوار به نظر میرسد. ساعتها انجام تمرینات سخت ورزشی شکم و پهلو و یا دنبال کردن رژیم های غذایی لاغری شاید در میانه راه شما را خسته کند ولی نتایج تحقیقات جدید راهی ساده پیشنهاد می کند.

مشاهده مطلب
این شما و این ۸ تا از خوش‌رنگ‌ترین رنگ موهای بلوند

این شما و این 8 تا از خوش‌رنگ‌ترین رنگ موهای بلوند

فهرست مطالب

این شما و این 8 تا از خوش‌رنگ‌ترین رنگ موهای بلوند

سال 2020 شاید سال رنگ موهای تیره باشد لیکن چرا می بایست همه ی چیزهای جذاب برای آنان باشد؟ گذشته از همه ی اینها رنگ مو بلوند به زیبا بودن مشهور هست و با اینکه ما امسال همه ی عشق خودمان را نثار دختران با رنگ موهای تیره کردیم لیکن دوستان مو بلوند خویش را توسط فراموشی نسپاردیم. فرقی نمی‌کند که موهای شما بلوند هست و به ادامه ی خلق تغییری کم در موهایتان هستید یا برای نخستین بار می‌خواهید خلاقیت به خرج داده و موهایتان را روشن‌تر نمایید، ما اینجا هستیم تا به شما یاری کنیم! در تداوم مطلب نگاهی خواهیم داشت به هشت رنگ مو بلوند ترند که برای امسال می بایست آنان را در نظر داشته شوید، پس در تداوم مطلب با ما هم گام شوید.


خوب ترین رنگ موهای بلوند ترند برای امتحان کردن در سال 2020


بلوند سوخته

آیا به ادامه ی این هستید که به موهای تیره رنگ خویش کمی رنگ روشن‌تر افزوده نمایید؟ پس رنگ مو بلوند سوخته را در نظر داشته باشد. در این رنگ عرصه تیره رنگ مو با هایلایت‌ها بلوند به گونه‌ای یک دست ترکیب شده و برای شما رنگ مویی پرجلوه و با مراقبت کم به ارمغان می‌آرود. این رنگ برای آن گروه از خانم‌هایی مطلوب هست که برای نخستین بار می‌خواهند رنگ مو خویش را دگرگونی دهند. در صورتی که شما آگاه پدیدار شدن رنگ قرمز روی بخش‌های روشن مو خویش شدید، از شامپو و کاندیشنر آبی با مرغوبیت سان محصول ها ردکن بهره ببرید. این نظام متوالی وارد کردن رنگدانه به مو روشی عالی برای پیشگیری و خنثی کردن هاله قرمز نیز برای موهای هایلایت شده و نیز برای موهایی هست که به شکل طبیعی قهوه‌ای می باشند.

رنگ موی بلوند سوخته

بلوند عسلی

رنگ موهای سال 2020 در گروه رنگ‌های گرم قرار دارند و در صورتی که فقط یک رنگ باشد که به امتحان آن کردن احتیاج داشته شوید آن رنگ شی ای نیست جز رنگ بلوند عسلی. سان خواهر دو قلویش، به این معنا که قهوه‌ای عسلی، این رنگ مو با ظاهری آفتاب خورده و پرجلوه برای هر رنگ پوستی مطلوب هست.

رنگ موی بلوند عسلی

شامپاینی

درست هست که از جشن سال نو بی نهایت وقت گذشته هست لیکن ما لیوان‌های شامپاین خویش را همه ی طول سال برای موهای بلوند بالا خواهیم آورد. امتحان این رنگ مو که از نوشیدنی الهام گرفته شده هست و رنگ بلوند کرمی دارد، در هیچ وقتی از سال خطا نخواهد بود.

رنگ موی شامپاینی

بلوند توت فرنگی

در صورتی که ما دائم شیفته رنگ مو بلوند توت فرنگی هستیم لیکن سال 2020 رسماً همان سالی هست که این رنگ مو دارای هاله زجنبیلی آن توجهی که لایقش است را دریافت خواهد کرد. در صورتی که بین رنگ مو قرمز و بلوند مردد هستید پس رنگ مو بلوند توت فرنگی انتخابی مطلوب برای شما خواهد بود.

رنگ موی بلوند توت فرنگی

پلاتینیوم با هاله آبی

در صورتی که سال 2020 اکثر حول رنگ موهای گرم هست لیکن شما رنگ‌های پلاتینیوم زیاد لیکن با اندکی دگرگونی در نتورک‌های اجتماعی خواهید دید. در تعدادی ماه آینده شما رنگ مو بلوند یخی را با درخشندگی تناژ سرد در اطراف می‌بینید. از آرایشگر خویش بخواهید تا کمی رنگ آبی یا بنفش یخی به موهای پلاتینه شما افزوده کند تا رنگ موهایی ترند برای امسال داشته شوید. در صورتی که شما رنگ مویی به اندازه رنگ پلاتینیوم خاکستری و روشن گزینش کردید پس می بایست از موهای خویش در معادل محو و قرمز شدن محافظت نمایید. شامپو و کاندیشنر بنفش با مرغوبیت سان محصول ها کراستاس را به روتین مراقبت مو خویش افزوده نمایید. این محصول ها سریعاً ته‌رنگ قرمز و زرد موهای شما را خنثی نموده و رنگ بلوند سرد موهای شما را زیباتر می‌کنند.

رنگ موی پلاتینیوم با هاله آبی

طوفان شن

طوفان شن نخستین رنگ مو بلوندی بود که در بین ترندهای سال 2020 چشم ما را گرفت که اگر چه جای تعجبی ندارد! برای دگرگونی رنگ موهای شما به رنگ طوفان شنی آرایشگر شما از هایلایت فویلی یا راهکار بالیاژ استفاده خواهد کرد تا هایلایت‌های بلوند شنی را بین موهای شما افزوده کند. در کنار این اکثر تمرکز او روی موهایی خواهد بود که شکل شما را قاب می‌گیرند.

رنگ موی شنی

بلوند طلایی

بلوند طلایی ما هیچ موقع تو را فراموش نخواهیم کرد! در صورتی که شما به ادامه ی این هستید که در سال 2020 نگاه‌های بسیاری را به سوی خویش بچرخانید پس موهای خویش را با این رنگ بلوند پرجلوه و براق طلایی نمایید.

رنگ موی بلوند طلایی

بلوند دودی

این رنگ برای خانم‌هایی هست که شیفته رنگ مو دودی می باشند! در صورتی که رنگ موهای بلوند درخشان باب میل شما نیستند، از آرایشگر خویش بخواهید تا رنگ بلوند دودی را روی موهای شما امتحان کند. بلوند دودی جایی بین بلوند خاکستری و طوسی قرار دارد و برای پوست‌های سفید عالی هست.

رنگ موی بلوند دودی

اکثر بخوانید: ما به شما میگیم چه رنگ مویی به پوست‌های روشن میاد

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *