سبزیجات ضد آلرژی Vegetables

اخیراً در فصل پاییز آلرژی در اوج خودش قرارگرفته هست و نیکوتر هست تا با آن به جدیت مقابله کنیم؛ یکی از کانال‌های درست این مبارزه استفاده از سبزیجات در مساوی آلرژی هست.

جعفری

سبزیجات ضد آلرژی کدامند؟

بر اساس آخرین تحقیقاتی که در سال گذشته تمام گرفته هست؛ یکی از سبزیجاتی که می‌توان از آن برای مبارزه با آلرژی استفاده کرد جعفری هست؛ جعفری به همقدم بو و عطر زیاد دلپذیری که دارد می‌تواند شما را مقاوم در مساوی آلرژی‌ها کند.

سیر و پیاز

یکی از بعدی از سلاح‌های مبارزه با آلرژی موادی می باشند که حاوی کورستین باشند؛ برای اینکه اینگونه مواد را پیدا نمایید عالی ترین گزینه برای شما می‌تواند سیر و پیاز باشد و نیکوتر هست تا از آنان در اکثر غذاهای خویش بهره ببرید.

کلم پیچ

کلم پیچ از عبارت سبزیجاتی هست که شما می‌توانید به آسانی تهیه نمایید  استفاده از آن در سالاد بی‌همانند هست؛ در کنار طعم و مزه زیاد نیکی که دارد شما می‌توانید آن را یک ماده زیاد مناسب برای پیشگیری از آلرژی هم به حساب آورید.

کلم بروکلی

کلم بروکلی به علت ویتامین C که دارد می‌تواند به شما زیاد یاری کند؛ این ماده می‌تواند سینوس‌های شما را تقریباً بهبود بخشد و همین می‌تواند از آلرژی‌های شما بکاهد؛ متخصصین پیشنهاد می‌کنند تا در روز مقداری از این ماده در وضعیت خام یا بخارپز بهره ببرید.

مرکبات

بر حسب تحقیقات تمام شده در سالیان این روزها در روز 500 میلی گرم از ویتامین C می‌تواند مورد ها ناشی از آلرژی را تا مرز زیاد اضافه کم شدن دهد؛ یکی از عالی ترین گزینش‌هایی که می‌توانید داشته شوید پرتقال و بعدی میوه‌ها از مجموعه مرکبات می باشند؛ برای نمونه نصف یک گریپ فروت دارای 60 میلی گرم ویتامین C هست.