بررسی استایل پترا مک

بررسی استایل پترا مک

فهرست مطالب

وارسی استایل پترا مک

پترا مک ، یک فشن بلاگر جوان استرالیایی هست، که تلاش خویش از سال ۲۰۱۴ با نام pepamack آغاز نموده هست. او توانست با به اشتراک قرار دادن ترکیب های فوق العاده اش با مورد های راحت و پایه ای همچون جین و تیشرت در مدت کوتاهی دقت خیلی از طرفداران مد را به خویش جذب کند؛ او که در خیلی از تصویر ها تنها استایل خویش را نشان میدهد، مالک خیلی از تصویر های مورد تمایل ما و شماست که با مرور وقت به صورت تصویر های بی نام و نشان در آمده اند!

پترا علی رغم داشتن نزدیک به هفتصد هزار ادامه ی کننده در اینستاگرام، از بلاگرهای بی سر و صدایی به حساب می آید که داده های بسیاری از خویش زندگی شخصی‌اش به اشتراک نمی‌گذارد و در تصویر‌های هفته های مد نیز دیده نمی‌گردد!

پترا در مصاحبه پنج دقیقه ای اش با Husskie میگوید: “یک فشن بلاگر بودن بعد های بسیاری دارد؛ ولی شی ای که بی نهایت برجسته هست، پیامیست که هدف دارید آن را با ادامه ی کنندگانتان به اشتراک بگذارید و اینکه راهی برای مختلف بودن از دیگر بیابید.”

در صورتی که مورد نیاز باشد یک مورد اساسی را برای استایل این بلاگر خوش ذوق نام ببریم بی شک آن مورد شلوار جین خواهد بود، پترا با مانور دادن روی دیگر مورد ها، استایل های نو و زیبایی با جین میسازد. در این مطلب هدف داریم استایل او را زیر ذره بین قرار دهیم و مواردی که پترا مک در لباس پوشیدن رعایت میکند را وارسی کنیم.

۱ـ جین و کفش پاشنه دار

از ست هایی که در صفحه پترا افزون به آن برمیخوریم ترکیب دوست داشتنی جین و کفش های پاشنه دار هست. بر خلاف ترند تعدادی سال گذشته، به نظر میرسد که پترا شلوار های جین تنگ را برای پوشیدن با کفش های پاشنه دار، به مام جینز اولویت میدهد. پترا این استایل راحت را با تیشرت یا پلیور های گشاد یا پیراهن های مردانه اعلا تر میکند.

بررسی استایل پترا مک

۲ـ شلوار پارچه ای مشکی و کتانی

برخلاف خیلی از بلاگر ها، به جای پیروی از فرمول جین و کتانی، پترا مک اولویت میدهد کتانی هایش را با شلوار پارچه ای مشکی بپوشد و در کنار اسنیکرهای سفید، گاهی از کتانی های رنگی در کنار استایل دائم خنثای خویش استفاده کند، می بایست اعتراف کنیم که او نیکو میداند چگونه خویش را از موج عظیم بلاگر ها، با ترفند های کوچک ولی موثر جدا کند!

بررسی استایل پترا مک

۳ـ بالاپوش های گشاد و اُورسایز

احتمالاً از دلایلی که با وجود کفش های پاشنه دار و کیف های دستی، استایل پترا مک باز نیز به نظر استایل زنانه نمی آید؛استفاده از حداقل یک مورد با احساس و اکنون ورزشی و اسپرت هست. برای نمونه بیشتر اوقات در استایل هایی که دارای فرمولی همچون: پاشنه بلند، جین تنگ، کیف دستی و یک اکسسوری -زیادتر اوقات گرنبدهای نقره ای رنگ- می باشند، شاهد خنثی شدن احساس زنانه  مورد های ذکر شده با استفاده از پیراهن، پلیوور و یا تیشرت های گشاد و اصطلاحاً مردانه هستیم.

بررسی استایل پترا مک

۴ـ کت چرم

بررسی استایل پترا مک

منبع:مدوپیا

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *