مقابله با چاقی با یک ترکیب گیاهی در چین

مقابله با چاقی با یک ترکیب گیاهی در چین

یک تیم تحقیقاتی در چین موفق به کشف یک ترکیب درمانی از گیاهی موسوم به تریپتریگیوم ویلفردی شد که مناسب ترین راه برای مقابله با چاقی است.

فهرست مطالب

مقابله با چاقی با یک ترکیب گیاهی در چین

مقابله با چاقی با یک ترکیب گیاهی در چین

چاقی و فزونی وزن یکی از برجسته ترین دغدغه های ملت در نقاط گوناگون دنیاست که عوارض بسیاری در پی دارد . ملت در نقاط گوناگون جهان به جست و جو پیدا کردن راههایی برای مقابله با مساله چاقی می باشند تا بتوانند از مسیر کم شدن وزن خیلی از مشکل ها جسمی خویش را کم شدن دهند . دانشمندان چینی پیروز به کشف ترکیب گیاهی برای مقابله با چاقی شدند.

دانشمندان دانش پزشکی در چین یک ترکیب درمانی را از گیاهی استخراج نموده اند که متابولیسم سلولی را مورد نیت قرار می دهد و می تواند به مقابله با چاقی یاری کند.

ترکیب گیاهی برای مقابله با چاقی

این ترکیب درمانی از گیاهی موسوم به «تریپتریگیوم ویلفردی» گرفته شده و «سلاسترول» نام دارد.

به اعلام شینهوا، این گروه تحقیقاتی به سرپرستی «ژانگ شیائوکیون» استاد کالج پزشکی دانشگاه «شیامن» دریافته اند که سلاسترول استخراج شده از این گیاه می تواند میتوکندری های متورم را از سلول ها بزداید تا التهاب رفع گردد.

مقابله با چاقی

مطلوب ترین راهکار طبیعی برای مقابله با چاقی

میتوکندری از اجزاء سلولی می باشد که نقش اصلی در فرآیندهایی نظیر مرگ، ایمنی و التهاب سلولی ایفا می کند. سلاسترول با اثرگذاری روی میتوکندری های متورم می تواند متابولیسم (سوخت و ساز) سلولی را کنترل کند

این گروه تحقیقاتی آزمایشاتی را روی موش ها پایان داده و دریافتند که سلاسترول می تواند به شیوه موثر فزونی وزن را در موش هایی که رژیم غذایی پرچرب دارند کنترل کند.

کشف ترکیب گیاهی برای از بین بردن چاقی

53

این مقاله سودمند بود ؟30

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *