علت بوی بد دهان چیست؟

علت بوی بد دهان چیست؟

دلیل بوی نامناسب دهان چیست؟ بوی نامناسب دهان، از لحاظ پزشکی هالیتوز نامیده می‌گردد. دلیل بوی نامناسب دهان چیست؟ این ایراد می‌تواند در نشانه عادات

مشاهده مطلب
بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات خاص

اغلب افراد می خواهند که بازو های بزرگ و بدن مناسبی داشته باشند اما راهکار آن را نمی داننید، روش هایی کاربردی وجود دارد که به داشتن بازوهای بزرگتر کمک شایانی می کند.

فهرست مطالب

غول پیکر شدن بازو بدون ورزش و تمرینات ممتاز

بزرگ شدن بازو بدون ورزش و تمرینات ممتاز

آیا جست و جو این هستید که بدانید چطور می توان بازوهای غول پیکر تری داشت؟ پس این مطلب را جست و جو نمایید. در صورتی که جزء کسانی هستید که هر روز به باشگاه می روند و از وزنه ها استفاده می کنند، احتمالاً گوش داده شوید که فقط کانال برای غول پیکر کردن بازو ها این می باشد که صدها بار تمرینات دنبال با دمبل را فرجام دهید.

خب، ابتدا می بایست بگویم که این مسئله آن قدرها نیز درست نیست، بله، استفاده از وزنه ها و دمبل ها می توانند عضله دوسر بازو را غول پیکر کنند، لکن این فقط کانال برای داشتن بازوهای غول پیکر تر نیست.

17 کانال برای این که بدون استفاده از وزنه بازو های بزرگتری داشته باشیم و در صورتی که در قسمت ورزش و تناسب اندام نمناک اطلاق ایم یک شخص می تواند عضله دوسر بازوی زیبایی داشته باشد، بدون این که از وزنه ها استفاده کند، که در تداوم تعدادی از این کانال ها برای شما آورده شده می باشد.

1. زودتر آغاز نمایید

مناسب ترین هنگام برای ورزش کردن و گرفتن مناسب ترین نتایج این می باشد که در ساعات نخستین روز این حاصل را شروع نمایید، مطالعات نشان می دهد که در صورتی که در صبح ورزش نمایید، نتایج حدود 33 درصد خوب تر از هنگام های به جز آن خواهد بود، در صورتی که به جست و جو کانال هایی می گردید که به ابزار آن بازوهای غول پیکر تری داشته شوید، صبح ها زودتر از مکرر حاصل خویش را شروع نمایید.

2. برای غول پیکر شدن بازو سالم غذا بخورید

در صورتی که به جست و جو ماهیچه های بزرگتر در اندک ترین هنگام ممکن می گردید، باید آن را توسط آورید، به شرطی که غذاهای سالم مصرف نمایید ، رژیم در روز خویش را با توجه گزینش نمایید، همه ی ورزشکاران بادی بیلدینگ در صورتی که سالم غذا نخورند، هیچ کمکی به خودشان نمی کنند، در صورتی که به جست و جو بازوهای غول پیکر تر هستید، این مساله با اهمیت را هیچ وقت فراموش نکنید.

غذای سالم

مصرف غذاهای سالم برای داشتن ماهیچه های بزرگتر

3. فیزیولوژی را بشناسید

در صورتی که فیزیولوژی آدم را فهم نمی نمایید یا حداقل قوانین پایه آن را نمی دانید، نمی توانید نتایج نیکی را در اندک ترین هنگام ممکن بگیرید، حول ماهیچه های حاضر در بازوها و چگونگی تمرین دادن آنان مطالعه نمایید، آنان را بشناسید تا بتوانید گام موثرتری در این کانال بردارید و به جست و جو کانال هایی شوید که از مسیر آن، بازو های خویش را غول پیکر تر از گذشته نمایید.

4. تکرار برای غول پیکر شدن بازو

هیچ راهی برای غول پیکر کردن بازو ها خوب تر از این نیست که ست های خویش را تکرار نمایید، این ست ها می بایست سراسر آرام لکن با قدرت فرجام گردد، در صورتی که اندیشه می نمایید که تمرینی برای شما مطلوب تر عمل می کند، پس شمار آن را فزونی دهید، با این حاصل سرعت تغییرات در ماهیچه های شما اکثر از گذشته خواهد بود که سراسر قابل دیدن می باشد، چطور عضلات دوسر بازویی بزرگتری داشته باشیم، باید فقط با تکرار ست های تمرینی به دفعات بیشتر این حاصل را ممکن بسازید.

5. خم شدن و ثابت ماندن

یکی از آسان ترین و مناسب ترین حاصل ها که تا اینجای کار نیز برای زیادی از اشخاص ناشناخته می باشد، این می باشد که ماهیچه های خویش را تا جایی که باید خم نمایید و حداقل تا شماره 10 آنان را در همان وضعیت نگه دارید، پیچ دادن و یا خم کردن عضلات بعد از تمرین خیلی حاصل دشواری می باشد، لکن شما برای حاصل خوب تر این حاصل را فرجام دهید و برای مدتی آن را در همان وضعیت نگه دارید، این حاصل موجب می گردد که سرعت رشد عضلات شما فزونی پیدا کند.

6. کم شدن دادن هنگام استراحت برای داشتن بازو بزرگتر

سعی نمایید با فزونی شمار ست ها، هنگام استراحت بین ست ها را نیز کم شدن دهید، در اول باید بین هر ست 60 ثانیه استراحت نمایید، لکن کم کم این هنگام را به 45 تا 30 ثانیه و در آخر به 15 ثانیه برسانید، این عنوان برای داشتن بازوهای غول پیکر تر خیلی حائز ضرورت می باشد.

رشد عضله بازو

داشتن بازوهای بزرگتر

7. خلاقانه تمرین کردن برای رشد عضلات بازو

فقط به خاطر اینکه در منزل هیچ وزنه ای ندارید، خاطر نمی گردد که فرجام تمرین هایی مثل به تمرین با وزنه را کنار بگذارید، در حقیقت خوب تر می باشد کمی خلاقانه تر رفتار نمایید و از بچه ها و همسرتان در این عرصه هم یاری بگیرید و در صورتی که در ورزش و تناسب اندام نمناک اطلاق ایم با استفاده از آنان به جای وزنه، عضلاتتان را بسازید، در صورتی که این حاصل ها را فرجام دهید، مطمئن شوید بعد از هنگام کوتاهی اشخاص برای این که بازوهای بزرگتری داشته باشد از شما مشورت خواهند گرفت.

8. حرکات آرام و اسلوموشن برای داشتن بازوهای بزرگتر

تا جایی که باید آرام تمریناتتان را فرجام دهید، موردی که اکثر از مکرر بر روی آن اصرار می گردد، این می باشد که حرکات تمرینی خویش را تا جایی که باید آرام و آهسته فرجام دهید.

به منزله نمونه یک کاری را که می بایست در عرض 12 ثانیه فرجام دهید با شش ثانیه ای فرجام دادن آن، همه ی مزایای آن را از بین خواهید برد، سعی نکنید که در تمرینات سرعتی عمل نمایید، این یکی از مناسب ترین کانال کارها برای داشتن عضلات بزرگتر در بازو و هم زمان پر تر بودن خواهد بود.

9. تمرین چین آپ یا مبلغ آپ

برای کرد عضلات، از تمرین دو سر بازو از یک میل بهره ببرید و برای شل کردن عضلات، دست هایتان را دنبال با میل به سوی پایین بیاندازید و آنان را بکشید، بعد از آن دست ها را بالا بیاورید تا این که به سینه برسید، دوباره حاصل قبلی را تکرار نمایید و میله را پایین بیاورید، تا جایی که باید این حاصل را تکرار نمایید، سرعت این تمرین را طوری تنظیم نمایید که در آن حالت آسانی داشته شوید، این حرکت یکی از متداول ترین تمرین ها برای بادی بیلدینگ می باشد.

10. تمرین پوش آپ برای غول پیکر شدن بازو

آیا به جست و جو بازوهای بزرگتر هستید؟ یکی از تکنیک های قدیمی و موثر، تمرین پوش آپ میباشد، در صورتی که می خواهید که عضلات سه سر بازو و شانه های قدرتمند و غول پیکر باشد، مناسب ترین کانال فرجام دادن این تمرین می باشد، به جای این که این تمرین را خیلی شدید فرجام دهید، باید کمی وضعیت دست هایتان را دگرگونی دهید، برای ساخت تغییرات یا سخت کردن تمرین باید دست هایتان را کمی به نیز نزدیک تر نمایید یا آنان را از نیز دور تر نمایید، کم کم شدت این تمرین را فزونی دهید، این تمرین را جزء تمرین های هر روزه قرار دهید و خواهید دید که تغییرات سریعاً در شما به وجود می آید.

11. ایستادن روی دست ها برای غول پیکر شدن بازو

یکی از مناسب ترین تمرین ها برای داشتن بازوهای بزرگتر بدون استفاده از وزنه، حرکت پوش آپ با ایستادن روی دست ها می باشد که اگر چه حرکت دشواری میباشد، با دست از زمین بلند شوید، به طوری که پاهایتان رو به بالا باشد، سعی نمایید انگشت پاهای شما به جایی نظیر دیوار تکیه داشته باشد تا بتوانید تعادل خویش را حفظ نمایید و تا جایی که باید این تمرین را تکرار نمایید، شما باید این حاصل را با بازو های نزدیک به نیز یا دور از نیز فرجام دهید، پوش آپ با ایستادن روی دست یکی از کانال ها برای داشتن بازوهای غول پیکر تر میباشد.

ایستادن روی دست

غول پیکر و حجیم شدن بازوها با ایستادن روی دست ها

12. فرجام تمرینات محکم و قدرتی برای غول پیکر شدن بازوها:

در صورتی که به جست و جو تقویت عضلات جلو بازو هستید و می خواهید قدرت همه را به بازو های خویش وارد نمایید، یکی از کانال ها این می باشد که یک توپ پلاستیکی و سفت بردارید و آغاز به فشار دادن آن نمایید، تا جایی که باید آن را فشار دهید و بعد از آن آن را رها نمایید، این حرکت را به دفعات بیشتر تکرار نمایید، در صورتی که به جست و جو بازوهای غول پیکر هستید، این حرکت خیلی عالی می باشد.

13. پوش آپ دیوار برای غول پیکر شدن بازوها:

بله. حرکت پوش آپ آن قدرها نیز که اندیشه می نمایید ساده نیست، یکی از کانال هایی که به ابزار آن می توان شدت آن را کم شدن داد، پوش آپ با دیوار می باشد، در صورتی که می خواهید بدانید که چطور بازوهای غول پیکر تری داشته شوید از پوش آپ دیوار بهره ببرید، با این حاصل باید مقدار شدت پوش آپ را باب میل خویش گزینش نمایید، این که حرکت را ساده یا سخت فرجام دهید، سراسر دست خودتان می باشد، دست هایتان را روبرو روی دیوار بگذارید و تا جایی که دوست دارید و یا باید از دیوار دور شوید و به آن نیرو وارد نمایید، پوش آپ با دیوار یکی از کانال هایی می باشد که برای آغاز تمرینات مطلوب می باشد.

14. چرخش بازو برای حجیم شدن بازوها:

بازوی دایره ای یا چرخش بازو یکی از حرکاتی می باشد که در مدرسه یا در باشگاه آن را فرجام می دادیم و در صورتی که می خواهید ماهیچه های قدرتمند در بازوی خویش داشته شوید، خوب تر می باشد که این حرکت را آغاز نمایید. برای این که عضلات خویش را اکثر از مکرر تحریک نمایید، می بایست آرنج تان را قفل نگه دارید، سعی نمایید که بازو های خویش را تا جایی که باید فوری تر از مکرر بچرخانید، چرخش بازو ها یکی از کانال های عالی برای داشتن عضلات دوسر بازویی بزرگتر میباشد.

15. حرکات پارو بدون وزنه برای غول پیکر شدن بازوها:

برای فرجام این حرکت به فقط موردی که احتیاج دارید، مشت دستانتان می باشد، لکن می بایست قدرت و پایداری آن را فزونی دهید، اگرچه که می توان این حاصل ها را با استفاده از دمبل نیز فرجام داد، لکن بدون دمبل هم فرجام این حاصل ممکن خواهد بود، کافی می باشد که حرکات پارو زدن را اجرا نمایید و با این حاصل عضلات دو سر و سه سر را درگیر نمایید، با این حاصل عضلات پشت بازوی شما هم تحریک خواهند شد.

16. پرش ایکس برای داشتن بازوهای بزرگتر:

احتمالاً برایتان عجیب باشد لکن این حرکت می تواند بر روی بازوهای شما هم تأثیرگذار باشد، این حرکت کاردیو موجب می گردد که شما از همه ی قدرت بازوی تان دنبال با پا ها بهره ببرید، سعی نمایید هنگام فرجام این تمرین را فزونی دهید، پرش ایکس یکی از کانال هایی می باشد که به ابزار آن باید بازوهای بزرگتری داشته شوید.

17. شنا مطلوب برای رشد عضلات بازو:

آب مقاومت شما را فزونی می دهد و موجب می گردد که عضلات قدرتمند تری در مجموع بدن داشته شوید. موقع شنا کردن باید از بازوهای تان بهره ببرید و آگاه این قضیه شوید که آب موجب می گردد حرکات شما قدرتمند تر و مقاوم تر باشد، از طرفی با این حرکات قوی باید عضلات بازوی بزرگتری داشته شوید، این ورزش یکی از مناسب ترین تکنیک ها برای افرادی می باشد که به جست و جو بازوهای غول پیکر هستند.

فواید شنا

مزایا شنا برای غول پیکر شدن بازوها

دیگر کانال کارها برای غول پیکر شدن بازو:

خیلی با اهمیت می باشد که در فرجام این تمرین ها شمار دفعات تکرار را فزونی دهید، لکن آنان را با آرامش فرجام دهید، در صورتی که به جست و جو بازو های بزرگتر هستید، رعایت این مساله خیلی حائز ضرورت می باشد.

شدت تمرینات خویش را به آرامی فزونی دهید.

اجازه ندهید که بدن شما به یک تمرین عادت کند.

موقع تمرین کردن آخر توجه را داشته شوید.

بیشتر از مقدار هیجان زده نشوید.

همه ی تمرین ها را با داشتن یک رژیم مطلوب تکمیل نمایید.

حول عضلات و ماهیچه ها اکثر مطالعه نمایید و کانال های تقویت آنان را در پیش بگیرید.

در صورتی که به جست و جو این هستید که ماهیچه های قدرتمند تری داشته شوید، مناسب ترین کانال داشتن یک رژیم مطلوب می باشد.

 

کانال میانبر غول پیکر شدن بازوها بدون ورزشهای سخت و سنگین

3.6226

این مقاله سودمند بود ؟16462

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *