سبزیجات کالری منفی

سبزیجات کالری منفی

سبزیجات کالری منفی کدام غذاها بیشتر به کالری منفی بودن معروف هستند کالری واحد استاندارد اندازه گیری مقدار انرژی موجود در مواد غذایی می باشد.

مشاهده مطلب
آموزش آرایش چشم مصری: زیبا و متفاوت

آموزش آرایش چشم مصری: زیبا و متفاوت

فهرست مطالب

آموزش آرایش چشم مصری: زیبا و مختلف

تمام آرایش چشم اسموکی الهه‌های مصری و یونانی را دوست داریم. اینگونه آرایش‌ها چشم‌های شما را ممتاز و خیرکننده می‌کنند. وقتی که فیلم‌های مصری قدیمی را نگاه می‌نمایید، امکان دارد شیفته آرایش چشم آنان شوید و شما نیز بخواهید چشمانتان را سان آنان خیره‌کننده نمایید. به یاد داشته بمانید که قابل توجه نیست برای هالوین چشم‌هایتان را آرایش نمایید یا برای تئاتر یا در ضمن برای کسب و کار در یک مهمانی شب که می‌خواهید در آن بدرخشید، فقط با کمی تمرین می‌توانید این آرایش چشم را سامان دهید.

1. طرح ابروی دلخواه خویش را بکشید: ابروهای خویش را با خط‌های ظریف بکشید و سعی نمایید از خط‌های ضخیم و پهن برای کشیدن ابرو استفاده نکنید. اینگونه ابروهایتان طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

کشیدن ابرو با مداد

2. با براش ابرو، ابروهایتان را شانه نمایید تا مداد ابرویتان محو شد و ابروهایتان طبیعی به نظر برسد.

شانه کردن ابرو با براش ریمل

3. اطراف ابروی خویش را با کانسیلر پوشش دهید: کانسیلر را به بالا و زیر ابروی خویش بزنید و آن را بر براش کانسیلر محو نمایید تا ظاهری طبیعی داشته باشد.

استفاده از کانسیلر زیر ابرو

4. با ژل ابرو هرطور که می‌خواهید به ابروهایتان وضعیت دهید.

استفاده از ژل ابرو

5. برای پلک‌ها زیرسازی سامان دهید تا سایه چشمتان بدرخشد: کانسیلر روی پشت چشمتان بزنید.

زدن کانسیلر زیر خط ابرو

6. یک تکه کوچک چسب بردارید و به شکل زاویه‌دار از کنار چشمتان تا انتهای ابروی خویش بچسبانید: اینگونه سایه چشمتان تمیز و نوک تیز می‌گردد.

زدن چسب از انتهای چشم تا انتهای ابرو

7. با استفاده از خط چشم ژلی انتهای پلکتان یک هشت برعکس بکشید: کارتان را از بالای پلک آغاز نمایید و به سوی خط مژه بیایید.

کشیدن خط چشم مصری با چسب

8. خط چشم را با سایه چشم سورمه‌ای محو نمایید: با استفاده از براش سایه، خط چشم مشکی و سایه سورمه‌ای را محو نمایید. شما می‌توانید رنگ سایه را به دلخواه خویش گزینش نمایید.

زدن سایه سورمه ایی پشت پلک

9. رنگ مطلوب را به وسط پلک خویش بزنید: این سایه را با استفاده از براش سایه سایز متوسط در سایه قبلی محو نمایید ضمناً هر دو سایه چشم را با براش سایه سایز برتر محو نمایید تا هیچ خطی از سایه‌ها برقرار نماند و چشمان زیادتر ظاهر اسموکی به خویش بگیرد.

زدن سایه آبی وسط پلک

10. سایه براقی گزینش نمایید و به آرامی آن را به نیمه نخست پلک خویش به این معنا که نزدیک به غده اشکی بزنید: اینگونه چشم‌هایتان بازتر می‌گردد و سایه چشمتان هم پویا و تعدادی بعدی می‌گردد.

زدن سایه اکلیلی وسط پلک

11. دم خط چشم خویش را به ابزار خط چشم ژلی یا مایع بکشید: دم خط چشم خویش را کمی بلندتر نمایید تا چشمان شما را ممتاز و خیره‌کننده کند.

آموزش کشیدن خط چشم مصری با خط چشم مایع

12. چسب را از گوشه چشم خویش بردارید و با استفاده از خط چشم رنگ نود زیر چشم خط بکشید: در انتها آن را با خط چشم مشکی پررنگ نمایید. آن را به خط چشم بالایی وصل نکنید ولی آن را در برای خط چشم بالایی تداوم دهید و کمی فاصله بین آنان بگذارید.

کشیدن پایین چشم با خط چشم مایع

13. خط چشم براق خویش را بردارید و خطی بین خط چشم بالا و پایین بکشید.

تکمیل کردن خط چشم مصری

14. مژه‌هایتان را با استفاده از مژه‌فرکن، فر نمایید: با مژه‌فرکن به مژه‌هایتان 2 یا 3 بار فشار وارد نمایید.

زدن فرمژه

15. از مژه مصنوعی بهره ببرید: شما می‌توانید مژه مصنوعی پرپشت یا طبیعی را گزینش نمایید ضمناً آن را به مژه‌های خویش بچسبانید. این قسمت انتخابی هست، در صورتی که می‌خواهید چشمانتان را ممتاز نمایید، این قسمت را سامان دهید.

گذاشتن مژه مصنوعی

16. یک لایه ریمل بزنید تا مژه مصنوعی با مژه‌های طبیعی‌تان ترکیب گردد.

زدن ریمل

17. در صورتی که سایه اطراف چشمتان پخش شده هست، آن بخش را تمیز نمایید.

آموزش قدم به قدم آرایش چشم مصری

زیادتر بخوانید: چطور سایه چشم خویش را ماندگارتر نمایید؟ 

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *