برند ایرانی آرتمن

برند ایرانی آرتمن

برند ایرانی آرتمن یک کشور ما، یک آرتمن نمی دانم آنقدر که درگیر خریداری از برند های بیرونی هستی، هرگز توجهی به برند های فوق

مشاهده مطلب
چگونه می‌توان با برنزر براق کننده، میکاپ طبیعی داشت؟

چگونه می‌توان با برنزر براق کننده، میکاپ طبیعی داشت؟

فهرست مطالب

چطور می‌توان با برنزر براق کننده، میکاپ طبیعی داشت؟

هنگامی مذاکره از آرایش می‌گردد، آرزو می‌کنم که مثل یک الهه زیبایی باشم. لیکن نادرست نشود، من چنین ظاهر درخشان و براقی را دوست ندارم و دوست دارم که درخشش، اکثر طبیعی باشد. من بی نهایت کم آرایش می‌کنم و از این برنزرها طوری استفاده می‌کنم که طبیعی جلوه کند. عموماًً هنگامی که آنان را روی صورتم استفاده می‌کنم زیاد خیره کننده می‌شوند، اما هنگامی آنان را روی گونه‌هایم می‌زنم، سان لکه‌های موج‌دار ظاهر می‌شوند و سان این می باشد که من در نواحی نادرست صورتم از هایلایتر استفاده نموده‌ام و موجب می‌گردد که غیر طبیعی به نظر برسد. برای پیدا کردن عالی ترین راهکار برای استفاده از برنزرهای براق کننده، از دو میکاپ آرتیست کسب و کار‌ای به این معنا که Molly R. Stern و Renée Loiz یاری گرفتم.     


چطور می‌توان از برنزر براق کننده استفاده کرد؟


بر اساس اطلاق لوئیز، اصلی ترین قسمت استفاده از برنزرهای براق کننده، حفظ براقیت و تقویت کردن شدت آن در زمان فرجام کنش می باشد. او می‌گوید: “دائم با میزان کمی از خدمت آغاز نمایید و آن را به شمایل ماهرانه بهره ببرید. هر چه اکثر از آن استفاده کردید، بایستی مقدار درخشش آن را هم کنترل نمایید. استرن می‌گوید: قرارگیری برنزرها هم زیاد برجسته می باشد. او می‌گوید: “به نظر من نیکوتر می باشد برنزر را روی سیب گونه‌ها و پل بینی انجام نمایید. به این ترتیب پوست‌تان سان خورشید می‌درخشد”. او در کنار این دلیل نشان می‌کند که برنزرهای براق کننده نیکوتر می باشد به جای پیکرتراشی کردن شکل، آن را گرم و زیبا نگه دارند. زمانی که از ما سوال شد که نیکوتر می باشد از کدام برنزرهای براق کننده (پودری، کرمی و یا مایع) استفاده گردد! استرن گفت که این عنوان به تقدم شخصی‌تان بستگی دارد. یکی از کانال‌های مورد تمایل او برای استفاده از برنزهای براق کننده، لایه بندی کردن آنان می باشد. او می‌گوید: “من عاشق خلق عمق هستم، سپس لایه بندی دائم مورد تمایل من بوده می باشد. به منزله نمونه، من با استفاده از برنزر کرمی لایه بندی را فرجام می‌دهم، ضمناً با رژگونه، کمی رنگ به گونه‌هایم افزوده می‌کنم و با پودر برنزر، آرایشم را به آخر می‌رسانم تا به حاصل واپسین برسم.” با گفتن این حرف، لوئیز می‌گوید برجسته می باشد که موقع استفاده از برنزر براق کننده، دیگر آرایش خویش را مورد دقت قرار دهیم. وی می‌گوید: برنزرهای مایع یا کرمی تماماًً با فاندیشن‌های مایع ترکیب می‌شوند و یکنواخت‌تر به نظر می‌رسند.


برای استفاده از برنزر‌های براق کننده می بایست از چه ابزاری بهره ببرید؟


ابزاری که می بایست برای انجام برنزرهای براق کننده بهره ببرید به فرمول مورد استفاده در برنزر بستگی دارد. به منزله نمونه، لوئیز دوست دارد از یک برس گنبدی با بسته بندی اعلا برای استفاده از برنزرهای کرمی استفاده کند. از طرفی بقیه، من یک قلم موی مشهور یا قلم موی اعلا رژگونه را برای برنزر پودری دوست دارم. ذهن نمایید شی ای مثل بهL’Oréal Paris . لیکن، در صورتی که می‌خواهید برنزر شما کمی براق‌ و سفیدتر به نظر برسد، از فرمول کرمی استفاده نموده و آن را با استفاده از یک برس متراکم انجام نمایید. ضمناً اسفنج بیوتی بلندر مرطوب را روی برنزرتان انجام نمایید. لوئیز می‌گوید: این تکنیک، پوست شما را درخشان می‌کند نه براق. اسفنج به پخش شدن برنزر روی پوست‌تان یاری نموده و آن را درخشان می‌کند.

اکثر بخوانید: 12 میکاپ طبیعی که قیمت امتحان کردن را دارد

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *