مصلح غذایی

مصلح غذایی

مصلح غذایی   در اطلاع طب سنتی کشور ما، صحبت تغذیه و غذا از ضرورت بالایی برای حفظ سلامت بدن و جلوگیری از بیماری‌ها دارا

مشاهده مطلب
آموزش صحیح چسباندن مژه مصنوعی به صورت تصویری

آموزش صحیح چسباندن مژه مصنوعی به صورت تصویری

فهرست مطالب

آموزش واقعی چسباندن مژه مصنوعی به شکل تصویری

وقتی که نوبت به روتین میکاپ شما می‌رسد، هر تعدادی وقت یک بار فرصت تمرین کردن چیزهایی را دارید که سامان دادن آنان برای شما سخت هست؟ پاسخ هیچ موقع هست. گیر افتادن در خانه در دوران کل گیری بین المللی کرونا برای خیلی از ما به منزله آغاز به سامان دادن کارهایی هست که دائم در زمینه آنان می‌گفتیم: «هروقت تونستم انجامشون میدم.» فرقی نمی‌کند که شی ای که می‌خواهید یاد بگیرید تیز کردن دم خط چشم باشد یا چطور کشیدن ابروه و یا در انتها چطور قرار دادن مژه مصنوعی زیرا راستش را بخواهید اینکار سخت‌تر از آن شی ای هست که به نظر می‌رسد! برای اینکه به شما یاری کنیم تا مراحل بعد را آغاز نمایید، تعدادی مساله در این مورد در این مطلب جمع آوری کردیم تا بدانید که چطور می بایست نظیر یک کسب و کار‌ای مژه مصنوعی بگذارید.

ادوات مورد احتیاج:

ابتدا از کل، شما با یک سِت همه ی مژه مصنوعی احتیاج دارید. ما از مژه مصنوعی برند آردل طرح Ardell Faux Mink Wispies رنگ مشکی استفاده می‌کنیم. شما ضمناً یه یک چسب مژه مصنوعی، شبیه برند دو طرح  Duo Striplash Adhesive Dark برای نگهداشتن کل شی کنار هم دیگر احتیاج دارید. برای آسانی در زمان عمل ما موچین نیز دم دست خویش هم دایم (شما می‌توانید از اپیلاکتور برجسته مژه مصنوعی نیز بهره ببرید). ما ضمناً یک خط چشم مایع (برند میبلین مدلMaybelline New York Tattoo Studio Liquid Ink Liner) ،ریمل حجم دهنده (برند کاورگرل طرح Covergirl Exhibitionist Uncensored Mascara) و ضمناً مژه فرکن داریم تا از آن تا هنگام فر شدن مژه‌ها استفاده کنیم.

1. مژه مصنوعی‌ها را کوتاه نمایید

عمل خویش را با اندازه گرفتن مژه مصنوعی‌های در مساوی مژه‌های صحیح خویش آغاز نمایید و افزوده‌های آن را قیچی نمایید (نه در صورتی که آنان را روی مژه‌هایتان گرفتید!!). فراموش نکنید که می‌توانید از کمی مژه مصنوعی افزوده بالای مژه‌های گوشه بیرونی چشم سمت حجم دادن زیادتر به مژه‌ها بهره ببرید یا اینکه آن مژه‌های قیچی شده را برای آن روزهایی نگهدارید که تنها می‌خواهید حجم کمی به مژه‌های خویش بدهید.

اندازه گرفتن مژه مصنوعی روی مژه

2. به هر ردیف مژه چسب مژه مصنوعی بزنید

خانم‌ها، اینجا هوشمندانه عمل نمایید. شما می بایست از استفاده مقداری بسیاری چسب بدون برنامه و مورد نظر و فقط چسباندن مژه‌ها به خط مژه‌های خودداری نمایید. به جای اینکار، لایه بی نهایت نازکی از چسب مژه مصنوعی را به ردیف مژه مصنوعی زده و به مدت 30 ثانیه اجازه بدهید تا چسب نیمه خشک گردد. در مدت این 30 ثانیه هر ردیف مژه مصنوعی را از وسط خم نمایید تا چسب بتواند به انتهای هر دو طرف آن برسد، اینگونه مطمئن خواهید شد که چسب به شکل یک دست کل جا پخش می‌گردد و انتهای مژه‌های مصنوعی از روی چشم‌هایتان بلند نخواهد شد.

 چسب زدن به لبه مژه مصنوعی

3. آن را مستقیماً به خط مژه خویش بچسبانید

از موچین بهره ببرید و تا آنجایی که می‌توانید مژه مصنوعی را نزدیک به خط مژه خویش بچسبانید. ما معطوف شدیم که به پایین نگاه کردن در مساوی آینه به شما یاری خواهد کرد تا آن را تا آنجایی که می‌توانید به خط مژه خویش نزدیک بچسبانیم لکن شما هرجور که برایتان آسان‌تر هست اینکار را سامان دهید. وقتی که مژه مصنوعی را در جای مطلوب قرار دادید، با سر صاف موچین یا انگشت به آرامی آن را فشار داده و بچسبانید.

استفاده از سر موچین برای گرفتن مژه مصنوعی

زیادتر بخوانید: چطور مژه‌های بلند، ضخیم و سالم داشته باشیم؟

4. از مقداری خط چشم مایع بهره ببرید

حالا بقیه مژه‌ مصنوعی‌های خویش را دارید، خط مژه را با مقداری خط چشم مایع بپوشانید تا ظاهر مژه‌هایتان طبیعی گردد. خطی از گوشه داخلی چشم به سوی گوشه بیرونی چشم خویش بکشید (برای داشتن ظاهری رویا‌تر می‌توانید خط چشم دم دار بکشید.)

کشیدن خط چشم با خط چشم مایع

5. مژه‌ها را فر نمایید

برای دادن کمی حجم افزوده به مژه‌ها، مژه فرکن خویش را باز نموده و مژه‌های خویش را بین دو طرف مژه فرکن قرار دهید. بنابراین به مدت تعدادی ثانیه به آرامی مژه فرکن را ببندید و فشار دهید. در صورتی که کافی هست دوباره اینکار را تکرار نمایید.

6. ریمل بزنید

سمت دادن حجم و فرق به مژه‌ها، به آنان از ریشه تا نوک مقداری ریمل بزنید.

ریمل زدن

آخر

نحوه صحیح قرار دادن مژه مصنوعی

زیادتر بخوانید: تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه را یاد بگیرید

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *