آرایش چشم نواری رنگین‌کمانی

آرایش چشم نواری رنگین‌کمانی

فهرست مطالب

آرایش چشم نواری رنگین‌کمانی

در صورتی که بخواهیم صادق باشیم، نقشه فاصله‌گذاری اجتماعی به ما دو مود آرایشی گوناگون داده می باشد: یا به ندرت به شکل‌مان دست می‌زنیم و یک لایه نازک ریمل می‌زنیم تا به ما یاری کند حالت با نیز بودن داشته باشیم، یا ساعت‌ها وقت خرج می‌کنیم تا یک آرایش باشکوه، با احساس خارج از این جهان بودن را پیاده‌سازی کنیم. یک مثال از این دست؟ این آرایش چشم نواری رنگین‌کمانی. هنگامی برای نخستین بار این نوارهای رنگی پاستیلی ایجاد شده به دست Aaron Storms را دیدیم، نتوانستیم هیچ‌ کاری بجز لبخند زدن سامان بدهیم. خوب ترین قسمت آن؟ این آرایش عملا قابل استفاده و تماماً فریبنده و هیپنوتیزم‌کننده می باشد. در صورتی که می‌خواهید این آرایش را برای خودتان پیاده‌سازی نمایید، آموزش قدم به قدم ما که با یاری آرایشگر خاص، جانت ویلیامسون تنظیم شده می باشد را پیوست نمایید.

قدم 1؛ حاضر‌سازی چشم‌ها

ابتدا، ویلیامسون چشم‌ها را با استفاده ازیک کرم زیرسازی سایه‌ی چشم که به منزله پریمیر عمل می‌کند، حاضر می‌کند. پیشنهاد ما به شما، زیرساز سایه‌ چشم NYX Professional Makeup Eyeshadow Base می باشد. به جای زیرسازی همه ی پلک، ویلیامسون زیرساز سایه را به شکل یک خط باریک منحنی می‌زند که از گوشه درونی پلک آغاز می‌گردد و آن قدر آن را تداوم می‌دهد تا به نهایت استخوان ابرو برسد. این خط به منزله یک مشاور برای پیاده‌سازی نخستین رنگ سایه عمل می‌کند.

آرایش چشم نواری

قدم 2؛ زدن سایه چشم

ضمناً، با استفاده از یک پالت سایه‌ی چشم با رنگ‌های روشن، شبیه NYX Professional Makeup Ultimate Multi-Finish Eyeshadow Palette in Electric، از یک برس متراکم سایه‌ی چشم بهره ببرید تا سایه‌ صورتی را بالای خط بیس راهنمای‌تان بزنید. حاصل‌ آخرین می بایست یک خط منحنی نازک صورتی رنگ باشد که از گوشه‌ی درونی چشم‌تان آغاز شده و تا نهایت استخوان ابروی‌تان تداوم دارد.

آرایش چشم نواری

قدم 3؛ تمیز کردن لبه‌ها

ویلیامسون می‌گوید برای آن که در نهایت، سایه‌ی چشم تمیزی داشته باشیم، از یک برس نوک باریک و کمی میسلار واتر (نوعی آب پاک‌کننده آرایش) برای خلاص شدن از دست سایه‌های پخش شده و داشتن لبه‌های تیز و معین بهره ببرید تا در انتها، نوارها جدا از نیز و تاثیرگذار باشند.

آرایش چشم نواری

قدم 4؛ تکرار کام‌های 1 تا 3 برای سایر چشم

پس از آن که نخستین نوار رنگی را زدید، می بایست قدم‌های 1 تا 3 را برای پیاده‌سازی سه رنگ باقیمانده از رنگین‌کمان‌تان تکرار نمایید. پس از آغاز عمل با رنگ صورتی، با استفاده از پریمیر سایه‌ی چشم، زیر نوار رنگی قبلی زیرسازی نوار رنگی تازه را پیاده نمایید. ضمناً از برس سایه‌ی چشم‌تان بهره ببرید تا روی آن سایه رنگی بزنید. این مراحل را تا وقتی که هر چهار نوار رنگی رنگین‌کمان‌تان به نیکی پیاده‌سازی شوند تکرار نمایید. از هر رنگ روشنی که دوست دارید در این رنگین‌کمان بهره ببرید. در اینجا، ویلیامسون از رنگ‌های صورتی، نارنجی، سبز و سفید استفاده نموده می باشد.

آرایش چشم نواری

قدم 5؛ نهایت عمل با ریمل

در انتها، با استفاده از ریمل حجم‌دهنده‌ی مورد تمایل‌تان عمل را همه ی نمایید. در صورتی که از ما بپرسید، ریمل Maybelline New York Falsies Lash Lift یک گزینه‌ی ایده‌آل می باشد که به چشم‌های‌تان ظاهری دراماتیک با مژه‌های بلند و برگشته می‌دهد.

آرایش چشم نواری

زیادتر بخوانید: آرایش چشم هاله، ترندی تازه برای درخشیدن 

مطمئناً بخوانید : درمان سریع جوش سرسیاه
منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *