دشمن سلامتی پوست

دشمن سلامتی پوست

دشمن سلامتی پوست ۷دشمن سلامتی پوست را بشناسید خورشید خورشید، ستاره‌ای که سیاره ما به دور آن می‌چرخد و به تداوم حیات ما یاری می‌کند،

مشاهده مطلب
بهترین راه های جلوگیری از اشتهای کاذب

بهترین راه های جلوگیری از اشتهای کاذب

افرادی که همیشه احساس گرسنگی دارند باید با استفاده از روش های مناسب برخی عادات اشتباه خود را ترک کنند تا از گرسنگی و اشتهای کاذب جلوگیری کنند.

فهرست مطالب

خوب ترین مسیر های پیشگیری از اشتهای کاذب

خوب ترین مسیر های پیشگیری از اشتهای کاذب

گرسنگی بیشتر از مرز لوگو ای می باشد که بدن شما به غذای زیادتری احتیاج دارد و این، اکثراً دستاورد عدم تعادل هورمونی می باشد که امکان دارد به دلایل مختلفی از عبارت رژیم غذایی ناکافی و عادت های زندگی برجسته رخ دهد.

در صورتی که رژیم غذایی شما پروتئین، فیبر یا چربی ندارد، امکان دارد حالت گرسنگی نمایید، که مجموع آنان صفت هایی دارند که موجب سیری می شوند و اشتها را کم شدن می دهند. گرسنگی شدید هم لوگو خواب ناکافی و استرس مزمن می باشد.

علاوه بر این، در صورتی که بارها در قسمت ورزش و تناسب اندام نمناک اطلاق ایم بعضی داروها و بیماری های برجسته به خاطر گرسنگی همیشه شناخته می شوند.گرسنگی شما هم می تواند لوگو این باشد که به اندازه کافی غذا نخورید، که می تواند به راحتی با ازدیاد مصرف مواد غذایی حل گردد.

زیادتر اشخاص هنگامی که واقعاً گرسنه می باشند را نمی شناسند. از آنجا که خیلی از ما در دنیایی فوق العاده مرفه زندگی می کنیم که در آن ادراک نامحسوس گرسنگی می تواند سریعاً جا به جا گردد، توانایی فهم مناسبی از آنچه که بدن های ما واقعا از ما می خواهند را نداریم. این یک سخت جدی سلامتی می باشد.

جلوگیری از اشتهای کاذب

توصیه های متخصصان رژیم درمانی و تغذیه برای پیشگیری از گرسنگی کاذب

خویش را به گرسنگی سالم وصل نمایید

من به شدت معتقدم که تا به حال هنگام برای تماس مجدد انسانیت با گرسنگی سالم وجود دارد. نیازی نیست از گرسنگی کاذب رنج ببریم. و می توانیم مجموع شی را با بروکلی آغاز کنیم.

ما در دنیایی با فراوانی زندگی می کنیم و توصیه می کنیم از غذاهای سالم مصرف نمایید:زمانتان را هدر ندهید و خویش را مجبور به خوردن غذاهای سالمی نمایید که در اصل از آن کیف می برید. در دستاورد در صورتی که بروکلی مورد تمایل شما نیست، پس ساده بمانید و کلم، اسفناج و یا گل کلم را تبدیل نمایید.

کاهش اشتها

آزمایش بروکلی:

زمانی که سعی می کردم خودم را با گرسنگی سالم تطبیق دهم، از “آزمون بروکلی” استفاده کردم:در صورتی که به اندازه کافی گرسنه بودم تا بروکلی را بخورم، پس بدن من واقعاً به غذا احتیاج داشت. آب و سبزیجات می توانند شما را به غذای بعدی برساند. در صورتی که بین غذا حالت گرسنگی می نمایید، خوب ترین شمایل آن می باشد که مکرر با آب آغاز نمایید.

این تند ترین و ساده ترین مسیر برای توقف گرسنگی کاذب و هم یاری به شما برای دست یابی به یک وعده غذایی برنامه ریزی شده می باشد. در صورتی که آب به طور تمام گرسنگی شما را ارضا نکند، به جست و جو سبزیجات بروید.

آزمایش بروکلی

چندین چاره که توانایی دارید برای مبارزه با گرسنگی و هوس کاذب بهره ببرید:

1. آهسته بخورید و هر لقمه را به مدت 30 ثانیه بجوید

مطالعات نشان می دهند که اشخاص چاق غذای خویش را تند تر می خورند. به شما اعتماد می دهم که هیچ پاداشی برای تند خوردن وجود ندارد.

2. صفحات را خاموش نمایید

امکان دارد ذهن نمایید که موبایل هوشمند یا تبلت شما خوب ترین دوستتان می باشد، لیکن آیا می دانستید با آنان زیادتر غذا می خورید؟ کسانی که در معرض نوع نور آبی ساطع شده از این نوع صفحه ها پیش و در طول یک وعده غذایی می باشند، ازدیاد شدید گرسنگی دارند و مقاومت انسولین را تجربه می کنند.

و این مجموع شی نیست؛ این نور آبی نیز چنین نشان داده شده می باشد که خواب آلودگی کلی را کم شدن می دهد، و در صورتی که الگوهای خواب شما درست نیست، ناشی از این می باشد.

افزایش اشتها

3. خواب خویش را اصلاح نمایید

کسانی که کم تر از هفت ساعت در شب می خوابند، در مقایسه با پرخوری مستعدتر می باشند. در حقیقت، این اشخاص به طور متوسط با تقریبً 300 کالری در روز زیادتر مصرف می کنند و خیلی از آن کالری های اضافی از چربی اشباع شده می باشند. پس، دست یابی به محدوده ایده آل هفت تا نه ساعت خواب در شب را در تقدم قرار دهید.

4. خوراکی های مناسبی را بخورید

برخی اوقات هنگامی ذهن می کنیم که حالت گرسنگی می کنیم، در اصل علامت تشنگی با گرسنگی می باشند، پس یک ایده هوشمندانه نوشیدن یک فنجان آب پیش از خوردن می باشد. علاوه بر این، تحقیقات در اکنون فراگیری نشان می دهد که آب امکان دارد به ازدیاد ترموژنز هم یاری کند.

نوشیدن آب قبل از غذا

5. دندانهایتان را مسواک بزنید

آیا تا به اکنون آگاه شده اید که در صورتی که بعد از مسواک زدن دندان هایتان درست غذا بخورید، مزه بدی از غذا می گیرید؟ از این حقیقت به نفع خویش بهره ببرید و هنگامی که حالت گرسنگی می نمایید، دندان های خویش را مسواک بزنید چون که در صورتی که در قسمت ورزش و تناسب اندام نمناک اطلاق ایم شما عموماًً در هنگام هایی که غذا نمی خورید، دندان های خویش را مسواک می زنید، مغز شما ارتباطی بین نعناع، تنفس جدید و عدم تغذیه دارد.

6. یک کاری را فرجام دهید

شایدً هنگام هایی در روز که گرسنه می شوید را می دانید – امکان دارد در شب بعد از رفتن رختخواب، یا احتمالاً اواسط بعد از ظهر یا درست بعد از کارتان باشد. برای آن لحظات انگیزشی، که اکثراً ما از چهار تا هفت بار در روز گوناگون می باشند، لیستی از کارهای سریعی که توانایی دارید فرجام دهید را حاضر نمایید.

در زمینه آن ذهن نمایید؛ یک شکل حساب برای پرداخت، رخت شویی تا جمع و جور کردن، شستن اتومبیل، یا یک حاصل سایر. یا ضمناً توانایی دارید تعدادی کالری اضافی را با فرجام 30 ثانیه حاصل به عقب بندازید. هنگامی تمرکز شما به وظیفه ای که در دستتان می باشد تحول می کند، از افکار مربوط به غذا دور خواهد شد.

جلوگیری از اشتهای زیاد

مغز شناسان احساس “گرسنگی کاذب” را با این چاره از مغز دور می کنند

1. یک ویدئوی خنده دار نگاه نمایید:

دفعه بعد که گرسنه شدید، مستقیماً به سوی کامپیوتر خویش بروید و یک ویدیو خنده دار ببینید. ما کارهای عجیب و غریبی را در اینجا فرجام می دهیم، هر شی ای که به شما هم یاری می کند بخندید را فرجام دهید. کلید پیروزی این می باشد که واقعاً به خویش اجازه دهید با خندیدن خویش را رها نمایید و احتمال آن وجود دارد که شما سریعاً این اشتیاق را فراموش نمایید تا به شکل شما مواجه کند.

2. موبایل را بردارید:

در نخستین لوگو از گرسنگی کاذب به خوب ترین دوست خویش زنگ بزنید و برای پنج تا ده دقیقه با او حرف بزنید. نیکوتر می باشد صحبت تان تصویری باشد تا بتوانید شکل خندان او را ببینید.

کاهش اشتهای کاذب

3. لاله گوش خویش را نیشگون بگیرید:

به آرامی بخش پایین گوش خویش را نیشگون بگیرید،چرا که به ذهن شما متصل می باشد و آن را برای یک یا دو دقیقه ماساژ دهید، مانند جادو، اشتیاق شما به خوددن، شایدً ناپدید خواهد شد.

کل مسیر های پیشگیری از اشتهای کاذب بدون دارو

451

این مقاله سودمند بود ؟4110

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *