کراودینگ چیست؟

کراودینگ چیست؟

کراودینگ چیست؟ شاید بتوان یکی از شایع‌ترین مشکلات و ناهنجاری‌هایی که امروزه افراد در حوزه‌ی دندان با آن سروکار دارند را کراودینگ دندان‌ها دانست. کراودینگ

مشاهده مطلب
راه های سفت شدن بدن شل و ول

راه های سفت شدن بدن شل و ول

بعد از کاهش وزن سریع پوست بدن شل و ول می شود که باید با روش های مناسب از طریق تغذیه یا تمرینات ورزشی پوست بدن را سفت کرد.

فهرست مطالب

کانال های سفت شدن بدن شل و ول

کانال های سفت شدن بدن شل و ول

در صورتی که شما این روز هاً وزن بسیاری را از دست داده اید, امکان دارد آگاه شوید که کمی پوست شل و آویزان دارید. از پوست اضافی زیر بغل تا کیسه آویزان اطراف شکم, پوست شل می تواند موجب خجالت شما گردد، خصوصاً در صورتی که کم شدن وزن سریعاً سامان شده باشد.

اخیراً داد و ستد سفت کنندگی پوست، موضوعی داغ هست. MIT بیان داده که یک ماده تازه برای سفت کردن پوست طراحی شده هست و می گوید که می توان از آن برای بهبود زیبایی استفاده کرد. “

در این قسمت سودمند از ورزش و تناسب اندام نمناک شما یاد می گیرید که چرا پوستتان شل می گردد, چگونه می توان پوست خویش را پس از از دست دادن چربی سفت کرد, و ضمناً خواهید فهمید که کدام کرم ها, چاره های درمانی, راهکار های تغذیه ای و تمرینات با پیروزی پوست شلتان را سفت می کنند.

در اینجا راه سفت شدن پوست بعد از از دست دادن وزن آورده شده هست.

چرا بعد از کم شدن وزن، پوست بدن شل و ول می گردد؟

از آنجا که زمانی ما حرکت می کنیم, رشد می کنیم, و – همچون کم شدن وزن -, پوست یک اندام زنده زیاد الاستیکی هست. بله, درست هست, پوست تنها یک تکه عالی از لاستیک نیست که تمام بدن را می پوشاند, بلکه یک عضو هست, و درست نظیر همه ی اندام های بدن شما, متشکل از سلول ها است.

لایه های متفاوت پوست شما نوع های مختلفی از سلول ها را دارند, و با این که سلول های پوست در بخش بیرونی پوست شما (اپیدرم) به طور مداوم از بین می روند و با سلول های تازه تبدیل می شوند, سلول های پوست زیر اپیدرم تقریباً دائمی می باشند.

این لایه های پوست, که لایه درم و زیردرم نامیده می شوند, از بافت های پیوندی الاستیکی, فیبرها, رگ های خونی و نوع های اجزایی تشکیل شده اند که بسته به راه درمان آنان, می توانند منقبض شوند یا کش بیایند.

بدن شل و ول

چرا گوشت بدن شل میشود؟

زمانی کم شدن وزن رخ می دهد، چه اتفاقی برای پوست شما می افتد؟

هنگامی که وزن خویش را از دست می دهید و به خصوصً هنگامی که وزنتان را سریعاً کم می نمایید, این اجزای الاستیکی پوست شما نه فقط لایه های چربی را از دست می دهند، بلکه آنان را روی بدن شما باز نگه می دارد,آنان ضمناً هنگام بسیاری برای کشش خویش برای انطباق با شمایل تازه شما ندارند تا با شرایط تازه تبدیل کنند.

علاوه بر کم شدن وزن, سن, تغذیه ضعیف, کم آبی بدن, قرار گرفتن در معادل آفتاب بیشتر از مقدار, و سیگار کشیدن نیز می توانند بر کشش پوست نتیجه ی بگذارند و به شما این ظاهر شل و ول را بدهد.

چطور می توان پس از کم شدن وزن, پوست شل و ول بدن را سفت کرد؟

زمانی چربیتان را از دست می دهید و پوستتان شل می گردد, نخستین قانون این هست:نترسید به علت یک اندام زنده هست, پوست شما به آرامی به طوری باز می شود که متناسب با بدن جدیدتان باشد لیکن از آنجا که این عملیات می تواند تا دو سال طول بکشد, در اینجا قدم هایی وجود دارند که توانایی دارید با سرعت زیادتری پوست خویش را سفت نمایید:

  • کم شدن وزن با سرعت سالم
  • بدنتان را مرطوب و هیدراته نگهدارید
  • درست و سالم غذا بخورید
  • مراقب پوست خویش شوید
  • وزنتان را با سرعت سالمی کم نمایید

همانطور که ذکر شد, علاوه بر کم شدن وزن, سن, تغذیه ضعیف, کم آبی, مواجهه بیشتر از مقدار آفتاب و سیگار کشیدن می توانند بر کشش پوست نتیجه ی بگذارند. رژیم تند و سفت و سخت و سپری کردن هنگام بیشتر از مقدار برای ورزش می توانند سریعاً ماهیچه و چربیتان را کم شدن دهد، و ضمناً ساختار عضلانی زیرین که پوست را به بدن شما می چسباند نیز از بین می رود.

درمان پوست شل بدن

پوست بدن شل و ول به علت کم شدن وزن تند

توصیه تند برای عدم کم کردن زیاد تند وزن:

مورد نظر از کم شدن وزن نیم تا یک کیلوگرم در هفته هست, و اعتماد دستاورد نمایید که برنامه کم شدن وزنتان حاوی وزنه برداری هم می گردد، که ماهیچه های بدون چربی را نیز آب نکنید.

راهکارهای سفت شدن پوست و بدن شل و ول

مرطوب و هیدراته برقرار بمانید:

به نیازهای هیدراسیون خویش بپردازید. آب جز حیاتی حفظ کشش پوست هست. هر روز می بایست حداقل دو لیتر آب مصرف نمایید.

درست و سالم غذا بخورید:

دو جز مورد نیاز که پوست وضعیت درست و کشسانی اش را حفظ می کنند، کلاژن و الاستین پوست می باشند. غذاهای غنی از پروتئین از قبیل پنیر روستایی، شیر، حبوبات، توفو، لوبیا، دانه ها، آجیل و ماهی، همگی حاوی سلول های سازنده کلاژن و الاستین و ضمناً روغن هایی برای یاری به حفظ پوست سالم می باشند.

مساله تند پروتئینی: برای جذب بهینه، 100 تا 200 کالری از این منابع پروتیینی را فوراً بعد از ورزش خویش مصرف نمایید.

چاره های پیشگیری از شل شدن پوست بعد از کم شدن وزن

مراقب پوست خویش شوید:

مراقب پوست خویش شوید و آن را تغذیه و آب رسانی نمایید. سم زدایی روزمره می تواند به حذف سلول های مرده پوست و ازدیاد گردش خون در پوست یاری کند. حمام گرم با نمک دریایی و مواد معدنی می تواند تن رنگ پوست را بهبود بخشد.

کرم سفت کننده پوست با فرمول های گیاهی و مواد ابتدایی نظیر آلوئه ورا، اسید هیالورونیک، عصاره مخمر، پروتئین سویا، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین A می تواند به هیدراته کردن پوست یاری کند و کلاژن و الاستین پوست را ازدیاد دهد.

از مواد شوینده زبر، نظیر سولفات در صابون، شامپو و مایعات ظرفشویی دوری نمایید، در معرض آفتاب بودن خویش را محدود نموده وتماس با آب داغ و کلر دار را هم محدود نمایید – تمام اینها کشش پوست را کم شدن خواهند داد.

سیگار کشیدن را ترک نمایید:

در صورتی که قبلا علت کافی برای ترک سیگار نداشتید، در این قسمت از ورزش و تناسب اندام نمناک یک علت به جز آن برای شما آورده شده هست:

پوست شما را خراب می کند.مطالعه ای از محققان در اتحادیه بین المللی پوست اکولوجیک پوست 64 سیگاری ایتالیایی را برای خط های، بافت آوندی و رنگ دانه ها، الاستیسیته، روشنایی و بافت آنالیز کرد.

تحلیل ابتدایی نشان داد که میانگین سن زیستی مطالعه کنندگان 9 سال از سن هنگامی آنان عالی تر بوده هست. با این اکنون، پس از 9 ماه سیگار نکشیدن، میانگین کم شدن در سن بیولوژیکی پوست 13 سال بود.

ترک سیگار برای پوست

سفت شدن پوست شل بدن با ترک سیگار

پوست شل را چطور سفت کنیم؟

میوه ها و سبزیجات زیادتری مصرف نمایید:

بدن شما به طیف وسیعی از ویتامین و مواد معدنی احتیاج دارد تا میلیون ها فرایندهای زیستی که شما را زنده و سالم نگه می دارند را سامان دهد، و خوردن چندین وعده میوه و سبزیجات در هر روز احتیاج هست و این فقط کانال مطمئن برای آماده کردن هر مواد مغذی هست که بدن شما به آن احتیاج دارد.

از نظر پوست، تحقیقات نشان داده هست که مقدار دریافت اکثر میوه ها و سبزیجات با پوست خوب تر و زیباتر مرتبط هست.

استفاده از مکمل ها:

هیچ قرص یا پودری به شما یک “ترمیم تند” برای پوست نمی دهد، لیکن چندین مکمل وجود دارد که امکان دارد به شما یاری کنند:

ژلاتین:

مصرف مکمل 250 میلی گرمی از ژلاتین در روز، بهبود پوست را ازدیاد می دهد.

روغن ماهی:

در بین مزایا سلامتی بیشتر روغن ماهی، بهبود امکان کششی پوست و بهبود قابل توجهش می تواند در کم تر از 3 ماه دیده گردد. روغن ماهی با مرغوبیت بالا یکی از عالی ترین مکمل های غذایی هست که توانایی دارید سلامت شوید و بیماری ها خویش را حفظ نمایید, لیکن تمام روغن های ماهی باهم مقابل نیستند.

گاهی اوقات زمانی که وزن کم می نمایید، پوستتان هم شل می گردد. این ایراد اکثراً در شکل، گردن، زیر بازوها، شکم و ران ابداع می گردد. بعضی تمرینات می توانند به ازدیاد ایراد در این مناطق یاری کنند. هر ورزشی به گونه ای تولید شده هست که نه فقط پوست را سفت کند بلکه به حجم و محکم کردن ماهیچه های شما یاری کند، که ضمناً ظاهر شل و ول پوست را کم شدن می دهد.

تمرینات ورزشی برای سفت شدن پوست شل و ول بخش های متفاوت بدن

ورزش ها:

با دقت به سوال های شما از قسمت ورزش وتناسب اندام نمناک خوب تر دیدیم تا حرکات ورزشی را به شکل جداگانه برای هر قسمت از بدن عرضه دهیم ؛ شما توانایی دارید با دقت به احتیاج خویش از هر کدام از این تمرینات ورزشی با مورد نظر سفت شدن پوست بدن تان بهره ببرید.

گردن و چانه:

پوست شل روی گردن شما، ظاهر چانه را نامناسب می کند. سامان تمرین هایی که بر روی این فضا ها از بدن تمرکز می کند و عضلات را محکم تر می کند,و ظاهر شلی پوست را از بین می برد.

برای آغاز یک تمرین ساده, به بغل با بازوهایتان بایستید. تا هنگامی که مستقیماً به سقف نگاه می نمایید, سرتان را کج نمایید. گردن خویش را فشار ندهید. دهان خویش را باز نمایید و ببندید. توانایی دارید کمی کشش روی ماهیچه های چانه تان را حس نمایید. این تمرین را 5 تا 4 بار در روز برای نتایج مذکور تکرار نمایید.

بازوها:

زمانی وزن خویش را از دست می دهید, پوست زیر دستتان شل می گردد. کشش های بالاسری یاری می کنند تا این فضا ایراد دار را درست نمایید. آسان با کمری صاف بنشینید. دو دمبل بردارید و هر یک را در یک دستتان نگه دارید و برای استرحت آنان را کنار خویش قرار دهید.

بازوهایتان را رو به رو در جلویتان با کف دست تان رو به سوی داخل بالا ببرید. دمبل ها را به آرامی بلند نمایید تا بالای سرتان قرار بگیرند. آرنج هایتان را خم نمایید و پنج تا 10 ثانیه صبر نمایید و ضمناً بازوهای خویش را پایین بیاورید. این حاصل را هر روز در روز تکرار نمایید.

شل شدگی پوست بعد از لاغری

سفت شدن بدن بعد از لاغری با تمرینان ورزش

سفت شدن پوست بدن با ورزش

شکم:

تمریناتی همچون دراز و میتینگ عضلات شکم و پوست آن را سفت می کند. به پشت خویش دراز بکشید و زانوهایتان را به زاویه 45 درجه خم نمایید. انگشت های خویش را قفل نمایید و پشت سرتان قرار دهید.

بدون خم کردن گردن, آهسته سر و گردن خویش را از روی زمین بالا ببرید. پنج ثانیه صبر نمایید و به وضعیت ابتدایی خویش بازگردید و دوباره این کا را تکرار نمایید.

پاها:

پوست اضافی امکان دارد روی ران های داخلی شما هم وجود داشته باشند. برای حل این ایراد, به سوی چپ خویش دراز بکشید و پای چپتان را صاف نگه دارید و پای راستی را با 45 درجه خم نمایید و جلوی پای چپ قرار دهید.

خودتان را روی آرنجتان نگه دارید. پای چپ خویش را صاف نگاه دارید و به آرامی آن را بالا ببرید تا اینکه یک کشش جزئی در ران داخلی خویش حس نمایید. پنج ثانیه صبر نمایید و به وضعیت ابتدایی خویش بازگردید. 10 بار این تمرین را تکرار نمایید و مججدا با پای به جز آن هم انجامش دهید.

موارد و هشدارهای اضافی برای سفت شدن بدن شل و ول:

پیش از آغاز هر برنامه تمرینی تازه, با یک حرفه ای پزشکی راهنمایی نمایید.

در صورتی که این تمرین ها امکان دارد در نرم کردن و محکم کردن عضلات شما سودمند باشند و به کم شدن ظاهر پوست شل یاری کنند, یک برنامه تغذیه سالم به هم گام تلاش تحویل دادنی روزمره, شانس شما برای حفظ وزن ماهیچه و وزن فعلی را ازدیاد می دهد.

 

عالی ترین کانال های سفت شدن بدن شل و ول ؛ از تغذیه تا ورزش

3.7206

این مقاله سودمند بود ؟15353

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *