ساده ترین نشانه آلزایمر را بشناسید

پژوهشگران “دانشگاه کالیفرنیا، سان‌فرانسیسکو” (University of California, San Francisco) در مطالعه اخیر خود دریافته‌اند بیماری آلزایمر مستقیماً به نواحی از مغز که مسئول بیداری هستند، حمله می‌کند

مشاهده مطلب
۶ لباس بارداری مد روز که در هر جمعی می‌توان پوشید

۶ لباس بارداری مد روز که در هر جمعی می‌توان پوشید

فهرست مطالب

۶ لباس بارداری مد روز که در هر جمعی می‌توان پوشید

تا چندین سال گذشته لباس بارداری تنها برای پوشاندن بخش‌هایی از بدن که تحول صورت داده بودند استفاده می‌شد و زیبایی ظاهری آن در برتری دوم قرار داشت. لکن این روز‌ها به لطف بلاگرهای مد و اشخاص سرشناس، دوره‌ی پوشیدن لباس‌های بارداری گشاد به نهایت رسیده هست و اشکال لباس بارداری تازه و گوناگون ساخت می‌گردد. تعدادی سالی هست که کارشناسان مد و زیبایی به اجرای لباس‌های بارداری اعلا موقعیت‌های گوناگون می‌پردازند و این عنوان به یک خط کاری مستقل در این صنعت جایگزین شده هست. ما در این مقاله به آشناسازی ۶ لباس بارداری تازه و زیبا پرداخته‌ایم. لباس‌هایی که می‌توانید به آسانی در هر جمع آسان یا رسمی بپوشید و زیبا شوید.

لباس بارداری با پیشنهاد پوست حیوانات

لباس بارداری جدید

از بین کل پیشنهاد‌های گوناگون پارچه، پیشنهاد پوست حیوانات مکرر و در هر دوره‌ای از ترندها ماندگار هست. این پیشنهاد در ترند لباس بارداری تازه به شما این قابلیت را می‌دهد تا نشان دهید با اینکه باردار هستید، سرزندگی و روحیه‌ی پرهیاهوی خویش را از دست نداده‌اید. شما می‌توانید یک لباس که همه با این پارچه دوخته شده هست بپوشید یا اینکه از این پیشنهاد در بخش‌هایی از استایل خویش بهره ببرید.

لباس‌های بارداری گل‌دار

لباس بارداری جدید

در طول دوره‌ی بارداری،‌ لباس‌ها خوب ترین دوست شما می باشند، زیرا شرایطی را فراهم می‌کنند که بدن شما علاوه بر حس آسانی، زیباتر به نظر برسد. لباس‌هایی با پیشنهاد گل‌دار این پیام را به دیگران می‌دهند که این دوران برای شما پر از احساسات نیکو هست و از آن خوشی می‌برید.

شما می‌توانید از لباس گل‌دار کوتاه برای روزهای تابستانی بهره ببرید یا در صورتی که علاقه ی به پوشش همه بدن دارید، می‌توانید از یک لباس با دامنی بلند و کلاسیک بهره ببرید. در کنار این استفاده از یک دامن پلیسه‌ی گلدار نیز می‌تواند ظاهری گوناگون و زیبا به شما بدهد.

جین‌های بارداری

لباس بارداری جدید

بیشتر خانم‌های باردار علاقه ی اضافه به استفاده از لباس جین دارند. احتمالاً این تمایل به خاطر حس شادابی‌ای باشد که با پوشیدن جین به اشخاص دست می‌دهد. اگر چه این عنوان که جین هیچ وقت از مد نمی‌افتد و هر کسی با هر محل اجتماعی طرفدار آن‌هاست نیز در این تمایل بی‌نتیجه ی نیست. جین یک لباس بارداری تازه یا قدیمی نیست و مکرر مورد اسقبال خانم‌ها بوده هست. شما می‌توانید یک شلوار جلو بسته یا یک سارافون جین را با پیراهنی سبک و آستین بلند بپوشید و از خنکی آن خوشی ببرید.

لباس‌های چسبان و جذب، اعلا دوران بارداری

لباس بارداری جدید

نوع برش، دوخت و پارچه‌ی استفاده شده در این لباس‌ها به بدن شما ظاهری جالب و گوناگون می‌دهند. با یاری لباس‌های جذب می‌توانید استایل‌های گوناگون را امتحان نمایید. یک لباس جذب رنگارنگ برای مهمانی عصرانه یا یک لباس شب بلند تماماً سیاه، اعلا مهمانی رسمی. این لباس‌ها پرطرفدارترین لباس بارداری در ترند تازه سال می باشند.

دامن‌های بارداری بلند و آزاد

لباس بارداری جدید

در بین کل طرح‌های دامن، سه نوع دامن بلند و آزاد وجود دارد که برای دوران بارداری در ترند لباس بارداری تازه امسال و سالیان آینده مطلوب‌اند:

-دامن چین‌دار براق که برای استفاده در فصل‌های گوناگون مطلوب هست و با هر نوع استایلی به آسانی یکنواخت می‌گردد.

-دامن با چین‌های تعدادی طبقه به منزله دامن بارداری زیاد مطلوب هست. شاید اول برداشت نمایید که این طرح دامن ظاهر زیبایی به شما نمی‌دهد، لکن در صورتی که یک بار از آن بهره ببرید هشیار می‌شوید که اینطور نیست. این دامن به آسانی با استایل بهار و تابستان یکنواخت می‌گردد.

-دامن بلند و ابریشمی پیشنهاد‌دار سومین دامنی هست که برای استفاده در دوران بارداری مطلوب هست. این طرح به آسانی با استایل‌های گوناگون یکنواخت می‌گردد و احساس ظرافت خاصی به شما می‌دهد.

لباس‌های بارداری ابریشمی

لباس بارداری جدید

لباس‌های دوخته شده با پارچه‌ی ابریشمی همچنان بدون هیچ رقیبی در بین لباس‌های هر فصل خودنمایی می‌کنند. کل بلاگرهای مد و فشن در سال ۲۰۲۰ از لباس‌های ابریشمی نوشتند و خانم‌های باردار را تشویق به استفاده از آنان کردند. لکن عنوان با اهمیت این هست که هر لباس ابریشمی‌ای برای دوران بارداری مطلوب نیست. یک لباس شب ابریشمی، یک لباس سبک آستین بلند برای استفاده‌ی در روز یا یک لباس خنک تابستانی بلند لباس‌هایی می باشند که مطلوب دوران بارداری هست و می‌توانید از آن بهره ببرید.

سخن انتها

لباس‌های بارداری تازه با رویکردی گوناگون از کاربردهای قدیمی آن ساخت می‌شوند. اخیراً لباس بارداری تنها برای پوشاندن قسمت‌های تحول صورت داده‌ی نیست و می‌توانید با استفاده از پیشنهاد‌ها و طرح‌های گوناگون، استایل‌های گوناگون و به روزی ساخت نمایید. بارداری نمی‌تواند مانعی برای خوش‌پوشی شما باشد، تنها احتیاج هست با توجه از بین لباس‌های اجرای شده اعلا بارداری چندتایی را گزینش نمایید.

منبع: fustany
هفته نامه برپایه اینترنت دیجی استایل

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *