از اکسیژن درمانی تا رسیدن به پوستی صاف و درخشان

از اکسیژن درمانی تا رسیدن به پوستی صاف و درخشان

فهرست مطالب

از اکسیژن درمانی تا دست یابی به پوستی صاف و درخشان

بیایید با حقیقت روبه‌رو شویم، هیچ معجزه‌ای نمی‌تواند به شما یک شبه پوستی درخشان دهد. بر پایه تحقیق و تحقیقات فرجام شده، درخشان کردن شکل احتیاج به درمان و تعهد به روتین پوستی دارد. لایه‌های میکاپ نمی‌توانند به شما حالت داشتن پوستی را بدهند که خودش به شکل طبیعی زیباست. اکسیژن درمانی به شما برای دست یابی به پوستی زیبا یاری می‌کند. پس ما می بایست بدانیم که اکسیژن درمانی شکل دقیقاً چیست و چه کاری برای پوستمان فرجام می‌دهد. برای پی بردن به مزایای این درمان در تداوم مطلب با ما دنبال بمانید!


اکسیژن درمانی شکل چیست؟


این درمان با قصد مغذی کردن پوست و تکثیر طراحی کلاژن اجرای شده می باشد. این درمان در بر دارنده دستگاه‌هایی می‌گردد که از آنان برای اسپری کردن مولکول‌های اکسیژن متراکم شده به داخل اپیدرم (لایه بیرونی پوست) استفاده می‌گردد. در اکسیژنی که برای پوست و گردن شما استفاده می‌گردد، ویتامین، مواد معدنی، مواد مغذی مهم و عصاره‌های گیاهی القاء شده می باشد. سلبریتی‌ها همچون مدونا به این طریق درمان برای داشتن پوستی نرم و شاداب‌تر قسم می‌خورند.


مزایای اکسیژن درمانی


سلول‌های شما برای سالم و مغذی ماندن به اکسیژن احتیاج دارند. اکسیژن درمانی اکسیژن را به عمیق‌ترین لایه‌های پوست شما رسانده و آن را درخشان می‌کند. در تداوم به بعضی مزایای آن اشاره خواهیم کرد.

1. تکثیر طراحی کلاژن

کلاژن پروتئینی می باشد که موجب بهم چسبیدن سلول‌ها شده و پوست شما را استوار و انعطاف پذیر می‌کند. وقتی که در سنین بالا کلاژن پوست ضعیف می‌گردد، چین و چروک‌ها پدیدار می‌شوند. یکی از قوی ترین مزایای اکسیژن درمانی تکثیر کلاژن در پوست می باشد که موجب سفت شدن پوست و کم شدن خط های ریز و چین و چروک‌های آن می‌گردد.

2. سم زدایی پوست

اکسیژن درمانی به پوست شما یاری می‌کند تا از اکسیژن و مواد مغذی و ویتامین‌ها القاء شده در آن استفاده کند. این مورد روند سم زدایی شکل را بهبود بخشیده، اثرات آلودگی، قرار گرفتن در معرض آفتاب و نوسانات رژیم غذایی را خنثی نموده و به ترمیم و بازسازی سلول‌های پوست یاری می‌کند.

3. تکثیر سرعت بازسازی سلول‌های پوست

سلول‌های پوست ما عمر محدودی دارند. آنان می‌میرند و جای آنان را سلول‌های تازه می‌گیرند. اکسیژن برای بازتولید سلول‌ها حیاتی می باشد. اکسیژن سرعت رشد سلول‌های تازه را تکثیر می‌دهد، که این مسئله به نوبه خویش به بهبود اسکار ناشی از آکنه یاری می‌کند. اکسیژن درمانی دوزهای اضافی از اکسیژن را پوست شما می‌دهد پس به بازسازی سریعتر سلول‌های پوست شما یاری می‌کند.

4. فاقد عوارض جانبی دردناک

این روند، همانطور که انتظار می‌رود، تهاجمی نیست و موجب پدیدار شدن هیچگونه عارضه جانبی همچون تحریک، قرمزی، تورم، سوزن سوزن شدن و حالت سوختگی روی پوست نمی‌گردد. این درمان برای آن مجموعه از اشخاصی مطلوب می باشد که پوست حساس دارند و می‌خواهند از درمان‌های شیمیایی زیبایی دور بمانند.

5. هیدراته کردن پوست

قرار گرفتن ابد در معرض نور خورشید، گرد و غبار و آلودگی رطوبت طبیعی پوست شما را از بین می‌برد. این مسئله موجب خشک و کدر شدن پوست می‌گردد. ضمناً در صورتی که پوست شما خشک باشد، این موارد می‌توانند موجب بدتر شدن شرایط پوست شما شوند. اکسیژن درمانی به شکل عمیق پوست شما را آب رسانی نموده، تعادل pH آن را بازیابی نموده و از آن در معادل آفتاب محافظت می‌کند.

6. درخشندگی فوق‌العاده پوست

این درمان همه ی آلودگی‌ها را از اپیدرم شما (لایه رویی پوست) پاک نموده و اکسیژن درون آن را تکثیر می‌دهد. اکسیژن درمانی ضمناً سلول‌های مرده روی لایه مرحله ای پوست را از بین برده، منافذ مسدود شده پوست را باز نموده و درخشش طبیعی را به گونه‌های شما باز می‌گرداند.

7. درمان آکنه

وقتی که منافذ پوست مسدود شده و کثیفی و چربی در آنان محبوس می‌شوند، آکنه به وجود آمده و موجب غول پیکر شدن منافذ می‌گردد. اکسیژن درمانی به کوچک شدن منافذ یاری نموده و اجازه نمی‌دهد که گرد و غبار و کثیفی در پوست شما جمع گردد. درنتیجه، پوست شما به مدتی دراز درخشنده مانده و سایر آکنه و جوش روی شکل شما پدیدار نمی‌شوند.

8. بهبودی فوری پس از درمان

در شکل فرجام سایر طریق‌های درمان پوست، شما عموماًً می بایست گذشته از برگشتن به روتین همیشگی پوست خویش هنگام مشخصی صبر نمایید. لیکن در شکل فرجام اکسیژن درمانی شکل، هیچ هنگام خاصی برای بهبودی وجود ندارد. شما می‌توانید استفاده از کرم، لوسیون یا ابزار آرایش را حدوداً فوراً بعد از فرجام درمان آغاز نمایید.

9. تاثیرگذاری فوری

شما فوراً بعد از اکسیژن درمانی معطوف نتایج آن می‌شوید. مزایای اکسیژن درمانی در بر دارنده درمان موارد پوستی همچون آکنه، چین و چروک و لک‌های پوستی شده و موجب می‌گردد تا پوست شما جوان‌تر و درخشنده دیده گردد.

10. درمان ناهمگونی پوست

سرمی که در اکسیژن درمانی استفاده می‌گردد سرشار از هیارولونیک اسید، پپتید، ویتامین و عصاره‌های گیاهی می باشد که رنگ ناهمگون پوست را درمان نموده و پوست شما را روشن‌تر می‌کند.

حالا بیایید نگاهی با جزئیات به روند آن داشته باشیم.


اکسیژن درمانی چطور فرجام می‌گردد؟ (روند فرجام اکسیژن درمانی شکل)


1. نور درمانی

برای وارد کردن اکسیژن به پوست شما از نور (که از دستگاهی چوب همچون تابیده می‌گردد) استفاده می‌گردد. این دستگاه چوب همچون روی همه ی شکل شما چرخانده می‌گردد. اینکار پوست شکل شما را نرم نموده و تسکین می‌دهد.

2. درمان با سرم

این قسمت اصلی ترین قسمت در مجموع روند درمان به حساب می‌آید. این سرم پر هیارولونیک اسید، مواد معدنی، ویتامین و مقادیر بسیاری آنتی اکسیدان می باشد. این مواد پوست را سفت نموده، آن را درخشان نموده و چین و چروک‌ها و خط های ریز شکل را از بین می‌برند.

3. ماساژ

این قسمت قسمت انتها درمان می باشد که در آن پوست شما با لوسیون و کرمی ماساژ داده می‌گردد که پوست شما را مغذی نموده و سوی دراز شدن اثرات درمان سرم را جدب پوست شما می‌کند. از کرم‌های القاء شده خاصی در این قسمت برای ماساژ، تمیز، اسکراب و لایه‌برداری کردن پوست شما استفاده می‌گردد.

حالا معین شد که چرا سلبریتی‌ها جهان روی اکسیژن درمانی قسم می‌خورند. لیکن این درمان شاید جیب شما را خالی کند. هرچند نیازی نیست نگران بمانید. ما برای شما تعدادی درمان خانگی تدارک دیده‌ایم. این درمان‌ها زیاد ساده می باشند و می‌توانند در خانه فرجام شوند. نگاهی به آنان بیندازید.

اکسیژن درمانی پوست


فرجام اکسیژن درمانی در خانه


1. ماسک شکل بلغور جو دو سر، بادام و پودر بنتونیت

مواد مورد احتیاج: 

  • 5 قاشق غذاخوری پودر بادام
  • 1 الی یک دوم قاشق غذاخوری پودر بنتونیت
  • یک هشتم فنجان بلغور جو دو سر
  • 3-4 قطره روغن اصلی گلاب
  • 2 قطره پراکسید هیدروژن
  • 4 قاشق غذاخوری آب

هنگام درمان: 
30 دقیقه

راه فرجام درمان: 

  1.  تمام پودرها را با هم دیگر ترکیب نموده و به آن روغن گلاب و آب افزوده نموده تا خمیر همچون شوند.
  2.  پراکسید هیدروژن را به آن افزوده نمایید.
  3.  ترکیب را به پوست خویش زده و بگذارید به مدت 30 دقیقه بماند.
  4.  ترکیب را آب سراسرً شسته و بعد از آن از مرطوب کننده مورد تمایل خویش بهره ببرید.

احتیاط
زیادتر از دو قطره پراکسید هیدروژن افزوده نکنید، در غیر این شکل شاید پوست شما آسیب ببیند.

 پودر بنتونیت

2. ماسک شکل بلغور جو دو سر، بادام و خاک رس

مواد مورد احتیاج:

  • 1 قاشق غذاخوری خمیر بادام
  • یک هشتم فنجان پودر بلغور جو دو سر
  • 1 قاشق غذاخوری خاک رس سفید (یا خاک فولر)
  • 1 قاشق چایخوری گلبرگ خشک شده گل رز
  • 3 قاشق غذاخوری آب
  • 2 قطره پراکسید هیدروژن

هنگام درمان:
15-20 دقیقه

راه فرجام درمان:

  1. تمام مواد به جز پراکسید هیدروژن را در بلندر با هم دیگر ترکیب نمایید تا موادی خمیری همچون توسط بیاید.
  2. وقتی که خمیر حاضر شده، پراکسید هیدروژن را به آن افزوده نمایید.
  3. به شکل حرکات‌های دایره‌ای کوچک مواد را به پوست خویش بزنید.
  4. بگذارید به مدت 15-20 دقیقه روی پوست بماند ضمناً آن را با آب بشویید.

احتیاط:
زیادتر از میزان توصیه شده از پراکسید هیدروژن استفاده نکنید.

خاک رس


وارسی بعضی سوال های پرتکرار 


1. در طول درمان می بایست انتظار چه چیزهایی را داشته باشم؟

حرفه ای مراقبت از پوست شکل شما را سراسر تمیز نموده و سرم / تونیک مغذی پر ویتامین و مواد معدنی را به پوست شما می‌زند. پوست شما از اکسیژن پر می‌گردد. ضمناً او از یک ماسک تسکین دهنده برای آرام کردن پوست شما استفاده می‌کند. وقتی که ماسک جذب پوست شما شد، او دوباره به پوست شما تونیک و آب رسان می‌زند.

2. آیا عوارض جانبی دارد؟

پس از فرجام اکسیژن درمانی شما می‌توانید فوراً سبک زندگی همیشگی خویش را در پیش بگیرید. این طریق درمان همچون سایر طریق‌های درمانی پوست تهاجمی نیست و موجب هیچگونه خارش، تحریک و قرمزی پوست نمی‌گردد.

3. آیا این درمان را می بایست به شکل منظم فرجام داد؟

بلافصله بعد از میتینگ ابتدا شما معطوف تغییرات مشخصی روی پوست خویش خواهید شد. لیکن برای نگهداشتن درخشندگی شکل خویش را می بایست این درمان را ادامه نمایید.

4. آیا این درمان واقعاً ثمر قسمت می باشد؟

اگر چه! این درمان اکسیژن سلول‌های پوستی شما را فراهم نموده، آنان را هیدارته می‌کند و طراحی کلاژن را تکثیر می‌دهد. ضمناً نتایج آن بلافصله پدیدار می‌شوند.

زیادتر بخوانید: 10 نوع غذایی که پوست‌تان را درخشان می‌کند

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *