روانشناسی شخصیت چیست؟

روانشناسی شخصیت چیست؟

روانشناسی شخصیت چیست؟ شخصیت دقیقا چه موردی می باشد؟ فهم دقیق و درست شخصیت چطور می‌تواند بینش عمیقی درباره احساساتتان فراهم کند؟ شخصیت همان موردی

مشاهده مطلب
نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی

نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی

فهرست مطالب

مواردی در زمینه دست ها در ژست تصویربرداری

شکی نیست که گرفتن یک تصویر نیکو به مهارت و تجربه کافی احتیاج دارد طریقه نشستن ایستادن نگاه کردن و ولو حرکات دست در ژست تصویربرداری زیاد شاخص می باشد. یکی از عواملی که در نیکو و طبیعی شدی ژست تصویربرداری زیاد شاخص می باشد حرکات دست و طریقه قرار گرفتن دست های سوژه مذکور می باشد. در صورتی که می خواهید یک تصویر پرتره طبیعی و سراسر کسب و کار ای داشته بمانید این موارد را در زمینه طریقه قرار گرفتن دست ها رعایت نمایید. اگر چه توانایی دارید تعدادی مثال از این ایده ها را امتحان نمایید تا به ژست تصویربرداری دلخواهتان برسید.

ژست تصویر دست ها روی کمر

این یک ژست تصویربرداری سراسر دخترانه و طبیعی می باشد که برای هر تیپ بدنی مطلوب می باشد. از شخص بخواهید دست ها را روی کمر قرار دهد و وزن بدن را روی یک طرف بیندازد و برای زیباتر نشان دادن اندام یکی از پاها را جلوتر از پای به جز آن قرار دهد. توانایی دارید یکی از دست ها را روی کمر و دست به جز آن را آزاد قرار دهید.

نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی

ژست تصویر دست ها روی موها

در تصاویر زیر دو گونه گوناگون از این ژست تصویربرداری را می بینید. در نگاره نخست سوی چپ شخص با دست چپ موها را به سوی چپ عقب می دهد و در نگاره سوی راست شخص موها را پشت گوش عقب می برد. مساله ای که می بایست رعایت نمایید این می باشد که آرنج را به سوی پایین بگیرید.

نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی

یک مثال به جز آن از ژست تصویر دست ها روی موها

با این ژست تصویربرداری زیادتر مثل تصویر های روی جلد مجله ها می شوید. لیکن این ژست را افرادی که در برابر دوربین آسان نیستند و عصبی می شوند نباید امتحان کنند. شخص می بایست در زاویه ۴۵ دجه در برابر دوربین بایستد، دستی که به سوی دوربین است را به سوی بالا خم کند و انگشت ها را داخل موهای بالای سر ببرد. در ادامه از پشت بازو به دوربین نگاه کند.

نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی

ژست تصویر دست به سینه

در این ژست تصویربرداری می بایست حس نمایید می خواهید برای یک کاتالوگ کارافرینی تصویر بگیرید. در ژست تصویربرداری دست به سینه شانه ها می بایست سراسر آزاد باشد.

نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی

ژست تصویر دست ها در وضعیت پیچیدن موها

از شخص بخواهید یکی از دست ها را بالا ببرد و سر بخشی از موها را با آن بگیرد و به آرامی موها را دور انگشت بپیچاند.

نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی

ژست تصویر دست ها در وضعیت بازی با گردنبند

در صورتی که شخص گردنبند دارد از او بخواهید دست را به سوی گردنبند ببرد و با آن بازی کند.

نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی

ژست تصویر دست ها به سوی عقب

در این ژست تصویربرداری از شخص بخواهید یکی از دست ها را به پشت ببرد و مچ دست به جز آن را با آن بگیرد. گذشته از تصویربرداری از او بخواهید نفس عمیق بکشد و شانه ها را ریلکس کند.

نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی

انگشت شست در جیب بغل یا جیب پشت

در این ژست تصویربرداری خلاقیت وجود ندارد لیکن در صورتی که فردی که از او تصویربرداری می نمایید عصبی می باشد و یا جلوی دوربین افزون آسان نیست از او بخواهید این ژست تصویربرداری را امتحان کند.

نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی نکاتی درباره دست ها در ژست عکاسی

این ها ایده هایی می باشند که توانایی دارید در هنر تصویربرداری تان به عمل ببرید و همه ی آنان بستگی به سوژه مذکور دارد و اثر آنان در اشخاص گوناگون می باشد. احتمالاً این عمل به نظرتان احمقانه بیاید لیکن برای ایده های ژست تصویربرداری به تصویر های تجاری لباس نگاه نمایید آنان سرشار از ژست های زیبا و سودمند می باشند. آدم ها گوناگون می باشند و اثر ژست ها روی هر فرد اثر متفاوتی دارد. تنها می بایست از او بخواهید سراسر ریلکس باشد تا بتواند در برابر دوربین خودش باشد و چهره مصنوعی به خودش نگیرد.

منبع : بدونیم

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *