اصول پوشیدن و ست کردن شلوار جین را یاد بگیرید

اصول پوشیدن و ست کردن شلوار جین را یاد بگیرید

فهرست مطالب

قواعد پوشیدن و ست کردن شلوار جین را یاد بگیرید

شلوارهای جین لیاقتشان زیاد زیادتر از این می باشد که فقط هر بار با تی‌شرتی راحت مخفی شوند. آنان را با لباس‌های به روز و ترند بپوشید تا جانی دوباره بگیرند. با اهمیت نیست که استایل جین مورد تمایل شما چیست، متعجب خواهید شده از اینکه با کمی به روز کردن، چقدر این شلوارها می‌توانند شیک به نظر برسند. از تیپ‌های خلاقانه گرفته تا شیک، قرار می باشد که کمد لباس‌های شما در پایان هفته شیک‌تر از مکرر به نظر برسد.


ایده‌های پوشیدن شلوار جین


هرچند کل ما برای پوشیدن شلوارهای جین بدون ذهن مقصر هستیم لکن زمانی که این شلوارهای راحت به روشی درست مخفی شوند، می‌توانند استایلی خاص و زیبا برای شما بسازند. فرقی نمی‌کند که شلوار جین مورد تمایل شما استایل جین اسکینی شیک داشته باشد یا استایل آسان بوی فرند، ما کل چیزهای مورد احتیاج شما را برای الهام گرفتن جمع آوری کردیم که می‌توانید با آنان اکنون و هوایی جدید و ظاهری تازه و زیبا به شلوارهای جین کلاسیک خویش بدهید، پس در تداوم با ما همقدم شوید.

با شلوار جین اسکینی چی بپوشیم؟

شلوارهای جین اسکینی به لباسی جایگزین شدند که هر خانمی می بایست یکی از آنان را در کمد خویش داشته باشد و در صورتی که آنان می‌توانند با تی‌شرتی راحت عالی به نظر برسند لکن آنان در کنار این می‌تواند با استایل‌های شیک زیادتری هم مخفی شوند. در این فصل، فقط مساله مورد احتیاج برای پوشیدن شلوارهای جین اسکینی شما پیدا کردن تعادل مطلوب می باشد، نه فقط نسبت به طرح‌ها بلکه بین استایل‌های خانمانه و خلاقانه هم می بایست این تعادل را پیدا نمایید. سمت داشتن مناسب ترین تیپ با این شلوار، شلوار جین اسکینی مورد تمایل خویش را با یک جفت کفش پاشنه بلند، بلوز تنگ و یک کت یقه خزدار بپوشید.

استایل خیابانی با شلوار جین اسکینی

زیادتر بخوانید: ترفندهای پوشیدن شلوار جین فاق بلند

با شلوار جین پاره، چی بپوشیم؟

به جای اینکه سعی نمایید شلوار جین خویش را به روشی راحت بپوشید، سعی نمایید آنان را ممتاز نمایید. این استایل خاص شلوار را با بلوزی جسورانه سِت نمایید تا استایلی خیلی خلاقانه و به روز داشته شوید. شما در کنار این می‌تواند به همین طریق به تیپ خویش اکسسوری افزوده نمایید لکن زیاده‌روی نکنید. لباس‌های ترندی سان، بلوزهای آستین زنگوله‌ای یا صندل‌های متالیک برای خاص‌تر کردن شلوارهای جین پاره شما کافی می باشند.

استایل خیابانی با شلوار جین پاره

با شلوار جین بوی فرند چی بپوشیم؟

زمانی که به پیوست درست کردن استایلی باحال و خلاقانه هستید، نمی‌توانید شلوار جین بوی فرند را نادیده بگیرید. وضعیت گشاد آن برای درست کردن استایل زیبای خیابانی یا راک خیلی مطلوب می باشد. فقط کافی‌ست تا شلوار جین بوی فرند را با بوت‌های بدون پاشنه و یک کت چرم روی یک پلیور بافتنی برای داشتن استایلی قابل توجه در پایان هفته بپوشید.

استایل خیابانی با شلوار جین بوی فرند

با شلوار جین کوتاه چی بپوشیم؟

در اکنون حاضر شلوارهای جین کوتاه یکی از زیباترین استایل‌های شلوار جین می باشد که ظاهری عالی برای سِت شدن با یک جفت کفش پاشنه بلند یا بوت می باشد. برای داشتن ظاهری شیک، این طرح شلوار را با یک بلوز سفید کلاسیک سِت نمایید تا شلوار خویش را به رخ دیگران بکشید. زمانی که نوبت به گزینش کردن کت می‌رسد، این شلوارهای جین با استایل کوتاه را می بایست با استایل بلند یا گشاد سِت نمایید.

استایل خیابانی با شلوار جین کوتاه

با شلوار جین مام استایل چی بپوشیم؟

احتمالاً به آنان مام (به معنی مادر) استایل بگوییم لکن کل می‌توانند از این استایل باحال استفاده کنند. این استایل، که از ترندهای فشن سال‌ها دهه 90 الهام گرفته شده می باشد، به شکل کلی استایل راسته، فاق بلند دارد و رنگ آن آبی متوسط سنگ شور شده می باشد. به همین ترتیب، این شلوارهای جین طرح قدیمی در وقت سِت شدن با لباس‌های حرفه ای و شیک عالی به نظر می‌رسند. پلیور، کت کلاسیک و بوت‌های پاشنه بلند در کنار این طرح شلوار عالی به نظر خواهند رسید.

استایل خیابانی با شلوار جین مام استایل

با شلوار جین فاق بلند چی بپوشیم؟

شلوارهای فاق بلند برای کشیده‌تر کردن ظاهر پاها و زیادتر معین کردن کمر عالی می باشند. اگرچه شما می‌توانید استایل‌های خیلی متفاوتی از طرح شلوار فاق بلند را پیدا نمایید لکن نوع های طرح اسکینی آن زیادترین زیبایی را دارند. زمانی که طرح مطلوب خویش را پیدا کردید، می‌توانید نتیجه شلوار جین اسکینی خویش را با سِت کردن هوشمندانه آن با غیر از این لباس‌های ازدیاد دهید. بوت‌های پاشنه بلند و در کنار این یک پالتو بلند به کشیده‌تر نشان دادن پاهای شما تداوم می‌دهند، این در حالی می باشد که تی‌شرت گذاشته شده در داخل شلوار به شما هم یاری می‌کند تا ظاهر ساعت شنی شیکی داشته شوید.

استایل خیابانی با شلوار جین فاق بلند

با شلوار جین راسته چی بپوشیم؟

هرچند شلوارهای جین راسته استایلی کلاسیک دارند لکن گاهی ظاهر آنان نمی‌تواند جذاب و الهام قسمت باشد. سمت هم یاری برای افزوده کردن مقداری هیجان به شلوار جین با استایل راسته، مدلی را گزینش نمایید که پایین پاچه‌های آن پاکتی‌های مشهور دارد بنابراین آن را با استایلی قابل توجه برای بالا تنه سِت نمایید. یک تی‌شرت خاص، کت نقشه‌دار و یک جفت کفش منحصر به شخص کل لباس‌هایی عالی برای افزوده شدن به این نوع شلوار جین می باشند.

استایل خیابانی با شلوار جین راسته

با شلوار جین دم پا گشاد چی بپوشیم؟

شلوار‌های جین دم پا گشاد برگشتند و در طول کل این فصل، برای داشتن استایل خیابانی معرکه می باشند. فرقی نمی‌کند که استایلی گشاد را گزینش نمایید یا استایلی میانه‌تر، این شلوارهای جین زیبا لباسی واجب برای کمد لباس شما می باشند. برای اینکه سراسرً با ترندها هم صدا شوید، این شلوار جین را با لباسی غیر از این از استایل فشن در سالیان دهه 70 ست نمایید، سان کفش با پاشنه‌های بلند ضخیم و کت چرمی قهوه‌ای.

استایل خیابانی با شلوار جین دم پا گشاد

چه کفشی با شلوار جین بپوشیم؟

زمانی که نوبت به گزینش طرح کفش برای پوشیدن با شلوار جین می‌رسد، گزینش‌های افزون زیادی وجود دارد. در صورتی که شما مکرر می‌توانید به یک جفش کفش پاشنه بلند استیلتو برای سِت کردن آن با شلوار جین خویش متکی شوید یا مکرر یک کفش طرح باله تخت را برای داشتن ظاهری جین، شیک و غیررسمی گزینش نمایید لکن طرح‌های خیلی افزون بعدی وجود دارد که شما می بایست سعی نمایید آنان را در این فصل امتحان نمایید. اگر چه که کتونی‌ها برای استفاده همیشگی مطلوب می باشند و با پیروزی اکنون و هوایی ورزش را با تیپ شما ترکیب می‌کنند. از طرف غیر از این، در صورتی که شما به پیوست کمی پاشنه هستید، یک جفت کفش پاشنه بلند یا بوت با پاشنه‌های کوتاه و ضخیم را امتحان نمایید. برای داشتن ظاهری نمونه، شما در ضمن می‌توانید چکمه‌های تا روی زانو یا بوت‌های مخملی را گزینش نمایید.

ست کردن کفش با شلوار جین

برای شلوار جین چه اکسسوری گزینش کنیم؟

اکسسوری‌ها راهی عالی برای به نهایت رساندن استایل زیبای شما می باشد لکن زیاده‌روی نکنید. یک کلاه راحت بانی و روسری برای زمستان فوق‌العاده می باشد، این در حالی می باشد که عینک آفتابی برای تابستان مطلوب خواهد بود. برای داشتن ظاهری راحت، سعی نمایید یک کیف رو دوشی چرم به تیپ پایان هفته خویش بهره ببرید یا در صورتی که می‌خواهید ظاهرتان زیادتر تِم جین داشته شوید، یک کیف ترند و یک جفت گوشواره خاص را امتحان نمایید.

ست کردن شلوار جین با اکسسوری


چطور شلوار جین مطلوب با فرم بدن خویش را پیدا کنیم؟


در صورتی که می‌خواهید بدانید که چطور با شلوار جین تیپ بزنید، می بایست مکرر فرم بدن خویش را برای پیدا کردن شلوار جینی که به مناسب ترین وضعیت ممکن روی بدن شما بنشیند، در نظر داشته شوید. برای نمونه، خانم‌های با فرم بدن گلابی عموماًً بالا تنه کوچک‌تر دارند و پایین تنه و ران‌های آنان مشهور‌تر می باشد که موجب می‌گردد شلوار جین فاق بلند بد‌ترین گزینش برای آنان باشد. به جای شلوار جین فاق بلند، خانم‌های با فرم بدن گلابی می بایست شلوار جین با استایل‌های متعادل بوی فرند و کوتاه را گزینش کنند. خانم‌های قد بلند عموماًً پاهای بلندی دارند و در شلوارهای جین با استایل بلند عالی به نظر می‌رسند. در صورتی که این فرم بدن شما می باشد، سعی نمایید از پوشین شلوار‌های جین کوتاه خودداری نمایید و به جای آن شلوار جینی با استایل‌های دم پا گشاد، پاره و مام استایل را گزینش نمایید. به همین ترتیب، شلوار‌های جین مام استایل فاق بلند هم به طور خاص برای فرم بدن ساعت شنی مطلوب می باشند، پس شما می‌توانید شلوارهای جین اسکینی بپوشید لکن در مجموع زیادتر استایل‌ها با این فرم بدن دستاورد نیکی می‌دهند.

فرم بدن مستطیلی صورت زیبایی ورزشکارانه دارند لکن ممکن در برخی از دیزاین‌های خاص مردانه به نظر برسد. در صورتی که فرم بدن شما مستطیلی می باشد، استایل‌های منحنی‌دار را گزینش نمایید سان شلوارهای جین اسکینی و مام استایل با فاق بلند یا متوسط تا تاثیری زیبا روی فرم بدن شما داشته باشند. فرم بدن‌ کوچک شاید در شلوار جین جمع شده به نظر برسند، پس آنان می بایست مکرر استایل کوتاه و راسته و اسکینی را برای داشتن ظاهری متناسب گزینش کنند.آنان در کنار این می بایست از استایل‌های فاق بلند دوری کنند چون که آنان می‌توانند ظاهری بد روی بدن‌های کوچک داشته باشند. خانم‌های با بدن تو پُر، می بایست سعی کنند انحنای بدن خویش را به رخ دیگران بکشند. آنان به جای اینکه خودشان را پشت استایل‌های گشاد سان شلوار جین بوی فرند مخفی کنند  که بدن آنان را حجیم نشان می‌دهد، می بایست فرم زنانه بدن خویش را با شلوارهای اسکینی یا دم پا گشاد معین‌تر کنند. دیزاین‌های مشکی سنگ شور شده با فا‌ق‌های متوسط یا بلند هم برای این نوع بدن‌ها خیلی مطلوب خواهد بود.

استایل خیابانی با شلوار جین


شلوار جین را چه جوری بپوشیم؟


  • بر مبنای فرم بدن خویش مطلوب‌ترین استایل شلوار جین را پیدا نمایید.
  • برای داشتن ظاهری شیک با کمی خلاقیت میانه، شلوارهای جین اسکینی را گزینش نمایید یا برای داشتن استایلی خاص، شلوارهای جین پاره را در نظر داشته شوید.
  • برای داشتن ظاهری ترند، شلوار جین مام استایل سالیان دهه 90 را با لباس حرفه ای سِت نمایید یا با شلوار دم پا گشاد و غیر از این استایل‌های سالیان دهه 70 تیپی سراسرً قدیمی داشته شوید.
  • سمت کشیده‌تر نشان دادن پاها و درست کرن فرم ساعت شنی، شلوار جین اسکینی فاق بلند را با یک جفت کفش پاشنه بلند، بلوز داخل شلوار و پالتو بلند سِت نمایید.
  • از بین کفش‌های پاشنه بلند استلیتو و طرح باله بدون پاشنه برای داشتن ظاهری رسمی یا غیررسمی گزینش نمایید یا برای داشتن ظاهری ترند کفش‌هایی سان کتونی، چکمه‌های تا زانو، بوت‌های مخملی و دارای پاشنه کوتاه و ضخیم را امتحان نمایید.
  • تیپ جین را خویش را با افزوده کردن مقداری اکسسوری افزون لکن شیک به نهایت برسانید.

زیادتر بخوانید: چطور شلوار جین مام استایل را با لباس‌هایتان ست نمایید؟

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *