دکوراسیون 2016 

دکوراسیون 2016 

دکوراسیون 2016  دکوراسیون 2016  رنگ شاد با تم خنثی احتمالاً به نظر غیر معمول برسد لیکن گفتنی هست که این سبک جزو منعطف ترین ترکیب

مشاهده مطلب
۱۲ قانون ست کردن شلوار مردانه

12 قانون ست کردن شلوار مردانه

فهرست مطالب

12 قانون ست کردن شلوار مردانه

از شلوار کتان گرفته تا شلوار ورزشی، استایل‌های شلوار زیاد بسیاری وجود دارند که برای دامنه وسیعی از موقعیت‌ها مطلوب و تغییری دلپذیر برای برابر کردن شلوار جین معمولی می باشند. فرقی نمی‌کند که شما بخواهید به مکان کارتان بروید یا به قرار ملاقات، می بایست بدانید که چه شلواری را به چه لباسی بپوشید. در این مطلب متداول‌ترین استایل‌ها شلوار را جمع آوری کردیم تا شما بتوانید آنان را برای افزوده کردن به کمد لباس خویش در نظر بگیرید.

1. شلوار کتان

در صورتی که شما در اکنون نگاه کردن به کمد لباس‌های خویش هستید لیکن مطئن نیستید که چه لباسی می بایست بپوشید، چرا شلوار کتان را امتحان نکنید؟ آنان ساده می باشند، به آسانی سِت می‌شوند و با هر لباس بقیه عالی به نظر می‌رسند. آن روزهایی که هوا برای پوشیدن شلوارهای سنگین و پارچه بیشتر از مرز گرم می باشد، شلوار کتان می‌تواند جایگزینی خنک و کلاسیک را برای شما فراهم کند، بدون اینکه بسیاری غیررسمی به نظر برسید. در صورتی که می‌خواهید به مراسمی بروید که کافی می باشد کمی تیپ بزنید، رنگ‌های تیره‌تر را همچون آبی تیره، زغالی یا مشکی گزینش نمایید. هرچند، در صورتی که شما فقط برنامه دارید تا با دوستانتان دور نیز جمع شوید یا به مهمانی دوستانه بروید، شلوار کتان قرمز بورگاندی، کرمی یا در ضمن سبز جزء گزینش‌های عالی برای سِت شدن با لباس‌های زیاد بسیاری می باشد.  

شلوار کتان مردانه

2. شلوار میل کبریتی

با گزینش شلوار میل کبریتی زیاد شیک، به استایل خویش اکنون و هوای کلاسیک بدهید. این شلوار در سال‌ها دهه 70 رواج پیدا کرد و تا حالا نیز به منزله ی جایگزینی خوش ترکیب برای شلوارهای معمولی پیشنهاد می‌گردد. جنس پارچه آن به آسانی قابل معرفی می باشد، تارهای نخ در نیز پیچیده یا بافته شدند. شلوار میل کبریتی برای آب و هوای سرد زیاد مطلوب می باشد چون که پاهای شما را گرم و ساده نگه می‌دارد. در صورتی که شما برای امتحان کردن این استایل و مفتخر کردن دیزاین کلاسیک حاضر هستید، این شلوار را با پیراهن غیررسمی مردانه، جامپر یا کت سِت نمایید. شلوار میل کبریتی ایضاً در تیپ‌های غیررسمی معرکه به نظر می‌رسد پس چرا آن را با تی‌شرت، پلیور گشاد و کتونی امتحان نمی‌نمایید؟

شلوار کبریتی مردانه

3. شلوار پیاده‌روی

با پوشیدن شلوار پیاده‌روی بقیه همه روز حالت ناراحتی نخواهید کرد. فرقی نمی‌کند که جنس آنان از پارچه شلواری باشد یا پارچه‌ای سبک همچون شلوار آسانی، این شلوارها ترکیب زیبایی از آسانی و شیکی می باشند. شلوار پیاده‌روی انتخابی مطلوب برای آن روزهایی می باشد که می‌خواهید بدون لباس‌های رسمی استایلی منسجم و مرتب داشه شوید. می‌توانید بند این شلوار را با پوشیدن پیراهن مردانه غیررسمی یا پلیور مخفی نمایید لیکن در صورتی که از نشان دادن آن نمی‌ترسید، شلوار را با بلوز یقه اسکی یا تی‌شرت راحت سِت نمایید تا تیپی تماماًً لاکچری داشته شوید. زیبایی پشت این شلوارها، به علت تطبیق‌پذیری آنهاست. شما می‌توانید شلوار پیاده‌روی را با استایلی ساده یا موردی رسمی و شیک‌تر بپوشید.

شلوارراحتی مردانه

4. شلوار اسلیم فیت

این شلوار می‌تواند احساسی همچون جین اسکینی به شما بدهد لیکن در فرمی شیک‌تر. فرقی نمی‌کند آن را با کت بپوشید یا به شکل جدا، آنان روشی عالی برای جذاب کردن تیپ کلاسیک می باشند. در صورتی که می‌خواهید به مکان فعالیت خویش یا مراسمی نیمه رسمه بروید، رنگ‌های تیره همچون مشکی، زغالی یا آبی نفتی گزینش‌هایی سنتی می باشند لیکن از به چالش کشیدن خویش و امتحان کردن چیزهای تازه نترسید و رنگی روشن‌تر یا جسورانه‌تر گزینش نمایید. مساله پوشیدن شلوار اسلیم فیت این می باشد که بیشتر از مرز تنگ نباشند، شما می بایست بتوانید به آسانی در شلوار خویش حرکت نمایید و درحالی که به روز و خوش تیپ به نظر می‌رسید، باوقار هم شوید.

شلوار اسلیم فیت مردانه

5. شلوار پشمی

در صورتی که شما به ادامه شلواری هستید که به آسانی بتوانید آن را با هر موردی سِت نمایید، با شلوارهای جین خویش خداحافظی و به شلوارهای پشمی سلام نمایید. استایل کلاسیک در تمام موقعیت‌ها عالی به نظر می‌رسد، از مکان فعالیت گرفته تا مهمانی بیرون از شهر. در صورتی که می‌خواهید استایلی کلاسیک و خوش ترکیب داشته شوید، این استایل را با لباس‌های شیک همچون کفش مجلسی بروگ یا آکسفورد، پیراهن مردانه، پلیور بافتنی یا کت کل نمایید. در صورتی که حاضر هستید تا تمام مورد را غیررسمی نگهدارید، یک جفت کتانی، پیلور یا ژاکت یقه اسکی را گزینش نمایید و هر جا که می‌روید، چشم‌ها را به جهت خودتان بچرخانید.

شلوار پشمی مردانه

6. شلوار آزاد

آن گروه از آقایانی که طرفدار شلوارهای اسکینی ترند شده نیستند، می‌توانند شلوارهای آزاد را گزینش کنند. این طرح شلوار به سالیان دهه 50 برمی‌شود و در طول دهه‌ها متدوال بودن خویش را حفظ و ثابت نموده می باشد که گذر وقت روی آن تاثیری ندارد. تنظیم بلندی و قد این شلوار به اندازه مطلوب کاری دشواری می باشد پس مسلماًً مطمئن شوید که قد آنان برای شما بسیاری کوتاه یا بلند نیست. بلندی شلوار آزاد می بایست با یک چین کوچک دقیقاً تا روی پا باشد. در صورتی که بسیاری بلند می باشد پایین آن را یک یا دو بار تا بزنید یا آنان را کوتاه نمایید تا دقیقاً در جای مطلوب خویش قرار بگیرند. وقتی که این طرح شلوار را گزینش می‌نمایید، شما آزاد هستید تا هر موردی که می‌خواهید را با آن سِت نمایید. آنان شالوده‌ای مطلوب برای درست کردن استایل می باشند. از پلیور گرفته تا پیراهن و کروات، شما می‌توانید هر موردی که می‌خواهید را هر روز با آن سِت نمایید.

شلوار آزاد مردانه

7. شلوار جاگر

تیپ‌های ورزشکاری و اسپورت تنها برای بلاگرهای اینستاگرام نیست، این تیپ جایگزینی به شدت ساده و زیبا برای لباس‌های غیررسمی می باشد. جاگر تنگ ترکیبی بی‌نقص بین شلوار ورزشی و شلوار کاری کامل را برای شما فراهم می‌کند، سپس شما بدون اینکه حالت آدمی افاده‌ای را داشته شوید، می‌توانید استایلی تماماًً لاکچری داشته شوید. این شلوار را با پلیوری بلند یا تی‌شرت برای داشتن احساسی ساده و ریلکس بپوشید. روزهایی که اکنون و هوای رویای دارید، شلوار جاگر را با بلوز مردانه برجسته مکان فعالیت و یک جفت کتانی سفید بپوشید. خواهید دید که تعریف و تمجیدها به جهت شما روانه می‌گردد و حالت نیکی وجود شما را فرا می‌گیرد.

شلوار جاگر مردانه

8. شلوار کوتاه

آیا شما یک جفت جوراب باحال دارید که برای به ارائه قرار دادن آنان زمان شماری می‌نمایید یا حالت می‌نمایید که هوای کافی به قوزک‌های پایتان نمی‌رسد؟ پس شلوار کوتاه برای شما زیاد مطلوب می باشد. این طرح شلوار روشی شیک برای جذاب کردن تیپی رسمی و لباسی ساده برای سِت کردن می باشد. شما می‌توانید آن را با اندازه تا بالای قوزک بپوشید یا فقط پایین آن را تا بزنید، اینگونه شما روشی ساده برای افزوده کردن کمی جسارت به کمد لباس خویش خواهید داشت. یکبار بقیه می بایست بگوییم که این شلوارها تطبیق پذیر می باشند سپس شما حدوداً می‌تواند آنان را با هر لباسی بپوشید. یک تی‍شرت و کت چرم واقعاً می‌تواند حالت موتور سواران مشاغل‌ای را به شما بدهد. برخلاف این استایل، برای اکنون و هوای دوستانه در مکان فعالیت، پیراهن مردانه، پیلور یقه اسکی و کت مطلوب خواهد بود.

شلوار کوتاه مردانه

9. شلوار کارگو

پوشیدن شلوار کارگو بقیه در جهان مد و فشن مایه خجالت نیست و این شلوارها در طرح‌های راحت و شیک برگشتند. در صورتی که شما نمی‌خواهید که همچون مردان ماهیگیر به نظر برسید، آن مدلی را گزینش نمایید که در یک طرف جیب‌های قوی ندارد و به جای آن خطی راحت دارد. برای داشتن احساسی کلاسیک، رنگ‌های خنثی همچون شتری یا شنی را گزینش نمایید یا در صورتی که می‌خواهید که این شلوار با همه لباس‌های در دسترس در کمد شما سِت گردد، رنگی تیره را گزینش نمایید. آن گروه از افرادی که می‌خواهند ظاهری همچون کانیه وست داشته باشند، می بایست شلواری گشاد با جیب‌های قوی به رنگ‌های صورتی یا قرمز گزینش کنند. این استایل با پلیور، هودی و پیراهن مردانه غیررسمی عالی به نظر می‌رسد سپس چرا این چیزها را با هم دیگر ترکیب نکنیم؟

شلوار کارگو مردانه

10. شلوار فاق بلند

در صورتی که شما نیز به کمد لباس پدربزرگتان نگاهی بیندازید، شایدً این شلوارهای کلاسیک را پیدا خواهید کرد. فاق بلند می باشند و دیزاین کلاسیک دارند و فقط تعدادی مسیر برای پوشیدن این طرح شلوار وجود دارد. بلوز یقه اسکی، بلوز یقه گرد و کت‌های رسمی لباس‌هایی عالی برای حرفه ای کردن این شلوار قدیمی می باشند. به دوران مارلون براندو بازگردید و دائم برای این شلوار تی‌شرت راحت طوسی یا سفید، کفش رسمی و لبخند زدن را گزینش نمایید و شما خواهید دید که هر جا می‌روید چشم تمام ادامه شماست. تنها مسلماًً می بایست مطمئن شوید که بلندی شلوار تا روی قوزک پا یا زیر آن باشد. در غیر این شکل، شلوار شما به گونه‌ای خواهد بود که گویا آن را تا زیر سینه خویش بالا کشیدید.

شلوار فاق بلند مردانه

11. شلوار پیله‌دار

در باقی مطلب مسیر شلوارهای کلاسیک به شلوار پیله‌دار می‌رسیم که شلوار تطبیق پذیر و دائم به روز شخصی دیگر می باشد و می بایست آن را در کمد لباس خویش داشته شوید. این جزئیات کوچک می‌تواند لباس‌هایی که پوشیدید را تحول دهد و یکی از لباس‌های قدیمی می باشد که هر مردی می بایست آن را داشته باشد. جذابیت این شلوار را با سِت کردن پیراهن یقه کوبایی، تی‌شرت سفید یا پیراهن مردانه غیررسمی و کلاسیک که آستین‌های آن را بالا زدید، تعدادی مساوی نمایید. کتونی و کفش مجلسی عالی ترین گزینش‌ها برای این لباس می باشند بنابراین یک کت سبک نیز هم به آن افزوده نمایید تا تیپ شما کل گردد.

شلوار پیله‌دار مردانه

12. شلوار ورزشی

اطلاق‌های  کارل لاگرفلد درباره مد و فشن را فراموش نمایید، شلوار ورزشی جزء لباس‌هایی می باشد که هر مردی می بایست آن را در کمد لباس خویش داشته شوید. ساده و به مد می باشند و هیچ کاری نیست که قادر به پایان دادن آن نباشند. این شلوار را به برای داشتن استایلی ورزشی و ظاهر اسپورت متداول بپوشید یا می‌توانید هنجارهای مد و لباس پوشیدن را به چالش بکشید و آن را با پیراهن مردانه غیررسمی و یک جفت کتونی شیک برای داشتن تیپی منسجم بپوشید. آن روزهایی که مد و فشن درباره دیزاین‌های با چارچوب بود، به سر رسیده می باشد، حال بقیه شما می‌تواند لباس ورزشی لاکچری خویش را بپوشید و همچون اشخاص میلیونر و ثروتمند به نظر برسید.

شلوار ورزشی مردانه

زیادتر بخوانید: چطور با پولوشرت‌ها خوشتیپ شویم؟

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *