آمبره اکلیلی، دیزاینی است که طرفدارش می‌شوید

آمبره اکلیلی، دیزاینی است که طرفدارش می‌شوید

فهرست مطالب

آمبره اکلیلی، دیزاینی می باشد که طرفدارش می‌شوید

مانیکورهای آمبره اخیراً زیاد پرطرفدار شده می باشد و با تقریبً هیچ زنی نیست که دلش نخواهد تنها کمی اکلیل به مانیکورهای خودش افزوده کند. بعلاوه، ناخن‌های درخشنده و اکلیل‌دار می‌تواند برای روزهایی که نیاز دارید، ناخن‌های شما براق و جلب توجه کننده کنند.


دیزاین آمبره اکلیل‌دار با رنگ آبی


از آنجایی که دیزاین‌های آمبره آبی ناخن توانایی این را دارند که مجموع ما را به یاد تعطیلات دریایی بندازند که منتظرش هستیم، پس زیاد جلب توجه کننده می باشند. در صورتی که شما رنگ‌های زیبای آبی و آبی تیره را به شکل محو و آمبره با هم دیگر ترکیب کند، آمبره ناخن‌ها معرکه خواهد شد.

دیزاین آمبره اکلیلی با سنگ‌های تزیینی


دیزاین آمبره دلنشین پاستیلی


زیبایی آمبره‌های اکلیل‌دار به این می باشد که آنان به شدت جذاب به نظر می‌رسند. آیا به یک مهمانی غیررسمی یا دوستانه دعوت شده‌اید؟ چرا برای ناخن‌هایتان یک دیزاین آمبره ملیح گزینش نمی‌نمایید تا حسادت مجموع را برانگیزید؟

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ پاستیلی

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ پاستیلی


دیزاین آمبره اکلیل‌دار به رنگ قرمز بورگاندی


برخلاف میل و خواسته خودمان که دوست داریم دائم زندگیمان مهمانی بی‌نهایت باشد، گاهی احتیاج داریم تا ظاهری متشخص و موقر داشته باشیم. برای چنین شرایطی ما به شما دیزاین ناخن با رنگ قرمز بورگاندی و کمی پولک را توصیه می‌کنیم.

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ قرمز بورگاندی


دیزاین آمبره اکلیل‌دار با رنگ نود


لاک ناخن رنگ نود، مخصوصاً وقتی که با اکلیل ترکیب می‌گردد، زیاد معرکه به نظر می‌رسد. ضمناً یک لاک ناخن بژ آسان و براق با اکلیل‌های ارغوانی وسوسه انگیز به نظر می‌رسد. آیا انقدری به خویش تسلط دارید که بتوانید در برابر آنان مقاومت نمایید؟

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ نود


دیزاین آمبره اکلیل‌دار با رنگ صورتی


لاک ناخن صورتی به شدن زیبا و خانمانه می باشد و در آن هیچ شکی نیست. ولی برای اینکه ضمناً کمی جلوتر برویم، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا یک رنگ پاستیلی شیری یا سفید را با اکیل‌های صورتی ترکیب نمایید تا ناخن‌هایی زیاد زیبا داشته بمانید.

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ صورتی


دیزاین آمبره اکلیل‌دار با رنگ نقره‌ای


ناخن‌های یک دست مشگی به نوبه خودشان خارق‌العاده و جالب به نظر می‌رسند. ولی در صورتی که می‌خواهید کمی ناخن‌های مشکی خویش را جذاب نمایید، به آنان اکلیل نقره‌ای آمبره افزوده نمایید. مشکی و نقره‌ای رنگ‌های نیکی برای ترکیب شدن با هم دیگر می باشند، شما اینطور ذهن نمی‌نمایید؟

دیزاین آمبره اکلیلی به رنگ نقره‌ایی


ایده‌ تولید برای ناخن آمبره اکلیل‌دار


رنگ‌های متالیک اخیراً به شدت پرطرفدار شده‌اند. سعی نمایید این دو ترند عالی به این معنا که رنگ متالیک و اکلیل آبی را با هم دیگر ترکیب نمایید و لاک ناخن مسی متالیک را با اکلیل‌های آبی امتحان نمایید. عالی شد، شما اینطور ذهن نمی‌نمایید؟

دیزاین آمبره اکلیلی

اکثر بخوانید: 15 طرح فرنچ آمبره که بسیاری پرطرفدارن!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *