آقای سیب زمینی!

آقای سیب زمینی!

آقای تفاح جهانی! من و شما یار داریم که غذاها را از یکدیگر انشعاب کنیم دلپذیر احسنت قبیح. کلم شکنج ، دلپذیر است. دریاچه رستنی

مشاهده مطلب
ساخت کوسن با کاموا

ساخت کوسن با کاموا

کرد کوسن با کاموا کرد کوسن با کاموا استفاده از هنرهای کمتر شناخته شده در پیاده سازی دکوراسیون داخلی می تواند فضای داخلی منزل شما

مشاهده مطلب
همه چیز درباره روش پیکرتراشی به روش ویزرلیپو

همه چیز درباره روش پیکرتراشی به روش ویزرلیپو

لیپوساکشن ویزر یکی از روش های جراحی زیبایی پیکرتراشی بدن است که برای برداشتن چربی های اضافی بدن انجام می شود و مزایا و معایبی دارد که حتما باید قبل از انجام آن بدانید.

فهرست مطالب

مجموع شی نسبت به راهکار پیکرتراشی به راهکار ویزرلیپو

مجموع شی نسبت به راهکار پیکرتراشی به راهکار ویزرلیپو

لیپوساکشن یک نوع عملیات جراحی زیبایی هست که در آن چربی ها را از زیر پوست خارج می کنند. لیپوساکشن ویزر، نوعی لیپوساکشن هست که بخش هایی از سلول های چربی را جدا می کند و به بافت های عمیق تر نفوذ می کند.

در نتیجه چربی به طور موثر در طول درمان خارج می گردد. ویزر خلاصه شده ی انجام ویبره یا لرزش از روش انرژی صوتی هست. فناوری فراصوت از مدل های مختلف مستحکم برای انتشار اتصالات چربی به این سلول ها استفاده می کند.

لیپوساکشن ویزر یک راهکار کنترل شده و تقریباًً ملایم در راهکار جراحی است و برای تکمیل محتاج یک شخص با مهارت و باتجربه هست. در صورتی که در این قسمت از نمناک میخوانید در صورتی که از نظر جسمانی ایرادی نداشته شوید، سیگاری نباشید یا سابقه خون ریزی های شدید در شما وجود نداشته باشد و پزشک حرفه ای نتایج وارسی های واجب را سودمند بررسی کند، شاید گزینه نیکی برای لیپوساکشن شوید.

لیپوساکشن یک وسایل کم شدن وزن شمرده می گردد، اشخاص می توانند از روش آن نتایج زیاد نیکی دریافت کنند و وزن خویش را تا مرز بسیاری کم شدن دهند. این راهکار برای افرادی مطلوب هست که می خواهند چربی های موضعی را از بدن خویش خارج کنند و بافت عضلانی شان را اکثر نشان دهند.

جراحی برای لاغری

لیپوساکشن ویزر چطور عمل می کند؟

لیپوساکشن کم کم شهرت و دوست داشتنی زیادتری در بین اشخاص ساخت می کند. مجموع مدل های مختلف آن به شمایل یکسان می باشند، به گونه ای که بافت چربی در یکدیگر شکسته می گردد و بنابراین با استفاده از بیهوشی از بدن شخص خارج می گردد.

فشار آب و لیزرها دو راهکار برداشت چربی است. استفاده از امواج فراصوت یکی غیر از این از راهکار هاست. لیپوساکشن ویزر یکی از مدل های مختلف لیپوساکشن فراصوت شمرده می گردد. کل منابع، انرژی گرمایی طراحی می کنند که به شکسته شدن سلول های چربی برای خارج کردن آسان تر و سفت شدن پوست هم یاری می کند.

لیپوساکشن ویزر یک راهکار منحصر به شخص هست و دقیق و ملایم رفتار می کند. ارتباطی بین بافت چربی و عضلات را بدون آسیب رسانی به بافت بدن ساخت می کند و ضمناً یک راهکار عالی برای پیکرتراشی است.

مطالعات نشان می دهد که لیپوساکشن ضمناً می تواند تغییراتی را در سوخت و ساز بدن اشخاص برای خلاص شدن از شر چربی ها ساخت کند. اگر چه تا الان این مطالعات تکمیل نشده اند.

جراحی زیبایی لیپوساکشن

ویزرلیپو چه مزایایی دارد؟

  • در این راهکار سرعت موفقیت ترمیم بدن در مقایسه با لیپوساکشن سنتی اکثر هست.
  • در یک نشست می توان حجم انبوهی از چربی بدن را خارج نمود.
  • بعد از عمل ناهمواری در بدن شکل نمی گیرد.
  • عمل اثرات گرمایی و ویبراسیون در بافت ندارد.
  • در این عمل درد و تورم و کبودی زیاد کم هست.
  • در پیکرتراشی ظرافت زیاد ضرورت دارد.
  • می توان پوست را در مناطق حساس بدن همچون سینه و گردن اصلاح نمود.
  • برای شمایل دهی نواحی غیر از این بدن قابلیت استفاده از چربی خارج شده وجود دارد.
  • در عضلات بدن می توان خط های ساخت نمود.

پیکرتراشی با ویزر

عملیات و راهکار تکمیل لیپوساکشن ویزر

در طول لیپوساکشن ویزر، شایدً یک بیهوشی عمومی تکمیل می دهند. ماده ای مانند به آب نمک را با ماده بیهوشی ترکیب می کنند و به مکان مذکور وارد کردن می کنند. بنابراین لوله های فراصوت به پوست وصل می شوند.

یک برش کوچک برای دست یابی به بافت چربی ساخت می شود. بنابراین این دستگاه ها فرکانس اولتراسوند را طراحی می کنند که ارتعاش آن موجب ریزشدن سلول های چربی می گردد. این فرکانس طوری هست که بافت اطراف مکان درمان را تبدیل نمی دهد و تنها سلول های چربی همان محیط تحت نمود قرار اطلاق و از بین می روند.

سلول های چربی ریزشده با محلول نمک ترکیب می شوند و با استفاده از کانول های ناب از دستگاه خارج می شوند. شاید مقداری مایع در بدن برقرار بماند که موجب بی حسی در مدت وقتی خاصی گردد لکن بدن در طول تعدادی روز آینده مایع اضافی را به خودش جذب می کند.

روش لیپوساکشن ویزر

نواحی تحت درمان

لیپوساکشن ویزر می تواند هر کدام از نواحی زیر را مورد نیت قرار دهد:

  • بازوها
  • سینه ها
  • گردن
  • بخش بالای کمر
  • دور کمر و شکم
  • باسن و ران

لیپوساکشن ویزر بازو

قیمت لیپوساکشن ویزر چقدر هست؟

لیپوساکشن یک راهکار زیبایی شمرده می گردد و بیمه به آن تعلق نمی گیرد که عموماًً پزشکان گوناگون در بیمارستان های مختلف قیمت های مختلفی را برای آن در نظر می گیرند.

آیا لیپوساکشن ویزر عوارض جانبی دارد؟

این نوع لیپوساکشن یک عملیات کم خطر شمرده می گردد لکن به این مفهوم نیست که هیچ خطر و عوارض جانبی ندارد. بعضی از عوارض جانبی آن حاوی مورد ها زیر می باشند:

  • کبودی و خون ریزی در روزهای بعد از تکمیل این عملیات
  • درد در مکان لیپوساکشن
  • زخم بعد از بهبود پیدا کردن لیپوساکشن
  • هایپرپیگمنتیشن، ناقرینگی و بی نظمی های روی پوست
  • ورم در روزها و هفته های بعد از تکمیل این جراحی
  • شل شدن پوست، چون که تا الان خودش را با شرایط تازه وفق نداده هست

کبودی پوست

علائم عفونت بعد از جراحی:

در روز های بعد از جراحی زیاد مهم هست که علائم عفونت را مد نظر قرار دهید و در صورتی که هر کدام را نظاره کردید، به پزشک مراجعه نمایید که حاوی مورد ها زیر می باشند:

  • ترشحات زرد یا سبز
  • وضعیت تهوع، استفراغ، سرگیجه
  • تنگی نفس
  • خستگی

آمادگی برای لیپوساکشن ویزر

برای این که خودتان را برای این جراحی حاضر نمایید، می بایست بدانید که پزشک مسلماًً در خصوص داروهایی که مصرف می نمایید، از شما سوال می پرسد.

هیچ وقت پیش از تکمیل این عمل نباید دارو های رقیق کننده خون و ایبوپروفن حداقل تا دو هفته پیش مصرف نموده شوید.

ضمناً مصرف الکل و سیگار کشیدن برای تکمیل این جراحی هم ممنوع هست.

آمادگی برای ویزرلیپو

بعد از لیپوساکشن ویزر چطور از خویش مراقبت کنیم و چه انتظاری داشته باشیم؟

  1. بعد از لیپوساکشن، بدن کمی دچار کبودی و ورم در نواحی مذکور می گردد که شاید ولو تعدادی روز نیز طول بکشد که به شما پد استرلیزه می دهند تا به محیط مذکور بزنید.
  2. می بایست سعی نمایید اکثر آب بنوشید تا اثرات بیهوشی بهبود پیدا کند.
  3. ضمناً شاید از شما بخواهند لباس ها و گن های خاصی را تا تعدادی هفته بپوشید تا ورم کم شدن پیدا کند.
  4. بعد از 3 الی 6 ماه باید نتایج را به طور واضح نظاره نمایید و تغییرات را به نیکی در خودتان ببینید. اگر چه شاید برای برخی از اشخاص دو ماه اکثر طول نکشد.
  5. نتایج لیپوساکشن ویزر می تواند دائمی باشد لکن این که دوران ریکاوری چطور سپری گردد، به خودتان بستگی دارد.
  6. دوران نقاهت یک هفته تا ده روز است.
  7. در دوران نقاهت سعی نمایید به پشت بخوابید.
  8. از نشستن دراز مدت بپرهیزید چون که این حاصل باعث فشار بر نواحی جراحی و چین خوردگی پوست می گردد.
  9. در دوران نقاهت از هر گونه جنبش سنگین دوری نمایید.
  10. بعد از لیپوساکشن می بایست رژیم و روتین ورزشی داشته شوید تا بدن شما دوباره چربی سازی نکند.
  11. از پماد ها و غیر از این دارو های تجویزی پزشک بهره ببرید.
  12. پانسمان را منظم و به شکل بهداشتی جابجایی نمایید.

به یاد داشته شوید که هیچ راهی برای پیشگیری از علائم پیری نیست. نوسانات وزنی و التهاب عاملی برای این می باشند که در طول لحظه، علائم پیری در شما بروز پیدا کند.

تعویض پانسمان لیپوساکشن

مقایسه لیپوساکشن ویزر و لیپوساکشن سنتی

لیپوساکشن ویزر یک عملیات مشابه لیپوساکشن سنتی است لکن فرق های مهمی نیز با آن دارد. مهم ترین فرق این هست که لیپوساکشن ویزر در عملیات خارج کردن چربی توجه زیادتری دارد.

خوب تر هست بگوییم که لیپوساکشن ویزر یک نوع عملیات کانتورینگ را به کنار دارد که حاوی خارج کردن میزان کوچکی از بافت چربی هست و موجب می گردد که بافت عضلانی خودش را خوب تر نشان دهد.

لیپوساکشن همه فیزیک و اندام شما را تبدیل نمی دهد لکن می تواند تاثیرگذاری نیکی روی آن داشته باشد. برخی از اشخاص عقیده دارند که فناوری ویزر موجب می گردد که ریکاوری بعد از لیپوساکشن درد کم تری داشته باشد و حاصل مذکور؛ فوری تر اتفاق بیفتد.

مجموع شی نسبت به پیکرتراشی به راهکار ویزرلیپو + عوارض

56

این مقاله سودمند بود ؟60

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *