لمینت دندان

لمینت دندان

لمینت دندان آشنایی با لمینت دندان یکی از عناصر زیبایی چهره، داشتن دندان های سفید، درخشان و مرتب شده است. بسیاری از افراد به دندانپزشکان

مشاهده مطلب
استایل کلاسیکِ همیشه زیبا

استایل کلاسیکِ همیشه زیبا

فهرست مطالب

استایل کلاسیکِ دائم زیبا

کلاسیک، واژه‌ای می باشد که قبلاً نیز بارها آن را شنیدیم. ماشین کلاسیک، فیلم کلاسیک، هرچیزی در کنار واژه کلاسیک می‌نشیند. خویش این واژه در اصل از فرانسه آمده جایی که از این واژه برای نخستین بار در قرن 17 استفاده شد. کلاسیک در بیان انگلیسی CLASSIC اثر می‌گردد و حرف C به فعالیت رفته در آن موردی را نشان می‌دهد که با گذر لحظه در نوع خودش خیلی با مرغوبیت و برگزیده دیده شده می باشد. ولی خویش واژه کلاسیک به موردی اشاره دارد که واقعاً در بند لحظه نیست، موردی که شما می‌توانید بارها و بارها آن را ببینید ولی به علت مرغوبیت و زیبایی به فعالیت رفته، از آن خسته نشوید. در جهان مد و فشن می‌تواند حرف C را با واژه «شیک» تبدیل کرد تا به شما ایده خوب تری از از واژه کلاسیک بدهد. پر اهمیت نیست که هر دهه چه ترندی برای ما به ارمغان می‌آورد، به نظر می‌رسد ظاهری دائم به روز که در قید لحظه نیست، همان موردی می باشد که دائم مقام خویش را در جهان مد و فشن نگهداشته می باشد. علت به جز آن این می باشد که ترندها مطلوب تمام اشخاص نیستند و الزاماً نسخه خوب تری را از شما نمی‌سازد. آرزو می‌کنم کاش کسی این مسئله را وقتی که جوان‌تر بودم به من می‌گفت چون من در سالیان 60 و 70 عالی شدم و عاشق ترند بودم. وقتی که به نگاره‌ها 20 سال پیش خودم نگاه می‌کنم، هیچکاری نمی‌توانم سامان بدهم، جز اینکه از خودم بپرسم: «واقعاً چه فکری پیش خودت می‌کردی؟» این اواخر معطوف شدم که تا الان زیادی از ملت تماماًً معنا استایل کلاسیک را فهم نکردند. آنان شاید اندیشه کنند استایلی خیاباتی آنان با شلوار جینی ارزان ارزش و تی‌شرتی راحت دائم به روز خواهد بود. در صورتی که لباس شما شیک نیست، پس شایدً کلاسیک نیز نیست. من تصمیم گرفتم که استایل کلاسیک را به سه مجموعه راحت تقسیم کنم چون لباس کلاسیک بدون طرح مو و آرایش مطلوب هیچگاه درست و جامع به نظر نخواهد رسید.


لباس کلاسیک


لباس کلاسیک زیادتر درباره راحتی در استایل و دیزاین می باشد. در تئوری، سِت کردن یک بلوز سفید زیبا با یک دامن نوک مدادی می‌تواند لباسی کلاسیک باشد. در صورتی که چه این سِت لباس می‌تواند بدون هیچ ریسکی شیک به نظر برسد ولی می‌تواند کمی نیز خسته کننده باشد و بگذارید بگویم که سبک متداولی نیز ندارد. وقتی که به مد و فشن در سالیان 20 و 30 نگاه می‌اندازیم، می‌بینیم که خانم‌ها در آن لحظه دقت زیادتری به جزئیات داشتند. آنان دستکش، روسری و اگر چه جواهرات می‌پوشیدند. طرح موها و آرایش آنان دائم با جزئیات هم صدا بود. به همین علت می باشد که استایل آن خانم‌ها خیلی شیک، مرتب و منسجم به نظر می‌رسد. وقتی که می‌خواهید لباس بخرید، قطعاًً می بایست مطمئن شوید که آنان ارزان ارزش به نظر نمی‌رسند. واجب نیست که لباس‌های شما زیاد لاکچری باشند، آنان فقط می بایست پارچه‌های درست دوخته شده باشند. در یکی از همین مطلب‌های online، در یک سایت خواندم که رنگ‌های کلاسیک می بایست مشکی، خاکستری و سفید باشند ولی من موافق این ایده نیستم. استایل کلاسیک درباره استفاده از رنگ خاصی نیست. تا هنگامی که لباس‌های شما با مرغوبیت به نظر می‌رسند، شما ولو می‌توانید از لباس‌ها نقشه‌دار متفاوت هم بهره ببرید. برای نمونه، ترنچ کت به منزله ی یک لباس کلاسیک در نظر گرفته می‌گردد. این لباس می‌تواند مشکی یا با پارچه پلنگی باشد و هر دو اینها به یک انداره شیک و دائم به روز می باشند. شما می‌توانید یک پیراهن کوتاه خال خالی آزاد بپوشید و آن را با یک کیف دستی قرمز سِت نمایید و ظاهری شیک و دائم به روز داشته بمانید. پس از رنگ‌ها و نقشه‌های مختلف نترسید.


میکاپ کلاسیک


میکاپ کلاسیک خیلی راحت می باشد. این آرایش زیادتر اعضای چهره شما را زیباتر می‌کند، نه اینکه سعی در تبدیل دادن آنان داشته باشد. شاخه اساسی در میکاپ کلاسیک خط چشم می باشد و دلیلی وجود دارد که خانم‌ها ولو اخیراً نیز عاشق کشیدن خط چشم می باشند. خط چشم‌ چشم‌های شما را زیباتر می‌کند ولی آنان طبیعی نگه می‌دارد. خط چشم کلاسیک می‌تواند با مداد چشم مشکی، خط چشم مایع یا ژلی کشیده گردد. برای کشیدن خط چشمی مشکی و ملیح‌تر، ضمناً می‌توانید از سایه چشم مشکی بهره ببرید. در صورتی که پلک‌های افتاده دارید، می‌توانید خط چشم را داخل خط مژه بالایی بکشید و دم آن را در زوایه 45 درجه باقی مطلب دهید. می‌توانید رژ قرمز بزنید ولی مجبور به اینکار نیستید. برای آرایش در روز، لب‌های قرمز شاید دقت‌های اضافه را به شما دریافت کند و شما دائم به ادامه گرفتن دقت بیشتر از مرز نیستید. آن رنگ رژلبی را گزینش نمایید که مکمل رنگ لباس شماست اما مطمئن شوید که زیاد به رنگ لباس بالا تنه شما نزدیک نباشد.


طرح موی کلاسیک


برای داشتن موهای کلاسیک ویو ساحلی را فراموش نمایید. برای جامع کردن ظاهر کلاسیک خویش می بایست مطمئن شوید که موهایتان صاف و براق می باشد. سشوار کردن معمولی می‌تواند انتخابی زیبا و راحت باشد. بیگودی نیز می‌تواند گزینش مناسبی باشد ولی در صورتی که می‌خواهید مو فر کن بهره ببرید، از مو فر کنی با اندازه معمولی بهره ببرید تا مطمئن شوید که در پایان طرح مویی با حجم کافی خواهید داشت. با سشوار کردن مو طرح مویی زیبا و صاف خواهید داشت که برای بادوام کردن آن می بایست اسپری مویی ملایم به آن بزنید. در صورتی که موهای شما کوتاه می باشد، از درست کردن هرگونه طرح مو شلوغ و بهم ریخته خودداری نمایید. بسته به طرح کوتاهی و اولویت شما، موهایتان می‌تواند مدلی صاف یا جمع شده داشته باشد.

امیدوارم با این مطلب توانسته باشم به درست کردن فهم غلط از ظاهر و استایل کلاسیک هم یاری نموده باشم. در صورتی که شما شاید جین‌های دهه 70 را، ظاهری کلاسیک از آن دهه بدانید ولی من می بایست به شما بگویم که این لباس فقط برای همان دهه مطلوب می باشد. به شکل کلی، از آنجایی که شلوارهای جین شیک و باکلاس نیستند، نمی‌توان آنان را به منزله ی لباسی کلاسیک در نظر گرفت.

زیادتر بخوانید: عالی ترین توصیه‌ها برای داشتن استایلی مطلوب

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *