راههایی برای خلاصی از چاقی موضعی

راههایی برای خلاصی از چاقی موضعی

برای از بین بردن چاقی موضعی می توان از روش طب سوزنی استفاده کردکه با افزایش جریان خون در ناحیه مورد نظر منجر به افزایش سوخت و ساز و کاهش سایز آن ناحیه می شود.

فهرست مطالب

راههایی برای خلاصی از چاقی موضعی

راههایی برای خلاصی از چاقی موضعی

چاقی یک بیماری متابولیکی هست که از سوخت و ساز غیر طبیعی بدن ناشی می گردد. در چاقی فرد قادر به کنترل وزن خویش نیست و در حاصل، این چاقی بیشتر از مرز منتهی به عوارض قلبی-عروقی، فزونی چربی بدن و فشارخون بالا می گردد. از جهت به جز آن این فزونی وزن مزمن می تواند به تدریج به روی بافت های استخوانی بدن فشار آورد و موجب ابداع آرتروز مفاصل خصوصاً سائیدگی زانو، ران و کمر گردد.

یک حرفه ای طب تحویل دادنی گفت:طب سوزنی یک طریق مکمل درمانی و بی خطر برای درمان چاقی موضعی هست که در بیشتر مورد ها حاصل مطلوبی از آن گرفته می گردد.

این حرفه ای طب فیزیک اظهار داشت:درمان چاقی و افزوده وزن به طریق طب سوزنی یک طریق بی خطر هست که در بیشتر مورد ها جواب مثبتی از آن گرفته می گردد اگر چه امکان دارد در 30 درصد اشخاص حاصل مطلوبی نداشته باشد.

وی افزوده کرد:به کارگیری طریق طب سوزنی برای درمان چاقی یک طریق مکمل بوده و نمی توان این طریق را تبدیل طریق های اساسی درمانی کرد.

مکانیسم درمان چاقی با طریق طب سوزنی که زیادتر در خانم ها طرفدار دارد، به گونه ای هست که با کم شدن اشتهای شخص، باعث کنترل بیمار بر مقدار مصرف مواد غذایی و در حاصل کم شدن وزن وی می گردد.

این حرفه ای طب تحویل دادنی گویش کرد:از طریق طب سوزنی برای لاغری های موضعی هم استفاده می گردد که با فزونی جریان خون در فضا مذکور منتهی به فزونی سوخت و ساز و کم شدن سایز آن فضا می گردد.

 

چاقی موضعی

درمان چاقی با طب سوزنی

وی در خصوص مدت لحظه این درمان گفت:عموماً توصیه می گردد بیماران هفته ای 2 میتینگ و به مدت 12 میتینگ درمان را تداوم دهند تا به حاصل مورد نظر برسند، اگر چه گاهی به لحظه زیادتری برای دست یابی به وزن مطلوب نیاز هست و در بعضی مورد ها حاصل مورد نظر تا مدت ها پس از درمان ظاهر می گردد.

ایشان همچنان در مورد بها های درمان با طب سوزنی گفت:درمان با طب سوزنی تحت هیچ گونه پوشش بیمه ای نیست چراکه یک درمان مکمل هست و کسانی که خواهان این نوع درمان می باشند، بها های آن را به شکل آزاد و تعرفه های تعیین شده به دست وزارت بهداشت، پرداخت می کنند.

توصیه هایی برای رهایی از چاقی موضعی

51

این مقاله سودمند بود ؟10

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *