چای کاهش وزن زنجبیل با زردچوبه

چای زنجبیل و زردچوبه نوشیدنی می باشد که خواص دارویی فراوانی دارد و مصرف آن در صبح می‌تواند علاوه بر چربی‌سوزی شما را تا شب پرانرژی نگه دارد.

نوشیدن چای زنجبیل و زردچوبه در صبح می‌تواند تا شب انرژی بدن شما را آماده کند و خستگی و کسالت را در طول روز از شما دور کند و از هه برجسته‌تر از بدن شما در مساوی سرطان مراقبت می‌کند. وجود کافئین در این چای می‌تواند متابولیسم بدن شما را تکثیر دهد. علاوه بر این، این چای سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان و پلی‌فنول می باشد.

ایضاً بخوانید: خواص زنجبیل

وجود زردچوبه و زنجبیل موجب می‌گردد این چای خاصیت ضدالتهابی داشته باشد. بر ردپا بعضی بیماری‌ها، بعضی ورزش‌ها، فشار به بعضی ماهیچه‌ها و مفاصل بعضی نقاط بدن دچار تورم و التهاب می‌شوند که این چای می‌تواند این چالش را رفع کند.

علاوه بر این، زیادتر چای‌ها برای اینکه طعم مناسب تری داشته باشند کنار با مواد شیرین‌کننده مثل قند مصرف می‌شوند و می‌توانند باعث تکثیر قند خون شوند ولی این چای می‌تواند بدون احتیاج به مواد شیرین‌کننده طعم زیاد نیکی داشته باشد.

مواد مورد نیاز برای چای زنجبیل زردچوبه

  • 2 قاشق چای‌خوری گل بامیه
  • 1 قاشق چای‌خوری چای سبز
  • 1 قاشق چای‌خوری پودر زردچوبه
  • 1 قاشق چای‌خوری پودر زنجبیل
  • 2 عدد چای کیسه‌ای ماته یا چای پاراگوئه

چاره تهیه چای زنجبیل با زردچوبه

در قوری عالی 8 فنجان آب بریزید و بگذارید داغ گردد، چای‌های کیسه‌ای را به آن افزوده نمایید و بگذارید سرد گردد. آن را در ظرف شیشه‌ای جلال بریزید. بقیه مواد بالا را به آن افزوده نمایید و آن را در صبح بهره ببرید تا از مزایای فوق‌العاده آن در طول روز استفاده ببرید.

ایضاً بخوانید: چاره تهیه شیر زردچوبه