لاغری با بو و کاهش وزن با بوکشیدن ؛ بوی این 16 مورد برای کاهش وزن مفید است 

لاغری با بو و کاهش وزن با بوکشیدن ؛ بوی این 16 مورد برای کاهش وزن مفید است 

برای لاغری و چربی سوزی روش های مختلفی اعم از رژیم و ورزش وجود دارد اما باید بدانید بو هم تاثیرات فراوانی روی کاهش وزن می گذارد و باعث چربی سوزی می شود.

فهرست مطالب

لاغری با بو و کم شدن وزن با بوکشیدن ؛ بوی این 16 مورد برای کم شدن وزن سودمند هست 

لاغری با بو و کم شدن وزن با بوکشیدن ؛ بوی این 16 مورد برای کاهش وزن سودمند هست 

درست غذا خوردن و ورزش – عادتی هست که به کم شدن وزن متعارف میباشد. متأسفانه این نظر محدود قدرت زیادی از مکانیسم های شخصی دیگر که ما می توانیم برای داشتن بدنی مطلوب و سلامت را استفاده کنیم، کم شدن می دهد چراکه بو موجب جواب در بدن می گردد.

با مطالعه این قسمت از تناسب اندام نمناک متعجب خواهید شد در صورتی که بدانید که چطور عطر در بیرون می تواند بر اندازه و شمایل بدن شما کارایی بگذارد. واقعیت این هست که استنشاق عطر موجب خلق واکنش در نظام های متفاوت بدن می گردد به موضوع نمونه، محققان دریافتند که استنشاق بوی بدن یک زنی که تخمک گذاری نموده، در مردان موجب خلق ترشح اکثر تستوسترون می گردد، در صورتی که عطر زنانی که در دوره غیر بارور از چرخه خویش می باشند، نتوانسته اند این جواب را خلق کنند. روشن هست که بو اثرات ظریف و پیچیده و قدرتمندی بر عملکرد بدن آدمیزاد دارد.

چه بویی حقیقی باشد و چه فرض شده باشد، این اتفاق ها حقیقی خواهند بود ؟ با خواندن این قسمت از تناسب اندام نمناک  توانایی دارید این پدیده را نظاره نمایید. به یک لیمو آبدار ذهن نمایید، یک لیمو زرد را گرفته اید، بنابراین لیمو را برش می دهید و آبش را می گیرید ، فرض نمایید قطره های آب لیمو را می بینید.

چقدر ترش هست ؟ آب دهانتان آغاز شده؟ شما امکان دارد از آنان آگاه نباشید، لکن بقیه پروسه های بدن هم وجود دارد که در موقع آغاز طراحی بزاق هم می افتند. پانکراس و کبد آغاز به طراحی صفرا و آنزیم ها می کنند و کل نظام حاضر هضم غذا و سوختن کالری می شوند.

فهم این عنوان درهایی را باز می کند تا بفهمید که چطور بوی بعضی مواد غذایی می تواند جواب های بدن را صدا کند که به نوبه خویش باعث افزایش وزن یا کم شدن وزن می شوند.

 راه لاغری با بو

لاغری و کم شدن وزن با بوی میوه و نوشیدنی ها

استنشاق بو می تواند شما را چاق و لاغر کند:

دانش نشان داده هست که احساس بویایی می تواند به تکثیر وزن، به طور رو به رو یا غیر رو به رو هم یاری کند. یک مطالعه که در سال 2016 سامان شد، نشان داد بوی شیرین سان وانیل موجب تکثیر میل کمپانی کنندگان برای مصرف هله هوله و خوراکی هایی سان شکلات و آب نبات می گردد. استنشاق بو بدن را نسبت به نوع کالری مصرفی باخبر می کند و موجب کیف بردن از غذا خوردن می گردد، این می تواند یک برکت و نفرین باشد.

بر اساس یک مطالعه که در سال 2017 بر روی موش ها سامان شد، نشان داد که تیمی از حیوانات با بوی خویش تکثیر وزن خویش را متوقف می کنند و موفقیت هایی در مقدار چربی و مقاومت به انسولین را در خودشان خلق نموده اند ؛ برعکس، یک بوی سالم می تواند به گونه ای نتیجه گذار باشد که میل به مصرف کالری را کم شدن دهد.

این فعالیت حاوی دادن بویی هست که به غذا می دهند، اما بسیاری زودتر حالت سیری خواهید کرد. این دانسته بر روی تحقیقات سامان شده حلقه ای را بین بوی غذا و مزه گوناگون غذا نشان می دهد. 

از بین بردن یا عمدا دستکاری کردن احساس بویایی ما امکان دارد کمی دشوار باشد، لکن احتمالاً بتوانیم این نظام های قوی بدن را در برای مثبتی برای جواب طبیعی به واکنش سوزاندن چربی بکار ببندیم.

 بوی میوه ها

لاغری با بو

16 عطر و بویی که می تواند موجب کم شدن وزن و لاغری گردد:

آروماتراپی برای هزاران سال در سلامتی و پزشکی سنتی برای خلق فضای آرامش قسمت و حمایت از عملکرد بدن سالم استفاده شده هست که یکی از آنان متعادل کردن بدن هست ، ما می توانیم به این رایحه های چربی سوز از مسیر غذاهای همه یا روغن ها دسترسی پیدا کنیم. 

1. بوی لیمو برای لاغری:

دانشمندان دریافته اند که رایحه شفاف و انرژی دهنده لیمو، لیپولیز را خلق می کند که موجب کم شدن چربی بدن می گردد. 

لاغری با نعنا

لاغری خیره کننده با بو کردن لیموترش

لاغری با بوی میوه ها و مواد طبیعی

2. بوی نعناع سودمند کم شدن وزن و لاغری:

تحقیقات نشان می دهد که استنشاق نعناع به کنترل اشتها و گرایش غذا خوردن هم یاری می کند، که موجب کم شدن وزن می گردد. 

3. کارایی بوی گریپ فروت در لاغری :

این میوه تلخ یک سرکوب کننده شناخته شده هست که متابولیسم را متوقف می کند و کلسترول را کنترل می کند. 

4. لاغری با بوی قهوه :

تنها استنشاق عطر قهوه می تواند موجب تکثیر انرژی و تمرکز گردد و امکان دارد فرایندهای چربی سوزی را تکثیر دهد. 

لاغری با گریپ فروت

لاغری با بوی قهوه زیاد تاثیرگذار

چطور با بو کشیدن به لاغری برسیم؟

5. لاغری با بوی اسطوخدوس:

عطر کلاسیک اسطوخودوس یا شکوفه های غیر از این سان یاسمن، موجب آرامش می گردد و طراحی کورتیزول هورمون استرس را کم شدن می دهد و این فرایندها موجب کم شدن حجم چربی بدن می گردد.

6. لاغری با بوی سرو :

زیادی از عطر چوب های معطر سان سرو، صنوبر، کندر، اکالیپتوس و چوب صندل شناخته شده اند و در درمان سنتی سان حمام کردن جنگل ژاپنی مفید می باشند.مطالعات نشان می دهد که این طریق در کم شدن استرس و التهاب سودمند هست و می تواند عامل ها عرصه ای برای تکثیر وزن را کم شدن دهد و می توانیم به راحتی با استنشاق این چوب ها، این فعالیت را سامان دهیم. 

7. کم شدن وزن و لاغری با بوی خیار :

این گیاه کلاسیک در سبزیجات به آرامش هم یاری می کند و به پیشگیری از خوردن ناشی از استرس هم هم یاری خواهد کرد. 

لاغری با سیب

راهکار لاغری با بوی نارنگی

تاثیرات بو کشیدن میوه و ادویه روی لاغری

8. لاغری با بوی سیب سبز :

تحقیقات نشان داده هست کسانی که سیب سبز و موز را بو می کشند، می توانند تکثیر وزن خویش را بشکنند. 

9. لاغری با بوی روغن زیتون:

یک مطالعه نشان داد که عطر روغن زیتون می تواند واکنش های خفیفی را در مغزایجاد کند، سپس نه فقط خوردن این روغن سالم مفید هست بلکه بوی آن هم سودمند میباشد. 

10. لاغری با بوی نارنگی:

عطرهای مرکباتی سان نارنگی، پرتقال وحشی یا ترنج که دارای تقویت کننده های قوی برای پیشگیری از خوردن عاطفی می باشند، سودمند میباشد و همچنان نشان داده شده هست که قند خون و مقدار کلسترول را متعادل می کنند. 

لاغری با رزماری

طریق و طریق لاغری با بوی نارنگی

لاغری با بو کشیدن نیز قابلیت پذیر هست؟

11. لاغری با بوی رزماری :

بوی این گیاه معطر می تواند علاقه ی به خوردن را سرکوب کند. وقتی که حالت گرسنگی می نمایید، اسانس روغن رزماری را بو نمایید. 

12. لاغری با بوی دارچین :

این ادویه گرم، شناخته شده هست که برای تعادل مساحت قند خون و پیشگیری از گرایش به غذا خوردن کارایی گذار هست، و به پیشگیری از تکثیر وزن هم هم یاری می کند. 

13. لاغری با بوی زنجبیل :

تحقیقات نشان می دهد که زنجبیل به طور رو به رو از ذخیره چربی بدن و رشد چاقی پیشگیری می کند. 

لاغری با رازیانه

طریق های لاغری با بوی زنجبیل

لاغری با بوی میوه و ادویه و سبزیجات

14. لاغری با بوی رازیانه :

تحقیقات حیوانی نشان داده هست که استنشاق رایحه رازیانه منتهی به بهبود هضم و گرفتن کمتر کالری می گردد. 

15. لاغری با بوی جونیپر بری :

این روغن غنی از آنتی اکسیدان هست و می تواند مسیرهای سم زدایی را بهبود بخشد و از کم شدن وزن حمایت می کند. 

16. لاغری با بوی برگ لیمو:

عطر جدید برگ لیمو برای مبارزه با خستگی ذهنی و کمبود انرژی سودمند هست و به طور سنتی برای سم زدایی استفاده می گردد که می تواند از کم شدن وزن حمایت کند.

 

لاغری با بو کشیدن ؛ ادویه و میوه هایی که بویشان لاغرکننده هست

430

این مقاله سودمند بود ؟246

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *