اگه به دنبال رنگ موی ماندگار هستی، میدلایتو انتخاب کن

اگه به دنبال رنگ موی ماندگار هستی، میدلایتو انتخاب کن

فهرست مطالب

اگه به پیوست رنگ موی ماندگار هستی، میدلایتو گزینش کن

در صورتی که شبیه ما نگاهی دقیق و نزدیک به جهان رنگ موها داشته باشد، گاهی شاید چنین احساسی داشته بمانید که هر هفته ترند یا روشی تازه برای رنگ مو پیدا می‌نمایید. درست هست که ما بسیاری دوست داریم نسبت به چاره و رنگ موهای تازه یاد بگیریم ولی گاهی فهمیدن اینکه چه ترندی ماندگار هست و چه ترندی موقتی خیلی حاصل دشواری می‌گردد. در صورتی که شما به پیوست چاره رنگ مویی ماندگار هستید، می بایست بدانید که آن موردی نیست جز چاره رنگ میدلایت. آیا مطمئن نیستید که چاره رنگ میدلایت چیست؟ ما اینجا هستیم تا کل شی را برای شما تشریح دهیم. ما با مت رِز که نماینده برند ردکن و به وجود آورنده چاره میدلایت هست، برای فهمیدن کل شی نسبت به چاره رنگ میدلایت از چیستی آن گرفته تا تعدادی طرح برای امتحان کردن و اینکه چطور می بایست این چاره رنگ را از آرایشگر خویش بخواهید، مذاکره کردیم.


میدلایت چیست؟


ما عاشق ظاهر هایلایت جدید هستیم ولی هر از گاهی تضاد هایلایت روی عرصه رنگ مو موجب می‌گردد تا ظاهر موهایتان کمی کانال کانال به نظر برسد. چاره میدلایت این دشوار را با مرتبط کردن رنگ هایلایت به رنگ بین عرصه و هایلایت موهایتان به شکل جامع از بین می‌برد. رِز تشریح می‌دهد: «میدلایت چاره رنگی هست که رنگ هایلایت‌های شما را به رنگ بین عرصه و هایلایت‌های موهایتان متصل می‌کند. جای خاصی برای سامان دادن این چاره وجود دارد چون باز نیز می‌گویم که این چاره وصل کردن هایلایت به عرصه موهایتان هست پس این رنگ می بایست به گونه‌ای استفاده گردد که بین هایلایت‌ها و رنگ عرصه موهایتان قرار بگیرد.» مورد نظر غایی اینکار دادن هایلایتی با ظاهری طبیعی به موهایتان هست، اکثر مثل به موهای کودکیتان. به همین خاطر هست که فارغ از نوع مو، جنس، بلندی یا رنگ موها، چاره میدلایت برای کل مطلوب هست. رِز تشریح می‌دهد: «موهای کودکان خیلی زیبا هست و رنگی منسجم دارد و خاطر آن داشتن کل عناصر مورد احتیاج هست. رنگ موهای آنان تناژ خنثی دارد، تناژ گرم دارد و مقداری تناژ سرد هم در بین موهایشان دویده هست. ایضاً کل این تناژها به شکل یک دست با هم دیگر ترکیب شدند. هر شخصی که طبیعی‌ترین رنگ مو را می‌خواهد، فرقی نمی‌کند که تیره باشد یا روشن، می‌تواند آن را با چاره میدلایت توسط بیاورد.»


چطور از آرایشگر خویش چاره میدلایت را بخواهید؟


اخیراً چاره میدلایت خیلی پرطرفدار شده هست، شما می‌توانید به راحتی به هر سالن آرایشگاهی رفته و از آنان چاره رنگ میدلایت را بخواهید! در صورتی که شما با به حاصل بردن واژه آن آسان نیستید یا اسم آن تا الان به شکل جامع در سالن آرایشگاه جا نیفتاده هست، رِز روشی راحت برای وصف کردن این چاره رنگ دارد. او می‌گوید: «شما می بایست از آرایشگر خویش دائم رنگی بخواهید که به شکل یک دست ترکیب شده و تعدادی بُعدی هست.»


چطور از میدلایت مراقبت کنیم؟


شما دائم می بایست بعد از رنگ کردن موهایتان تعدادی تبدیل در روتین مراقبت از مو خویش ابداع نمایید و چاره میدلایت نیز استثنا نیست. در صورتی که چاره میدلایت سراسرً روشی مختلف از فقط هایلایت کردن مو هست ولی چاره مراقبت از آن با تقریبً مشابه به نگهداری از هایلایت هست. رِز می‌گوید: «من مخاطب‌هایی دارم که هر سه یا چهار ماه یک بار به من مراجعه می‌کنند. فاصله بین دو مراجعه به سالن آرایشگاه می‌تواند دراز‌تر نیز باشد چون در این چاره هایلایت‌ها به شکل خیلی یک دست به ریشه مو متصل می‌گردد ولی به نظر من به شکل معمول بسته به روشنی موهای شما همان سه الا چهار ماه لحظه مناسبی هست.» تجدید رنگ موها در سالن آرایشگاه فقط نیمی از مبارزه هست. طریقه مراقبت از میدلایت‌های شما در خانه معین خواهد کرد که رنگ موهایتان به شکل در روز چقدر زیبا به نظر می‌رسند. نخست، رِز پیشنهاد می‌کند که شامپو و کاندیشنر معمولی خویش را با محصولاتی مقابل نمایید که برای مراقبت از موهای رنگ شده ساخته شدند، ترجیحاً محصولاتی را گزینش نمایید که بدون سولفات می باشند. مت رِز شامپو و کاندیشنر برند ردکن را پیشنهاد می‌کند. محصول های این برند در بر دارنده پروتئین‌های پیچیده ناب هست که موهای شما را از ریشه تا مرکز و نوک آن درمان می‌کند. در تداوم، رِز افزوده کردن محافظ حرارتی مو و یک چاره درمان را برای افزوده شدن به روتین مراقبت از مو شما پیشنهاد می‌کند. دائم قابل توجه هست که از محصول های محافظ حرارتی مو بهره ببرید ولی استفاده از این نوع محصول های روی موهای رنگ شده به طور خاصی قابل توجه هست. ما به شما استفاده از محصول های درمانی 3 در 1 ردکن را برای درمان موهای آسیب دیده پیشنهاد می‌کنیم. این درمان نوآورانه با فرمولاسیون پروتئین گیاهی و تورمالین موجب کم شدن آسیب‌های ناشی از ابزار‌های گرمازا، تقویت فیبر مو برای کم شدن شکستگی و محافظت از مو در معادل گرمای تا 450 درجه فارنهایت می‌گردد.


خوب ترین طرح‌های میدلایت برای امتحان کردن


میدلایت کاراملی

میدلایت روشی فوق‌العاده برای زیبا کردن رنگ مو قدیمی هست. میدلایت‌ها را با رنگ مو کاراملی قدیمی و ریشه‌های قهوه‌ای تیره خویش برای داشتن موهایی درخشنده ترکیب نمایید.

میدلایت کاراملی

میدلایت بلوند کرم

هایلایت بلوند پلاتینیوم روی عرصه تیره مو گاهی کمی کانال کانال به نظر می‌رسد. این دو رنگ را با استفاده از میدلایت بلوند کرمی با هم دیگر ترکیب نمایید.

میدلایت بلوند کرم

میدلایت شکلاتی

کافی نیست برای دادن بُعد و جلوه به موهای قهوه‌ای تیره خویش آنان را بلوند نمایید. از آرایشگر خویش بخواهید که با میدلایت شکلاتی بدون تبدیل دادن رنگ موهایتان به آنان بُعد و جلوه مورد احتیاج آنان را بدهد.

میدلایت شکلاتی

میدلایت بلوطی ملایم

با این میدلایت بلوطی ملایم بدون تبدیل رنگ قهوه‌ای روشن موهای خویش آنان را قرمز نمایید. میدلایت به صورتی یک دست در عرصه قهوه‌ای روشن و سرشار از تناژ قرمز موها شما ترکیب می‌گردد تا به شما این رنگ مو شاداب بلوطی را با ظاهری طبیعی بدهد.

میدلایت بلوطی ملایم

میدلایت بروند

میدلایت استفاده شده در رنگ مویی که ترکیبی از بلوند و قهوه‌ای هست، ظاهری شیک به موهایتان می‌دهد.

میدلایت بروند

اکثر بخوانید: 10 طرح معرکه هایلایت بلوند با عرصه قهوه‌ای

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *