راهنمای خرید روتختی دونفره

راهنمای خرید روتختی دونفره

راهنمای خریداری روتختی دونفره راهنمای خریداری روتختی دونفره خریداری روتختی دونفره مطلوب و زیبا جزو اصلی ترین مواردی هست که موجب زیبایی دکوراسیون اتاق خواب

مشاهده مطلب
ادوپرفیوم و ادوتویلت چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

ادوپرفیوم و ادوتویلت چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

فهرست مطالب

ادوپرفیوم و ادوتویلت چه تفاوتی با هم دیگر دارند؟

در صورتی که تا به اکنون شما موقع خریداری عطر به علت وجود انوع رایحه‌ها در نوع ها و انواع فرم‌ها گیج شدید، ناراحت نباشید شما فقط نیستید. از عطر گرفته تا ادکلن و ادوتویلت، نه فقط شمار بی‌شماری رایحه بلکه ضمناً مقدار چگالی رایحه‌ها در اندازه‌های متفاوتی وجود دارد. از لحاظ وجود، رایحه‌ها در اصل یکی می باشند ولی بر مبنای مقدار روغن عطر در الکل و آب روی هر کدام از آنان اسم‌های متفاوتی گذاشته شده هست. در این مطلب ما به شرح فرق صحیح بین ادوپرفیوم و ادوتویلت خواهیم پرداخت، پس در تداوم مطلب با ما دنبال بمانید.


فرق ادوپرفیوم و ادوتویلت: تمام چیزهایی که می بایست بدانید


ادوپرفیوم

ادوپرفیوم (EDP) با میزان زیادتری از روغن رایحه ساخته شده هست که شی ای حدود 15-20 درصد عطر هست. بوی آن عموماًً حدود شش ساعت برقرار می‌ماند. بعد ازاینکه نت‌های آغازین (بویی ابتدایی که از عطر پخش می‌گردد) ادوپرفیوم از بین رفت، نت‌های میانی یا نت‌های قلب آن قابل تشخیص خواهند شد. از آنجایی که ادوپرفیوم از ادوتویلت بوی زیادتری دارد برای گردش‌های زمانه و شب مطلوب هست.

ادوتویلت

از طرف به جز آن، ادتویلت با مقدار کمتری از روغن رایحه درست شده هست که شی ای حدود 5-15 درصد از عطر هست. ادوتویلت فقط با تقریبً به مدت چهار ساعت برقرار می‌ماند. نت آغازین آن غالب هست، به همین علت وقتی که در اول از آن استفاده می‌نمایید، پخش بوی زیادتری دارد. هرچند، به علت وجود الکل، به آسانی و بلافاصله از روی پوست تبخیر شده و می بایست آن در طول روز تمدید نمایید. از آنجایی که ادوتویلت‌ها بیشتر بوی استوار ندارند، به منزله عطری برای استفاده راحت روزمره یا قرارهای غیررسمی عالی هست.

مقدار وجود رایحه در عطر شما معین می‌کند که ماندگاری بوی آنان روی پوست شما چقدر خواهد بود. فرق اساسی بین ادوپرفیوم و ادوتویلت در حجم روغن رایحه به وجود آمده در آنان هست. شی ای که در این بین جذاب هست این هست که راه تجربه بو در ادوتویلت و ادوپرفیوم سراسرً گوناگون هست. از آنجایی که روغن رایحه به مقدار زیادتری در ادوپرفیوم وجود دارد، فقط موجب نمی‌گردد که ماندگاری آن بیشتر گردد بلکه رایحه تندتری هم خواهد داشت. در معادل، ادوتویلت نیز رایحه ملایم‌تر و نیز خنک‌تری دارد. شما ضمناً امکان دارد پیش از خریدن عطر دمای هوا و فصلی که در آن قرار دارید را در نظر بگیرید. در آب و هوای گرم و مرطوب، یک ادوتویلت خنک و سبک می‌تواند گزینش مطلوب‌تری باشد، این در حالی هست که در آب و هوای سرد، یک ادوپرفیوم با بویی سنگین و گرم‌تر مطلوب هست. همانطور که معین شد، فرق بین ادوپرفیوم و ادوتویلت واضح و راحت هست. پس بیایید نگاهی داشته باشیم به خوشبوترین عطرهای به وجود آمده در داد و ستد.


4 مورد از خوب ترین ادوپرفیوم‌های زنانه


1. کلینیک طرح هپی Clinique Happy

به پیوست عطری هستید که بویی ملایم، سبک و زنانه داشته باشد؟ پس این عطر کلاسیک از برند کلینیک دقیقاً همان شی ای هست که شما احتیاج دارید. با وجود رایحه کمی از مرکبات، نت‌های پرطروات گریب فروت قرمز، ترنج و گل‌های هاوایی، رایحه این عطر هوا را جدید می‌کند.

عطر کلینیک مدل هپی

2. شنل طرح مادمازل Chanel Coco Mademoiselle

عطر شنل با طرح مادمازل بویی نوین با رایحه‌ای استوار دارد که درعین اکنون به طور شگفت‌آوری خاصیت سرحال کنندگی نیز دارد. نت‌های اساسی آن از پرتقال، نعنا هندی و رز ترک هست که آن را به اندازه کافی تطبیق‌پذیر نموده هست، نیز دخترهای جوان و نیز خانم‌های جاافتاده و بالغ می‌توانند از آن استفاده کنند. بوی گل و گرم به وجود آمده در آن در کل طول روز برقرار می‌ماند و موجب می‌گردد که شما حالت جذابیت داشته بمانید.

عطر شنل مدل مادمازل

3. مایکل کورس طرح وری هالیوود Michael Kors Very Hollywood

رایحه گل خیلی خوشبوی عطر مایکل کورس با رایحه‌های نارنگی، ترنج جدید، یاسمن و تمشک سیاه ترکیب شده هست. هرچند که قسمت اعظم آن رایحه یاسمن دارد ولی نت‌های مرکبات و تمشک سیاه بوی آن را شیرین و جذاب نموده هست. در صورتی که شما به پیوست بویی هستید که ملایم و استفاده از آن برای تمام جا مطلوب باشد، طرح وری هالیوود حتماًً بها امتحان کردن دارد. این عطر خوب ترین ادوپرفیوم برای خانم‌ها هست.

عطر مایکل کورس مدل وری هالیوود

4. کلوین کلین طرح یوفوریا Calvin Klein Euphoria

یوفوریا ترکیبی غنی از سیب ژاپنی، گل سرخ، برگ‌های سبز و ارکیده سیاه دنبال با نت‌های خارق‌العاده‌ای از نیلوفر آبی، عنبر، بنفشه سیاه و چوب قرمز هست. این تضادی همه بین گل‌های اغوا کننده و میوه‌های عجیب و غریب برای ابداع رایحه‌ای با بویی غنی، خامه‌ای و مقاومت ناپذیر هست. کلوین کلین طرح یوفوریا جزء خوب ترین عطرهای زنانه هست.

عطر کلوین کلین مدل یوفوریا


4 مورد از خوب ترین ادوتویلت‌های زنانه


1. ورا ونگ طرح پرنسس Vera Wang Princess

این رایحه گل محور اکسیری نوین و جذاب هست که جوانی و شادابی شما را جشن می‌گیرد. نت‌های آغازین آن دارای کمی رایحه آکوا با نت‌های خالص و تیز سیب، نیلوفر آبی، نارنگی شیرین و زردآلو هست. در صورتی که شما نوجوانی هستید که برای نخستین بار می‌خواهید عطر بخرید، این عطر نقطه نیکی برای آغاز هست.

عطر ورا ونگ مدل پرنسس

2. ورساچه طرح برایت کریستال Versace Bright Crystal

این عطر که از رایحه گل ورساچه طرح دوناتلا الهام گرفته شده هست، طرح برایت کریستال را جایگزین به لذتی خالص نموده هست. این ترکیب رایحه جالب حاوی انار، یوزو (نوعی از مرکبات) سرد، کمی رایحه آرامش قسمت ماگنولیا، گل صد تومانی و نیلوفر آبی می‌گردد. نت گرم مشک و عنبر این عطر را دلپذیرتر می‌کند. این ادوتویلت خیلی تطبیق‌پذیر هست و می‌توان در کل طول سال از آن استفاده کرد.

عطر ورساچه مدل برایت کریستال

3. دیویدوف طرح کول واتر Davidoff Cool Water

عطر کول واتر از حالت بوی دریا و ترکیب خنک هندوانه و آناناس الهام گرفته شده هست. رایحه ملایم گل به وجود آمده در آن کمی احساس زنانگی به آن داده و انرژی ملایم و احساسی آن را اکثر نشان می‌دهد. این عطر برای فصل‌های بهار و تابستان خیلی مطلوب هست.

عطر دیویدوف مدل کول واتر

4. الیزابت آردن طرح رد دور Elizabeth Arden Red Door

عطر الیزابت آردن طرح رد دور کلاسیک و مکرر به روز هست. رایحه ترکیبی گل محور آن حاوی نت‌هایی از نیلوفر دره، فریزیا، گل سرخ، گل یاس و یلانگ یانگ در رایحه‌های اساسی و ملایم از خزه بلوط، عسل و چوب صندل هست. این عطر خوب ترین گزینش مطلوب برای خانم‌های جا افتاده و مراسم‌های شب هست. این ادوتویلت پرفروش‌ترین عطر رنانه در داد و ستد هست.

عطرالیزابت آردن مدل رد دور

پیش از اینکه عطر تازه خویش را بخرید، خوب ترین موضوع امتحان کردن هر دو نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم آن هست. ضمناً، مطمئن شوید که ساعاتی که در طول روز می‌خواهد از آن بهره ببرید، فصل و موقعیت را در نظر داشته بمانید.

اکثر بخوانید: فوت و فن خریداری یک عطر درست

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *