موهای بلوند با تكنيك لولايت: ازش ایده بگیر!

موهای بلوند با تكنيك لولايت: ازش ایده بگیر!

فهرست مطالب

موهای بلوند با تكنيك لولايت: ازش ایده بگیر!

در صورتی که موهای بلوند دارید، به احتمال افزون شما با هایلایت غریبه نیستید. لیکن آیا تا به اکنون به لولايت ذهن نموده‌اید؟ در صورتی که حالت می‌نمایید رنگ بلوند شما کمی يك‌دست می باشد، تكنيك لولايت یکی از خوب ترین کانال‌ها برای گوناگون كردن رنگ موي شماست كه به آن احتیاج داريد. مطمئن نیستید کدام لولايت برای شما مطلوب می باشد؟ براي شناختن اين عنوان مكان درستي را گزینش كرده‌ايد. ما 16 طرح رنگ موي بلوند را با لولايت براي شما معرفي مي‌كنيم که می‌توانید با آنان خيره‌كننده ديده شوید. چه موهای بلوند پلاتینی داشته بمانید و چه مش‌های بلوند خاکستري، لولايت اينجاست تا رنگ شما را به بهترين شكل ممكن نشان دهد.


لولايت چيست؟


راحت‌ترین کانال برای معرفی لولايت این می باشد که آنان سراسرً برعکس هايلايت‌ها می باشند. در هایلایت‌ها شما كل موهايتان را رنگ نمي‌كنيد و تنها لابه‌لاي موهايتان تعدادی رشته از موهايتان را دو تا سه درجه روشن‌تر مي‌كنيد، لیکن در لولايت، آرايشگر رنگ شما بخش‌های کوچکی از مو را با یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ طبيعي مو، رنگ می کند تا لولايت را براي شما ساخت کند.

آیا می‌توانید روی موهای بلوند از تکنیک لولایت بهره ببرید؟

در صورتی که می‌خواهید موی بلوند شما پرپشت و حجيم به نظر برسد، چيزي كه به آن نياز داريد این می باشد که رنگ شما صاف و يك‌دست باشد. به همین علت می باشد که خیلی از آرايشگران، برای ساخت رنگي طبیعی، همقدم با عمق و بُعد و کنتراست، لولايت را روی موهای بلوند توصیه می‌کنند.

آیا لولايت به مو آسیب می‌رسانند؟

در صورتی که هایلایت و لولايت چاره‌های عالی برای ساخت بُعد به رنگ مو می باشند، برخلاف هایلایت‌ها كه به سفیدکننده و مواد دكلره (كه موجب آسیب رسيدن به مو مي‌شوند) احتیاج دارند، لیکن در لولايت نيازي به استفاده از سفیدکننده و مواد دكلره نيست. به همين دليل موهای شما لطافت خویش را از دست نمي‌دهد و بعد از استفاده از اين تكنيك به نگهداری کمتری احتیاج دارد.

آیا لولايت می‌تواند موهای خاکستری را پوشش دهد؟

در صورتی که می‌خواهید موهايتان كه به طور طبيعي سفيد شده‌اند را مخفی نگه دارید، براي اين كار استفاده از تكنيك لولايت گزینه مناسبي می باشد. افزوده كردن لولايت متناسب با رنگ پایه طبیعی شما می‌تواند به مخلوط و مخفی کردن یکپارچه موهای سفيد شما یاری کند. استفاده از تكنيك لولايت به شما اين امكان را مي‌دهد كه فاصله بين قرارهاي ملاقاتتان با آرايشگر مويتان را كمي بيشتر كنيد.

آیا می‌توانید به طور همزمان از تكنيك هايلايت و لولايت بهره ببرید؟

در صورتی که وقت آن رسیده که به جست و جو رنگ‌كار موي خویش بروید، مي‌توانيد از آرايشگر رنگتان ترکیبی از هايلات و لولايت را بخواهید. اين در حالی می باشد که هایلایت‌ها موي شما را روشن و درخشان نشان مي‌دهد، و لولايت می‌توانند عمق و بُعد زیادتری را به ظاهر شما بدهند و رنگ موي شما را طبیعی‌تر نشان دهند. لولايت همچنين می‌تواند به شما كمك كند تا موهايتان با حجم‌ زياد لیکن طبيعي نشان داده گردد.


چاره‌هاي مراقبت از موهای بلوند با لولایت


در صورتی که به تازگي موهایتان را بلوند و لولايت كرده‌ايد، بهترين وقت می باشد كه مراقبت از موهای خویش را اصلاح کنيد و از مواد و محصولاتي استفاده كنيد كه براي محافظت از رنگ تازه شما مطلوب می باشند. براي اين كار مي‌توانيد از يك سيستم شامپو و نرم‌کننده مطلوب براي موهاي رنگ شده آغاز نمایید. اين شامپوها با مواد آبرسان برای درخشش طبیعی موها فرموله شده می باشد تا به درخشان‌تر شدن موهای هايلايت شما یاری کند. براي درمان آسيب‌هاي رنگ مو مي‌توانيد از ماسک‌هاي ترمیم‌کننده مو استفاده كنيد. براي مراقبت و محافظت از موهايتان مي‌توانيد تركيبي فوق‌العاده از يک ژل شیری اسطوخودوس حاوي ذرات بنفش تهيه كنيد كه استفاده از اين سيستم برای هر موي بلوند شده‌اي واجب مي‌باشد. هفته‌ای یک یا دو بار، از شامپو با ذرات فرابنفش بهره ببرید. ذرات آبي و رنگین کمانی این شامپوی عمیق، موجب کم شدن كدر و مات بودن رنگ و  رنگ آبی و بنفش برای درخشان‌تر شدن و از بين بردن ته‌رنگ‌ به وجود آمده در زمينه موهاي شما مي‌گردد. براي مقابله با آسیب قابل توجهی از مواد سفیدکننده مو، کانال‌كار مطلوب چيست؟ شامپویی را گزینش نمایید كه جبران‌کننده و تقویت‌کننده برای موهای خیلی حساس و آسیب‌دیده می باشند. با استفاده از اين شامپوها، لطافت و درخشش را حتي در یک بار استفاده مي‌توانيد حالت كنيد. هنگامی می‌خواهید موهای آسیب‌دیده را ترمیم نمایید، استفاده از شامپوي مطلوب به تنهایی کافی نیست. شما ایضاً به روشي نياز داريد كه موهايتان درمان شوند. يك چاره شستشو وجود دارد كه در این شستشو فوراً منافذ مو بسته مي‌شوند و اين موجب مي‌گردد كه لطافت و شفافيت خاصي به موها بخشيده گردد. براي داشتن موهاي بلوند کافی می باشد كه هر شش تا هشت هفته یک بار به سالن برويد تا رنگ خویش را به بهترين شکل ممكن دربیاورید. در صورتی که استفاده از تكنيك لولايت موجب می‌گردد که رنگ بلوند شما زیادتر حفظ گردد و مدت لحظه قرارهاي ملاقات شما با آرايشگرتان بيشتر گردد.


خوب ترین موهای بلوند با تكنيك لولايت را ببينيد


بلوند عسلي با لولايت کاراملی

برای ساخت يك تحول اصلی، لولايت‌ها ما نبايد خيلي تيره باشند. ما عاشق روشی هستیم که لولايت‌هاي کاراملي را با رنگ بلوند عسلی تکمیل می‌کنند، و موجب می‌گردد موهاي ما از مکرر روشن‌تر و براق‌تر به نظر برسند.

رنگ موی بلوند عسلي با لولايت کاراملی

بلوند خاکستري با لولايت شير شکلاتي

موهای بلوند خاکستري یکی از پرطرفدارترين رنگ‌هاي مو مي‌باشد كه اين روزها ترندي شده می باشد و براي اين ادعا علت نیکی وجود دارد، زیرا از لحاظ مجموع سراسرً خیره‌کننده می باشد. در صورتی که می‌خواهید موهاي بلوند خاکستری خویش را به ارزش بالاتري برسانید، مي‌توانيد افزوده کردن بعضی از هايلايت‌هاي شير شکلاتي را در نظر بگیرید. در صورتی که موهاي طبيعي شما تيره يا خرمايي می باشند، سايه شكلاتي، رنگ موي بلوند خاکستري شما را تکمیل می‌کند و به ترکیب ریشه‌های تيره‌رنگ موي شما یاری می‌کند تا در رنگ موي شما كاملاً محو شوند.

رنگ موی بلوند خاکستري با لولايت شير شکلاتي

بلوند یخی با لولايت‌ خرمايي تيره

در صورتی که به پیوست کانال جديدي براي نشان دادن جذابيت خویش می‌گردید، موهای بلوند یخی با تكنيك لولايت خرمايي تيره برای شما مطلوب می باشد. این رنگ‌های متضاد موجب می‌گردد که هر دو رنگ در نهايت برای نیکوتر ديده شدن، خاص باشند.

رنگ موی بلوند یخی با لولايت‌خرمايي تيره

بلوند گرم با لولایت‌ کرمی قهوه‌ای

لولايت عموماًً رنگ موي شما را تیره نشان مي‌دهد، و ما اين را نمي‌خواهيم. در صورتی که به لولايت تمایل دارید لیکن نمی‌خواهید رنگ مويتان را بیشتر از مرز تیره نمایید، یک بلوند گرم با لولایت‌های کرمی قهوه‌ای را گزینش نمایید. اين لولايت موجب مي‌گردد كه به موهاي شما بُعد و عمق داده گردد، و با اين اکنون تارهای بلوند شما گرمتر به نظر می‌رسند.

رنگ موی بلوند گرم با لولایت‌ کرمی قهوه‌ای

بلوند پلاتینه با لولايت‌ زغالی

داشتن موهای بلوند پلاتینه ما را وادار مي‌كند كه مرتباً براي رسيدگي به رنگ ريشه‌ي موهايمان به آرايشگاه مراجعه كنيم. در صورتی که می‌خواهید رنگ پلاتینه شما کمتر نياز به رسيدگي داشته باشد، به اين ذهن نمایید که لولايت‌هاي زغالی را به کنش خویش افزوده نمایید. از آرايشگر رنگتان بخواهید تا لولايت زغالي را در نزدیکی ریشه‌های شما معطوف کند و بيشترين لحظه را براي مراجعه بعدي شما به آرايشگاه به شما بدهد.

رنگ موی بلوند پلاتینه با لولايت‌ زغالی

بلوند سفید با لولايت‌ قهوه‌ای

استفاده از لولايت مي‌توانيد تغییرات چشم‌گیري در موي شما ساخت كند. در صورتی که می‌خواهید بدون اينكه رنگ مويتان را سراسرً تغيير دهيد، کمی لولايت به رنگ قهوه‌اي، به موهای بلوند سفید خویش افزوده كنيد، و مي‌توانيد با اين رشته‌هاي ظريف قهوه‌ای روشن، گرما و حرارت را به رنگ مات خویش برگردانيد.

رنگ موی بلوند سفید با لولايت‌ قهوه‌ای

بلوند پلاتینیوم با لولايت‌های خاکستری

در صورتی که عاشق ترند رنگ بلوند خاکستري هستید و در عين اکنون دوست ندارید همه موهاي خویش را به رنگ خاکستری درآورید، مي‌توانيد لولايت خاکستري را در نظر بگيريد. افزوده كردن كمي لولايت به شما اين قابلیت را می‌دهد كه اين ترند رنگ مورد تمایل‌تان را امتحان كنيد.

رنگ موی بلوند پلاتینه با لولايت‌ خاکستری

بلوند خاکستری با لولايت زغالی

در صورتی که به پیوست یک ظاهر ممتاز با موهای بلوند و لولایت هستید، شی ای نیکوتر از بلوند خاکستری و لولایت زغالی پیدا نمی‌نمایید. لولایت‌های زغالی دو کنش تکمیل می‌دهند: هم یاری می‌کنند که سری‌های لولایت موهایتان تیره به نظر برسند، و هم موجب می‌شوند بلوند دودی عرصه موهایتان روشن‌تر به نظر برسد.

رنگ موی بلوند خاکستری با لولايت زغالی

بلوند کرمي با لولایت‌ خاکستري

برای پذیرش ترند رنگ موی خاکستري کافی نیست که سرتاسر رنگ موي خویش را تحول دهید، کافی می باشد تعدادی لولايت خاکستري را در موي بلوند کرمی خویش افزوده كنيد.

رنگ موی بلوند کرمي با لولایت‌ خاکستري

بلوند کرمي با لولایت‌های قهوه‌ای روشن

در صورتی که عاشق ظاهري با رنگ موهای بلوند هستید لیکن می‌خواهید كه رنگ شما زیادتر به جهت بلوند تيره و خرمايي باشد، این بلوند كرمي با لولايت‌هاي قهوه‌ای روشن را گزینش نمایید.

رنگ موی بلوند کرمي با لولایت‌ قهوه‌ای روشن

بلوند طبيعي همقدم با لولايت خاکستری

همیشه بلوند طبيعي جزو رنگ‌هاي افسانه‌ای مو به محسوب مي‌آيد: نه بسیاری تیره، نه بسیاری روشن، تنها واقعي. با افزوده كردن تعدادی لولايت خاکستری به رنگ موهای بلوند طبيعي خویش عمق و بُعد بدهید.

رنگ موی بلوند طبيعي با لولايت خاکستری

بلوند كاهي با لولايت رشته‌اي

در صورتی که می‌خواهید لولایت‌هایتان در یک فضا از موهایتان معطوف باشند، از لولایت‌های ریشه‌ای بهره ببرید که کم‌کم در رنگ موهای عرصه‌ایتان محو مي‌شوند.

رنگ موی بلوند كاهي با لولايت رشته‌اي

بلوند پلاتینه با لولايت‌ رنگ طبيعي

در صورتی که بسیاری موهای بلوند را دوست دارید و نمی‌خواهيد از رنگ شخصی دیگر در موي خویش استفاده كنيد، لولايت‌هاي با رنگ طبيعي را گزینش نمایید. لولايت‌هاي رنگ طبيعي، گرما و بُعد مورد احتیاج در بلوند پلاتینه یخی شما را افزوده خواهند کرد.

رنگ موی بلوند پلاتینه با تکنیک لولایت

بلوند پلاتینیوم با لولایت طلایی

آیا می‌خواهید یک رنگ طلایی به رنگ بلوند پلاتین خویش افزوده نمایید؟ لولايت‌هاي طلایی واقعاً در مقابل رشته‌های سفید شما خيره‌كننده ظاهر می‌شوند.

رنگ موی بلوند پلاتینه با لولایت‌ طلایی

بلوند طلايي با لولايت‌ بلوطی

بلوند طلايي یکی از خیره‌کننده‌ترین رنگ‌های مو در مجموع جاست، مي‌توانيم با دادن عمق و بُعد کافی به آن، يك رنگ كامل و بي‌نقص داشته باشيم. لولايت‌هاي بلوطي‌رنگ عمق و حجم مورد احتیاج را براي ما ساخت می‌کنند و اين در حالی می باشد که به موي بلوند شما جلوه‌ای جالب می‌بخشد.

رنگ موی بلوند طلايي با لولايت‌ بلوطی

بلوند تيره با لولایت‌ کاراملی

برای اينكه شما يك رنگ موي بلوند داشته بمانید، کافی نيست كه رنگتان خيلي روشن باشد. این بلوند تيره با ظاهر لولايت کاراملی، ترکیبی خیره‌کننده از رنگ‌های بلوند تیره می باشد.

رنگ موی بلوند تيره با لولایت‌ کاراملی

زیادتر بخوانید: این شما و این 8 تا از خوش‌رنگ‌ترین رنگ موهای بلوند

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *