بررسی تاثیر ورزش بر درمان چاقی

بررسی تاثیر ورزش بر درمان چاقی

انجام ورزش های سخت و سنگین یکی از راه هایی است که عده ای از مردم برای رهایی از چاقی و اضافه وزن انجام می دهند. اما کارشناسان معتقدند رژیم غذایی کم کالری و سالم تنها راه مبارزه با چاقی است.

مشاهده مطلب
آیا شنا به افزایش قد کمک می کند؟ اگر بله کدام نوع شنا ؟

آیا شنا به افزایش قد کمک می کند؟ اگر بله کدام نوع شنا ؟

وقتی شنا می کنید ستون فقرات کش می آید و ظرفیت مایع دیسک ها افزایش می یابد که خود باعث بلند شدن قد شناگر می شود.

فهرست مطالب

آیا شنا به تکثیر قد هم یاری می کند؟ در صورتی که بله کدام نوع شنا ؟

آیا شنا به تکثیر قد هم یاری می کند؟ در صورتی که بله کدام نوع شنا ؟

تمام می خواهند قد بلند باشند، سپس آدم ها به جست و جوی راهکار های متفاوتی می باشند تا بتوانند از آنان استفاده کنند و یکی از این راهکار ها شنا کردن هست.با این اکنون، خیلی از آدم ها در مقایسه با آن تردید دارند و می پرسند که آیا شنا کردن واقعاً به تکثیر قد هم یاری می کند یا خیر.

آیا فرزند شما در مقایسه با بقیه بچه ها در کلاس قد کوتاه هست؟

آیا دائم به جست و جوی اقداماتی هستید که کودکتان کمی بلندتر گردد؟

خب، شما فقط کسی نیستید که این را می خواهید ، تعدادی از والدین می باشند که نگران قد کوتاهی فرزند خویش می باشند.هنگامی یکی می پرسد که چگونه می توان قد را تکثیر داد، یکی از متداول ترین جواب ها شنا کردن هست. این نکته ما را به سوال بعدی می رساند که آیا شنا کردن واقعاً می تواند به تکثیر قد هم یاری کند؟

در صورتی که چه درست هست که ژنتیک نقش دارد، لکن برنامه های تکثیر قدی وجود دارند که واقعاً بشود قد را تکثیر داد. در صورتی که پیش از این در قسمت تناسب اندام نمناک به طور جامع تشریح دادیم برنامه تکثیر قد می بایست هدفی برای تقویت ماهیچه های مرکزی، بهبود حالت بدنی و ضمناً هم یاری به بدن برای آزاد کردن هورمون های رشد در جریان خون داشته باشد.

آیا شنا موجب تکثیر قد می گردد؟

خب برای جواب به این سوال می بایست گفت بله، قابلیت دارد که قدتان را با شنا تکثیر دهید.

شنا افزایش قد

نتیجه ی شنا بر روی تکثیر قد کودکان شما

چطور شنا به تکثیر قد هم یاری می کند؟ کدام نوع شنا به تکثیر قد هم یاری می کند؟

در تکنیک های کششی برای رشد قد، شنا کردن یک تکنیک برجسته هست.به توسعه ستون فقرات و هم همه بدن هم یاری می کند که یکی از خوب ترین طرح های سودمند شنا برای تکثیر قد همانطور که در این قسمت از تناسب اندام و ورزش در نمناک می خوانید پروانه هست.

وقتی که یک شخص پروانه اعمال می دهد، پاها به شکل جلو به پشت بدن کشیده می شوند و دست ها جلو در جلو حرکت می کنند.

به عبارت غیر از این، بدن در دو سوی مخالف کشیده می گردد که به توسعه ستون فقرات و ضمناً بدن هم یاری می کند.

به غیر از شنای پروانه، سبک های کسی دیگر از شنا هم وجود دارند، که ثابت شده هست به بلند شدن قد هم یاری می کنند.بعضی از این مثال ها عبارتند از کرال پشت، شنای سگی، پروانه، کرال و غیره.

قد کودکان

تکثیر قد با یک نوع شنای ممتاز

خاطر کسی دیگر وجود دارد که چرا شنا به تکثیر قد هم یاری می کند

وقتی که کسی در استخر شنا می کند، اثرات جاذبه بر ستون فقراتش را خنثی می کند و جاذبه طناب نخاعی را به هم دیگر نزدیک تر می کند و موجب کوتاهی قد می گردد پس وقتی که اثرات جاذبه از بین می رود، خواهید دید که نتیجه ی مثبتی بر ستون فقرات دارد.

شناگران کسانی می باشند که کمر بلندی دارند دلایل مختلفی برای این وجود دارد. با این اکنون، با اعمال منظم شنا، شخص قادر به مبارزه با این ایراد خواهد بود.

شنا برای قد

ورزش شنا برای تکثیر قد

شنایی که موجب تکثیر قد می گردد

وقتی که یک شخصی شنا می کند، ستون فقرات کش می آید ؛به عبارت غیر از این، ستون فقرات از وضعیت فشرده خارج می گردد و به تکثیر ظرفیت مایع دیسک ها هم یاری می کند.

تکثیر ظرفیت این مایع به تکثیر و تقویت غضروف ها در ستون فقرات هم یاری می کند و آن را بلند تر و قدرتمند تر می سازد، که به نوبه خویش به مقاومت در مقابل نیروهای جاذبه هم یاری می کند سپس در صورتی که شناگران را نظاره نمایید، آگاه خواهید شد که تنه بلندی دارند و ضمناً قد بلندتر می باشند.

شناگران بلند قد

چگونگی تکثیر قد با شنا کردن

شنا تکثیر قد را ضمانت می کند؟

شنا کردن به تکثیر انرژی و هم به کم شدن وزن هم یاری می کند و احتمال دگرگونی شمایل ستون فقرات تا مقدار بسیاری کم شدن می یابد. شنا، ضمناً برای کسانی که وضعیت و حالت بدنشان نامناسب هست خیلی موثر هست. فراموش نکنید که تناسب بدنی شخص با شنا کردن تکثیر می یابد.

هورمون های رشد نقش مهمی در تکثیر قد دارند.وقتی که یک فردی به طور منظم شنا می کند، هورمون های رشد در بدنش آزاد می شوند، که به نوبه خویش نتیجه ی مثبتی بر روی قد شخص دارد.

بلند شدن قد

شنا و حرکات کششی برای تکثیر قد

شنا و غیر از این ورزشهای تکثیر قد بعد از بلوغ

کنار با شنا، توصیه می گردد که تمرینات کششی اعمال دهید. تمرین هایی با شدت بالا نیز چنین ثابت شده هست که به تکثیر قد هم یاری می کنند.واضح هست که شنا کردن به تکثیر قد هم یاری می کند.

ورزش نیز به اندازه رژیم غذایی متعادل موثر هست در صورتی که کودکتان رژیم غذایی سالمی نداشته باشد, احتمال آن بالاست که قد بلندی نداشته باشد. آخرین مورد اینکه به یاد داشته شوید ژنتیک هم نقشی برجسته در قد دارد. سپس, کودکان والدینی که کوتاه می باشند هم می بایست کوتاه باشند لکن با شنا کردن قدشان امکان دارد کمی تکثیر یابد.

 

کدام نوع شنا برجسته تکثیر قد هست و قد بلندتان می کند؟

4.5517

این مقاله سودمند بود ؟46651

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *