درمان بیماری کرونا

درمان بیماری کرونا

درمان بیماری کرونا عالی ترین طریق برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید 19، پیشگیری از قرارگرفتن در معرض ویروس کرونا هست. برای درمان کرونا

مشاهده مطلب
لباس‌هایی که انسان‌ها را خوشحال می‌کنند

لباس‌هایی که انسان‌ها را خوشحال می‌کنند

فهرست مطالب

لباس‌هایی که آدمیزاد‌ها را خوشحال می‌کنند

احتمالاً ربط دادن نوع لباس پوشیدن به خوشحال بودن عجیب و غریب باشد، ولی می بایست بدانید یکی از ترندهای مد موردی هست که به اصطلاح به آن دوپامین درسینگ dopamine dressing می‌گویند. این اصطلاح به معنی وارد کردن خوشحالی از روش لباس‌هایی هست که هر روز می‌پوشیم.

نوع لباس پوشیدن می‌تواند به شما حالت شادی و قدرت و اطمینان به نفس بدهد. لباس‌های رنگی و نخی و ساده این حاصل را می‌کنند، به علت می‌توانند هورمون دوپامین را در بدن شما ترشح کنند. دوپامین یک پیغام‌رسان با اهمیت در مغز هست که عملکردهای خیلی اضافه دارد و بر انگیزه، حافظه، دقت و در ضمن تنظیم حرکات بدن نمود می‌گذارد. وقتی که این ماده به مقدار بیشتر در بدن ترشح می‌گردد، حالت خوشی و راضی بودن از توسط آوردن پاداش را می‌سازد.

برای پوشیدن لباس‌هایی به سبک دوپامین درسینگ که احساس نیکو و شادی را به شما بدهد، این ۵ طریق را امتحان نمایید.

۱- لباس‌های رنگی بپوشید. رنگ‌ها احساس و اکنون شما را نیکو می‌کنند.

لباس‌هایی که انسان‌ها را خوشحال می‌کنند

در صورتی که رنگ‌های خنثی برای خلق یک ظاهر شیک و باوقار مطلوب می باشند، هیچ دلیلی وجود ندارد که رنگ‌های بعدی را امتحان نکنید. شما می‌توانید رنگ صورتی یا قرمز را امتحان نمایید تا ارزش دوپامین را بالا ببرید و یک تکه از رنگ آبی یا سبز را با آن ترکیب نمایید تا با ترشح اکسی‌توسین حالت آرامش و خوشبختی داشته بمانید.

۲- لباس‌هایی با الیاف لطیف و طبیعی بپوشید.

لباس‌هایی که انسان‌ها را خوشحال می‌کنند

مدت‌هاست که پارچه‌های نرم و لطیف مانند ساتن و ابریشم با حالت لوکسی و آسانی بیشتر همراهند که تن شما را کمتر اذیت می‌کنند و حالت نیکی پیدا می‌نمایید. در کنار این برای استایل روزمره خویش می‌توانید از پارچه‌های ارگانیک و نخی و لطیف از جنس لینن و وال که هوا در آنان در جریان باشد بهره ببرید.

۳- لباس‌های اسپرت بپوشید. این لباس‌ها احساس حرکت را در شما بیدار می‌کند.

لباس‌هایی که انسان‌ها را خوشحال می‌کنند

پوشیدن شلوار و کفش ورزشی نه‌فقط احساس آسانی و رهایی برای شما دارد، که در شما انگیزه ورزش کردن را نیز برمی انگیزد. هنگامی لباسهای آسانی ورزشی بر تن دارید، ‌میتوانید زیادتر پیاده روی نمایید یا در ضمن بدوید.

۴- لباس‌های گشاد بپوشید.

لباس‌هایی که انسان‌ها را خوشحال می‌کنند

پوشیدن یک شلوار گشاد و ساده و نخی می‌تواند احساس رهایی و آرامش علت به شما دهد. شما آزادانه می‌توانید در آن حرکت نمایید و نگرانی‌ای نیز در خصوص اینکه چگونه بنشینید تا شلوارتان زانو نیندازد نخواهید داشت.

۵- کمدی داشته بمانید از لباس هایی که خاطرات خوشی را برای شما زنده می‌کند.

لباس‌هایی که انسان‌ها را خوشحال می‌کنند

این لباس‌ها می‌تواند لباس عروسی شما باشد یا در ضمن سوییشرتی که فرد خاصی به شما هدیه داده هست و هرگاه شما آن را ببینید احساسات نیکو را به شما تداعی می‌کند و شما را خوشحال می کند. مانند این می‌ماند که شما با دیدن یک تصویر خاطرات خوشی را به یاد بیاورید که لبخند روی لبان شما می نشاند.

با این نوع لباس پوشیدن شما حالت خوب تری خواهید داشت و به اطمینان به نفس بالاتری می‌رسید. قطعاً آن را امتحان نمایید.

منبع:همشهری تحت وب

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *