خواص بی نظیر شوید خشک برای سلامتی بدن

 برای آشنایی بیشتر با خاصیت شوید خشک، در ادامه به معرفی تعدادی از خواص بی‌نظیر این سبزی مفید می‌پردازیم تا بعد از مطالعه، مصرف آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید و بدن خود را در برابر بسیاری از بیماری‌ها بیمه کنید.

مشاهده مطلب
از این ۳ مدل میکاپ صورتی ایده بگیرید

از این 3 مدل میکاپ صورتی ایده بگیرید

فهرست مطالب

از این 3 طرح میکاپ صورتی ایده بگیرید

در صورتی که دوست دارید آرایش صورتتان همراه با فصل بهار باشد، به احتمال بیشتر دوست دارید که بدانید کدام میکاپ‌های دوباره ترند شده‌اند. پاییز و زمستان مکرر در خصوص رنگ‌های افسرده کننده و پررنگ می باشند، در صورتی که تابستان معمولاًً در خصوص رنگ‌های پرطرفدار روشن هست. ولی بهار چطور هست؟ کل رنگ‌های صورتی برای شما مطلوب می باشند. قابل توجه نیست که زیبایی از لحاظ شما چطور هست، مکرر راهی وجود دارد تا رنگی صورتی را با روتین زیبایی شما در فصل بهار همراه کرد، چه شما راحت‌گرا یا ماکسیمالیست شوید و یا شخصیتی بین این دو داشته شوید. نگاهی بیندازید به آموزش‌هایی که برای میکاپ‌های صورتی مورد علاقمان جمع آوری نموده‌ایم.   

برای راحت‌ پسندا

زدن سایه صورتی به پشت پلک‌هایتان بدون بی روح و کنسل کننده به نظر دست یابی چشم‌هایتان، نیاز به مهارت دارد. ولی در صورتی که از صورتی ملایم و پودری، به این معنا که سان همان سایه صورتی که در نگاره زیر استفاده شده هست، به پشت پلک‌هایتان بزنید، آرایش شما زیبا و زنانه می‌گردد، نه رنگ پریده.

میکاپ صورتی برای ساده پسندها

در صورتی که شخصیتی میانه دارید

حالا وقت آن رسیده که نظر شما را به این طرح آرایش صورتی دریافت کنیم که به طور برجسته شخصیت شما را که نه راحت‌گرا و نه ماکسیمالیست هست را نشان می‌دهد. در این میکاپ ترکیبی از قهوه‌ای با تناژ گرم، سایه‌های ارغوانی و قرمز به فعالیت برده شده هست تا تاثیری هاله سان دور چشم ساخت کند. ظاهر ملایم و محوی که این آرایش به شکل شما می‌دهد، از غلیظ شدن آرایش پیشگیری نموده و بعلاوه سنگ‌های چسبیده به بخش چسب مژه مصنوعی که در گوشه داخلی چشم استفاد شده هست، ظاهر شما را از زیبا جایگزین به خیره کننده می‌کند و کل سرها را به جهت شما برمی‌گرداند.

میکاپ صورتی

برای ماکسیمالیست‌ها

در صورتی که کلمه‌های «براق» و «سایه تعدادی رنگ» به خودی خویش و به تنهایی شما را نمی‌ترساند، پس بگذارید آنان را در یک حرف به فعالیت ببریم و این ظاهر منحصر به شخص و قابل توجه را به شما نشان دهیم. این میکاپ به طور قطع این فرض دیگران را زیر سوال می‌برد که آرایش صورتی تنها مطلوب روز هست.

میکاپ صورتی نئونی

زیادتر بخوانید: راهنمای تصویری میکاپ برای چشم سبز‌ها 

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *