روش های خوش فرمی سینه و جلوگیری از افتادگی پستان

روش های خوش فرمی سینه و جلوگیری از افتادگی پستان

علت بدفرمی و افتادگی سینه ها اشتباهاتی است که خانم ها هنگام خرید لباس زیر و مراقبت های دیگر دارند.لباس زیر مناسب در خوش فرمی سینه ها بسیار موثر است.

فهرست مطالب

راهکار های خوش فرمی سینه و پیشگیری از افتادگی پستان

راهکار های خوش فرمی سینه و پیشگیری از افتادگی پستان

یکی از شایعترین مشکل ها در بین خانم ها داشتن سینه های شل و آویزان هست . سینه های شل و آویزان بر روی سلامتی اثرگذار نیست لکن اثرات اضافه بر روی صورت ظاهری اشخاص می گذارد و باعث از بین رفتن اطمینان به نفس آنان می گردد. خاطر های اضافه باعث از بین رفتن خوش فرمی سینه ها می گردد که یکی از آنان استفاده از سینه بند بد هست.

در صورتی که سینه هایتان افتاده و چروکیده شده ، توانایی دارید با اصلاح عادت های روزمره تان و استفاده از سینه بند مطلوب چالش نامناسب طوری و نامناسب فرمی سینه خویش را حل نمایید. در این قسمت از نمناک به شما هم یاری خواهیم کرد فرم دلخواه سینه تان را باز گردانید و سینه هایی خوش فرم و زیبا داشته بمانید.

عالی ترین راهکار ها برای خوش فرم کردن سینه

لباس زیر مطلوب بپوشید :

خانم ها برای حفظ زیبایی و خوش فرمی سینه ها می بایست از لباس زیر مطلوب و به اندازه استفاده کنند به این معنا که لباس زیر خانم ها نباید تنگ و یا گشاد باشد . خانم هایی که دچار افتادگی سینه می باشند ، می بایست از لباس زیری استفاده نمایند که سینه هایشان را به نیکی جمع نموده و در بالا نگه می دارد . افتادگی سینه در افرادی که بطور همیشه از سوتیئن های مطلوب استفاده می کنند تا 40% کم شدن می یابد.

با دگرگونی وزن سایز لباس زیرتان را مقابل نمایید :

در صورتی که دچار نوسانات وزنی هستید می بایست بدانید امکان دارد سایز سینه شما هم دگرگونی کند پس مسلماً با تغییرات بدنی و کم و افزون شدن وزن اندازه لباس زیر را نیز دگرگونی دهید.

لباس زیر مطلوب و برجسته ورزش استفاده کنید :

زمان ورزش هم از لباس زیر مطلوب و برجسته ورزش استفاده کنید . درصد افتادگی سینه در خانم هایی که در زمان ورزشهای پرتحرک از سینه بندهای برجسته ورزشی استفاده می کنند تا 78% کم شدن خواهد یافت.

لباس زیر ضخیم بپوشید :

کسانی که دچار افتادگی پستان می باشند، به جای لباس زیر نازک خوب تر هست از مدل های مختلف ضخیم آن استفاده نمایند و بند آن را طوری تنظیم کنند که نه بسیار سفت باشد و نه بسیار شل. لباس های زیر از جنس دانتل نازک برای این اشخاص مطلوب نمی باشد.

در صورتی که ایرادی ندارید از سینه بندهای سیمی بهره ببرید :

در صورتی که چالش خاصی ندارید خانم ها برای اینکه سینه های افتاده ای نداشته باشند خوب تر هست از سینه بند های سیمی «فنری» استفاده کنند چون این سینه بندها برای سینه های شبیه یک ظرف عمل می کنند و سیمی که در زیر سوتین وجود دارد از افتادگی و اویزان بودن سینه جلوگیری خواهد کرد و باعث می گردد زمان کانال رفتن سینه ها تکان نخورند.

زمان خواب از این سینه بندها استفاده نکنید چون امکان دارد سیم از سینه بند جدا گردد و به سینه هاتان اسیب های جبران ناپذیری برساند و خواب آرام از شما سلب گردد.

طاقباز بخوابید :

نوع خوابیدن بر روی پوست سینه و فرم سینه ها نشانه گذار هست . خانم هایی که روی شکممی خوابند ، تند تر دارای چین و چروک در فضا پستان می شوند لکن خوابیدن به کمر به جوان ماندن پوست فضا سینه و جلوگیری از افتادگی پستان هم یاری می کند.

طاق باز خوابیدن

از پروتز سینه بهره ببرید :

خانم هایی که دچار آنالیز بافت سینه شده اند ، می توانند از پروتز سینه استفاده نمایند لکن کاشت پروتز به بالا رفتن پستان هم یاری نمی کند.

دوش آب خنک بگیرید :

پیش از این نیز در قسمت تناسب اندام نمناک اطلاق بودیم که برای پیشگیری از افتادگی سینه و بالا کشیدن و خوش فرم شدن سینه دوش آب خنک بگیرید . دوش آب خنک باعث تنگ شدن عروق و سفت شدن پوست می گردد و این فعالیت به بالا کشیده شدن سینه هم یاری می کند.

مرطوب کننده مطلوب بهره ببرید :

با بیشتر شدن سن، پوست الاستیسیته خویش را از دست می دهد و سینه ها افتاده و شل می گردد . برای جلوگیری از افتادگی و چروک شدن پوست سینه خانم ها می بایست مرتب از کرم های مرطوب کننده و بعضی کرم های ضدچروک استفاده نمایند . استفاده از کرم های شامل پروتئین های گیاهی و مرطوب کننده های دریایی کنار وارد کردن کلاژن و اسید هیالورونیک هم زیاد موثر هست.

مصرف گیری از لوسیون های سفت کننده و فرم دهنده ی سینه که آنتی اکسیدانها هستند رادیکالهای آزاد راکه موجب شل شدن سینه ها می گردند از بین میبرند. هردو هفته یکبار هم توانایی دارید از ماسک سفت کننده بر روی سینه ها بهره ببرید.

ورزش نمایید :

بعضی ورزش های برجسته سفت شدن و بالا بردن سینه را پایان دهید . به عنوان مثال در روز سه بار و هر بار سه دقیقه 2 توپ تنیس را در دست بگیرید و دست هایتان را بالاتر از میزان شانه تان بگیرید و آرنجتان را خم نمایید.

بنابراین توپ ها را فشار دهید و بعد رها نمایید. شنا هم یکی از ورزشهای مطلوب برای سینه هاست؛ خصوصاً شنای قورباغه، فشار آب خویش نوعی ماساژ بی مشابه برای سینه ها حساب می گردد.

برای داشتن سینه هایی خوش فرم موارد زیر را رعایت کنید :

  • سینه های خویش را با حرکتی ملایم و دورانی ماساژ دهید تا جریان خون در سینه ها بیشتر شدن یافته و سینه ها سفت شوند.
  • وزن خویش را ثابت نگه دارید چون تغییرات وزنی باعث نامناسب فرم شدن سینه ها می گردد.
  • از رها کردن سینه ها بدون سینه بند مطلوب ولو در خواب اجتناب نمایید.
  • سینه بند های ابری یا اسفنجی به خاطر قوامی که دارند از تبادل هوا در دو طرف سوتین پیشگیری می کنند و به بافت سینه آسیب می رسانند.

خوش فرمی سینه

خاطر های نامناسب فرمی و نازیبا شدن سینه ها در خانم ها

پوشیدن لباس زیر بد

بعضی از خانم ها گمان می کنند در صورتی که از لباس زیر تنگ استفاده کنند وضعیت سینه هایشان ، خوش فرم و زیباتر خواهد شد لکن استفاده از لباس زیر تنگ باعث تروما و دیستروفی (کوچک شدن و نازیبایی) پستان ها می گردد.

در کنار این استفاده از لباس زیر گشاد هم باعث افتادگی و شل شدن سینه می گردد چون سینه بندهای گشاد نمی توانند سینه هایتان را به نیکی نگه دارند و سینه ها دچار افتادگی خواهند شد. زمان ورزش از پوشیدن سینه بند گشاد اجتناب نمایید چرا که هرچه تکان های سینه اکثر باشد، پوست سینه و کلاژن ها اکثر دچار فشار خواهند شد و سینه ها افتاده تر می شوند.

تغییرات وزن

تغییرات و نوسانات وزنی ، زیبایی سینه را به خطر می اندازد چون کم شدن و بیشتر شدن وزن همیشه ، باعث کم شدن الاستیسیته سینه ها و افتاده شدن پستان ها می گردد . ترک های پوستی یا استریا که اسکارهای خطی هم گام با آتروفی(آنالیز) وفرورفتگی پوست (اپیدرم ) می باشند ، در نخست صورتی و قرمزرنگ می باشند لکن به مرور سفید می شوند. این ترک های پوستی با تغییرات وزنی روی سینه ابداع شده و سینه ها را نازیبا می کنند.

کم تحرکی

با بیشتر شدن سن، پوست پستان کشسانی خویش را از دست می دهد و سینه ها افتاده می شوند. پایان بعضی از ورزش ها باعث تقویت ماهیچه های نگهدارنده سینه و بالا ماندن آنان می گردد.

تراشیدن موی روی سینه

بعضی از خانم ها بر روی سینه خویش موهایی دارند که اولویت می دهند برای زیبا شدن سینه ها آنان را از بین ببرند . برای از بین بردن این موها راهکار های اضافه وجود دارد . عالی ترین راهکار از بین بردن موهای سینه در خانم ها ، کندن این موها با موچین و یا از بین بردن موها با لیزر هست . تراشیدن این موها با تیغ باعث بیشتر شدن رشد موهای زیر پوستی و بروز عفونت ها خواهد شد.

تراشیدن موی سینه

استفاده از پروتز سینه

استفاده از پروتز سینه که اخیراً زیاد شایع شده هست ، باعث نا زیبایی سینه می گردد چون خط جراحی زیر سینه ابداع می کند . در راهکار پروتز سینه قابلیت درآوردن آن وجود ندارد چون درآوردن پروتز باعث افتاده و چروکیده شدن سینه ها می گردد.

استفاده نکردن از مرطوب کننده

کسانی که از مرطوب کننده استفاده نمی کنند ، پوست سینه شان چروک و نازیبا می گردد . برای زیبا تر شدن سینه ها و جلوگیری از پیری پوست آنان از کرم مرطوب کننده استفاده کنید خصوصاً در صورتی که دارای پوست خشک می بمانید.

کشیدن سیگار

می بایست بدانید که ولو سینه ها نیز از آسیب های سیگار در امان نیستند. کشیدن هر مقدار سیگار، با کم شدن ذخیره خون در میزان پوست، پوست را ضعیف و پیر می کند.

ورزش های شدید

دویدن یا ورزش های مداوم و شدید که باعث حرکت جلو و عقب رونده سینه می گردد ، می تواند باعث ترکیدن کلاژن های سینه گردد.

دست اندرکاران شخصی دیگر که باعث شل شدن سینه می شوند :

دست اندرکاران شخصی دیگر شبیه وراثت ، بیشتر شدن سن ، شیردهی ، بارداری ، یائسگی ، کمبود تغذیه ، سرطان سینه یا مشکل ها تنفسی شبیه سل و… روی افتادگی سینه ها کارایی می گذارد. در کنار این مصرف بیشتر از مرز نیکوتین ، الکل و نوشیدنی های کربنات دار نیز می تواند در این حالت کارایی گذار باشد.

عالی ترین کانال خوش فرمی سینه ؛ از لباس زیر تا مراقبت

4.5180

این مقاله سودمند بود ؟16119

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *