طرز تهیه سس مارینارا

طرز تهیه سس مارینارا

طرز تهیه سس مارینارا   سس مارینارا (Marinara sauce) یک سس گوجه‌فرنگی با اصالت ایتالیایی هست که از گوجه‌فرنگی، سیر، سبزی و پیاز تهیه می‌گردد.

مشاهده مطلب
۱۹ مدل دیزاین ناخن

19 مدل دیزاین ناخن

19 طرح دیزاین ناخن 19 طرح دیزاین ناخن راحت و جالب 1- ناخن خورشید گرفتگی جین سون چوی این نگاه را “خورشید گرفتگی” می‌نامد. درست

مشاهده مطلب
بخش هایی از بدن که هیچ کس تا به حال درباره فواید ورزش دادن آن ها به شما نگفته است

بخش هایی از بدن که هیچ کس تا به حال درباره فواید ورزش دادن آن ها به شما نگفته است

کسانی که روزانه فعالیت های ورزشی انجام میدهند باید بدانند ورزش پنج عضو مهم بدن را در تمرینات خود فراموش می کنند که در تناسب اندام بسیار تاثیر گذار است.

فهرست مطالب

قسمت هایی از بدن که هیچ کس تا به اکنون در خصوص مزایا ورزش دادن آنان به شما نگفته هست

قسمت هایی از بدن که هیچ کس تا به اکنون در خصوص مزایا ورزش دادن آنان به شما نگفته هست

شما باید همه ی روز ورزش نمایید، وزنه بلند نمایید یا در ضمن ساعت ها پیاده روی نمایید ولی به این مفهوم نیست که شما به اندازه کافی کنش می نمایید. اشخاص اکثراً دوست دارند فراموش کنند که هر روز پیرتر می شوند.

عالی تر شدن به این معنا که شما چالش های جدیدی را تجربه خواهید کرد و بدن تان آغاز به دگرگونی می کند، از عبارت ماهیچه هایتان. علاوه بر این، شما امکان دارد مشکلاتی شبیه ضعف در دست ها، پا های شافل و شانه های خمیده را تجربه نمایید.

پس کنش کردن روی مجموعه های ماهیچه ای عالی موجب کوچک شدن ماهیچه ها نمی گردد و شما واقعاً می بایست جنبش های روزمره را تمام دهید، خصوصاً در صورتی که مسن هستید.

هر انسانی بدنش پنج قسمت دارد که روزمره توسط فراموشی سپرده می شوند و این واقعا خنده دار هست چون که این پنج قسمت بدن که در قسمت ورزش و تناسب اندام نمناک به آنان خواهیم پرداخت نسبت به سالم و شاد بودن شما زیاد کارایی گزار می باشند . پس بعد از برنامه منظم تناسب اندام، کمی حرکات نرمش و قدرتی را امتحان نمایید تا همه ی بدنتان را مطلوب و روی فرم نگه دارد.

ورزش عضو مهم بدن

5 بخش بدن که ورزش دادن به آنان را فراموش نموده اید

1. گردن :

با بیشتر شدن سن، رانندگی به خاطر ضعیف شدن دید چشم و بیشتر شدن هنگام واکنش، خطرناک تر می گردد . با گذشت هنگام ، تحرک گردن کم شدن می یابد و خاطر دوم این هست که شما می بایست روی این بخش بدنتان کمتر کنش نمایید.

با گذشت هر روز مفاصل به خاطر نازک شدن استخوان و کم شدن غضروف ها، انعطاف پذیری کمتری پیدا می کنند و موجب می گردد که حرکت ها مورد تر شوند.

در ضمن حرکت آسان ای نظیر پیاده روی در پیاده روی شلوغ مستلزم نگاه کردن به سوی چپ و راست هست و پس هر روز صبح سعی نمایید تمرینات آسان گردنی را تمام دهید تا به شما یاری کند این بخش از بدنتان را تقویت نموده و جریان انرژی خویش را توسط آورید .

تقویت عضلات گردن

2. دست ها:

در صورتی که به دشواری باید درب قوطی ترشی و یا مربا را باز نمایید، این نشان می دهد که به اندازه کافی وقت خویش را خرج ورزش کردن نمی نمایید. دست ها می بایست قدرتمند باشند.هر چه باشد، شما می بایست درب ها را باز نمایید، یک قوطی را باز نمایید و مسواک بزنید و هر عمل افق بالایی از قدرت در اندام های فوقانی را طلب می کند.

فشردن توپ تنیس این کنش را نمی کند و به این ترتیب شما فقط ماهیچه های ساعد را تقویت خواهید کرد. در صورتی که قسمت ورزش و تناسب اندام نمناک اشاره نموده هست می بایست بالای دست و ساعد دست خویش را باهم قدرتمند نمایید و هر روز یک ورزش دستی آسان تمام دهید:

از یک حوله کوچک رول شده بهره ببرید و آن را در دست خویش قرار و فشار دهید .

3. ساق پا:

در صورتی که حس می نمایید که به جز آن نمی توانید شبیه سابق پاهای خویش را بلند نمایید، می بایست بدانید که بدن شما می خواهد روی آن محیط کنش نمایید . تقویت ساق پایتان می تواند به حالت همه ی بدن و قدرت بدنتان یاری کند.

زمانی ورزش می کنیم اکثراً بر روی ماهیچه های عالی پا ها تمرکز می کنیم، نظیر گلوت ها یا چهارسر و ماهیچه های کوچکی نظیر تیبیالیس جلویی را نادیده می گیریم. این عضلات در بخش جلوی ساخته شده در خارج از کشور ساق قرار دارند و موجب آنچه به موضوع “خمیدگی به عقب مچ پا” نام دارد می گردد یا موجب بالا رفتن انگشتان پا به سوی پا هم خواهند شد .

وقتی که پیاده روی می نمایید و پایتان را به وضعیت نوسان در می آورید و پاشنه را روی زمین قرارمی دهید، این کنش انگشتان پا را می چرخاند ، پس این می بایست یک عضله قدرتمند و انعطاف پذیر باشد.

ورزش تقویت ساق پا

4. عضلات ران:

بیشتر آدم ها حداقل یک بار در طول زندگی خویش نوعی از درد پایین کمر را تجربه خواهند کرد . گاهی اوقات ، این مورد می تواند زیاد جدی باشد و محتاج دقت پزشکی و در مورد های زیاد جدی ، محتاج جراحی هست و در بعضی مورد های ، این تنها مربوط به عضلات خم کننده ران هست .

ماهیچه های خم کننده ران وظیفه نگه داشتن پا در مفصل ران را درمیان به جز آن عملکردها دارند . یکی از عالی ترین آنان پسواس هست و به پایینی ترین مهره های کمر و عضلات کمر در طرف معادل متصل هست و در صورتی که پسواس سفت گردد، عقب می کشد و موجب درد می گردد . پس، در صورتی که شما بیشتر ورزش می نمایید، عضلات خم کننده ران به دقت زیادتری احتیاج خواهند داشت و می بایست هر روز برای حفظ و تقویت آنان نرمش نمایید .

5. شانه ها:

امروزه با سبک زندگی پر مشغله , فشار اضافه بر روی شانه هایمان می افتد که می تواند منتهی به موارد گوناگونی از عبارت ورم مفاصل یا پوکی استخوان گردد .

گاهی اوقات, ترکیبی از عضلات قدرتمند ( سینه ) و ماهیچه های ضعیف ( ماهیچه های بین تیغه های شانه ) امکان دارد که منتهی به درد در شانه ها گردد . این عدم تعادل، شانه ها را به جلو می کشد که به نوبه خویش ماهیچه هایی که مسئول لینک ماهیچه های بالاتنه به مفصل شانه می باشند را کوتاه می کند.

تقویت عضلات شانه ها

پس چطور این نکته را اصلاح کنیم یا از آن اجتناب کنیم؟

این دو مساله آسان را امتحان نمایید:

  • تقویت ماهیچه ها (عضلات مسئول حالت درست)
  • و عضلات لینک دهنده .

تعدادی عضو شاخص بدن که ورزششان نمیدهید و ….

2.524

این مقاله سودمند بود ؟1212

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *