استایل مناسب با بوت های طوسی

استایل مناسب با بوت های طوسی

فهرست مطالب

استایل مطلوب با بوت های طوسی

یک جفت بوت زنانه طوسی رنگ احتمالاً گزینش نخست شما نباشد ولی در خرید کردن نیم بوت پاییزی برای فصل های سرد از رنگ طوسی راحت نگذرید چون که می توان استایل های زیبایی را با آن ابداع کرد. رنگ طوسی از عبارت های رنگ های خنثی می باشد که احتمالاً طرفداران بسیاری نداشته باشد ولی با اندکی توجه و سلیقه می توان استایل های جذابی را با آن ابداع کرد!

استایل مناسب با بوت های طوسی

۱-بوت های طوسی را با پیراهنی ست نمایید که سایه هایی از همان رنگ داشته باشد. یک سویشرت طوسی هم به این استایل خویش افزوده نمایید تا کل شی همه گردد.

۲-در صورتی که می خواهد خارج از متد های فشن عمل نمایید و در زمستان از شلوارهای جین سفید خویش بهره ببرید، آنان را با چکمه های طوسی ست نمایید. ترکیب آنان جذاب خواهد شد.

۳-بوت های زنانه طوسی در صورتی که با تناژهای بعدی از این رنگ ترکیب شوند استایلی با تقریب خنثی را ابداع می کنند و برای کسانی که برجستگی رنگی در استایل خویش را دوست ندارند گزینه ی مناسبی می باشند.

۴-بوت های زنانه طوسی را با استایلی کل مشکی ست نمایید و یک شال روشن که رنگش به بوت هایتان بخورد را هم به آن افزوده نمایید تا استایل شما جمع و جور گردد.

۵-طوسی و صورتی روشن یک ترکیب زیاد زیبا و عامه پسند می باشد. برای یک استایل شیک توانایی دارید نیم بوت طوسی خویش را با یک دامن طوسی که تناژ متفاوتی دارد ترکیب نمایید و در آخر یک تاپ یا بلوز صورتی روشن بپوشید.

۶-در صورتی که جزو کسانی هستید که همیشه از بوت های قهوه ای استفاده می نمایید. برای تست کردن رنگ طوسی آن توانایی دارید یک جفت بوت طوسی با بند ها و تزیینات قهوه ای گزینش نمایید.

۷-یک ترکیب عالی بقیه با طوسی، رنگ زرشکی می باشد. نیم بوت های زنانه طوسی خویش را با شلوار زرشکی ست نمایید تا ترکیبی جالب داشته شوید در ضمن جالب تر از مشکی و سفید!!

۸- بوت زنانه طوسی، شلوار جین روشن و تاپی با تن خور آزاد و رنگ سفید یک ترکیب راحت ولی دوست داشتنی برای ست کردن می باشد.

۹-برای داشتن یک جفت بوت ناب توانایی دارید جست و جو چکمه یا بوت با رنگ براق طوسی بروید!! ترکیب آن با شلوار جین و سویشرت طوسی، استایلی کژوال را برای شما فراهم می کند.

۱۰-ترکیب یک جفت بوت ساق بلند طوسی با یک پیراهن کوتاه مشکی عجیب نیست! این یک استایل راحت ولی شیک می باشد که کاربردهای بسیاری دارد.

۱۱-چکمه ی طوسی خویش را با تناژهای طبیعی بقیه ترکیب نمایید، قطعاً قهوه ای ترکیبی زیاد درست با چکمه ی طوسی خواهد داشت.

۱۲-ترکیب آبی روشن و طوسی با نیز زیاد جالب خواهد بود! این ترکیب می تواند استایل زمستانی شیکی باشد.

 

منبع:بانی مد

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *