راز زیبایی اسکارلت جوهانسون چیست؟

راز زیبایی اسکارلت جوهانسون چیست؟

اسکارلت جوهانسون بازیگر مشهور هالیوود برای جوانی و زیبایی پوستش رازی دارد که در آخرین مصاحبه اش با style.com آن را فاش کرد. او روش های طبیعی مراقبت از پوست را ترجیح می دهد.

فهرست مطالب

راز زیبایی اسکارلت جوهانسون چیست؟

راز زیبایی اسکارلت جوهانسون چیست؟

اسکارلت جوهانسون ستاره ی 30 ساله ای که تناسب اندام و زیبایی قابل توجهی دارد پرده از راز این زیبایی و جوانی پوست خویش برداشت.

اسکارلت جوهانسون یکی از بازیگران هالیوودی می باشد که زیادتر حضورهایش در مدیا ها با چهره ای با تقریب طبیعی و با آرایش کم همقدم می باشد جال راز این چیست که او پوستی جوان و زیبا دارد؟

او در مصاحبه اش با style .com گفت :جوانی و زیبایی پوستم را با هم یاری تعدادی مساله ی طبیعی و راحت حفظ می کنم.

سرکه سیب

سرکه سیب فقط لوسیون اسکارلت جوهانسون

طریق های زیبایی و جوانی پوست اسکارلت جوهانسون

1- سرکه سیب را مکرر در کنار وسایل آرایش و لوسین های پاک کننده دارم و در حقیقت برای پاک کردن صورتم از هیچ لوسیونی به جز سرکه سیب استفاده نمی کنم. 

2- کرم های نرم کننده روی میز آرایش من جایی ندارند. این احتمالاً به نظرتان عجیب باشد و بگویید که بدون نرم کردن پوست خشک و چروک می گردد . این نظر درست می باشد لکن نه بواسطه ی نرم کننده های شیمیایی بلکه با روغن های طبیعی.

3- هیچ وقت و هیچ وقت با آرایش به خواب نمیروم. خوابیدن با آرایش به این معنا که از بین بردن جوانی و شادابی پوست شکل در یک عبارت.

4- قانون نوشیدن 8 الی 10 لیوان آب در طول شبانه روز را رعایت می کنم.

 اسکارلت جوهانسون

سبک ورزشی اسکارلت جوهانسون برای تناسب اندام

 اسکارلت جوهانسون برای تناسب اندام چه می کند؟

این بازیگر زن هالیوود روز 90 دقیقه ورزش می کند. تا حدد ممکن برای اعمال کوشش های شخصی اش پیاده روی می کند و به اعمال حرکات کششی تمایل ی زیادی دارد و همین را راز داشتن امادگی جسمانی در فیلم هایی شبیه مرد آهنی 2 می داند.

راز زیبایی و تناسب اندام اسکارلت جوهانسون

4.7256

این مقاله سودمند بود ؟24016

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *