این رنگ مو به چشم قهوه‌ای‌ها میاد!

این رنگ مو به چشم قهوه‌ای‌ها میاد!

فهرست مطالب

این رنگ مو به چشم قهوه‌ای‌ها میاد!

در دنیایی که مجموع می‌خواهند منحصر به شخص باشند، رنگ چشم‌هایی همچون آبی و سبز اکثراً بی‌همانند در نظر گرفته می‌شوند این در حالی می باشد که به چشم‌های قهوه‌ای هیچ توجهی نمی‌گردد! ما ذهن می‌کنیم بالاخره وقت آن رسیده می باشد که خانم‌های چشم قهوه‌ای نیز آن توجهی که لایق آن می باشند را داشته باشند. چه راهی خوب تر از رنگ مویی محشر برای به ارائه قرار دادن چشمان قهوه‌ای چشم گیر خویش و زیباتر کردن آنان می‌شناسید؟ در صورتی که شما به پیوست این هستید که رنگ مو خویش را با رنگی تازه به روز نمایید که به شکل جامع چشمان قهوه‌ای زیبای شما را جامع کند، پس جای تصدیق آمدید. ما 20 رنگ مو که اساساً برای چشم‌های قهوه‌ای ساخته شده می باشد را در این مطلب جمع آوری کردیم. از موی قهوه‌ای تیره گرفته تا رنگ‌های روشن، رنگ‌کارتان از شما ممنون خواهد شد که با چنین الهامات محشری به سالن آرایشگاه می‌روید.


چه رنگ‌هایی چشمان قهوه‌ای شما درخشان می‌کنند؟


زیبایی رنگ قهوه‌ای به خنثی بودن می باشد در نتیجه آنان به زیبایی می‌توانند با هر رنگی ترکیب گردد! هرچند، در صورتی که واقعاً می‌خواهید رنگ چشم‌های قهوه‌ای شما بدرخشد، می بایست از رنگ‌های شادی همچون ارغوانی، سبز و طلایی بهره ببرید که آن تضاد مورد نیاز را با چشم‌های خیرکننده قهوه‌ای تیره را به شما می‌دهد.


خوب ترین رنگ‌های مو برای چشم قهوه‌ای‌ها 


قهوه‌ای شکلاتی

مسلماًً نباید رنگ چشم و موهای شما از دو سر متضاد طیف رنگ باشند تا جالب و چشم گیر به نظر برسید. در اصل، ما عاشق سِت کردن چشم‌های قهوه‌ای با رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی تیره برای دو مقابل کردن کارایی رنگ شکلاتی هستیم. مثل در صورتی که بخوایم روراست باشیم، مجموع عاشق شکلات زیادتر و زیادتر می باشند.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

یاسی

در صورتی که پوست زیاد روشنی دارید، شاید مورد نیاز باشد تا از امتحان کردن رنگ موهای تیره خودداری نمایید ولی این بدان معنی نیست که رنگ بلوند فقط گزینش شماست. در صورتی که شما به پیوست رنگ مویی جذاب هستید که بتوانید آن را با رنگ پوست روشن و چشم‌های قهوه‌ای سِت نمایید، مو یاسی همان شی ای خواهد بود که شما دنبالش هستید.

رنگ موی یاسی

بلوند طلایی

قهوه‌ای احتمالاً دلنشین‌ترین شی ای نباشد که شنیدید ولی فقط علت آن این می باشد که این رنگ نشان دهنده هیچ طیف رنگی نیست که شاید در چشم‌های نفسگیر شما پیدا گردد. موهای خویش را به شکل جامع طلایی نمایید و ببینید که چشم‌های قهوه‌ای شما سریعاً درخشندگی طلایی به خویش خواهد گرفت.

رنگ موی بلوند طلایی

قهوه‌ای قارچی

در صورتی که شما عاشق رنگ‌های با تناژ سرد هستید ولی تا الان حاضر نیستید که در رنگ مو بلوند شیرجه بزنید، این رنگ موی قهوه‌ای قارچی را در نظر داشته باشد. این رنگ مو تیره با تناژ خاکستری می‌تواند به چشم‌های قهوه‌ای شما هم یاری کند تا راهکار‌تر از پیش به نظر برسند.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی

مسی

مجموع ما می‌دانیم که چشم‌های قهوه‌ای ته‌رنگ طلایی چشمگیری دارند ولی ته‌رنگ قرمز چشم گیر آنان عموماًً نادیده گرفته می‌گردد. درخشندگی یاقوت قرمز چشمان خودتان را با این رنگ مو مسی خیره کننده زیادتر نمایید.

رنگ موی مسی

بلوطی

در صورتی که رنگ مو مسی برای شما بیشتر از مرز روشن می باشد، این رنگ بلوطی که به همان اندازه نفسگیر می باشد را در نظر داشته بمانید.

رنگ موی بلوطی

صورتی میلنیال

صورتی میلنیال به یک علت نیکو هیچوقت از مد نمی‌رود و آن علت شی ای نیست جز اینکه فارغ از رنگ پوست و مو، این رنگ به مجموع می‌آید. با این رنگ صورتی آدامسی مکرر به روز بمانید و چشمان خویش را درخشان نمایید.

رنگ موی صورتی میلنیال

بلوند یخی

در صورتی که شما حاضر هستید تا خودتان را با مراقبت از نگهداری رنگ مو بلوند یخی به چالش بکشید، جایزه شما داشتن رنگ مویی خواهد بود که سرها را به جهت شما برمی‌گرداند و چشمان شما را زیادتر از مکرر خیره کننده می‌کنند.

رنگ موی بلوند یخی

مشکی پرکلاغی

هر کسی که به شما اطلاق می باشد رنگ مشکی و قهوه‌ای به هم دیگر نمی‌آیند، سخت در خطا می باشد. احتمالاً این رنگ‌ها مشابه به هم دیگر باشند ولی این دقیقاً همان دلیلی می باشد که مو مشکی پرکلاغی برای خانم‌های با چشم‌های قهوه‌ای عالی می باشد. تمایز زیاد کم بین این رنگ‌ها موجب می‌گردد چشمان شما به گونه‌ای بدرخشد که در ضمن فکرش را نیز نمی‌کردید.

رنگ موی مشکی پرکلاغی

مگنتا

خوب ترین بخش داشتن چشم‌هایی که رنگ آنان تقریباًً خنثی می باشد، این می باشد که شما می‌توانید آنان را حدوداً با هر رنگ مویی سِت نمایید و هیچوقت آنان با هم دیگر در تضاد نخواهند بود، به همین علت می باشد که ما عاشق این رنگ مو مگنتا شدیم. این رنگ مو صورتی پررنگ به شما اجازه می‌دهد تا همه رویاهای داشتن رنگ مو رویای خویش را زنده نمایید و چشمان خویش را هم درخشنده نمایید.

رنگ موی مگنتا

هایلایت کاراملی

در صورتی که شما به پیوست راهی فوری و ساده هستید تا چشمان فندقی خودتان را زیباتر نمایید ولی نمی‌خواهید ظاهر خویش را به شکل جامع تحول دهید، هایلایت کاراملی را گزینش نمایید. رنگ مو کاراملی ته‌رنگ طلایی چشمان شما را معین‌تر نموده و در صورتی که تا الان رنگ طبیعی موهای خودتان را دارید، سریعاً شکل شما درخشان می‌گردد. شاید هایلایت به اندازه مو جامع رنگ شده به مراقبت احتیاج نداشته باشد ولی در صورتی که می‌خواهید موهای جدید هایلایت شده شما تا مرز ممکن براق و درخشان باشد، می بایست در روتین مراقبت مو خویش تغییراتی ابداع نمایید. یک روز در بین، شامپو و کاندیشنر معمولی خویش را با شامپو و کاندیشنر برند ماتریکس مدلMatrix Total Results Brass Off ازای نمایید. این طرح شامپو از مراقبت‌های مشاغل‌ای در سالن به حساب می‌آید که تناژ قرمزی موها شما را خنثی نموده و تناژ سرد موهای شما جدید می‌کند. این محصول ها برای خانم‌های که رنگ موهای تیره خویش را به روشن تحول دادند عالی می باشد، شامپو با وارد کردن رنگدانه‌های آبی-بنفش به مو تناژ قرمز آن را کم شدن می‌دهد.

رنگ موی هایلایت کاراملی

ارغوانی

رنگ‌های ارغوانی و قهوه‌ای با هم دیگر همچون کره و مربا می باشند. در صورتی که به پیوست امتحان کردن رنگی رویای هستید، رنگ مو ارغوانی رنگی مکمل و عالی برای هر کسی می باشد که چشم‌های قهوه‌ای دارد.

رنگ موی ارغوانی

سبز

همچون رنگ ارغوانی، سبز نیز یکی از آن رنگ‌هایی می باشد که واقعاً موجب درخشندگی چشم‌های قهوه‌ای شما می‌گردد! در صورتی که شما از تحول جامع رنگ موهای خویش نمی‌ترسید، سبز شاید همان رنگ مورد احتیاج شما باشد.

رنگ موی سبز

هایلایت مسی

در صورتی که شما برای تحول رنگ مجموع موهای خویش حاضر نیستید ولی به پیوست راهی هستید تا چشم‌های خویش مرکز دقت قرار دهید پس هایلایت مسی را در نظر داشته بمانید. رنگ مسی گرما و جلوه را به رنگ چشم و موهای شما به ارمغان خواهد رود.

هایلایت مسی

مانی پیس

سایه چشم ساده‌ترین طریق برای در مرکز دقت گذاشتن چشم‌هایتان می باشد ولی چه کسی حوصله دارد که هر روز انقدر برای آرایش صورتش وقت بگذارد؟ در صورتی که به پیوست دادن کمی به جلوه به چشم‌هایتان هستید، راهکار هایلایت مانی پیس را گزینش نمایید. مانی پیس در صورتی که رنگ مو و خصوصیت‌های چهره شما را ممتاز می‌کنند، به موهایتان رنگ و جلوه هم افزوده می‌کند.

هایلایت مانی پیس

مارون

حال بقیه می‌دانیم که رنگ مو قرمز و ارغوانی با چشم‌های قهوه‌ای عالی به نظر می‌رسد پس چرا ترکیب این دو رنگ نباید همچون آنان عمل کند؟ در صورتی که شما به پیوست رنگ مویی با جلوه اصلی برای چشمان قهوه‌ای خویش هستید، بقیه مورد نیاز نیست زیادتر از این به جست و جوی تداوم دهید.

رنگ موی مارون

آبی

به پیوست راهی ترند برای تحول رنگ مو خویش و درخشان کردن چشم‌هایتان هستید؟ مورد نیاز نیست به پیوست هیچ رنگی به جز آبی کلاسیک باشد. این رنگ مو در سال 2020 قرار می باشد که مجموع جا دیده  شده و مورد استقبال قرار بگیرد.

رنگ موی آبی

رنگین کمان

قهوه‌ای یکی از معدود رنگ‌های چشمی می باشد که با مجموع رنگ موهای در دسترس سِت می‌گردد پس چرا هنگامی می‌تواند مجموع رنگ‌ها را روی موی خویش داشته بمانید، فقط خودتان را محدود به یک رنگ نمایید؟

رنگ موی رنگین کمانی

بلوند کره‌ای

احتمالاً خانم‌های چشم آبی ذهن کنند که داد و ستد رنگ موهای بلوند را انحصاری خودشان کردند ولی تضاد بین رنگ مو بلوند روشن و چشم‌های قهوه‌ای تیره ترکیبی چشم گیر به شما می‌دهد. در صورتی که نگران هستید که مو بلوند شما را رنگ و رو رفته نشان دهد، این رنگ بلوند گرم و کره‌ای را گزینش نمایید.

رنگ موی بلوند کره‌ای

خاکستری

فرقی نمی‌کند که شما موهای به شکل طبیعی خاکستری شده خویش را با آغوش باز اجابت نمایید یا به سالن آرایشگاه برای خاکستری کردن رنگ موهایتان بروید، موهای خاکستری مسلماًً با چشم‌های قهوه‌ای تیره چشم گیر به نظر خواهد رسید.

رنگ موی خاکستری

زیادتر بخوانید: با رنگ موی قهوه‌ای خاکستری خودتان را زیبا نمایید

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *