عکس اتاق های هتل ستارگان شیراز

اگر قصد رزرو هتل در شیراز را دارید، هتل ستارگان این شهر یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. هتل ستارگان شیراز یک هتل چهار ستاره در این شهر است که در سال 1390 افتتاح گردید. هتل در تقاطع خیابان ارم و آزادی واقع شده و دسترسی بسیار مناسبی به دیگر بخش‌های شهر شیراز دارد. این هتل با امکانات رفاهی عالی و استاندارد اقامتی دلچسب را برای شما و عزیزانتان به یادگار خواهد گذاشت.

مشاهده مطلب
پیشگیری از چاقی در پاییز

پیشگیری از چاقی در پاییز

پاییز از آن فصل هایی است که ممکن است شما را به سمت چاقی ببرد. با مطالعه این مطلب ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید از چاقی در فصل پاییز پیشگیری کنید.

فهرست مطالب

جلوگیری از چاقی در پاییز

جلوگیری از چاقی در پاییز

پاییز می تواند فصل قشنگی برای همگان باشد. در این فصل با بازی رنگ ها مواجه می شوید لیکن علاوه بر زیبایی های زیاد شاید که اشخاص مخصوصا خانم ها با مشکلاتی مانند چاقی مواجه شوند که زیبایی این فصل را برایشان کم شدن می دهد لیکن سوال اینجاست که دلیل چاقی با دخول به فصل پاییز چیست و چطور می توان از آن پیشگیری کرد.

تعدادی تا از شاخص ترین علل آن کوتاه شدن روز ها، کم شدن آفتاب، افسردگی فصلی و خنک شدن هوا موجب می گردد زیر پتو بروید و بی تحرک خواهید شد، لیکن پیش از عرضه کانال کارها خوب تر می باشد که به طور کوتاه به دلیل های ازدیاد اشتها در این فصل بپردازیم که در این بخش از ورزش و تناسب اندام نمناک به آنان اشاره خواهیم کرد که عبارتند از :

  • هنگامی که یک رژیم محدود را ادامه می نمایید.
  • هنگامی که از برخی از وعده های غذایی خرج نظر می نمایید.
  • هنگام هایی که تحت استرس یا حالت خشم و عصبانیت یا افسردگی هستید.
  • هنگام هایی که قاعدگی شما زودتر از موعد اتفاق می افتد.
  • زمانی که دچار کم خوابی می شوید.

چاقی در پاییز

کانال کارهای پیشگیری از چاقی در فصل پاییز

1. کم شدن مصرف کربوهیدرات .

حذف کربوهیدرات در رژیم غذایی اصلاًً ایده نیکی نمی باشد. مصرف کربوهیدرات به طور هر روز هم رفتار سالمی انگاشته نمی گردد. اکنون چطور می بایست تعادل ابداع کرد؟ خوب ترین کانال این می باشد که در طول ماه های پاییز مصرف کربن را کم شدن دهید. به جای خوردن نان سفید سعی نمایید از نان جو گندم بهره ببرید و از پاستای تمام بهره ببرید که فیبر و مواد مغذی فراوانی دارد .

2. مرطوب و هیدراته نگه داشتن بدن.

آب برای بدن هر شخص کافی و واجب میباشد. در طول ماه های تابستان هیچ وقت نمی توان خانه را بدون یک بطری آب ترک کرد لیکن اشخاص اندیشه می کنند که بدنشان با سرد شدن هوا در فصل پاییز احتیاج به آب ندارد.

در صورتی که اینگونه اندیشه می نمایید خوب تر می باشد که تجدید نظر نمایید . در این فصل می بایست از نوشیدنی ها به اندازه کافی بهره ببرید و نوشیدنی هایی مانند قهوه و چای آب بدن شما را کم می کند، پس هیچ وقت نوشیدن آب را فراموش نکنید و برای پیشگیری از چاقی، در آب مصرفی تعدادی قطره لیمو افزوده نمایید .

هیدراته بودن بدن در پاییز

چطور از چاقی در پاییز جلوگیری کنیم؟

3. با بدن خویش هوشمندانه رفتار نمایید .

عموماًً مواد غذایی که در پاییز وجود دارند، مانند کدو حلوایی و یا پای سیب یا سایر میوه ها می توانند موجب چاقی در اشخاص شوند چون که کالری خیلی بالایی دارند. پس خوب تر می باشد که در مصرف این گونه غذا ها مراقب شوید و مقدار تعادل را رعایت نمایید .

4. در یک باشگاه درج نام نمایید .

یکی از خوب ترین کانال ها برای مبارزه با چاقی درج نام در باشگاه میباشد اگر چه عموماًً با سرد شدن هوا، انگیزه اشخاص برای ورزش کردن هم کم شدن پیدا می کند لیکن می بایست هنگامی را برای این حاصل اختصاص دهید. حداقل توانایی دارید این حاصل را در منزل فرجام دهید. دوبار باشگاه رفتن در هفته می تواند به شکل اعجاب انگیزی عمل کند .

ورزش در فصل پاییز

برای پیشگیری از چاقی در پاییز این کارها را فرجام دهید

5. مسئولیت پذیر شوید .

شما فقط کسی هستید که توانایی دارید به ورزش کردن و رژیم غذایی سالم پایبند شوید پس این حاصل را به دیگران نسبت ندهید که به شما تداعی کند تا شما فقط مسئول کارهای خودتان هستید.

با گذاشتن هدف های سودمند و کوتاه مدت سعی نمایید که روتین کم شدن وزن خویش را در فصل پاییز حفظ نمایید .

6. میوه و سبزیجات بسیاری مصرف نمایید .

سعی نمایید که نظام ایمنی بدن خویش را در فصل پاییز تقویت نمایید تا انرژی و توانایی شما در ماه های زمستان ازدیاد پیدا کند. میوه و سبزیجات می توانند بدن شما را سالم نگه دارند و انرژی کافی را در به شما بدهند. میوه و سبزیجات یکی از خوب ترین کانال ها برای پیشگیری از افزوده وزن میباشد .

رژیم لاغری در پاییز

مواردی برای پیشگیری از چاقی در پاییز

7. صبحانه خوردن را فراموش نکنید .

با کوتاه شدن روز ها و سرد شدن هوا اشخاص علاقه پیدا می کنند که صبح ها زیادتر بخوابند و در ثمر صبحانه خوردن را نادیده می گیرند. صبحانه خوردن مواد مغذی بسیاری را به بدن شخص می رساند و موجب می گردد که وزن سالم و متعادلی داشته شوید.

مواد غذایی مصرفی در صبحانه می بایست شامل پروتئین باشد پس توانایی دارید از تخم مرغ، ماست کم چرب، شیر کم چرب یا کره بادام زمینی بهره ببرید که این مواد غذایی انرژی کافی را در طول روز به شما می دهند و از چاق شدن تان پیشگیری می کنند.

8. از لباس های ساده بهره ببرید که شما را فعال نگه می دارد.

همانطور که گفتیم ورزش کردن را مطمئناًً می بایست در این فصل در پیش بگیرید لیکن شاخص این می باشد که لباس های ساده بپوشید تا تکاپو شما در آن ساده تر شکل بگیرد.

این لباس ها موجب می گردد که حالت آسانی زیادتری نمایید و علاقه زیادتری به فرجام تمرینات ورزشی داشته شوید .

شاخص ترین دلیل و کانال جلوگیری از چاقی در فصل پاییز

4.37

این مقاله سودمند بود ؟61

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *