مژه‌های پری دریایی که میگن، اینه!

مژه‌های پری دریایی که میگن، اینه!

فهرست مطالب

مژه‌های پری دریایی که میگن، اینه!

از آنجایی که ما یکی از پیوست کننده‌های ترندها و زیبایی‌های جهان رنگارنگ اسب‌های تک شاخ هستیم که چیزهایی همچون هایلایتر رنگین کمانی، رژلب مایع صورتی اکلیل‌دار و لاک ناخن‌های هولوگرافیک را ترند می‌کنند، می بایست به شما بگوییم که آخرین ترند الهام گرفته شده از موجودات افسانه‌ای مژه‌های پری دریایی هست. این اکستنشن مژه رویایی در رنگ‌های روشن زیبایی جانور هست که تصویری جادویی از اقیانوس و زیبایی افسانه‌ای پری دریایی را به شما می‌دهد. مژه‌های رنگارنگ از کت واک‌ها آغاز شد لیکن این مژه‌ها تنها غیر از این برای سوپر طرح‌ها و سلبریتی‌ها نیست. شما هم می‌توانید با استفاده از اکستنشن مژه نیمه ابد یا مژه مصنوعی‌های چسبی، بسته به اینکه چقدر می‌خواهید آنان را نگهدارید، برای چشمان خویش مژه‌های رنگارنگ پری دریایی درست نمایید.

1. رنگ‌ها را با توجه گزینش نمایید

کل زیبایی مژه‌های پری دریایی در زمینه افزوده کردن رنگ به مژه‌هایتان هست. مژه‌های پری دریایی مرسوم دارای تعدادی رنگ هست که عموماًً حاوی ارغوانی، صورتی، سبز و آبی می‌گردد و ظاهری رویایی و قابل توجه به چشم‌هایتان می‌دهد. هرچند، شما می‌توانید هر رنگی را از بین آنان یا کل آنان را گزینش نمایید، این تصمیم بستگی به ظاهری دارد که برای مژه‌های پری دریایی خویش در نظر دارید. در صورتی که شما تصمیم دارید که از مژه‌های رنگین کمانی دور بمانید و فقط یک رنگ را برای مژه‌های خویش گزینش نمایید، سعی نمایید رنگی را امتحان نمایید که تکمیل کننده رنگ پوست طبیعی خودتان هست. در صورتی که فقط دانشی پایه در زمینه موارد زیبایی داشته بمانید، شایدً پیش از این هم می‌دانستید که در صورتی که برای ابرو و خط چشم خویش رنگ مناسبی گزینش نمایید، آنان خواهند توانست که رنگ چشم‌های شما را معین‌تر کنند. مژه پری دریایی هم می‌تواند تاثیری همچون آن داشته باشد. مژه‌های صورتی چشمان سبز را درخشان‌تر می‌کنند. ارغوانی و سبز چشم‌های آبی را عمیق‌تر نشان می‌دهند و رنگ آبی چشم‌های قهوه‌ای رنگ را زیباتر می‌کند.

مژه مصنوعی رنگین کمانی

2. از مژه‌های نیمه ابد بهره ببرید

اکستنشن مژه‌ پری دریایی نیمه ابد رنگ‌های الهام گرفته شده از این طرح مژه را تا پنج هفته روی مژه‌های شما نگه می‌دارد. می‌توانید این مژه‌ها را با ارزش‌های متفاوتی در معامله پیدا نمایید. ارزش این مژه‌ها شاید نامعقول باشد لیکن دستاورد آنان فوق‌العاده خواهد بود، یک ردیف از مژه‌های بلند رنگارنگ که به شکل طبیعی بین مژه‌های شما ترکیب شده و به صورتی که شاید در ضمن نتوانید خودتان را قانع نمایید که پری دریایی نیستید. مژه کاران کسب و کار‌ای از طریق مژه‌های تکی و نازک به جای یک ردیف مژه همچون مژه مصنوعی استفاده می‌کنند. آنان از چسبی خیلی استوار استفاده می‌کنند تا با توجه هر مژه را در ردیف خط مژه خودتان به مسیری بچسبانند که با مژه‌های طبیعی خویش شما ترکیب گردد. برای مژه‌های پری دریای که به نظر طبیعی برسند و تا جای ممکن دوام داشته باشند، اسکتنشن نیمه ابد مناسب ترین مسیر هست.

مژه مصنوعی رنگین کمانی

3. از مژه مصنوعی موقتی بهره ببرید

در صورتی که نمی‌خواهید که این مژه‌های رنگارنگ برای هفته‌ها بین مژه‌های شما وجود داشته باشد، به جای مسیر پیش یک جفت مژه مصنوعی موقتی بخرید. اکستنشن نیمه ابد مژه پری دریایی خیلی پرطرفدار‌تر و متداول‌تر از نسخه مژه مصنوعی چسبی آن هست لیکن از هنگامی که این مژه‌های پری دریایی در ابتدای لیست ترندها قرار گرفتند، برندهای وسایل آرایشی و زیبایی متفاوتی مژه مصنوعی‌های الهام گرفته شده از مژه پری دریایی را وارد معامله کردند که می‌توان آنان را به منزله انتخابی تبدیل در نظر گرفت. برند وسایل آرایشی تارت (Tarte) مژه‌های پری دریای را وارد معامله نموده که ترکیبی از رنگ‌های ارغوانی، صورتی، آبی و سبز در ترکیب با هم دیگر می باشند. این مژه پری دریایی موقت در معامله جانور هست. شما می‌توانید آنان را تماماًً همچون هر نوع کسی دیگر از مژه مصنوعی با مقدار کمی چسب به خط مژه‌های خویش بچسبانید. در صورتی که مژه مصنوعی‌های پری دریای باب میل شما نبودند، شما می‌توانید خودتان در خانه این ظاهر را برای مژه‌هایتام درست نمایید. فقط کافیست تا از ریمل‌هایی به رنگ‌های ارغوانی، صورتی، سبز یا آبی سوی رنگدار کردن مژه‌های خویش بهره ببرید تا در پایان مژه‌های طرح پری دریای ظریف و طبیعی داشته بمانید.

مژه مصنوعی برند تارت

زیادتر بخوانید: با این 5 طریق مژه‌هایتان را بلند و پرپشت نمایید

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *