هرقدر حقوق زن ها بیشتر باشد، لاغرتر می شوند

هرقدر حقوق زن ها بیشتر باشد، لاغرتر می شوند

محققان متوجه شدند که تحصیلات بالاتر در زن ها، باعث می شود که علاوه بر درآمدبیشتر نسبت به زن های دیگر، آگاهی بیشتری نسبت به سلامت بدن خود داشته و از چاق شدن پرهیز کنند.

فهرست مطالب

هرقدر حقوق زن ها زیادتر باشد، لاغرتر می شوند

هرقدر حقوق زن ها زیادتر باشد، لاغرتر می شوند

محققان مرکز جلوگیری و کنترل بیماری های ایالات متحده، با وارسی جامع میزانچاقی اشخاص و پرونده های پزشکی آنان، بین سالیان 2011 تا 2014، معطوف شدند که بین پرداخت حقوق زن ها و میزان لاغری آنان، نسبت رو به جلویی وجود دارد و هرقدر حقوق زن ها زیادتر باشد، آنان لاغرتر می شوند. اگر چه این نسبت در بین مردها دیدن نشده می باشد.
محققان مرکز جلوگیری و کنترل بیماری ایالات متحده، در تحقیقات خویش و وارسی تاریخچه پزشکی اشخاص، معطوف شدند به طور کلی حدود 31درصد از کسانی که بالاترین درآمد را دارند، چاق می باشند. در مقایسه با این اشخاص حدود 40درصد اشخاص چاق هم از درآمد کمی دارا بودند.درضمن به نظر می رسید که در این بین جنسیت نیز نقش دارد.

لاغری زنان

اثر در آمد زیادتر زنان بر اندامشان

میزان درآمد زنان مورد وارسی، روی تناسب اندام آنان اثر جلو داشت و هرچه درآمدشان زیادتر بود،لاغرتر بودند. در اصل 45 درصد از زنانی که در خط فقر قرار داشتند، چاق تر بودند ولی این درصد درخصوص زنان با درآمد متوسط، 43درصد و برای زنان با درآمد بالاتر، زیر 30درصد بود. درضمن چنیننسبت واضحی بین درآمد بالا و لاغری، بین مردها دیدن نشد.
در این وارسی ها محققان معطوف شدند که تحصیلات بالاتر در زن ها، موجب می گردد که علاوه بر درآمدبیشتر در مقایسه با زن های سایر، دانش زیادتری در مقایسه با سلامت بدن خویش داشته و از چاق شدن پرهیز کنند.40درصد از زنانی که دیپلم و یا تحصیلات زیردیپلم داشتند، چاق بودند که این درصد بین زنان دانشگاهی، تنها 28درصد بود.

زنان لاغر با غذا ارتباط ساده و بدون ایرادی دارند

کسانی که افزوده وزن دارند مدام به غذا ذهن میکنند. آنان همه ی اوقات به میزان و شمار دفعات غذا خوردن خویش دقت میکنند و در حاصل، هنگام خرج غذا از مشغولیات دائمی خیال و مغز آنهاست.”
در اینجا، متخصصین کم شدن وزن به وارسی خیال اسرار آمیز اشخاص “ذاتا” باریک اندام پرداخته و به شما میگویند که آنان چطور رفتار نموده و شما چطور میتوانید شبیه آن ها شوید.

1. آنان سیرشدن را به پر شدن معده اولویت میدهند.

2. آنان دریافته اند که گرسنگی یک مورد اورژانس نیست.

3. آنان از غذا برای تسکین غصه های خویش استفاده نمیکنند.

4. آنان میوه زیادتری میخورند

5. آنان بنده عادتند

6. آنان دارای ژن اراده و خویشتن داری می باشند.

7. آنان اهل حرکت می باشند.

8. آنان نیکو میخوابند.

ارتباط جذاب درآمد زیادتر بر روی لاغری زنان

45

این مقاله سودمند بود ؟41

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *