اهداء خون مشکوک

اهداء خون مشکوک

اهداء خون و اچ ای وی: در این بخش قصد داریم به مساله بحث برانگیز اهداء خون بجهت پی بردن به وضعیت سلامت از لحاظ اچ‌آی‌وی بپردازیم. همانطور که میدانید، تمامی خونهای اهدایی از لحاظ برخی از عوامل بیماریزا منجمله اچ‌آی‌وی، هپاتیت بررسی میشوند. به عبارتی فرد با اهدا خون، هم به همنوعان که نیازمند […]

مشاهده مطلب

معرفی مکمل برای حجم خشک و عضله سازی

افزایش حجم خشک و عضله سازی (dry volume) از اهداف بسیاری از ورزشکاران است. برای رسیدن به این اهداف نیازمند رژیم غذایی و تمرینات ورزشی مناسب است و در کنار اینها می‌توان از مکمل‌های ورزشی نیز استفاده کرد.
مشاهده مطلب
۱۵ هدیه‌ای که آقایان را شگفت زده می‌کند

15 هدیه‌ای که آقایان را شگفت زده می‌کند

فهرست مطالب

15 هدیه‌ای که آقایان را شگفت زده می‌کند

احتمالاً پدر، شوهر یا نامزد شما به موردی کوچک برای افزوده کردن به استایل خویش احتیاج داشته باشد. پیدا کردن هدیه برای آقایان شاید سخت باشد ولی الزاماً اینگونه نیست. در این مطلب ما 15 موردی که می‌توانید به کمد آقایان هدیه بدهید را جمع آوری کردیم، پس غیر از این مورد نیاز نیست بیشتر از این نگران بمانید.

دکمه سردست

دکمه سردست یکی از راحت‌ترین موردی‌هایی که هر مردی به آن احتیاج دارید چون که اکثراً اوقات آنان دکمه پایین بلوزهای آستین‌ بلند خویش را می‌بندند. ضمناً مورد ها بسیاری برای گزینش از بین دکمه‌های سردست وجود دارد. شما می‌توانید روی آن حکاکی پایان دهید یا آن را به شمایل حیوان خانگی یا وحشی مورد تمایل آنان بخرید. این ایده ضمناً برای آن گروه از آقایانی مطلوب می باشد که شیک پوش می باشند یا زیادتر از لباس‌های غیر رسمی، لباس‌های اعلا دفتر عمل می‌پوشند.

دکمه سردست برای کت آقایان

پاپیون

مکرر موردی خیلی شیک در ظاهر آقایانی که پاپیون دارند، دیده می‌گردد. پس در صورتی که آقایان بتوانند خودشان آنان را ببندند، امتیازی برای آنان در نظر گرفته می‌گردد. این هدیه برای آن گروه از آقایانی مطلوب می باشد که قرارهای کاری خیلی دارند، در دفتر عمل می‌کنند یا به مراسم‌های رسمی خیلی می‌روند. پاپیون هم با دکمه سردست عالی به نظر می‌رسد. نوع های مختلفی از پاپیون‌ها وجود دارند که شما می‌توانید از بین آنان استایل و رنگ مطلوب خویش را گزینش نمایید.

پاپیون مردانه

شلوار کتان

این شلوارهای غیررسمی مطلوب برای مکان عمل، برای آن گروه از آقایانی مطلوب می باشد که به مراسم شام رسمی یا برای گام زدن کنار دریاچه بیرون می‌روند. شلوار کتانی که پایین آن بند می‌خورد برای آن گروه از آقایانی مطلوب می باشد که کفش قایقی یا دمپایی می‌پوشند. شلوارهای کتان زیادتر استایلی کلاسیک و دانشگاهی دارند ولی در صورتی که آن کسی که برایش هدیه می‌خریداری، طرفدار تیپ‌های ساده می باشد، می‌تواند آن را با تی‌شرتی گشاد هم سِت کند. شلوارهای کتان در استایل، رنگ و ارزش‌های خیلی متفاوتی در داد و ستد وجود دارند، به همین خاطر شما حتماًً شلوار مطلوب خویش را پیدا خواهید کرد. در صورتی که پول مطلوب شما به این نوع شلوار نمی‌رسد، ترکیب پاپیون و دکمه سردست می‌تواند ایده نیکی باشد.

شلوار کتان مردانه

پلیور نیم زیپ

پلیور نیم زیپ برای آن گروه از آقایانی مطلوب می باشد که در آب و هوای سرد زندگی می‌کنند یا زمانی که فصل‌های سرد نزدیک می باشند یا ضمناً وقتی که می‌خواهید در طول زمستان به تعطیلات بروید. پلیورهای نیم زیپ لباسی ساده برای پوشیدن در فرودگاه یا در طول شبی سرد می باشند. هر کسی حداقل به یک ژاکت یا پلیور احتیاج دارد، به همین خاطر می باشد که خریدن پلیور نیم زیپ ایده عالی می باشد. شما می‌توانید آن را از برندهای مورد تمایل آقایان بخرید. این پلیور برای مخفی شدن روی تی‌شرتی نازک یا بلوز یقه اسکی مطلوب می باشد. پوشیدن بلوزی که یقه و آستین آن از زیر این پلیور معلوم باشد، راهی عالی برای تیپ زدن با پلیور نیم زیپ می باشد.

پلیور نیم زیپ مردانه

کفش قایقی

تمام شیفته کفش‌های قایقی می باشند. موردی ساده‌تر از کفش‌های قایقی جست و جو دارید؟ من که اندیشه نمی‌کنم. در صورتی که می‌خواهید کفش‌های قایقی را برای شخصی برگزیده و پر اهمیت در زندگی خویش بخرید، می‌تواند آنان را با کفش‌های خویش سِت نموده تا هم مسیر به نظر برسید. درست می باشد که کفش‌های قایقی از کف نیکی برای خلق اصطحکاک روی اسکله لیز دارا می باشند ولی به طور کلی جز کفش‌های شیک در نظر گرفته می‌شوند. درست می باشد که کفش‌های قایقی به شکل رایج بدون جوراب مخفی می‌شوند ولی آنان با جوراب دارای رنگ‌های پاستیلی یا دارای برنامه‌های زیبا هم شیک به نظر می‌رسند. در صورتی که می‌خواهید کفش‌های قایقی خویش را در بیاورید، پوشیدن جوراب‌های ضخیم زمستانه هم می‌تواند ایده نیکی باشد.

کفش قایقی مردانه

جوراب شیک

ضمناً نمی‌توانم شمار دفعاتی که یک مرد را با جوراب سفید یا مشکی راحت دیدم، بشمارم. زمانی که ظاهری سنتی برای خویش گزینش می‌نمایید، چرا آن را با یک جفت جوراب برنامه‌دار رنگی به نهایت نمی‌رسانید؟ من جوراب‌های مردانه با برنامه‌های لوزی، مونوگرام و تم فصلی دیدم. آنان شیکی و زیبایی خاصی دارند که به شما و کسی که شما را می‌بینید، نشان می‌دهد که شما به لباس‌هایتان ضرورت می‌دهید.

جوراب مردانه

لباس‌های دانشگاهی

این لباس‌ها ایده‌ای عالی برای افزوده شدن به کمد آقایان می باشند. در صورتی که پسر مطلوب شما به کالج می‌رود، در اکنون فارغ‌التحصیل شدن یا وارد شدن به دانشگاه می باشد، داشتن چنین لباس‌هایی می‌تواند آنان را برای گذراندن روزهای پیشرو در دانشگاه پرانرژی کند، ضمناً پوشیدن چنین لباس‌هایی بعد از فارغ‌التحصیلی می‌تواند آنان را به یاد روزهای خوش دانشگاه بیندازد. به طور کلی پوشیدن لباس‌های مطلوب دانشگاه راهی عالی برای نشان دادن احساس و اکنون جوانی درون شماست. تمام آقایان می بایست یک دست از این لباس‌ها داشته باشند تا روح جوان خویش را به رخ دیگران بکشند.

هودی مردانه

پیراهن هنلی

هنلی به پیراهن‌های مردانه بدون یقه‌ای اطلاق می‌گردد که تقربباً 2 تا 5 دکمه دارند. حس می‌کنم که زیادتر آقایان ضمناً نمی‌دانند که اسم این نوع پیراهن هنلی می باشد. در صورتی که شما نیز از آن گروه اشخاص بودید، حالا غیر از این نام آن را می‌دانید. پیراهن هنلی لباسی واجب برای افزوده شدن به کمد آقایان می باشد. شما می‌توانید نوع نازک، گرم، غیره آن را بخرید. هنلی با شلوار جین، ورزشی، کتان، شلوارک، غیره سِت می‌گردد. مساله درست نسبت به پیراهن هنلی این می باشد که آنان لباسی غیررسمی می باشند ولی امکان رسمی شدن هم دارند. آنان ضمناً برای آن گروه آقایانی که عاشق پیک نیک رفتن می باشند، مطلوب می باشد چون که غیر از این مورد نیاز نیست نگران کثیف یا چروک شدن بلوز خویش باشند.

استایل مردانه با پیراهن هنلی

کمربند قهوه‌ای

کمربند می‌تواند هر تیپی و هر کسی را منسجم کند، پر اهمیت نیست که مرد هستید یا زن، تمام به کمربند نیاز دارند. کمربند یکی از آن نکاتی می باشد که تا لحظه احتیاج پیدا کردن به آن، به خریداری آن اندیشه نمی‌نمایید. خوب تر می باشد که یکی از آنان را در دسترس خویش داشته بمانید تا زمانی که به آن احتیاج داشتید، دردسر پیش نیاید. ضمناً در صورتی که مرد مورد نظرتان لباس‌های برنامه‌دار می‌پوشد یا عاشق داخل کردن بلوز در شلوارش می باشد، کمربند می‌تواند هدیه‌ای مطلوب برای او باشد.

کمربند قهوه‌ای مردانه

کلاه بیسبال

و ولی اکسسوری. شبیه او مرد می باشد خاطر نمی‌گردد که به اکسسوری احتیاج نداشته باشد. یک کلاه بیسبال یا هر کلاه نقاب‌دار شخصی دیگر، اکسسوری فوق‌العاده برای آن گروه از آقایانی می باشد که در هوای آفتابی بیرون می‌روند و می‌خواهند در سایه از نور آفتاب در امان باشد یا فقط کلاه را برای استایل دادن به تیپ خویش می‌خواهند. این هدیه برای آقایان عاشق پیک نیک عالی می باشد و ارزش مناسبی هم دارد.

کلاه بیسبال برای آقایان

گیره کروات

گیره کروات اکسسوری راحت ولی هم زمان جلب توجه کننده می باشد. این اکسسوری به احتمال بیشتر موردی می باشد که نسبت به خریدن آن قبلاً اندیشه نکردید ولی افزوده شدن این گیره کوچک به تیپ شما می‌تواند استایتان را جلب توجه کننده کند. گیره کروات ضمناً برای افزوده شدن به کراوات‌های راحت مطلوب می باشد. یک وقتی از این گیره‌ها برای ثابت کردن و پیشگیری از حرکت آنان استفاده می‌شد ولی امروزه شایدً زیادتر برای زیبایی استفاده می‌شوند و نمی‌توان آنان را برای اینکار سرزنش کرد. گیره کروات هدیه‌ای شیک، کوچک و جلب توجه کننده می باشد که می‌تواند به کمد لباس گیرنده آن افزوده گردد. ضمناً با استفاده از این اکسسوری، آنان می‌توانند ظاهر خویش را شیک‌تر از آن موردی که می باشد، نشان دهند.

گیره کروات

ساسپندر

این استایل کلاسیک برای آن گروه از آقایانی مطلوب می باشد که به جست و جو داشتن ظاهری رسمی و یک دست می باشند. برای آن گروه از افرادی که مکرر کروات و بلوز دکمه‌دار رسمی می‌پوشند، ساسپندر (دو بنده شلوار) می‌تواند هدیه‌ای مطلوب برای افزوده شدن به کمدشان باشد. این استایل کلاسیک عموماًً برای آقایان جنتلمن مسن در نظر گرفته می‌گردد ولی برای هر مردی که به جست و جو ظاهر شیک می باشد، می‌تواند مطلوب باشد.

استایل مردانه با ساسپندر

کت جین

این لباس برای استایل‌های خیابانی و آن گروه از آقایانی مطلوب می باشد که به سوی تیپ‌های راحت و خلاقانه‌تر علاقه ی دارند. کت جین از آن لباس‌هایی می باشد که هرکسی می بایست یکی از آنان را در کمد خویش داشته باشد، ضمناً برای آن افرادی مطلوب می باشد که به جست و جو پوشیدن لباس‌های روزمره به روشی شیک با پایین ترین زحمت می باشند.

استایل مردانه با کت جین

شلوراک کتان

شلوارک کتان برای تفریح در آب و هوای و روزهای گرم عالی می باشد. شبیه شلوار کتان، شلوارک‌ این جنس هم لباسی کلاسیک می باشد که هر مردی دست کم یکی از آنان را می بایست در کمد خویش داشته باشد. این شلوراک‌ها با تی‌شرت‌های برنامه‌دار آستین بلند عالی می‌شوند.

شلوراک کتان مردانه

کت

کت مکرر یکی از لباس‌های مورد تمایل من بوده می باشد. کت شیکی خاصی به هم گام خویش می‌آورد، مخصوصاً در صورتی که روی آن برنامه داشته یا روی آرنچ آنان تیکه دوزی شده باشد. کت برای ملاقات با والدین همسر آینده، ملاقات کاری یا قرار ملاقاتی شبانه یا رسمی عالی می باشد. در صورتی که شما سعی دارید تیپی منسجم داشته بمانید، خوب تر می باشد بدانید که کت می‌تواند ضمناً زمانی که لباس‌های شما زیادتر به سوی غیررسمی بودن علاقه ی دارند، آن را شیک و رسمی‌تر نشان دهد. کت ظاهر شما را جالب‌تر می‌کند.

کت مردانه

زیادتر بخوانید: کت، یکی از می بایست‌های کمد آقایان می باشد!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *