آقایان خوشتیپ! این ۱۰ آیتم را در کمدتان داشته باشید

آقایان خوشتیپ! این 10 آیتم را در کمدتان داشته باشید

فهرست مطالب

آقایان خوشتیپ! این 10 مورد را در کمدتان داشته شوید

وقت آن فرا رسیده هست! شما از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدید و حال در اکنون حاضر شدن برای رفتن به جهان اشخاص شغل‌ای و بزرگسالان هستید. لکن همانطور که دیگران نیز می‌گویند، لباس‌ها می باشند که ظاهر یک مرد را می‌سازند. شما می بایست مورد های مهم برای کمد آقایان خوش پوش را بدانید. در تداوم به وارسی 10 مورد از آنان خواهیم پرداخت.

1. کت و شلوار تیره

در همین اول می‌خواهیم نسبت به یکی از اصلی ترین مورد های ضرروی کمد لباس آقایان خوشتیپ بحث کنیم و آن موردی نیست جز کت و شلوار. موقع رفتن به مصاحبه کاری شما احتیاج به کت و شلوار خواهید داشت، در غیر این شکل برای مصاحبه‌های بعدی در نظر گرفته نخواهید شد. زمانی که خانم مورد تمایل خویش را برای قراری ملاقاتی از پیش برنامه ریزی شده بیرون می‌برید، کت و شلوار بپوشید در غیر این شکل قرار ملاقات شخصی دیگر در موضوع نخواهد بود. می‌خواهید به مراسمی رسمی بروید؟ درست حدس زدید، باز نیز به کت و شلوار نیاز دارید. کت و شلوار برخی از آقایان را خیاط می‌دوزد و بعضی به جز آن آن را از فروش‌گاه می‌خرند. برجسته نیست کدام نوع کت و شلوار را گزینش می‌نمایید، تنها قطعاًً مطمئن شوید که رنگ آن تیره هست چون که کت و شلوار تیره برای اکثر موقعیت‌ها مطلوب هست. ضمناً، کت و شلوار قدرتمندترین اسلحه شما در کمد لباس‌هایتان هست که می‌تواند در زمان ها اورژانسی به یاری شما بیاید.

کت و شلوار سورمه‌ایی مردانه

2. کیف مبلغ شیک

برای سال‌ها بلند، من یک کیف پولی با دیزاین هاوایی روی آن داشتم. در دوران متوسطه و دبیرستان دائم آن کیف مبلغ همقدم بود. بنابراین دوران دانشگاه فرا رسید و من یک کیف مبلغ معمولی قهوه‌ای خریدم. بعضی از اشخاص ظاهر شما را بسیار تاثیرگذار می‌بینند و تاثیرگذار کردن ظاهر شما نیز آنقدرها سخت نیست. کیف پولی دارید که روی آن دیزاین کتاب‌های کمیک دارد؟ این کیف مبلغ می‌تواند شبیه تابلویی که روی آن اثر شده «من را جدی نگیرید» دور گردن شما آویزان باشد. در صورتی که مبلغ خویش را جدی بگیرید، دیگران نیز شما را جدی نخواهند گرفت. حتماًً کیف مبلغ شیک یکی از مورد های مهم در کمد آقایان هست.

 کیف پول مردانه

3. شلوار رسمی

سه نوع شلوار رسمی در خرید و فروش وجود دارد: آبی نفتی، قهوه‌ای و خاکی. برجسته هست که حداقل سه عدد از هر رنگ داشته شوید پس شما می‌توانید آنان را برای مکان موضوع خویش و به جز آن رویدادهای اجتماعی برجسته در هر روز هفته بپوشید. در صورتی که در انتها هفته‌های غیررسمی شما شایدً می‌توانید برای مکان موضوع خویش شلوار جین بپوشید لکن برای برقرار هفته کاری خویش، شلوار رسمی برای آقایان خوش پوش یکی از مورد های مهم کمد لباس هست. احتمالاً این شلوارها به اندازه کت و شلوار برجسته نباشند لکن آنان را واقعاً می‌توان به منزله یکی از 5 لباس برتر مردانه به حساب آورد.

شلوار مردانه

4. ساعت شیک

شبیه کیف مبلغ، ساعتی شیک هم به شما یاری می‌کند تا تصویری نیکی از خودتان به مدیر سازمان، همکاران و به جز آن اشخاص شغل‌ای بزرگسال بدهید. در صورتی که شاید مذاکره نگاه کردن ساعت از روی تلفن همقدم شما پیش کشیده گردد لکن ساعتی با مرغوبیت و نیکو دائم اکسسوری کلاسیک بوده هست. داشتن ساعت مچی مطلوب به شما یاری می‌کند تا نیز کلاسیک و نیز شیک به نظر برسید.

ساعت مردانه

5. کت (آبی تیره)

موردی که می‌تواند بخش دوم لباس شما برای مکان موضوع را تشکیل دهند، کت هست. کت به شما یاری بسیاری خواهد تا برای مکان موضوع خویش مطلوب به نظر برسید. کت را به مورد قبلی ذکر شده به این معنا که شلوار رسمی با پیراهن مردانه رسمی و سفید سِت نمایید تا لباس مطلوب روزمره برای مکان موضوع را خویش داشته شوید. شاید شما اندیشه نمایید، فقط چیزهایی که احتیاج دراید شلوار رسمی و بلوز مردانه رسمی و سفید هست، بله شما درست اندیشه می‌نمایید لکن آنان فقط حداقل لباس مطلوب برای مکان موضوع شما می باشند. لکن با افزوده کردن کت، شما می‌توانید به ظاهری آسان لکن شیک دست پیدا نمایید.

کت مردانه

اکثر بخوانید: پیشنهاداتی برای خوشتیپ شدن آقایان

6. کروات آسان

کروات یکی به جز آن از مورد های مهم و اصلی برای آقایان خوشتیپ هست. در اصل، احتیاج برای داشتن این مورد زیاد واضح هست. در صورتی که بدون کروات به مصاحبه بروید، در شکل جدی بودن آن، شما پیش از این نیز در مصاحبه شکست خوردید. یک کروات با مرغوبیت، آسان و رنگ تیره به نیکی می‌تواند با مکان موضوع شما متناسب گردد.

کت و شلوار با کروات

7. کفش تیره رنگ

بیشتر آقایان به کفش‌ها خویش دقت نمی‌کنند. لکن واقعاً می بایست اینکار را پایان دهید. شبیه کت و شلوار، یک جفت کفش مشکی شیک زیاد در مصاحبه شما تاثیرگذار خواهد بود. در صورتی که کسی در اکنون مصاحبه کردن با شماست کفش‌های شما را ببیند، او اندیشه خواهد کرد که شما به ظاهر خویش ضرورت نمی‌دهید یا اینکه شما آنقدر شخص بی‌توجهی هستید که اجازه دادید موردی شبیه آن همه ظاهر شما را خراب کند. تصویری که از خودتان عرضه می‌دهد برای کسب و کار‌ها ناب ضرورت دارد. در صورتی که مصاحبه شغلی خویش را اینگونه به خطر بیندازید، مدیر سازمان در خروجی را به شما نشان خواهد داد.

کت ترنچ مردانه

8. کفش غیررسمی

کفش‌های مشکی را برای مصاحبه می‌پوشید و کفش‌ها غیررسمی را برای دفتر کارتان. در صورتی که شاید شما بتوانید از کفش‌های معمولی‌تر نیز بهره ببرید لکن می بایست حواستان باشد که آنان ظاهر کارمندی شغل‌ای را به شما بدهند. کفش‌ها تنیس برای وقت‌هایی مطلوب هست که وقت خویش را اطراف مکان موضوع خویش گذارنده و کارهای خارج از دفترتان را پایان می‌دهید لکن برای پشت میز چگونه؟ بله، شما برای آنجا کفش‌های شیک احتیاج دارید. صندل یا دمپایی چگونه؟ ضمناً حرفش را نیز نزنید.

استایل مردانه با کفش اسپرت

9. کمربند شیک

شبیه کروات، یک کمربند شیک مشکی هم از به جز آن نکاتی هست که کمد آقایان به آن احتیاج دارد، مخصوصاً زمانی که وقت حضور پیدا کردن در مکان موضوع و مصاحبه کاری هست. آیا می‌توانید استخدام کسی را برداشت نمایید که به مصاحبه کاری بدون کمربند آمده باشد؟ همانطور که نسبت به کیف مبلغ نیز گفتم، کمربند نیز می‌توانند شبیه علامت هشداری عالی باشد. احتمالاً برای شما مسئله خاصی نباشد لکن شبیه هر مورد شخصی دیگر در این مطلب، دیگران می‌توانند به کمربند شما نگاهی منتقدانه داشته باشند.

ست لباس آقایان با کمربند

10. جوراب یک رنگ

بله، درست خواندید، شما می بایست به جوراب‌های خویش هم دقت نمایید. به نظر می‌رسد شما می بایست به هر موردی که می‌پوشید دقت نمایید و به منزله واقعیتی غیرقابل انکار هم می بایست اینکار را پایان دهید. جوراب‌هایی که می‌پوشید می بایست همرنگ کفش‌های شما باشد. مشکی با مشکی، قهوه‌ای با قهوه‌ای و همینطور رنگ‌های به جز آن. اینکار لوگو‌ای از این هست که شما چقدر در خوش استایل بودن و ترکیب رنگ‌ها ماهر هستید. در صورتی که این معنا‌ها را به نیکی فهم نکنید، به منزله عاملی بازدارنده برای دیگران عمل می‌کند.

کت و شلوار سورمه‌ای مردانه

اکثر بخوانید: 12 قانون ست کردن شلوار مردانه

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *