طرز تهیه ادویه قورمه سبزی

قورمه سبزی یکی از خوشمره ترین غذاهای سنتی ما ایرانیان است. در این مقاله به شما طرز تهیه ادویه مخصوص قورمه سبزی را آموزش می دهیم که می تواند طعم قورمه سبزی شما را فوق العاده کند

مشاهده مطلب
شلوارجین فاق بلند مناسب برای اندام های مختلف

شلوارجین فاق بلند مناسب برای اندام های مختلف

فهرست مطالب

شلوارجین فاق بلند مطلوب برای اندام های گوناگون

تبدیل در اندازه، فرم و بلندی شلوار باعث می‌گردد که شلوارها در پلن‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه شوند. بعضی طرح‌های شلوار با اسم برجسته خویش سان شلوار فاق بلند یا شلوار دمپا گشاد نام برده می‌شوند. شلوار جین فاق بلند یک گزینش عالی و مطلوب خواهد بود در صورتی که دقیقا اندازه باشد و مدلی که فرم اندام شما را به مناسب ترین مبلغ پخش دهد گزینش گردد. شلوار جین فاق بلند را چگونه بپوشیم و با لباس ها ست کنیم؟

نخستین گام در گزینش یک شلوار جین زنانه (Jean) معین کردن طول مطلوب برای فاق شلوار می باشد. فاق در آسانی و فیت بودن شلوار ضرورت اضافه دارد و نقش مهمی در استایل شلوار هم ایفا می کند. فاق ها اندازه های مختلفی دارند که بر مبنا اندازه به آنان فاق بلند متوسط یا کوتاه می‌گویند. فاق کوتاه برای خانم‌هایی که کمر باریک و پایین تنه پرتری دارند مطلوب‌تر می باشد و فاق بلند برای خانم‌های با قد کوتاه‌تر که اندام لاغری دارند و یا شکم خاص‌ای دارند توصیه می‌گردد.

شلوارهای جین فاق بلند همانطور که می‌دانید تعدادی فصلی می باشد که دوباره پرطرفدار شده‌اند. مورد نیاز نیست که قطعاً لاغر و قد بلند بمانید که بتوانید این طرح شلوارها را بپوشید. این شلوارها خیلی تطبیق‌پذیر می باشند و با هر استایلی متناسب می‌شوند. مناسب ترین کانال برای داشتن یک شلوار جین فاق بلند این می باشد که بر اساس فرم اندام خویش خریداری نمایید. در اینجا ما به مواردی اشاره می‌کنیم که شاید در وقت خریداری شلوار جین فاق بلند شما را به غلط بیندازند.

شلوار جین فاق بلند مطلوب خانم‌های لاغر اندام و کوتاه قد

خبر درست این می باشد که شلوار جین فاق بلند می‌تواند قد شما را بلندتر از شی ای که می باشد نشان دهد. شلوارهای تنگ و چسبان نیز می‌توانند پاها را کشیده‌تر نشان دهند. توجه داشته بمانید که طول فاق شلوار شما نباید بی نهایت بلند باشد در غیر این شکل بالاتنه شما نیز کوتاه‌تر از مرز طبیعی به نظر خواهد رسید و آن تاثیری که از پوشیدن شلوار فاق بلند انتظار داشتید را نخواهید دید. در کنار این نیکوتر می باشد شلوار فاق بلند دمپا گشاد نپوشید. هنگامی که مذاکره از شلوار جین می‌گردد، قوی‌ترین ایراد نکته قد می باشد؛ لکن در صورتی که شخص بی نهایت نیز ظریف باشد، ایراد اندازه نبودن کمر نیز به آن افزوده می‌گردد. به پیوست شلوارهای تیره رنگ با اندکی چین در جلوی آن بمانید تا با این کنش کمی خویش را قد بلند تر نشان دهید.

شلوارجین فاق بلند مناسب برای اندام های مختلف

شلوار جین فاق بلند مطلوب خانم‌هایی که پایین تنه چاقی دارند (اندام گلابی شمایل)

خانم‌هایی که پایین تنه چاقی دارند نیکوتر می باشد ست لباس خویش را با شلوار جین فاق بلند و کت تکمیل کنند. گزینش رنگ تیره برای شلوار جین و رنگ‌های روشن برای بلوز و شومیزی که می‌پوشید نیز می‌تواند دقت را از چاقی پایین تنه منحرف کند. استفاده از کمربندهای عریض نیز به شما توصیه می‌گردد. توجه داشته بمانید که جیب‌های روی شلوار جین می بایست دوخت آسان‌ای داشته باشند و بیشتر دریافت دقت نکنند.

شلوارجین فاق بلند مناسب برای اندام های مختلف

شلوار جین فاق بلند مطلوب خانم‌های قد بلند

خانم‌های قد بلند به آسانی می‌توانند از اشکال شلوار جین فاق بلند استفاده کنند و محدودیتی برای گزینش طرح‌ آن نخواهند داشت.  برای زنان قد بلند، پیدا کردن یک شلوار جین که فاصله بین مچ پا تا بالای ران را زشت نشان ندهد، بدون رفتن به یک فروش‌گاه برجسته دشوار می باشد. کارشناسان ما شلوارهایی را پیشنهاد می‌دهند که بی نهایت بلند بوده و چین‌های بالای آن عمداً کمتر باشند.

شلوارجین فاق بلند مناسب برای اندام های مختلف

شلوار جین فاق بلند مطلوب خانم‌هایی که بالاتنه چاقی دارند (اندام سیبی شمایل)

در صورتی که بالاتنه چاقی دارید هر چقدر طول فاق شلوار شما بلندتر باشد در کشیده‌تر نشان دادن پاهای شما و خوش اندام تر شدن شما نتیجه زیادتری خواهد داشت.

  • پوشیدن شلوار فاق بلند چه تاثیری دارد در صورتی که بلوز یا پلیور شما روی لباستان بیافتد؟ برای تکثیر نتیجه شلوارهای فاق بلند نیکوتر می باشد بلوز خویش را داخل شلوار قرار دهید. در کنار این نیکوتر می باشد با شلوار فاق بلند بلوزهای رافل و چین دار نپوشید.
  • شلوار فاق بلند را با کت‌های بلند بپوشید.
  • جنس شلوار فاق بلند نباید از پارچه‌های براق باشد.
  • قد شلوار جین فاق بلند می بایست تماماً مطلوب باشد و دقیق کوتاه شده باشد.
  • شلوار جین فاق بلند تنگ و چسبان را با کفش‌های تخت ست نمایید. این درحالی می باشد که شلوار جین فاق بلند دمپا گشاد با کفش پاشنه بلند هماهنگی زیادتری دارد.

منبع:مانترا بوتیک

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *