این برندها همه چیز تولید می‌کنند!

این برندها همه چیز تولید می‌کنند!

فهرست مطالب

این برندها کل مورد طراحی می‌کنند!

هر کسی دوست دارد در زندگی‌اش گهگاه از اجناس لوکس استفاده کند و قابل انکار نیست که این برندهای گرافیست، در عرصه کاری خودشان پیشرو می باشند. این برندها کل مورد طراحی می‌کنند، از کت و شلوار گرفته تا لباس‌های زیر. این برندها استایل و آسانی را نیز لحظه دارند که موجب می‌گردد پیاده سازی‌هایشان زیادترین مرغوبیت ممکن را داشته باشند. برای ساده کردن کنش شما، ما در باقی مطلب مقاله، داده های مربوط به ۳۰ برند گرافیست برتری را جمع‌آوری نموده‌ایم که شما می بایست آنان را بشناسید.

۱. برند Gucci

این برند که به دست Guccio Gucci در سال ۱۹۲۱ پایه‌گذاری شده می باشد، یکی از لوکس‌ترین و پیشروترین برند‌ها در عرصه پوشاک در همه ی جهان می باشد. این برند بیشتر از کل برای پیاده سازی‌های غیر معمول و لباس‌های لوکسش شناخته می‌گردد. برند گوچی که پیاده سازی‌های ریشه گرفته از کشور ایتالیا و با آخر دقت به جزئیات تکمیل می‌شوند، در قرن بیست و یکم نیز همچنان یکی از پیشگامان اساسی در زمینه صنعت مد و فشن به حساب می‌آید.

لباس مردانه برند گوچی

۲. برند Prada

گرافیست ها برند پرادا مکرر خارج از چهارچوب‌های معمول می‌اندیشند و پیاده سازی‌های این برند هیچگاه ترندهای غالب را ادامه ی نمی‌کنند. در دستاورد برچسب پرادا بر روی هر لباسی، معرف منحصر به شخص بودن و مختلف بودن آن لباس و هم زمان، باکیفیت بودنش می باشد. خانه مد لوکس ایتالیایی که یکی از مشهورترین نام‌ها در صنعت پوشاک به حساب می‌آید، در سال ۱۹۱۳ به دست ماریو پرادا بنیانگذاری شده می باشد. این برند که جوری مدیریت می‌گردد که مکرر یک گام از زمانه خویش جلوتر باشد، در در طراحی کیف‌های دستی، وسایل سفری، کفش، لباس‌های شیک، ادکلن و وسایل تزییناتی دانش دارد.

لباس مردانه برند پرادا

۳. برند Salvatore Ferragamo

سالوادور فراگامو مکرر رویای آن را داشت که برندش را در همه ی جهان معروف کند و وقتی که در سال ۱۹۶۰ درگذشت، این رویا را با این امید به میراث گذاشت که خانواده اش آن را عملی کنند. این رویا سرانجام به تحقق پیوست و حال این برند یکی از عالی ترین و شناخته شده‌ترین برندها در زمینه طراحی کفش می باشد که از مرغوب‌ترین نوع ها چرم و مواد نخستین در تهیه محصولاتش استفاده می‌کند.

لباس مردانه برند سالوادور فراگامو

۴. برند Stella McCartney

استلا مک کارتنی برند خویش را در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد که ۵۰ درصد از سهام آن را با سری Kering شریک بود. این برند یکی از نخستین برندهایی بود که به تکاپو پایدار پیوست و علت آن نیز پیروی استلا از مادرش لیندا مک کارتنی بود که یکی از فعالان حامی حقوق حیوانات بود. به همین علت این برند در همه ی تولیداتش از مواد نخستین پایدار و بدون ضرر استفاده می‌کند، از لباس‌های روزمره گرفته تا نوع ها وسایل تزئیناتی. این برند شدیداً به حمایت از حیوانات و حفظ سیاره زمین پایبند می باشد. پوشاک مارک استلا مک کارتنی به علت ظاهر شهری خاصشان شناخته شده‌اند و دوخت‌های این برند عموماًً زیاد روان و زیبا بوده و اکثراً تولیداتشان، ظاهری ورزشی دارند.

لباس مردانه برند استلا مک کارتنی

۵. برند Fendi

برند فندی که در سال ۱۹۲۵ در شهر رم پایه‌گذاری شده می باشد، یکی از گرافیست ها لباس اورجینال با بیشتر از ۹۰ سال سابقه در زمینه صنایع مد و پوشاک می‌باشد. خانه مد ایتالیایی وقتی که در شروع به دست آدل و ادواردو فندی بنیانگذاری شد، یک مغازه فروش وسایل خز و چرمی آسان بود. این برند که با گذشت بیشتر از ۹۰ سال تا به حال اصالت خویش را حفظ نموده می باشد، تا به حال نیز یکی از برند‌های پیشرو در عرصه عرضه لباس‌های خز می‌باشد. خط طراحی این برند ضمناً حاوی محصول های کیف، کفش، وسایل تزئیناتی، عینک، نوع ها ادکلن، وسایل چرمی و لباس‌های متفاوت می باشد.

لباس مردانه برند فدی

۶. برند Saunt Laurent

ایو سن لوران و شریکش، پیر برگ، این برند را در سال ۱۹۶۱ بنیانگذاری کردند. خانه لوکس فرانسوی که تا به حال نیز یکی از ممتاز‌ترین خانه‌های حرفه ای در جهان می باشد، به علت تولید ها حرفه ای و منحصر به فردش شناخته شده می باشد. برند سن لوران مظهر نسل جوان می باشد و با استفاده از تولید ها آسان و جوانانه، لیکن باکلاس خویش، پافشاری دارد که به هیچ نسل خاصی تعلق ندارد و در تولیداتش، شور و اکنون جوانی و راحتی را با باکلاس و لوکس بودن ترکیب می‌کند.

لباس مردانه برند ایو سن لوران

۷. برند Givenchy

خانه ادکلن و مد فرانسوی در سال ۱۹۵۲ به دست گرافیست مد هربرت دی جیونجی با این امید پایه‌گذاری شد که بعدها کارشان را به صنایع پوشاک نیز گسترش بدهند. این برند یک تعادل عالی بین استایل‌های سنتی و حرفه ای خلق نموده می باشد و ظاهر ساده لیکن با کلاسش را از خیلی از هنرمندان، دوستان، موزه‌ها و خریداران وفادارش الهام می‌گیرد. با آن که خانه مد بعدی تحت مالکیت این برند قرار ندارد، لیکن این برند تا به حال نیز برای تولید ها پیشروانه و خلاقانه اش شناخته می‌گردد و یکی از رهبران ارائه پوشاک به محسوب می‌رود.

لباس مردانه برند جیونجی

۸. برند Balmain

برند بالمین میراثی از پارچه‌های دکوراتیو گرانبها و تزیینات لوکس را به هم راه دارد. این برند از چاره‌های خلاقانه برای نشان دادن پیاده سازی‌های فرانسویش استفاده می‌کند. استایل ویژه و منحصر به فردی دارد که بر پایه دقت به جزئیات ظریف بنا نهاده شده می باشد. هر طرحی که از این برند بیرون می‌آید، حامل جزئیاتی می باشد که برند بالمین را به تماشا می‌گذارد، از حرف مدال‌های طلاییشان، لوگوی بازطراحی شده شان، دکمه‌های سردست و دکمه‌های معمولی، وصله روی بازوهای کت، و تزئینات طلایی و یا پلاستیکی. H&M و ویکتوریا سکرت دو برندی می باشند که این روز هاً با برند بالمین تعامل می‌کنند.

لباس مردانه برند بالمین

۹. برند Balenciaga

 برند بالنسیاگا که بیشتر از صد سال قدمت دارد، برای نخستین بار در سال ۱۹۱۷ به دست کریستوبال بالنسیاگا در سرزمین اسپانیا بنیان نهاده شده می باشد. با این که این برند اصالتاً اسپانیایی، در اکنون حاضر تحت مالکیت کمپانی فرانسوی Kering قرار دارد، لیکن کماکان ظرافت و جسارت اسپانیایی را در مدل هایش حفظ نموده می باشد. برند بالنسیاگا معرف یک تیپ خلاقانه، جسورانه و گران در جهان مد می باشد.

لباس مردانه برند بالنسیاگا

۱۰. برند Kenzo

این خانه مد فرانسوی در سال ۱۹۷۰ به دست کنزو تاکادا بنا نهاده شد. پیشینه ژاپنی کنزو الهام‌قسمت او در تولید برندی بود که ریشه‌های ژاپنی او را با فرهنگ روز پاریس در نیز آمیخته و یک پیاده سازی تلفیقی عرضه کند. این ایده تا به امروزه نیز در پیاده سازی‌های برند کنزو حفظ شده می باشد، و دستاورد آن مدل‌هایی می باشد که عرصه قومی را با پیاده سازی‌های ساخته شده در خارج از کشور، و ضمناً میزان بسیاری مدل‌های گلدار، ترکیب نموده می باشد.

لباس مردانه برند کنزو

۱۱. برند Alexander McQueen

گرافیست مد انگلیسی، لی الکساندر مک کویین، این برند را در سال ۱۹۹۲ و پس از همه ی شدن دوره کارآموزیش در برند Saville Row در لندن بنا نهاد. مساله کلیدی که در همه ی پیاده سازی‌های این برند به چشم می‌خورد، ترکیب شمایل‌های اغراق شده و دوخت‌های خلاقانه، با تکنیک‌های سنتی می باشد. لباس‌های خیابانی پانک و مدل‌های دیداری زیاد نمود گذار نیز قسمت جدایی ناپذیری از این برند به محسوب می‌روند.

لباس مردانه برند الکساندر مک کویین

۱۲. برند Louis Vuitton

وقتی که لوئیس ویتون تصمیم گرفت که در زمینه مد و فشن جایگزین به یک سلطان گردد، جدید به سن ۱۶ سالگی رسیده بود. این تصمیم او نه فقط موجب شد که به یک گرافیست جایگزین گردد، بلکه او را به یکی از خلاقان و پیشگامان در صنعت مد جایگزین کرد که تا آن لحظه، شی ای مانند به مدل‌های او هیچ موقع دیده نشده بود. این برند که حسن شهرت فراوانی در طراحی کیف دستی و چمدان دارد، همیشه در کل پیاده سازی‌هایش سفر کردن را به منزله نقطه مرکزی در نظر می‌گیرد.

لباس مردانه برند لوئیس ویتون

۱۳. برند Giorgio Armani

گرافیست مد ایتالیایی، جورجیو آرمانی، شرکتش را در سال ۱۹۷۵ بنا نهاد و این برند تا سال ۲۰۰۱ به شناخته شده‌ترین و پیروز‌ترین برند با ریشه‌های ایتالیایی در صنایع مد و پوشاک جایگزین شد. این برند لوکس ایتالیایی که یکی از شناخته شده‌ترین و خوشنام‌ترین برندها در صنایع پوشاک به محسوب می‌رود، برای لباس‌های رسمی و خط ها دوخت صاف و تمیز پیاده سازی هایش شناخته شده می باشد. از اوایل دهه ۱۹۸۰ تا به امروزه، برند آرمانی به منزله یکی از نمادهای لوکس پیشرفت در بین اشخاص شغل‌ای مطرح می باشد.

لباس مردانه برند  جورجیو آرمانی

۱۴. برند Tom Ford

تام فورد برندش را در سال ۲۰۰۵ بنا نهاد و با اینکه این برند در عرصه صنایع پوشاک زیاد جوان به حساب می‌آید، لیکن با کوشش‌های تام‌فورد توانسته می باشد نه به پیشرفت و خوشنامی نیز رده با برندهای زیاد باسابقه‌تر دست پیدا کند. او ۱۵ سال گذشته را خرج انقلابی کردن برند گوچی نموده می باشد. فروش‌گاه‌های برند تام فورد مثال زیاد نیکی از فروش‌گاه‌های کل منظوره می باشند و شما می‌توانید هر آنچه که به آن احتیاج دارید را در این فروش‌گاه‌ها پیدا نمایید، از کیف دستی و چمدان گرفته تا نوع ها لباس و ادکلن.

لباس مردانه برند تام فورد

۱۵. برند Berluti

برند برلوتی طراحی کننده نوع ها کیف، وسایل تزئیناتی و لباس‌های روزمره می باشد، لیکن قلب تپنده تولید ها این برند کفش‌های چرمی‌اش می باشند. این برند با به چالش کشیدن مرزهای استادکاری، پیروز شده می باشد که کفش‌های چرمی ویژه و پیاده سازی‌های منحصر به خودش را داشته باشد، از حرف یک چرم انعطاف پذیر نرم ویژه که می‌تواند بنا به درخواست کاربر، در رنگ‌های متفاوت تهیه گردد.

لباس مردانه برند رلوتی

۱۶. برند Burberry

در ابتدای مورد در سال ۱۸۵۶، توماس باربری کارش کنش پیاده سازی اش را با این هدف آغاز کرد که لباس‌های مناسبی برای سرمای سخت و خشن انگلستان پیاده سازی کند، و به این قصد از پارچه‌های ضخیم و متفاوتی استفاده کرد که در لحظه خودش، منتهی به انقلابی در صنایع لباس‌های ضدآب و زمستانی شد. تا همین امروزه نیز برند باربری یک نام و نشان غیر قابل صحبت انگلیسی مختص به خویش را دارد که اکثراً اوقات با پارچه‌های موج‌دار و برش‌های نرم و صافش، قابل شناخت می باشد.

لباس مردانه برند باربری

۱۷. برند comme Des Garcons

این برند در سال ۱۹۶۹ درج شد، لیکن کسب و کار آن تا سال ۱۹۷۳ دایر نشد. این برند به دست ری کاواکوبو خلق شده بود، پیش از آن که در هر فضا کسی دیگر از جهان شناخته گردد، جای خودش را در بازارهای ژاپن باز کرد. با آن که بیشتر از ۵۰ سال از درج این برند گذشته می باشد، لیکن کماکان یکی از پیشتازان در خلاقیت پوشاک به محسوب می‌رود که پیاده سازی‌های خلاقانه و نوآورانه لباسهایش، به شمایل جسورانه ای سنت‌های متداول را به چالش می‌کشند.

لباس مردانه برند comme Des Garcons

۱۸. برند Dior Homme

این برند در سال ۱۹۴۸ به دست کریستین دیور بنا نهاده شد. با این که کسب و کار کالاهای لوکس اروپایی در اکنون حاضر به دست تاجر فرانسوی برنارد آلنارت اداره می‌گردد، که ریاست LVMH که مشهورترین سری‌های لوکس جهان به محسوب می‌رود را هم به عهده دارد، لیکن استایل پیچیده، امروزی و مطمئن این برند بر پایه یه استایل رسمی و مینیمال تکیه دارد. این برند که عرضه دهنده یک ظاهر رسمی و هم زمان جسورانه می باشد، در اکنون حاضر نیز تحت راهنمایی هدی اسلیمان، به به چالش کشیدن سنت‌های متداول جهان مد باقی مطلب می‌دهد.

لباس مردانه برند کریستین دیور

۱۹. برند Calvin Klein

برند کلوین کلاین در سال ۱۹۶۸ به دست گرافیست مد آمریکایی، کالوین ریچارد کلین تکاپو خویش را آغاز کرد. نام این برند عرضه‌دهنده یک سبک زندگی بین المللی و حضور در زمینه‌های بین المللی می باشد که به سبک زندگی ساده بر پایه استایل حرفه ای و با احساس و حالش شناخته می‌گردد. این برند یک استراتژی مینیمالیستی دارد که در آن به شمایل هوشمندانه‌ای، دوخت‌های ساختارنیافته با تزیینات نمادین ترکیب می‌شوند.

لباس مردانه برند کلوین کلاین

۲۰. برند Brioni

این برند ایتالیایی، چاره منحصر به فردی در پیاده سازی و دوخت کت دارد در ۵۰ سال این روزها بدون تحول برقرار مانده می باشد. تکمیل واقعی این پروسه دوخت به شکل دستی و محتاج طی کردن بیشتر از ۲۲۰ بخش و بیشتر از ۲۰ ساعت کاری می باشد‌. با این وجود، دستاورد این پروسه به قدری پیچیده و خوش استایل می باشد که به نیکی قیمت خرج این کل توجه و لحظه و دقت را دارد.

لباس مردانه برند Brioni

۲۱. برند DKNY

این برند در سال ۱۹۸۴ به دست دونا کارن بنا نهاده شد، لیکن تا سال ۱۹۹۲ کالایی برای مردان طراحی نمی‌کرد. این برند به علت اثرات ورزشی، لباس‌های روزمره شیک و استفاده هوشمندانه اش از برند سازی، سریعاً شناخته شد و شهرت بسیاری کسب کرد. پوشاک طراحی شده در این برند یک احساس زیاد استوار شهری نیویورکی را به هم راه دارند، تا جایی که خیلی از تیشرت و شلوارهای تولیدی این برند، تصویری از پس عرصه شهر نیویورک را دارند. پیاده سازی اخلاقی این برند، هسته مرکزی استایل غیر پیچیده و راحتش را تشکیل می‌دهد.

لباس مردانه برند DKNY

۲۲. برند Ralph Lauren

در حالیکه رالف به شخصه در صنایع یک شخص کلیدی شمرده می‌گردد، برند رالف لورن نیز از لحظه تاسیسش در سال ۱۹۶۷، به منزله یکی از پیشتازان و رهبران ارائه صنعت مد و پوشاک به فعالیتش باقی مطلب می‌دهد. این برند تولیدکننده پوشاک، وسایل تزئیناتی و ادکلن‌های مردانه، زنانه و بچگانه می باشد و کل تولید ها آن به معنای اصلی واژه، باکلاس می باشند. برند رالف لورن یکی از پیشتازان و نمود گذاران اکثریت بر ترند‌های متفاوت بوده و تماشا مد آن، مکرر یکی از دیدنی‌ترین و جالب‌ترین تماشا‌های مد در فصل‌های متفاوت می باشد.

لباس مردانه برند رالف لورن

۲۳. برند Valentino

برند ولنتینو در سال ۱۹۵۹ به دست ولنتینو کلمنته لودوویکو گاراوانی در شهر رم بنا نهاده شد. برند ولنتینو از همان شروع یکی از رهبران مد بین المللی بوده و تا به امروزه نیز این نقش را حفظ نموده می باشد. برند ولنتینو تولیدکننده نوع ها کیف، عینک، روسری، کراوات و پوشاک متفاوت بوده و همه ی تولید ها آن یک استایل هیجان‌انگیز دارند.

لباس مردانه برند ولنتینو

۲۴. برند Paul Smith

برند پاول اسمیت با یک دانسته دهه هفتادی تکاپو خویش را آغاز نموده و این اکنون و هوا را تا به امروزه حفظ نموده می باشد، به طوری که شعار آن حرف «کلاسیک هم راه با ابهام» می باشد. این برند به علت داشتن تم رنگی رنگی و جذابش با خیلی از برندهای بعدی، اختلاف بنیادینی دارد. پیاده سازی‌های برند پاول اسمیت ‌جایی بین لباس‌های رسمی و لباس‌های زیاد روی مد قرار دارد و از هر دو برای مدل‌های الهام می‌گیرد.

لباس مردانه برند پاول اسمیت

۲۵. برند Ermenegildo Zenga

برند زنگا که در سال ۱۹۱۰ تاسیس شده می باشد، یک خانه مد لوکس ایتالیایی حرفه ای در پوشاک و تزئینات مردانه می باشد. این برند یک برنامه زیاد جامع و اخلاقی برای راه اداره کردن تجارت شان دارد و مکرر از مواد نخستین زیاد باکیفیت و دوستدار طبیعت استفاده می‌کند. در اصل این برند یکی از مشهورترین تولیدکنندگان بین المللی پارچه‌های نیکو بوده و مالک اصلاحات بسیاری در طراحی پارچه‌های پشمی در همه ی جهان شده می باشد. برند زنگا به علت پیاده سازی‌های هوشمندانه‌ی ساده و دوست‌داشتنی‌اش، بالاترین درآمد را در بین برندهای تولیدکننده پوشاک و تزئینات مردانه در همه ی جهان دارد.

لباس مردانه برند زنگا

۲۶. برند Hugo Boss

این برند لوکس آلمانی که در سال ۱۹۲۴ به دست هوگو باس تاسیس شد، در طول جنگ بین المللی دوم حرفه ای طراحی یونیفرم‌های نظامی بود؛ لیکن با گذر لحظه، اخیراً مدل‌های عرضه شده در برند هوگو باس ترکیبی از لباس‌های رسمی کلاسیک و لباس‌های ورزشی ساده می باشد که همگی با بالاترین میزان نمونه طراحی می‌شوند، و موجب شده می باشد که نام برند هوگو باس، یاد آور یقین هم راه با پیاده سازی‌های کلاسیک و آسان باشد.

لباس مردانه برند هوگو باس

۲۷. برند DSquared2

این برند به دست دو برادر دوقلو به نام‌های دین و دن در سال ۱۹۹۶ در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد. پیاده سازی‌های آنان ترکیبی از پیشرو بودن و احساسات نفسانی می باشد که در آنان، مکرر سنت‌های کشورهای ایتالیا و کانادا که کشورهای پدری و مادری این دو برادر می باشند، در نظر گرفته می‌گردد. همین ادغام کردن فرهنگ‌های مختلف و گاه متضاد در گرایشات پیاده سازی لباس، موجب شده می باشد که سری‌های آنان اکثراً دیدنی و برای بیشتر اشخاص دوست داشتنی باشد.

لباس مردانه برند DSquared2

۲۸. برند Tom Brown

در سال ۲۰۰۱ تام براون هشیار شد که به علت این واقعیت که زیادتر اشخاص در در شیوه لباس پوشیدن‌شان، استایل‌های زیاد آسانی را گزینش نموده‌اند، در داد و ستد کمبود لباس‌های رسمی حس می‌گردد؛ سپس این استایل روی کت و شلوار و لباس‌های رسمی تمرکز نموده می باشد و ولو لباس‌های روزمره شان نیز این تم رسمی گونه را دارند. اصلی ترین مساله‌ای که در تماس با برند تام براون می بایست به آن دقت کرد آن می باشد که این برند عاشق بازی کردن با جزئیات کلاسیک و خلق مدل‌های تازه و سنت شکنانه برای کت و شلوارهای مردانه می باشد و علاوه بر آن، با پوشاندن پیراهن، دامن و کفش‌های پاشنه بلند به طرح‌های مرد در تماشا‌های مد، نشان داده می باشد که در پیاده سازی لباس، محدودیت جنسیتی خاصی قائل نیست.

لباس مردانه برند تام براون

۲۹. برند Hermes

برند هرمس تولیدکننده نوع ها ملزومات چرمی، وسایل تزئیناتی، نوع ها ادکلن و لباس‌های متفاوت می باشد که همگی یک استایل با تقریبً سنتی دارند. در بین کل تولید ها این برند، ملزومات چرمی زیادترین درآمدزایی را داشته و پس از آن، خط طراحی پوشاک این برند، دومین خدمت پرطرفدارشان می باشد. برند هرمس شرکای تجاری فراوانی دارد از حرف John Lobb (طراحی کننده بوت و پوتین)، Puiforcat (تولیدکننده وسایل نقره)، Saint-Louis (تولیدکننده کریستال)، و Shang Xia (تولیدکننده وسایل منزل لوکس).

لباس مردانه برند هرمس

۳۰. برند Lacoste

برند لاکاست که در سال ۱۹۲۰ به دست تنیسور معروف رنه لاکاست پایه‌گذاری شد، با این نیت تکاپو خویش را آغاز کرد که تحولی در صنایع طراحی پوشاک ورزشی خلق کند که آن روزها عمدتاً از پارچه‌های پشمی طراحی می‌شدند. این برند مخترع پارچه پنبه ای پیکه می باشد که نوعی پارچه بافت پنبه ای محکم بوده و تا به امروزه نیز در خیلی از تیشرت‌های تولیدی این برند مورد استفاده قرار می‌گیرد. با گذشت لحظه گستره محصول های برند لاکاست رشد نموده و امروزه حاوی نوع ها وسایل تکنیکی و لباس‌های ورزشی در رنگ‌های متفاوت و ضمناً سفید تنیسی آسان می باشد.

لباس مردانه برند لاکاست

زیادتر بخوانید: با 43 تا از عالی ترین گرافیست ها برندهای مشهور جهان باخبر شوید

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *