نگاهی بر عوامل چاقی که شاید ندانید

نگاهی بر عوامل چاقی که شاید ندانید

چاقی یکی از مسائلی است که امروزه گریبان گیر بسیاری از افراد شده است. بیشتر افراد پرخوری و استرس و عدم تحرک کافی را از عوامل چاقی می دانند ولی در این بخش برخی از عوامل را معرفی می کنیم که شاید تا به حال به آنها توجه نداشته اید.

مشاهده مطلب
راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

فهرست مطالب

راهنمای گزینش لباس برای مادر عروس

عروسی یکی از روز‌های مخصوص زندگی هر شخصی هست، اگر چه این روز نه فقط برای زوج خوشبخت بلکه برای خانواده آنان هم زیاد مخصوص می‌باشد.

در صورتی که شما مادر عروس هستید، می بایست لباسی را گزینش نمایید که برای این برنامه مطلوب باشد. شما می بایست به سبک و تم عروسی اندیشه نمایید تا بتوانید لباس زیاد مطلوب برای عروسی را بیابید.

رنگ مطلوب خویش را گزینش نمایید. شما می‌توانید برای گزینش مطلوب لباس خویش با عروس و داماد راهنمایی نموده و لباس خاصی برای خویش گزینش نمایید. در تداوم این مقاله راهنمای گزینش لباس برای مادر عروس را می‌خوانید .

با خواندن راهنمای گزینش لباس برای مادر عروس خواهید دانست که مادر عروس می بایست در گزینش لباس خویش چه فاکتورهایی را رعایت نموده و به چه مواردی دقت کند.

گزینش لباس بر طبق تم عروسی و سبک آن:

موارد زیر را در گزینش لباس برای مادر عروس رعایت نمایید.

۱- رسمی اندیشه نمایید:

نسبت به تشریفات عروسی فرزندتان اندیشه نمایید. عروسی چطور برگزار می‌گردد؟ با اندیشه کردن به این مبحث، لباس مطلوب را برای شما فراخوانی خواهد کرد.

یک عروسی زیاد رسمی احتیاج به یک لباس رسمی شیک دارد، در صورتی که شما می‌توانید برای یک عروسی کوتاه و خلاصه ی یک لباس راحت‌تر را گزینش نمایید.

برای یک عروسی رسمی شما نیکوتر هست لباسی را با طول مطلوب گزینش نموده و در کنار این درخشش لباس را به حداقل برسانید و فقط از یک یا دو رنگ در ترکیب لباس به کنش ببرید.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

در صورتی که عروسی فرزندتان در فضای باز برگزار می‌گردد نیکوتر هست از لباس‌های تخیل دوری نمایید. برای این عروسی کت و دامن می‌تواند زیاد مطلوب باشد شبیه امکان دارد هوا کمی سردتر از آنچه اندیشه می‌نمایید گردد.

توجه داشته بمانید که در گزینش لباس خویش با عروس راهنمایی نمایید تا لباس شما از لباس عروس رسمی‌تر نباشد.

برای ازدواج‌های نیمه رسمی، لباسی را گزینش نمایید که مطابق با لباس عروس و ساقدوش عروس باشد. شی ای نظیر یک لباس افسار گسیخته با ژاکت می‌تواند به آسانی در یک عروسی نیمه رسمی جا بگیرد.

۲- تم را در فکر داشته بمانید:

تم عروسی را در فکر خویش داشته بمانید. در صورتی که عروسی فرزندتان با یک تم جدی برگزار خواهد شد، قابل توجه هست که لباس شما با این تم معادله داشته باشد. اعتماد ثمر نمایید که تم عروسی را می‌دانید و نوع لباس مطلوب با آن را گذشته از خرید کردن لباس وارسی می‌نمایید.

برای نمونه، یک عروسی با تم رنسانس امکان دارد به یک لباس با سبک قدیمی احتیاج داشته باشد.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

در کنار این قواعد و رسوم مذهبی و دیگر قواعد و رسوم هم امکان دارد بر نوع لباسی که می بایست از آن بهره ببرید، نمود بگذارد. برای نمونه، یک عروسی با پیروی از یک سنت مذهبی مخصوص امکان دارد احتیاج به نوع خاصی از لباس داشته باشد.

۳- نسبت به لحظه عروسی اندیشه نمایید:

وقتی که مراسم ازدواج اتفاق می‌افتد، می‌تواند بر نوع مطلوب لباس هم نمود بگذارد. ازدواج‌های روز و صبح عموماًً به لباس‌های مجلسی کوتاه و یا اندکی بلند احتیاج دارند، لیکن عروسی که به شب نزدیک‌تر هست، اکثراً به لباس شب.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

۴- با دقت به محل برگزاری جشن عروسی لباس خویش را گزینش نمایید:

امکان دارد محل عروسی سبک خاصی داشته باشد و لباس شما می بایست با آن متناسب باشد. به موضوع نمونه عروسی در یک قلعه امکان دارد یک لباس توپ بلند از شما بخواهد. لیکن عروسی در ساحل احتیاج به لباس درخشان و آفتابی خواهد داشت.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

گزینش سبک مناسب لباس برای مادر عروس:

قسمت دوم راهنمای گزینش لباس برای مادر عروس گزینش سبکدرست لباس هست.

۱- گزینش درست رنگ:

برای گزینش لباس مطلوب می بایست رنگ خاصی را برای خویش گزینش نمایید. شما نباید لباسی همرنگ با لباس عروس و یا ساقدوش‌ها گزینش نمایید شبیه شما به گوناگونی نیاز دارید تا بتوانید کمی خویش را از جمعیت دعوت شده جدا نمایید.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

با این اکنون شما می بایست توجه داشته و رنگی را گزینش نمایید که نظرها را به روی خویش گرفتن نکرده و مانند عروس نباشید.

به موضوع نمونه، در صورتی که ساقدوش‌ها به رنگ بنفش تیره لباس می‌پوشیدند، یک لباس بنفش کمرنگ می‌تواند یک گزینه مطلوب باشد.

در صورتی که مادر شخصی دیگر از عروس وجود داشته باشد، امکان دارد بخواهید با او هم راهنمایی نمایید.

۲- گزینش الگوی مطلوب:

الگوی مطلوب لباس خویش را گزینش نمایید. یک لباس با رنگ یک‌دست می‌تواند مطلوب باشد، لیکن شما می‌توانید الگوهای سایر را هم گزینش نمایید.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

یک الگوی مطلوب می‌تواند شما را در جمع اشخاص حاضر در عروسی گوناگون نشان دهد. برای نمونه، می‌توانید یک لباس کانال‌کانال بپوشید.

توجه نمایید که زمان گزینش الگو، رنگ را در نظر بگیرید. رنگی را گزینش نمایید که با الگوی رنگ عروسی معادله داشته باشد.

۳- نسبت به گزینش لباس با سایر مادران بحث نموده و راهنمایی نمایید:

نسبت به گزینش لباس با سایر مادران بحث نموده و راهنمایی نمایید. مادر داماد هم مطمئناً لباسی را برای خویش گزینش خواهد کرد.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

یک ایده مناسب این هست که شما با مادر داماد هم صدا شده و باهم لباس گزینش نمایید. شما مجبور نیستید که لباس یک‌سان بپوشید لیکن امکان دارد بخواهید لباس‌هایتان تعدادی مورد مشترک داشته باشد.

برای نمونه، شما می‌توانید با پوشیدن لباس‌هایی با یک برش، الگو، یا سبک‌ یکسان موافقت نمایید.

۴- طول مطلوب برای لباس مادر عروس:

آخرین فاکتور راهنمای گزینش لباس برای مادر عروس برای گزینش سبک مطلوب لباس تشخیص صول مطلوب می‌باشد.

طول لباس مادر عروس به فضایی که قرار هست عروسی در آن برگزار گردد بستگی دارد.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

برای عروسی‌هایی که بعداز ظهر برگزرا می‌گردد کمی طول لباس را بلند گزینش نمایید و برای عروسی‌هایی که در صبح برگزار می‌گردد این طول می بایست کوتاه باشد.

با این وجود به یاد داشته بمانید که قوانین حتمی برای گزینش طول وجود ندارد. شما طولی را گزینش نمایید که به آن آسان هستید.

گزینش و دست یابی به حاصل مطلوب:

آخرین قسمت راهنمای گزینش لباس برای مادر عروس خرید کردن می‌باشد.

۱- تند عمل به خرید کردن لباس نمایید:

برای خرید کردن لباس مراسم عروسی فرزندتان دست به کنش شوید. هر چه زودتر، آغاز به خرید کردن لباس خویش نمایید لحظه زیادتری برای گزینش درست لباس برای عروسی فرزندتان دارید.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

با این اکنون، به ساقدوش‌ها اجازه دهید لباس‌شان را گزینش کنند تا شما بتوانید با آنان هم صدا شوید. با مادر داماد راهنمایی نموده و هم صدا باهم برای خرید کردن لباس بروید تا مطلوب‌ترین لباس را برای خویش گزینش نمایید.

۲- راهنمایی گرفتن در زمان خرید کردن لباس:

در زمان خرید کردن لباس با دخترتان تماس باقی نموده و لباس را برای او تشریح دهید تا او بتواند برای شما مطلوب‌ترین لباس را متناسب با فضای عمومی مراسم عروسی پیشنهاد دهد.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

با این طریق مطمئن خواهید شد که لباس شما با مراسم در مرز قابلیت هم صدا هست.

۳- لباس را از مکانی معتبر خریداری نمایید:

برای خرید کردن لباس مطلوب به مکانی مراجعه نمایید که متخصصان مد و زیبایی در آن حضور دارند و می‌توانند مطلوب‌ترین لباس را به شما پیشنهاد کنند.

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس

اگر چه می بایست داده های کافی گذشته از مراجعه به این محل‌ها داشته بمانید تا متخصصان بتوانند با دقت به سبک عروسی و سبک خودتان لباسی را برای‌تان پیشنهاد کنند.

 

منبع : سایت صورتی ها

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *