ضرورت موسیقی در سالنهای زیبایی برای جذب مخاطب!
موزیک قادر به پیشگیری یا کم شدن صدای آزار دهنده قیچی هست که بر روی موهای مخاطب زده میگردد و ایضاً در تأثیرگذاری بر ابداع و خوی اشخاص یک مورد اصلی شمرده میگردد. در خیلی از نکات، پخش موزیک این امکان را دارد که وقتی که مخاطب به آرایشگاه وارد میگردد در صورتی که در روز تحت اثر استرس قرار گرفته بود موجب میگردد خوشحال گردد و در آن ثانیه آرام گردد. با اینکار اکنون و هوای شخص دگرگونی میکند و موجب میگردد دفعهی بعد بخاطر اکنون نیکی که برایش به ارمغان آوردهاید زودتر به شما مراجعه کند. ولو خیلی از سالنها در این عرصه راهبرد خویش را گسترش دادهاند و ژانر موزیک خاصی را گزینش میکنند که مکرر حاکم هست. واجب به تداعی هست که در این نکات می بایست فاکتورهای شخصی دیگر هم در نظر گرفته گردد تا این عکس برند قدرتمند و سازگار باشد:
- تزیین
- رنگ و روشنایی
- بو
با این اکنون، عده شخصی دیگر هم وجود دارند که اولویت می دهند هر روز برای ژانرهای متفاوت، موزیک گزینش کنند و بدین ترتیب هر روز تم متفاوتی را در سالنهای خویش خلق کنند. خرجنظر از نوع راهبرد که اکثر دوست دارید، این واقعیت که در خیلی از آرایشگاهها و سالنهای زیبایی وجود دارد مخصوصاً آنهایی که زیادترین شهرت را دارند و رویکردهای موزیک را گسترش میدهند ، لوگوای روشن از این هست که در اینجا جایی هست که مشاغل صحیح هم یافت میگردد.
چه نوع موزیک را گزینش می کنم؟
حال میدانید که موزیک یک مورد اصلی برای سودآوری هر مشاغل معمولی هست ، لیکن … حالا چه؟ در سالن خویش می بایست چه نوع موزیک پخش نمایید؟ نخستین موردی که می بایست بدانید این هست که نوع موسیقی که گزینش می نمایید به راهبرد قبلا تعریف شده بستگی دارد. به طور معمول ، راهبرد خیلی از سالنها تعریف نوع موزیک متناسب با ساعت روز در آن هست. به منزله ی نمونه ، در مواقعی از روز که شمار بسیاری مخاطب در اتاق انتظار نشستهاند و باید برای کم شدن تنش ثمر از انتظار آنان یک موزیک آرامتر و ملایمتری را گزینش نمایید. با این وجود زمانی اشخاص بسیاری در اتاق انتظار حضور ندارند ،میتوانید نوع موزیک شادتری را گزینش نمایید. مکرر این اتفاق نمی افتد ، چون که گزینش نوع موزیک هم تحت نتیجه ی فعالیتی هست که در آن لحظه اتفاق می افتد. برای نمونه زمانی فعالیتی مانند رنگ مو در اکنون تکمیل هست خوب تر هست موزیک آرام و کندتری پخش گردد.
از طرف سایر وقتی که موهای مخاطب را کوتاه مینمایید علاقه به گزینش نوع موزیک فعالتری دارید ، چون که از این روش ، شما نه فقط بر مخاطب نتیجه ی میگذارید تا یک نگرش شادتر داشته باشد ، بلکه نگرش آرایشگر را هم به گونهای دگرگونی میدهید که سرعت کنش تندتری داشته و این کنش موجب میگردد به مخاطب در روز جایگزین گردد. به غیر از ژانر موزیک یا ریتم آهنگها ، جنبه شخصی دیگر هم وجود دارد که زمان مواجه با موزیک در آرایشگاهها یا سالنهای زیبایی می بایست به آن دقت نمایید: حجم موزیک هست. شما می بایست بدانید که چطور موزیک مطلوب را پیدا نمایید: نه آنقدر صدای بلند که در برقراری تماس با مخاطب مساله پیدا نمایید ، نه آنقدر کم که مکالمات با مخاطب بطور کل و حدوداً بدون اینکه بخواهید به دست فرد ثالث گوش داده گردد گوش داده گردد.
اکثر بخوانید: با آینه های هوشمند آرایشگری به موزیک مورد تمایل خویش گوش نمایید!