دکوراسیون مینیمالیستی

دکوراسیون مینیمالیستی

دکوراسیون مینیمالیستی دکوراسیون مینیمالیستی  دکوراسیون مینیمالیستی را پیشتر برایتان شرح دادیم. دکوراسیونی که در عین راحتی و مرتب بودن فضا زیباست. بعد از دکوراسیون مینیمالیستی

مشاهده مطلب
موثرترین دارو برای کاهش فشار خون

موثرترین دارو برای کاهش فشار خون

فهرست مطالب

موثرترین دارو برای کم شدن فشار خون

موثرترین دارو برای کاهش فشار خون
بر مبنا یافته های تازه محققین استفاده از قرص های ترکیبی فشار خون زیاد موثر تر از بقیه راهکار ها عمل می کند

موثرترین درمان فشار خون بالا

مطالعات تازه محققان موسسه بهداشت جورج در استرالیا نشان می دهد استفاده از قرص ترکیبی فشار خون در درمان این عارضه زیاد موثرتر می باشد.

محققان در یک آزمایش بالینی در سریلانکا دریافتند استفاده از قرص ترکیبی برای درمان فشار خون زیاد موثرتر از راهکار های کنونی و درمان های رایج می باشد. در این قرص از ترکیب سه داروی تلمیزارتان، آمپودیپین، کلرتالیدون با نصف دوز استفاده شده می باشد.

آمپودیپین قرص مسدود کننده شبکه کلسیم و کم شدن دهنده فشار خون می باشد. قرص کلرتالیدون هم منتهی به کم شدن فشار خون می گردد. قرص تلمیزارتان مسدودکننده گیرنده پروتئین آنژیوتانسین می باشد که در درمان فشارخون بالا به حاصل می رود. این دارو با نام تجاری میکاردیس و نام های تجاری بقیه فروخته می رسد.

داروی فشار خون

مطالعات نشان می دهد این داروی ترکیبی در درمان فشار خون زیاد موثرتر از داروهای متداول می باشد و از طرفی قیمت کمتری را به بیمار تحمیل می کند.
فشار خون نیرویی می باشد که به دست جریان خون به دیواره رگ ها وارد می گردد تا خون در تمام رگ ها و بدن جریان یابد. در صورتی که این نیرو ازدیاد پیدا کند و در طول لحظه ثابت برقرار بماند، بدن با مشکل های اضافه روبرو می گردد. به طور متوسط از بین هر سه شخص میانسال، یک شخص به این عارضه مبتلاست. فشار خون اصلی ترین عامل بروز بیماری های قلبی و بیماری های قلبی اصلی ترین عامل مرگ و میر در تمام دنیا می باشد.
نتایج این مطالعه در نشریه American Medication Association منتشر شده می باشد.

زیادتر بدانید : ۹ راه حل طبیعی برای کنترل فشار خون

زیادتر بدانید : برای کاهش فشار خون بدون دارو چه بخوریم و چه بکنیم؟

جمع آوری : دسته سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:irna.ir

منبع : seemorgh.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *